Top Spelers

DeletedUser48277

Guest
Re: Golden Awards

Los eerst je eigen problemen op.
Dan zullen we nog eens spreken.

@Ronaldjje
Je stuurt eerst een clear op het dorp (beste 1 sec voor edeltrein) en dan stuur je 4 edels (best in dezelfde sec allemaal).
Nu Goed? :p

Pukkul.

Shut your trap wiseguy. Ik heb geen problemen hoor;)
Jij daarintegen...
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Ik zal eens zeggen wat je probleem is.
Je kan totaal niet tegen kritiek.
Je kan niet tegen de waarheid.

Dit is het laatste wat ik er over zeg.


Gr Pukkulpop.
 

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

Los eerst je eigen problemen op.
Dan zullen we nog eens spreken.

@Ronaldjje
Je stuurt eerst een clear op het dorp (beste 1 sec voor edeltrein) en dan stuur je 4 edels (best in dezelfde sec allemaal).
Nu Goed? :p

Pukkul.

Hoe stur ju n klaer? 1 secunddde is tog hel wijnig?
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Iphantom , ik had problemen maar ik ben er zelf uit gekomen dat ik ze moest wegwerken.
Iedereen heeft fouten maar leer er gewoon mee omgaan.

Gr pukkul.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Golden Awards

Ik zal eens zeggen wat je probleem is.
Je kan totaal niet tegen kritiek.
Je kan niet tegen de waarheid.

Dit is het laatste wat ik er over zeg.


Gr Pukkulpop.

Ik kan prima tegen kritiek. Echter ik krijg geen kritiek:confused:
Of heb ik iets gemist?
 

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

Ik probeer dan ook zelden grappig te doen :rolleyes: Jij bent gewoon een meelopertje, dat Pukkel loopt af te kraken omdat de meesten het doen. Wees maar lekker trots dus :eek:

Nee maar je bent van je zelf al grappig.
Hmm nee, ik was Pukkel aan het testen. Kijken of hij/zij weet wat sarcasme inhoud. Maargoed, als jij dat niet wil horen/zien, your choice.
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

O dus het expres verkeerd spellen van je zin als verwijzing naar de mindere spelling van pukkul, noem jij sarcasme? Laat me niet lachen. Je post nog maar sinds november, en toen speelde Pukkul hier al niet meer. Hij postte hier sindsdien al amper meer. Dus je kent hem eigenlijk helemaal niet, maar loopt zoals ik al zei gewoon mee. Hetzelfde geld voor Jeroen die hier ook nog maar korte tijd post. Ook gewoon een meeloper dus.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Golden Awards

Volgens mij heeft Pukkel toch echt ook geen problemen hoor.
Blijf vooral verder proberen een kind van 14 te 'ownen' op het AF :rolleyes:

Ik probeer niemand te 'ownen', ik reageer op een serie zwakke posts in het verleden, en het feit dat ik van deze speler nog nooit ook maar 1 fatsoenlijke en normale forumpost heb gezien. Leeftijd speelt daarbij voor mij geen rol, sorry.

Hetzelfde geld voor Jeroen die hier ook nog maar korte tijd post. Ook gewoon een meeloper dus.

Ik weet niet hoe anderen denken over Pukkulpop, ik weet wel hoe ik denk over deze speler. Zie niet in wat dat te maken heeft met meelopen???
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Mij testen? Ik doe trouwens mee aan speed werelden nu .
Me 2de keer dat het deed werd ik tweede .
Maar ik ga hiergeen woorden aan vuil maken .
Je weet hopelijk van jezelf dat je onozel doet met dat "testen".


Gr Pukkulpop.
 

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

O dus het expres verkeerd spellen van je zin als verwijzing naar de mindere spelling van pukkul, noem jij sarcasme? Laat me niet lachen. Je post nog maar sinds november, en toen speelde Pukkul hier al niet meer. Hij postte hier sindsdien al amper meer. Dus je kent hem eigenlijk helemaal niet, maar loopt zoals ik al zei gewoon mee. Hetzelfde geld voor Jeroen die hier ook nog maar korte tijd post. Ook gewoon een meeloper dus.

