Topspelers/flopspelers

DeletedUser33734

Guest
Dat is een leugen Rimco.

In alle dorpen met een volle boerderij kan je gewoon aan de gs zien hoe lang het is geleden dat er pakketjes zijn geslagen.

Dat is dus gistermorgen rond 10 uur geweest.

Niks leugen, daarbij stuurde ik die dumps later dacht ik.
Maar al was het eerder, dan bestaat er ook nog zoiets als AM he.
Maar ik dacht dus dat ik de dumps later stuurde.

Dat we de wereld niet gewonnen hebben betekent nog niet dat we faalden :p Elke massa die we kregen werd afgeslagen. En er zijn bij mij op de NLC1 heel wat aanvalletjes binnengekomen. Alleen in tegenstelling tot jou behield ik mijn dorpen :S

Die massa`s waren niet met 7 man. :)
 

DeletedUser68375

Guest
Niks leugen, daarbij stuurde ik die dumps later dacht ik.
Maar al was het eerder, dan bestaat er ook nog zoiets als AM he.
Maar ik dacht dus dat ik de dumps later stuurde.

Dorpen waarvan de boerderij vol is, gaan automatisch uit de AM.

Ik tel zo in de gauwigheid 40 dorpen met exact een zelfde aantal GS, absoluut onzin wat jij zegt dus.




Die massa`s waren niet met 7 man. :)

Waren er nooit 7, daarbij hebben heya en lekker barblen amper wat gestuurd, kwamen de offs van Armed pas aan nadat je ze al kwijt was..

Zei jij trouwens niet dat je alles binnen 2-4 weken weer terug ging hebben?
Nadat je in eerste instantie al zei dat je niks ging verliezen?

Praatjesmakert eerste klas ben je.
 

DeletedUser33734

Guest
Dorpen waarvan de boerderij vol is, gaan automatisch uit de AM.

Ik tel zo in de gauwigheid 40 dorpen met exact een zelfde aantal GS, absoluut onzin wat jij zegt dus.






Waren er nooit 7, daarbij hebben heya en lekker barblen amper wat gestuurd, kwamen de offs van Armed pas aan nadat je ze al kwijt was..

Zei jij trouwens niet dat je alles binnen 2-4 weken weer terug ging hebben?
Nadat je in eerste instantie al zei dat je niks ging verliezen?

Praatjesmakert eerste klas ben je.


Ja, nou?
Wat is je punt dan?
Ik zeg toch al 5x dat het acc op del ging direct nadat ik die dumps had verstuurd?
Een beamer is niet groot genoeg schijnbaar. :eek:

En ja?
Wat klopt daar niet aan dan?
Ik had de meeste dorpen die ik op de NLC gehad heb.
Dus alle verloren dorpen heb ik toch weer nieuwe voor overgenomen binnen 2-4 weken?
 

DeletedUser68375

Guest
Ja, nou?
Wat is je punt dan?
Ik zeg toch al 5x dat het acc op del ging direct nadat ik die dumps had verstuurd?
Een beamer is niet groot genoeg schijnbaar. :eek:

Het punt is dat je dat uit je duim zuigt.

En ja?
Wat klopt daar niet aan dan?
Ik had de meeste dorpen die ik op de NLC gehad heb.
Dus alle verloren dorpen heb ik toch weer nieuwe voor overgenomen binnen 2-4 weken?

Ow, werkt dat zo, jij bedoelde dus helemaal niet dat je de verloren dorpen terug ging nemen?:rolleyes:
 
Reactiescore
2.039
Je zei dat je die dorpen binnen 2-4 weken terug zou hebben.
Bovendien kun je wel blijven roepen dat je het acc op del hebt gezet na het versturen van de dumps maar dat is dus dikke bs. Omdat jij het zegt is het niet gelijk waarheid. Beter gezegd bijna niets wat jij zegt is waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Wees jij nou maar stil, want jij faalde hem op nlc1 tegen de stam van . (met je "topstam" in je sig)
Sprak hem pas nog trouwens, moest de groetjes doen aan M,L en D

Dus nu ben je dikke vriendjes met hem?
Eerder wilde je hem er wel graag bij naaien eh:

rimco.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33734

Guest
Zekers, maar maakt praten vrienden dan?
(Maar idd, we zijn daarna pas weer in contact gekomen, maar vrienden zou ik niet willen zeggen hoor. ;))

En het is geen bullshit, maar dat valt alleen te zien door te kijken wanneer de dorpen op barb gaan.
(heb het op skype ook wel tegen mensen gezegd, maar dat vinden jullie toch ongeldig bewijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zekers, maar maakt praten vrienden dan?
(Maar idd, we zijn daarna pas weer in contact gekomen, maar vrienden zou ik niet willen zeggen hoor. ;))

En het is geen bullshit, maar dat valt alleen te zien door te kijken wanneer de dorpen op barb gaan.
(heb het op skype ook wel tegen mensen gezegd, maar dat vinden jullie toch ongeldig bewijs.

