Topspelers/flopspelers

DeletedUser

Guest
geen ODA, zelfs geen speer betekend internnoob
of je gebruikt nu al clearsletjes :)
 

DeletedUser68202

Guest
Hoezo je?
En wat clearsletjes?
Ooit van een goed samenwerkende stam gehoord?
 

DeletedUser

Guest
als je nu je eigen spelers nog niet kan clearen, dan ben je een dikke profiteur en verdien je eigenlijk dat dorp niet
want nu verliest je stam dan zinloos troepen zodat je het 1e dorp zou hebben
 

DeletedUser68202

Guest
Hoezo je, vriend ik speel daar niet. Man man man, als je op zo'n egoistische manier denkt ga je niet ver komen lijkt me zo
 

DeletedUser

Guest
is dit egoïstisch? m'n eigen dorpen clearen zodat me stam even snel groeit?
deze speler gebruikt de troepen van zijn stam, zodat ze dus troepen verliezen en later zelf een minder sterk dorp kunnen edelen, is in mijn geval niet zo :)
 

DeletedUser68202

Guest
Denk is na, op snelhied 4 hoe snel je troepen opbouwt en hoeveel voordeel snel een 2e dorp heeft.
 

DeletedUser

Guest
is dit egoïstisch? m'n eigen dorpen clearen zodat me stam even snel groeit?
deze speler gebruikt de troepen van zijn stam, zodat ze dus troepen verliezen en later zelf een minder sterk dorp kunnen edelen, is in mijn geval niet zo :)

Ruim 15% van de mensen hebben geen troepen omdat ze gs geilen.
Dus voordat je overhaaste conclusie's trekt, kan je misschien even nadenken of in een pm om uitleg vragen ;)
 

DeletedUser

Guest
Och trek het je niet aan, ieder zijn eigen taktiek, en over een paar weken blijkt wel welke de juiste was toch ;)
Ze moeten toch ergens over posten nu ze niet meer elke uur hun GS levels kunnen posten?

Inderdaad :D, fijn om met iemand te communiceren die langer dan 5 seconde nadenkt :)
 

DeletedUser63611

Guest
tumblr_mi54uzVYGN1rjdfzto1_400.gif

22202826.jpg
 

DeletedUser

Guest
die-sel is een perfecte speler denk dat hij heel ver gaat komen in deze wereld alleen zijn stam is waardeloos
 
Bovenaan