Nou nou. Gaat prima he! Bovendien heet dit forum, politiek en propaganda.. Maargoed, ja ik loop echt geweldig mee, ken Pukkul inderdaad niet zo goed, maar wat ik er van heb gezien is een makkelijk oordeel. Klopt post nog niet zo lang op het AF. Maar blijkbaar laat ik je niet lachen, helaas, was ook niet mn bedoeling. Maaropnieuw, als je het neit wil lezen/horen, reageer er dan ook niet op, ipv anderen te vertellen wat wel en niet te doen.
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Kijk, je doet het weer .
Je ontloopt weer het onderwerp.


Gr Pukkul.
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Jij denkt dat je het beste bent

Ik denk ook dat de wereld vol zit met jongetjes zoals jou. Vandaar dat je mijn gedachte dat ik de beste ben, in die wereld, geen ongelijk kan geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Ik probeer niemand te 'ownen', ik reageer op een serie zwakke posts in het verleden, en het feit dat ik van deze speler nog nooit ook maar 1 fatsoenlijke en normale forumpost heb gezien. Leeftijd speelt daarbij voor mij geen rol, sorry.



Ik weet niet hoe anderen denken over Pukkulpop, ik weet wel hoe ik denk over deze speler. Zie niet in wat dat te maken heeft met meelopen???

yes eindelijk ben ik er weer :)

Minst Favoriete Forumposter : Pukkulpop.


Laat me niet lachen. Pukkul heeft heir niet gepost in de tijd dat jij hier post. Het enige wat je al van Pukkul hebt gezien is bovenstaande zin. Waarna Teun hem de minst favoriete forumposter noemt. '+1'. Inderdaad, niet meelopen met je stamgenoot :rolleyes:

En je kan moeilijk fatsoenlijke posts hebben gezien aangezien je amper posts van hem hebt gezien. Een nogal vage stelling dus.




Nou nou. Gaat prima he! Bovendien heet dit forum, politiek en propaganda.. Maargoed, ja ik loop echt geweldig mee, ken Pukkul inderdaad niet zo goed, maar wat ik er van heb gezien is een makkelijk oordeel. Klopt post nog niet zo lang op het AF. Maar blijkbaar laat ik je niet lachen, helaas, was ook niet mn bedoeling. Maaropnieuw, als je het neit wil lezen/horen, reageer er dan ook niet op, ipv anderen te vertellen wat wel en niet te doen.

Oh politiek en propaganda? Wat jij deed was iig geen politiek en propaganda hoor. Verder speelt Pukkul hier niet meer, dus dat wordt al helemaal onmogelijk. En ik reageer maar al te graag tegen zielige figuren als jij die denken stoer te doen met zo'n post.

Kan wel goed zijn . Ik ga me niet ergeren aan jou onozel gedoe.
Ll0ll King je ego speelt veel rol .
Jij denkt dat je het beste bent en iedereen aan kan maar je verloor dorpen tegen de "minderen".

Hoee meot ju dan un doprje edelun? Ken jy muij da uitlegen?:confused:

Zoals ik al zei doet ie moeite om zijn spelling te verbeteren. Makkelijk oordeel? Door hyperbolen te gebruiken over zoiets ben jij iig wel een makkelijk oordeel.
 

DeletedUser48277

Guest
Re: Golden Awards

Laat me niet lachen. Pukkul heeft heir niet gepost in de tijd dat jij hier post. Het enige wat je al van Pukkul hebt gezien is bovenstaande zin. Waarna Teun hem de minst favoriete forumposter noemt. '+1'. Inderdaad, niet meelopen met je stamgenoot :rolleyes:

En je kan moeilijk fatsoenlijke posts hebben gezien aangezien je amper posts van hem hebt gezien. Een nogal vage stelling dus.

In dat geval vraag ik me af van wie al die posts dan kwamen die ik hier al heb gelezen van iemand die speelde onder de naam Pukkulpop???

Heb toch wel degelijk heel wat mogen lezen van deze speler, al moet ik bekennen: de laatste tijd wat minder...
 
Bovenaan