Misschien kan je nog een mooi bewerkt screenshotje maken :D
 

DeletedUser

Guest
Zekers, maar maakt praten vrienden dan?
(Maar idd, we zijn daarna pas weer in contact gekomen, maar vrienden zou ik niet willen zeggen hoor. ;))

En ze leefden nog lang en gelukkig....

En het is geen bullshit, maar dat valt alleen te zien door te kijken wanneer de dorpen op barb gaan.
(heb het op skype ook wel tegen mensen gezegd, maar dat vinden jullie toch ongeldig bewijs.

Gezien het nooit exact 5 dagen duurt voor een acci verwijdert is, maar doorgaans langer, gaat ook deze uitspraak enkel in je nadeel werken.
 

DeletedUser33734

Guest
Misschien kan je nog een mooi bewerkt screenshotje maken :D

Ik heb het ook aan Welpy (jelle) verteld zie ik, dus je vraagt het maar na. ;)
Dat ik zou gaan stoppen.
Ook aan meer hoor, maar die spelen geen nlc.

En wat raaskalk je over dat ik een screenshot bewerk?
Swoeng had juist een screenshot over mij bewerkt, niet andersom.
Nu niet de dingen gaan verdraaien he. ;)

En ze leefden nog lang en gelukkig....



Gezien het nooit exact 5 dagen duurt voor een acci verwijdert is, maar doorgaans langer, gaat ook deze uitspraak enkel in je nadeel werken.

Dan zou ik zeggen, roep al je vriendjes bij het Tw-team op om het te checken.

[27-4-2013 22:03:40] Remco|: Mja, deze nlc gaat acc op barb
[27-4-2013 22:04:01] Remco|: Nog ff wat dorpen van thala meegegraait en 3 van zijn treinen gemolt
[27-4-2013 22:04:08] Remco|: pleziertje wel weer gehad :p
[27-4-2013 22:04:44] Remco|: Valt toch geen winst meer te behalen, maar het was (tot todis leavde) een leuke tijd
[27-4-2013 22:04:49] Remco|: ondanks AF :p
[27-4-2013 22:04:49] Jelle: ja, die kwam online en zei: remco heeft weer lopen klooien

Voor jullie schatjes om na te vragen.
Dit was dan iets eerder.

Wie het nog een paal voor zijn kop heeft.
Ik nodig jullie uit voor een skype gesprek met degene waar ik het tegen gezegd heb. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook aan Welpy (jelle) verteld zie ik, dus je vraagt het maar na. ;)
Dat ik zou gaan stoppen.
Ook aan meer hoor, maar die spelen geen nlc.

En wat raaskalk je over dat ik een screenshot bewerk?
Swoeng had juist een screenshot over mij bewerkt, niet andersom.
Nu niet de dingen gaan verdraaien he. ;)



Dan zou ik zeggen, roep al je vriendjes bij het Tw-team op om het te checken.

[27-4-2013 22:03:40] Remco|: Mja, deze nlc gaat acc op barb
[27-4-2013 22:04:01] Remco|: Nog ff wat dorpen van thala meegegraait en 3 van zijn treinen gemolt
[27-4-2013 22:04:08] Remco|: pleziertje wel weer gehad :p
[27-4-2013 22:04:44] Remco|: Valt toch geen winst meer te behalen, maar het was (tot todis leavde) een leuke tijd
[27-4-2013 22:04:49] Remco|: ondanks AF :p
[27-4-2013 22:04:49] Jelle: ja, die kwam online en zei: remco heeft weer lopen klooien

Voor jullie schatjes om na te vragen.
Dit was dan iets eerder.

Wie het nog een paal voor zijn kop heeft.
Ik nodig jullie uit voor een skype gesprek met degene waar ik het tegen gezegd heb. :)

Oke dan kunnen we dus besluiten dat je snel je account op delete hebt gezet om daarna hier te kunnen verkondigen dat je voor 1 keer niet geowned bent. Alleen is JOUW account wel geowned en was je voordien ook al geowned. Voor de mensen die nog altijd een paal voor hun kop hebben: Remco is 1 van de grotere noobs die op TW rondloopt, in ieder geval als het op deffen neerkomt. :rolleyes:
 

DeletedUser33734

Guest
Hoe kan ik deffen als ik niet op het acc zit?
En die andere keren kwam ik er nog steeds bovenop. ^^
 

DeletedUser

Guest
Vraag me dan af waarom je dan om vier uur nog op het AF zat, als je toch geen account meer hebt dat aangevallen kan worden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik deffen als ik niet op het acc zit?
En die andere keren kwam ik er nog steeds bovenop. ^^

Ja we zien inderdaad aan je stats hoe je er bovenop bent gekomen. Je account stelde geen drol voor, ze zouden er evenveel moeite mee hebben als je daadwerkelijk 24/7 zat te deffen.
 

DeletedUser

Guest
En Aureo en magix doen het weer, nu net hun stam hen het meest nodig heeft!

Backstabben is precies iets normaal bij die twee :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je het verhaal niet weet, ga dan niet oordelen aub.
Als je er echt in geïnteresseerd bent, stuur dan een ingame mededeling en ga niet lopen stoken op het forum.
 
Bovenaan