Top Stammen w7

DeletedUser

Guest
we zullen zien.
wat die gana brengen op deze wereld.
ikd enk dat spannend word!APO! of TBR als de echte gestart word
 

DeletedUser7909

Guest
we zullen zien.
wat die gana brengen op deze wereld.
ikd enk dat spannend word!APO! of TBR als de echte gestart word

tsss we zien nooit eens nieuwe stammen altijd weer die bekende TBR. kvind het nu al saai als die weer aantop gaan staan.
 

DeletedUser

Guest
gaan ze niet:)


tbr gaat echt niet op een derde wereld erbij spelen

2 werelden is al flink zat:S
 

DeletedUser

Guest
tsss we zien nooit eens nieuwe stammen altijd weer die bekende TBR. kvind het nu al saai als die weer aantop gaan staan.

Een aantal TBR spelers zullen in w7 gaan spelen, maar lang niet allemaal. De TBR die nu is opgericht is ook een fake btw. Zelf ga ik TBR niet oprichten en ik betwijfel dus ook of ze hier aan de top zullen gaan staan.
 

DeletedUser7473

Guest
Ik ga een massastam joinen en dan sta ik lekker eerste van de hele wereld....
 

DeletedUser

Guest
stam

ik ben daar net niew nog geen stam in uitnodiging in 3 minuten
 

DeletedUser

Guest
DLS zal er dit keer weer zijn (op W6 waren ze gefuseerd en vervolgens gingen de meeste naar !APO!)
 

DeletedUser

Guest
Nog een weekje wachten en dan zien welke stam er goed groeit in mijn K;)
 

DeletedUser

Guest
Er valt nog niks te zeggen over wie er over een paar weken in de top 10 staan, kwa stam niet, en kwa speler niet.

In het begin van elke wereld is elke stam in de top 20 een massastam. Dat komt omdat ze zeker willen weten dat er 1 van de beste bij zit. Die massastammen zullen nog wel even blijven, en over een paar weken kan je denk ik wel zien wie er voorlopig eerste blijft staan.
 

DeletedUser

Guest
denk dat [a|s] een goede stam word niet alleen omdat ik hem heb opgericht maar ons max aantal leden zijn 25 en ik ben erg actief;)
 
Bovenaan