Top Stammen w7

DeletedUser

Guest
Dat is altijd aan het begin van de wereld en als alle spelers hun lolletje gehad hebben stort de stam in elkaar en gaan ze allemaal dood... :p

Zo gaat het bij elk begin ... ;)
 

DeletedUser2599

Guest
Dat is altijd aan het begin van de wereld en als alle spelers hun lolletje gehad hebben stort de stam in elkaar en gaan ze allemaal dood... :p

Zo gaat het bij elk begin ... ;)

Advies: kies dus na 1 à 2 weken pas een stam.
 

DeletedUser

Guest
Advies: kies dus na 1 à 2 weken pas een stam.

ik zit nu in wazaa!, deze stam hebben ik en 2 goede vrienden opgericht, wordt elite stam max 30 leden. de komende weken accepteren wij ook geen bedelaars die erin willen.... die hebben gewoon peg.

daarom heb ik dus wel een stam... noramal raad ik iedereen aan pas na 3 weken een stam te kiezen...
 

DeletedUser2599

Guest
ik zit nu in wazaa!, deze stam hebben ik en 2 goede vrienden opgericht, wordt elite stam max 30 leden. de komende weken accepteren wij ook geen bedelaars die erin willen.... die hebben gewoon peg.

daarom heb ik dus wel een stam... noramal raad ik iedereen aan pas na 3 weken een stam te kiezen...

Geef je gelijk dat je met vrienden het SOMS wel red.
 

DeletedUser

Guest
dat boeit niemand, extra bevolking is zo'n groot voordeel... :eek:
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mij vertellen hoe het kan, toe wereld 7 werd geopend ik nij gelijk heb laten inschrijven mij de pest heb opgewardeerd tot 54 punten en met dezelfde mogelijkheden zitten anderen al op 80 punten hoe kan dit????
 

DeletedUser

Guest
Omdat ze andere dingen gebouwd hebben die meer punten waard zijn.
Hier kun je zien hoeveel punten de verschillende gebouwen waard zijn.
 

DeletedUser13346

Guest
is nog te vroeg voor stam vind ik
ff week of 2afwachten en dan ga ik in stam met 20 leden fzo
 

DeletedUser5025

Guest
Heb nu al een stam, sneller als normaal, maarja, ik lag goed en de mensen die erin zitten ken ik al (redelijk) goed.
 
Bovenaan