Topspelers/flopspelers

DeletedUser

Guest
dit geld even hard voor de spelers die al jaren spelen, en verschillende miljoenenaccounts hebben mee op gespeelt, maar waarvan ik weet dat ze nog altijd niet kunnen snipen binnen de 2 seconde hoor :) noobs vind je niet naar de tijd die men tw speelt, maar naar hoe snel men ervan leert.

Bestaan die dan? :eek:

twee spelers die in opleiding staan bij me kunnen zelfs snipen binnen 2 seconde :eek:
 

DeletedUser

Guest
die bestaan wel degelijk, als je kan t-timen kan je dorpen overnemen, als je nooit aangevallen werd kan je niet verdedigen
dus die idioten moeten altijd tijdens een massa op hen wel ergens naartoe :p en doordat ze mooie puntjes hebben doordat ze altijd noobs overnemen en dus pro lijken door lange ervaring mogen ze vaak overal binnen xD zo ken ik er zelfs verschillende
 

DeletedUser

Guest
Zegt de speler waarvan paar ex-accounts in zijn buurt lagen op CLassic3 waarvan hij zelfs nog paar dorpen van heeft ge-internt...
Voor de rest moet je niet stoer doen dat Runescape een kinderachtig spel is als je Tribalwars speelt. Aangezien dat nog van een lager niveau is.

Noem alle ex accounts eens op dan?

Buiten Apricot Brandy, waarvan we wel 3 dorpen hebben genomen, en hij later 1 van ons.
Echt een dikke intern hoor Ludo:)
Niet te vergeten dat dat acci gewoon top 20 stond aan het einde.

Wat is je punt dus?

Slaat al helemaal op niks als je bedenkt dat jij echt uit je dak ging toen je vernam dat jou intern op klessik 3 niet door ging.

Wederom een stukje loos geblaat dus.
En och, jij kan geen kloot, dus wat weet jij nou van niveau waardan ook?

.The.Plague. doet mee en dan nog onder zijn eigen naam
:eek: Vaarwel, jij krijgt mijn eerste treintje

Lolz

Als je nou nog net iets dieper in z'n anus gaat zitten, verandert hij misschien van gedachte.

Niet zo tegen Jim eh Brian..
Jim is wel zowat de enige Amokro fanboy die over is gebleven :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15022

Guest
dit geld even hard voor de spelers die al jaren spelen, en verschillende miljoenenaccounts hebben mee op gespeelt, maar waarvan ik weet dat ze nog altijd niet kunnen snipen binnen de 2 seconde hoor :) noobs vind je niet naar de tijd die men tw speelt, maar naar hoe snel men ervan leert.

+1

het leukste is toch juist om newbies zoveel bij te leren, dat ze je meest trouwe stamgenoten worden.
dat vind ik althans het leukste van dit spel.
en gebleken is, dat velen zich daarna snel kunnen ontwikkelen.We hebben het tenslotte toch allemaal een keer moeten leren.
 

DeletedUser

Guest
Teveel spelers die vol zijn van zichzelf hier op de classic, speel toch gewoon ipv te zagen wie de beste is of wie faalt.
 

DeletedUser53985

Guest
Niet zo tegen Jim eh Brian..
Jim is wel zowat de enige Amokro fanboy die over is gebleven :(

Volgens mij was dit niet naar Jim gericht? Of insinueerde ik soms dat Jim dieper in z'n eigen anus moet gaan zitten?
emoticon-00112-wondering.gif
 

DeletedUser

Guest
Noem alle ex accounts eens op dan?

Buiten Apricot Brandy, waarvan we wel 3 dorpen hebben genomen, en hij later 1 van ons.
Echt een dikke intern hoor Ludo:)
Niet te vergeten dat dat acci gewoon top 20 stond aan het einde.

Wat is je punt dus?

Slaat al helemaal op niks als je bedenkt dat jij echt uit je dak ging toen je vernam dat jou intern op klessik 3 niet door ging.

Wederom een stukje loos geblaat dus.
En och, jij kan geen kloot, dus wat weet jij nou van niveau waardan ook?



