Topspelers/flopspelers

DeletedUser57186

Guest
Grappig dat jij denkt dat het iemand boeit wat jij zegt.

Grappig dat jij denkt dat ik denk dat het iemand boeit wat ik zeg. Voor de rest toont dit topic en jullie reacties weer genoeg over hoe geopserdeert jullie zijn. HAHAHAHAH :D:p

Het eerste wat jij en je noob vriendjes zeggen: "DownOnMe dit en dat..." terwijl jij lekker niet gaat winnen en ik lekker wel. :D
 

DeletedUser57186

Guest
Ondanks het feit dat ik geen woord meer van jou geloof, is het wel zo dat Detlef zich normaal gedraagt op het forum. Jij daarentegen faalt en denkt dat je nog altijd king of tw bent. Faalludo :D

Grappig dat jij al duizend keer hebt gezegd dat je me ging negeren, dat je me op je negeer lijst ging zetten maar kijk eens aan...je bent me nog altijd niet vergeten. Mag natuurlijk ook niet, door mij heb je Classic2 gewonnen. Ik moet toegeven dat je een goed slaafje bent dat goed naar zijn baasje luistert.

En daarme dat je mijn kont aan het likken was op het forum vroeger. Natuurlijk wel in de tijd dat ik nog niet vertelden hoe slecht je was. Maar sorry ik moest eens de waarheid zeggen. :(
 

DeletedUser48278

Guest
Hij is een troll, en heet z'n lol nu wel gehad. Wat een triest begin hier weer.
 

DeletedUser40933

Guest
Grappig dat jij denkt dat ik denk dat het iemand boeit wat ik zeg. Voor de rest toont dit topic en jullie reacties en weer genoeg over hoe geopserdeert jullie zijn. HAHAHAHAH :D:p

En eerst wat jij en je noob vriendjes zeggen: "DownOnMe dit en dat..." terwijl jij lekker niet gaat winnen en ik lekker wel. :D

Print screened.

Voor de rest little reminder.

DownOnMe

Dit bericht werd verborgen omdat DownOnMe op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst


En nu even rust.
 

DeletedUser57186

Guest
Print screened.

Voor de rest little reminder.

DownOnMe

Dit bericht werd verborgen omdat DownOnMe op je negeerlijst staat.
Bekijk berichten

Verwijder gebruiker van negeerlijst


En nu even rust.

Iedereen weet wat er gebuert is op Classic3 en hoe zielig jij daar speelden, wees er trouwens niet fier op ( aangezien je zo zielig als iets bent mag je er toch fier op zijn, je mag ook eens de grote jongen zijn he). Sta ik op je negeer lijst, mooi zo! Je hebt het eindelijk door:

. Voor de rest toont dit topic en jullie reacties weer genoeg over hoe geopserdeert jullie zijn. HAHAHAHAH :D:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
geopserdeert? Nederlands is moeilijk he

Kun jij ook nog iets anders dan kontlikken? ( maar je hoeft daar niet mee te stoppen hoor, je faalt dus doe maar zo verder, voor zielige spelers zoals jou is dat de beste manier)
 

DeletedUser48745

Guest
Ferry is ook geen RL-naam, wie heet er nou zo :confused:

Kun jij ook nog iets anders dan kontlikken? ( maar je hoeft daar niet mee te stoppen hoort, je faalt dus doe maar zo verder, voor zielige spelers zoals jou is dat de beste manier)

Oke fijn dat je concludeert dat ik faal terwijl je nog 0x met me gespeeld hebt nog 0x met me gebattled hebt en niks van me weet :)
 

DeletedUser

Guest
Nog oude spelers van wereld 21? (.Cake)
Wereld 20 (Pio.)

Of bekenden van The Ghost Police hier? :)

Al een heletijd weg geweest, nu onder nieuwe naam aan het spelen!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nog oude spelers van wereld 21? (.Cake)
Wereld 20 (Pio.)

Of bekenden van The Ghost Police hier? :)

Al een heletijd weg geweest, nu onder nieuwe naam aan het spelen!

TGP jo heb met dat acc cl 1 samengespeelt :D
 

DeletedUser57186

Guest
Oke fijn dat je concludeert dat ik faal terwijl je nog 0x met me gespeeld hebt nog 0x met me gebattled hebt en niks van me weet :)


Dat is zeer fijn ja. En ik ehb dat niet nodig om dat te weten. Veel plezier met je faal vriendje Saltzer.
 

DeletedUser61241

Guest
Ben benieuwd of er überhaupt stammen op deze wereld komen met al die vijandigheden al XD
 
Bovenaan