Arnuma
Guest
Denk het niet.Sunsnack en 13LaD3R gaan waarschijnlijk de nieuwe nummer 1 worden!
Je hebt altijd baas boven baas!
Denk het niet.Sunsnack en 13LaD3R gaan waarschijnlijk de nieuwe nummer 1 worden!
jij toch ook?Denk het niet.Er zijn nog meer toppers die fuseren of een groot account interne.
Je hebt altijd baas boven baas!![]()
onyxteam, ik zou toch maar ff snel iemand interne, voor je nr1 te behouden!!Denk het niet.Er zijn nog meer toppers die fuseren of een groot account interne.
Je hebt altijd baas boven baas!![]()
Okeoke, aangezien het naar je hoofd stijgt zal ik het wel ff temperen. Je bent een naab die toevallig eerstes staat met niet als te veel internen, maar die gewoon geluk op geluk heeft gehad en gewoon geluk heeft met geluk... xDdankje allemaal![]()
We staan al top 10
13 heeft ook een top 20 account op W2 en ik speel 5 werelden
I'm happy with what i have![]()
Volgens mij deden Mike en ik voetbal, en onderhoud jij een vriend ^^Wij van Amun-Ra staan ook nog steeds in de top 10.
Jesse en Mike doen nog aan korfbal en ik een vriendin te onderhouden.
I'm happy with what i have
Sorry ik kon het niet laten.![]()
hou je maar stil mitchOkeoke, aangezien het naar je hoofd stijgt zal ik het wel ff temperen. Je bent een naab die toevallig eerstes staat met niet als te veel internen, maar die gewoon geluk op geluk heeft gehad en gewoon geluk heeft met geluk... xD
kheb het altijd al gedacht van ferryVolgens mij deden Mike en ik voetbal, en onderhoud jij een vriend ^^
Sorry, sorry, het spijt me... kkan je het me vergevenhou je maar stil mitch![]()
als het echt moetSorry, sorry, het spijt me... kkan je het me vergeven![]()
Voor mij is het een vriendje voor jouw heet hij Daddy.Volgens mij deden Mike en ik voetbal, en onderhoud jij een vriend ^^
oO, ben jij mijn vader? :OVoor mij is het een vriendje voor jouw heet hij Daddy.![]()
Tjah... en over dat ontopic, ff lijstje plakken en klaar is kees xD. Zo ken ik er nog wel een paar... we zijn over jou aan het praten en aangezien je op 1 staat denk ik dat je een topspeler bent en dus praat ik on-topic... maar arnuma daarentegen, wat een spambeerals het echt moet![]()
Tjah... en over dat ontopic, ff lijstje plakken en klaar is kees xD. Zo ken ik er nog wel een paar... we zijn over jou aan het praten en aangezien je op 1 staat denk ik dat je een topspeler bent en dus praat ik on-topic... maar arnuma daarentegen, wat een spambeer![]()
SunGoesDown> he told me you killedoO, ben jij mijn vader? :O
Mitch, ik vind jou ook een topper! Vooral omdat je gewoon durft te zeggen dat Onyxteam eigenlijk gewoon noob is.Tjah... en over dat ontopic, ff lijstje plakken en klaar is kees xD. Zo ken ik er nog wel een paar... we zijn over jou aan het praten en aangezien je op 1 staat denk ik dat je een topspeler bent en dus praat ik on-topic... maar arnuma daarentegen, wat een spambeer![]()
ben ik ook tochMitch, ik vind jou ook een topper! Vooral omdat je gewoon durft te zeggen dat Onyxteam eigenlijk gewoon noob is.
En account-Nemessis ligt er natuurlijk ook mooi bij.![]()