Top Spelers

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Voor de 2e maal, ik zie de hele kwestie niet. Waarschijnlijk kijk ik weer met mn oren, want het enige wat ik nu hoor is gelach om jou.
Nee gelukkig niet, Fallen is druk bezig.

Volgens mij ben je behoorlijk blind dan. En eeh ik hoor geen gelach hoor.

Dus ik hoop dat jullie ( Astra* ) voortaan wat mee begrip voor me hebben.
De geene over wie ik het heb, weet het zelf wel. ;)

Volgens mij speel jij hier. En volgens mij kennen wij jou al langer en hebben we tenminste iets om ons op te baseren. Ook zie ik echt niemand lachen om je dyslectie :confused:
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Golden Awards

Maar ik ben iig geen Fallen spelertje die je zomaar even de mond gaat snoeren hoor :rolleyes:

denk niet dat ronalddje ons de mond kan snoeren hoor :p

@ ronalddje : denk dat jullie veel drukker bezig zijn als wij momenteel :D
 

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

denk niet dat ronalddje ons de mond kan snoeren hoor :p

@ ronalddje : denk dat jullie veel drukker bezig zijn als wij momenteel :D

Heb je al je dorpjes al vorozien van 10 scouts Philips? Dat we 5 scouts per keer zouden versturen lag wel voor de hand vond je niet. Misschien moet je voortaan denken vanuit de tegenstander in plaats van gewoon scouts planten zonder na te denken.
:p
 

DeletedUser51690

Guest
Re: Golden Awards

Volgens mij speel jij hier. En volgens mij kennen wij jou al langer en hebben we tenminste iets om ons op te baseren. Ook zie ik echt niemand lachen om je dyslectie :confused:


Ik speel hier idd, alleen ben hier pas sinds de zomer vakantie op het AF.
Dus heb Pukkel mee gemaakt, en ben positief verrast van hem.

Dat dacht ik ook tot dat ik maandag avond ineens wat laas.
Wat eerlijk nogal verdrietig, want ook ik doe me best om alles goed te typen en volwassen over te komen.
Het type lukt al aardig door de spellingscontrole, maar dat andere is leeftijd discriminatie.

Ik had het vandaag nog op school...
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Oke heren,

Ten eerste, niemand snoert Fallen de mond
en ten tweede, morgen wil ik weer dat iedereen elkaar in de haren vliegt hier in dit topic en niet met roze pony's begint te spelen. Die tijden zijn voorbij. Wordt volwassen :mad:

Okkeeeh.... iemand zoekt aandacht, is je eigen topic niet voldoende :rolleyes::confused:
 

DeletedUser45033

Guest
Re: Golden Awards

Heb je al je dorpjes al vorozien van 10 scouts Philips? Dat we 5 scouts per keer zouden versturen lag wel voor de hand vond je niet. Misschien moet je voortaan denken vanuit de tegenstander in plaats van gewoon scouts planten zonder na te denken.
:p

waren er 11 ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Wie heeft Pukkulpop wijsgemaakt dat hij terug moest gaan posten ?
Ze moeten een verbod maken voor het onzin praten in elke post. Tjees.
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

En bovendien, al deze posts horen er niet eens. Dus als ze eventjes verplaats kunnen worden.. Dat zou ik waarderen. :eek:
 

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

Volgens mij ben je behoorlijk blind dan. En eeh ik hoor geen gelach hoor.



Volgens mij speel jij hier. En volgens mij kennen wij jou al langer en hebben we tenminste iets om ons op te baseren. Ook zie ik echt niemand lachen om je dyslectie :confused:

Nee ben niet blind al mijn zintuigen werken nog steeds. Nee ik lach me nog steeds kapot om jou:eek:
 
Bovenaan