Topspelers/flopspelers

DeletedUser39679

Guest
Hoop onbekende namen hier die super pro schijnen te zijn, interessant. Al heb ik ook geen idee wie de laatste 10 werelden een beetje geowned hebben. Volgens mij is het niveau sowieso niet heel hoog meer. Klikkertjes die niets snappen van tactiek. Achja, we zien het wel. Gelukkig zijn er nog wel wat oude pro's aanwezig.

Ben benieuwd wat deze wereld gaat brengen, ik heb er zin in :)

casimodo
Punten: 251
Rang: 497

Jij bent inderdaad een topper! (Y)
 

DeletedUser

Guest
1) en dit zeggen de spelers die zelf amper gespeelt hebben op tw?
2) DOM heeft zichzelf al genoeg bewezen voor de de noobs tw begonnen te heersen voor zover ik me herrinner, mentaliteit slaat op het AF nergens op, 3) maar ingame kan hij altijd op zijn vaste vrienden rekenen, en die zijn meer waard als jij hoor :)

(4) en ja, het verbaasd me dat ik hem verdedig)


1) Ik speel al heel wat jaartjes mee en heb de benodigde hoge rangen gehaald in de werelden 1 t/m 13 maar als ik met mijn oude account zou inloggen dan heb ik de helft van de tijd gezeik uit oude werelden.

2) Dan heeft hij zeker meer geluk gehad als de duivel en z'n ouwe moer, en iets van 10mil aan interns (dat noem ik niet jezelf bewijzen.... Dat kan iedere noob nog.

3) Hij loopt hier rond alsof hij god is terwijl de wereld net begonnen is. Iedereen weet dat je als een wereld begint door een beetje pech al kan verliezen en vaste vrienden???? Je bedoelt zijn slaafjes enzo?? Teminste zo noemt hij ze vast over nog een jaar spelen.

4) Het verbaasd mij nog meer ^^
 

DeletedUser

Guest
nog nooit van casimodo gehoord, maar oke omdat jij het bent zal ik wel oppassen:rolleyes:

Hahaha, Je hebt ook nog noot van mij gehoord :p
Maargoed, Casi is een van de W2 heersers geweest o.a
Bijna iedereen draaide wel respect voor um uit, na mijn weten.

Ookal zat hij bij de vijand :)

Ik heb ook jarenlang W2 gespeeld, daarvan weet i kwie hij is, en wat hij kan :)
Maari k heb nooit echt een goed gesprek met hem gehad :p
 

DeletedUser56859

Guest
Hahaha, Je hebt ook nog noot van mij gehoord :p
Maargoed, Casi is een van de W2 heersers geweest o.a
Bijna iedereen draaide wel respect voor um uit, na mijn weten.

Ookal zat hij bij de vijand :)

Ik heb ook jarenlang W2 gespeeld, daarvan weet i kwie hij is, en wat hij kan :)
Maari k heb nooit echt een goed gesprek met hem gehad :p

w2 heerser is dan wel weer beetje overdreven denk ik maar hij zit iig in de winnende stam linkje, ik zie mas mad eerder als heerser maar oke meningen kunnen verschillen.
Moet ik van jou hebben gehoord om iets te mogen zeggen?
 

DeletedUser

Guest
w2 heerser is dan wel weer beetje overdreven denk ik maar hij zit iig in de winnende stam linkje, ik zie mas mad eerder als heerser maar oke meningen kunnen verschillen.
Moet ik van jou hebben gehoord om iets te mogen zeggen?

Hij was kort gezegt het brein achter zn stam, misschien snap je ut dan :)
Nee hoor, je mag zeggen wat je wil :)

Ik wil alleen even de Oldschool Pro's beschermen :$
 

DeletedUser56859

Guest
Hij was kort gezegt het brein achter zn stam, misschien snap je ut dan :)
Nee hoor, je mag zeggen wat je wil :)

Ik wil alleen even de Oldschool Pro's beschermen :$

oldschool kan als nog falen, sommige oldschool spelers zijn een beetje in de hemel gerezen en dat moeten ze niet doen en vooral niet op nieuwere werelden. Ala respect voor de spelers maar ze moeten zich niet zelf in de hemel prezen
 

DeletedUser39679

Guest
Jij bent wel degene op dit moemtn die de grootste onderschattings fout maakt :)

Ik deel Gandhi's mening.

Tevens nog wat aspecten. Rang 38, op de spelersranlijst als op de ODA en ODD ranglijst. Vind ik allereerst geen top prestatie met zo'n lange tijd, waarin vele toppers ook gestopt zijn.
Dan alsnog, die echte old-skool players kunnen niet goed starten. Of ze moeten vaker zijn gestart natuurlijk. Maar sommige kennen alleen W2 en W5, dan weet ik zeker dat je het aflegt tegen spelers die vanaf W23 kunnen starten/spelen. Ik vind zulke spelers altijd wat over-rated.
 

DeletedUser

Guest
Ik deel Gandhi's mening.

Tevens nog wat aspecten. Rang 38, op de spelersranlijst als op de ODA en ODD ranglijst. Vind ik allereerst geen top prestatie met zo'n lange tijd, waarin vele toppers ook gestopt zijn.
Dan alsnog, die echte old-skool players kunnen niet goed starten. Of ze moeten vaker zijn gestart natuurlijk. Maar sommige kennen alleen W2 en W5, dan weet ik zeker dat je het aflegt tegen spelers die vanaf W23 kunnen starten/spelen. Ik vind zulke spelers altijd wat over-rated.

Klopt, wie sinds w23/w22 begonnen is, is gewoon een baasje!
 

DeletedUser34772

Guest
Ik heb in de top 20 gestaan :eek: Niveau is blijkbaar wel hard gezakt!
 

DeletedUser

Guest
oldschool kan als nog falen, sommige oldschool spelers zijn een beetje in de hemel gerezen en dat moeten ze niet doen en vooral niet op nieuwere werelden. Ala respect voor de spelers maar ze moeten zich niet zelf in de hemel prezen

Dat klopt wel! :)
Maar ik ben ook van W2 :) haha, en ik stond ook 11des met GS rush :)
Dus we kunnen het wel :p

Niet iedereen, dat klopt, maar het is zeker niet zo dat Casi niks kan :p

Ik deel Gandhi's mening.

Tevens nog wat aspecten. Rang 38, op de spelersranlijst als op de ODA en ODD ranglijst. Vind ik allereerst geen top prestatie met zo'n lange tijd, waarin vele toppers ook gestopt zijn.
Dan alsnog, die echte old-skool players kunnen niet goed starten. Of ze moeten vaker zijn gestart natuurlijk. Maar sommige kennen alleen W2 en W5, dan weet ik zeker dat je het aflegt tegen spelers die vanaf W23 kunnen starten/spelen. Ik vind zulke spelers altijd wat over-rated.

Dit is een mening.
En dat respecteer ik :)

Daarbij moet ik idd toegeven dat er sinds W23 betere starters zijn :)
Maar dat is ook mede door die FA enzoo.

Dat hadden wij niet op W2 :)

Ik heb in de top 20 gestaan :eek: Niveau is blijkbaar wel hard gezakt!

Valt mee :)
Je hebt gewoon een Lucky Shot :p
 

DeletedUser

Guest
article5906788.jpg


:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan