Topspelers

DeletedUser

Guest
Dit is allemaal geinterned. Ik bedoel no offens hoor, volgens mij is hij een zeer goede speler die zonder de interns ook waarschijnlijk in de top 5 had gestaan, maar zeker niet 1e.

ongeveer 18 mooie dorpen van 6/7k gratis gekregen..dat tikt wel aan natuurlijk ;)

(ja ik ben gewoon jaloers:D)

Als je zoveel dorpen in zo'n korte tijd kan edelen, heb je al veel edels klaarstaan en kan je gewoon met de top meedraaien, hij had binnenkort toch wel eerste gestaan, met of zonder internen ... :D
 

DeletedUser

Guest
lol een tactiek in dit spel is ook vriendjes maken en die nobelen als ze stoppen hé ;)
 

DeletedUser9556

Guest
Ah, het is appeljongens die het account bespeelt ^^

Leuk om te weten.
 

DeletedUser

Guest
Net een waarschuwing gekregen voor 'meermaals spammen' van yesgirl.
Ik zou off-topic gaan, alhoewel ik in de topic: 'Topspelers' iets gepost had over Jimboss (die op nummer 1 staat!). :confused:

Ik probeer het nog een keer:

@Kahvi

Heb je al last gehad van Jimboss eigenlijk? Ik heb gezien dat je net naast hem ligt. ;)
 

DeletedUser

Guest
het is idd dat 2fast veel intern edelt, dit komt o.a. omdat ik stop met W7
( RL gaat voor)

ik vond het erg leuk dit spel maar net iets te verslavend en veel eisend ( ben perfectionist) toen ik begon met dit spel groeide ik erg goed .. en joinde BALL.

bij deze chappo voor de leiding die echt een goede stam neerzetten !!

natuurlijk geef ik mijn dorpen aan 2fast. hij ligt naast me en door de gratis dorpen kan hij troepen maken

Bij deze mensen veel success .. ik zal nog even op deze wereld spelen !!

het was me een genoegen om als newbi toch even in de top 10 en top 20 te staan voor een tijdje :D

misschien tot W8 ofzo :D

gegroet Coco77
 

DeletedUser

Guest
bij deze chappo voor de leiding die echt een goede stam neerzetten !!

Propaganda om ons bang te maken!!

haha j/k veel succes in Reallife, ik heb gehoord dat ze daar hoge graphics hebben en hoge resolutie meisjes.
 

DeletedUser

Guest
Net een waarschuwing gekregen voor 'meermaals spammen' van yesgirl.
Ik zou off-topic gaan, alhoewel ik in de topic: 'Topspelers' iets gepost had over Jimboss (die op nummer 1 staat!). :confused:

Ik probeer het nog een keer:

Gezien het feit u meermaals heeft zitten spammen in het algemeen en ik die dus meer dan eens berichten van u heb moeten verwijderen was bij mij even de maat vol en heb ik u een waarschuwing gegeven wat op zich nog heel mild is. Gelieve voortaan als u klachten hebt dat bij support te dienen en niet hier uw beklacht te doen.. ik laat het dus ook dit keer maar gaan maar volgende keer zal ik minder mild zijn. Verder uw vraag betreffende deze onderwerp aan kahvi is nu op een heel andere manier gesteld als gister en komt dus ook nu heel anders over.

Hoop dat het hiermee duidelijk is ook naar anderen die er soms iets te gezellig op willen naspammen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien een update?

Wie van de huidige top 10 spelers zijn blijvertjes volgens jullie?

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 2fast BALL 269.929 33 8180
2 Jimboss 223.877 30 7463
3 Nenya Nenya 199.271 24 8303
4 osmleerdam -BV- 179.072 23 7786
5 Quach InS 178.704 22 8123
6 Ignotum Periculum Exp. 170.496 18 9472
7 Ormazd -BV- 164.530 19 8659
8 Aslanturk BALL 163.583 20 8179
9 metse CORPS 156.674 18 8704
10 Jello de J Nenya 147.976 18 8221
 

DeletedUser

Guest
Nenya, Ignotum Periculum, 2fast, Aslanturk, Quach en de rest ken ik niet/ heb ik me niet in verdiept, maar deze maken een goede kans om te blijven, verder komen er nog spelers bij ...
 

DeletedUser

Guest
Nenya, Ignotum Periculum, 2fast, Aslanturk, Quach en de rest ken ik niet/ heb ik me niet in verdiept, maar deze maken een goede kans om te blijven, verder komen er nog spelers bij ...

Timmo! Je vergeet je eigen stamgenoot.... ;)
 
Bovenaan