Lolz



Niet zo tegen Jim eh Brian..
Jim is wel zowat de enige Amokro fanboy die over is gebleven :(

:rolleyes: , Ludo is toch jou fanboy? :p, ik ben enkel een loyale aanhanger :D:cool:, ik zal die tijden niet vergeten hoor, was de leukste van tw, nu zijn er allemaal van die noobjes met grootspraak.
 

DeletedUser41531

Guest
Ik dacht wat een lange post maar ik ben wel blij dat ik het gelezen heb :)
 

DeletedUser63611

Guest
Dit is niet speciaal naar jou gericht maar eerder naar iedere speler die het in zijn hoofd haalt DownOnMe te verdedigen of eender welke kwaliteit toe te dichten. Er bestaat geen achterbaksere speler dan DownOnMe. Al vanaf zijn start op tw achtervolgen de backstabverhalen en ongerijmdheden hem overal. Helaas heb ik niet van alles bewijs kunnen opsnorren maar ik meen over voldoende info die te staven valt te beschikken om once and for all aan te tonen wat voor persoon en speler DownOnMe nu werkelijk is.

Om even aan te tonen hoe lang al het rattengedrag in DownOnMe is ingebakken verwijs ik even door naar dit fijne topic. Mr Lisandro is het oude AF-account van DownOnMe en zijn w15 ingame account. Voor wie te lui is het hele topic even door te nemen hier eventjes de hoogtepunten gepresenteerd:

1) Een beschuldigende vinger:

np5cpj.png

2) Er is zowaar bewijs:

3179pc1.png

3) Herkenning:

2vmg8zb.png

4) Geen alleenstaand geval:

b3o31d.png


Even later kwam w17 eraan en DownOnMe dacht ik ga even starten onder de Rossoneri. Echter ook hier duurde het niet lang of de walm van backstabberij achtervolgde onze staatsjosti:

2csj9jn.png
2cn8txh.png


En toen kwam uiteraard de befaamde eerste classic. De classic die de naam DownOnMe op de kaart zou zetten. Echter vind ik ook hier interessante dingen van terug:


Komen we bij classic 2 uit. Waar zijn hele aandeel in dat account prachtig verwoord werd door zijn beide co's:

Korte Versie Endeverafter
Lange Versie endeverafter
Aiosekieaura

Als we nadenken over classic 3 moeten we niet ver zoeken hé Ludo'tje ;)

Dat zegt al genoeg ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit is niet speciaal naar jou gericht maar eerder naar iedere speler die het in zijn hoofd haalt DownOnMe te verdedigen of eender welke kwaliteit toe te dichten. Er bestaat geen achterbaksere speler dan DownOnMe. Al vanaf zijn start op tw achtervolgen de backstabverhalen en ongerijmdheden hem overal. Helaas heb ik niet van alles bewijs kunnen opsnorren maar ik meen over voldoende info die te staven valt te beschikken om once and for all aan te tonen wat voor persoon en speler DownOnMe nu werkelijk is.

Om even aan te tonen hoe lang al het rattengedrag in DownOnMe is ingebakken verwijs ik even door naar dit fijne topic. Mr Lisandro is het oude AF-account van DownOnMe en zijn w15 ingame account. Voor wie te lui is het hele topic even door te nemen hier eventjes de hoogtepunten gepresenteerd:

1) Een beschuldigende vinger:

np5cpj.png

2) Er is zowaar bewijs:

3179pc1.png

3) Herkenning:

2vmg8zb.png

4) Geen alleenstaand geval:

b3o31d.png


Even later kwam w17 eraan en DownOnMe dacht ik ga even starten onder de Rossoneri. Echter ook hier duurde het niet lang of de walm van backstabberij achtervolgde onze staatsjosti:

2csj9jn.png
2cn8txh.png


En toen kwam uiteraard de befaamde eerste classic. De classic die de naam DownOnMe op de kaart zou zetten. Echter vind ik ook hier interessante dingen van terug:


Komen we bij classic 2 uit. Waar zijn hele aandeel in dat account prachtig verwoord werd door zijn beide co's:

Korte Versie Endeverafter
Lange Versie endeverafter
Aiosekieaura

Als we nadenken over classic 3 moeten we niet ver zoeken hé Ludo'tje ;)

tl_f9a86b_2854617.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan