Topspelers

DeletedUser9556

Guest
Net op tijd, ik sta ondertss voor even nummer 21 ^^

btw: 18 t.e.m. 20 staat niet op de legende :confused:

Maar ik ben dus dat gele hoopje onderaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou ik zal ook even mijn zegje doen:

2Fast --> Staat al een tijdje in de top 5, staat op dit moment 1e vanwege het internen van St. Jimmy's dorpen. Waar overigens niks mis mee is, maar het is gewoon een feit. Anders had hij denk ik 3e gestaan


Jimboss --> Goede speler, is lekker bezig, op dit moment pakt hij wat kleinere dorpen om zijn cluster te verbeteren

Ignotum Periculum --> Zij zijn (dual account) ook goed bezig, hebben lekker grote dorpen.

Nenya --> Wij hebben de laatste dagen wat pech gehad met het moraal..4 clears + 4 edels doodgelopen, vandaar dat we wat gezakt zijn naar plek 4.

OsmLeerdam --> Ken ik niet

Hier laat ik het bij:)
 

DeletedUser

Guest
je draait de zaak om vriend;)

offensief zei:
I Die Another Day vandaag om 21:32 uur
Hallo gildor/nenya en flavio
dit is een onzinnig bericht, nu wil ik graag een offensief bericht terug !

Nenya vandaag om 21:33 uur
Ben jij iemand die ik ken? ;)

I Die Another Day vandaag om 21:34 uur
mischien, flixel van alg forum.

maar nu wil ik een offensief bericht!!

Nenya vandaag om 21:38 uur
ah eikel XD

I Die Another Day vandaag om 21:38 uur
dankje :)


hehe gelijk je naam verraden ^^
 

DeletedUser14811

Guest
daar sluit ik me volledig bij aan maar als je begint vanaf de server begint dan is het wel logisch dat je in de top 500 staat.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit eerlijk gezegt beetje een prut topic.

Diegene die nu in de top staan voelen zich al koning, en dan gaan jullie ze nog beetje extra hoog prijzen.

Ik zeg ma zo altijd jammer dat dit spel is gebasseert op een puntenranglijst:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Voor punten moet je echt wel legers hebben. Door middel van farmen en door middel van dorpen clearen. In feiten dus de puntenranglijst ook gebasseerd op leger, met uitzondering van mensen die enkel internen.
 

DeletedUser9465

Guest
Voor punten moet je echt wel legers hebben. Door middel van farmen en door middel van dorpen clearen. In feiten dus de puntenranglijst ook gebasseerd op leger, met uitzondering van mensen die enkel internen.

ik groei liever op men gemak . na nen tijd hebben die topspelers toch overal de moraal tegen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit eerlijk gezegt beetje een prut topic.

Diegene die nu in de top staan voelen zich al koning, en dan gaan jullie ze nog beetje extra hoog prijzen.

Ik zeg ma zo altijd jammer dat dit spel is gebasseert op een puntenranglijst:rolleyes:

Eigenlijk gaat het toch uiteindelijk om de puntjes hoor. ^^
Waar maak je anders legers voor? Nee, niet voor dorpen die puntjes hebben. :p
 

DeletedUser

Guest
Ja zo kun je wel door blijven gaan maar hij zal waarschijnlijk bedoelen dat er vaak mensen zijn die gewoon veel punten hebben door internen, geluk of barbarendorpjes op te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Ja zo kun je wel door blijven gaan maar hij zal waarschijnlijk bedoelen dat er vaak mensen zijn die gewoon veel punten hebben door internen, geluk of barbarendorpjes op te bouwen.

Startlocatie is eveneens heel belangrijk. Als je tussen 5 noobs land die denken dat ze simcity spelen of je zit ver van andere dorpen of je zit tussen een paar goede spelers, maakt enorm veel verschil
 

DeletedUser

Guest
naja iig ik vind het een prut topic, dit zie je gelukkig niet op andere werelden, worden de spelers alleen maar arrogant van
 
Bovenaan