- Reactiescore
- 116
Bedankt voor de update, Roald. Apprecieer de objectiviteit. Als ik even mag, voeg ik een graag een leuke kanttekening toe aan de kwantitatieve groei van Vitare.
Niet dat ik per se Vitare wil viseren, maar die 359 dorpen aan zuivere groei moeten van ergens komen en één ding weet ik zeker: niet van winst op vijandelijk terrein. Dus ik ben eens gaan kijken naar enkele interessante statistieken!
Zoals iedereen zelf kan waarnemen, is de top drie van Vitare verantwoordelijk voor meer dan het dubbele van de groei dan de overige stamleden. Roald zijn statistieken bedekken 20 dagen, maar om het mezelf iets makkelijker te maken, houd ik het op de afgelopen week.
Double Dutch haalt zijn groei uit Vita & Are. Zuivere slaafjes.
Anxiety Disorder haalt zijn groei vooral uit Are & Tavern. Indien ik kijk naar de ODD stijging van de Tavern-dorpen, dan is die te verwaarlozen. Ook hier zien we een hoop geïntern.
Kuit, dé spurter deze week betreffende groei haalt die ook uit (je raadt het nooit) een intern. Valt niet meteen af te lezen van de statistieken hieronder, maar Cpt.Broek heeft een ODD stijging van 3k. Waarschijnlijk de recruiting vergeten uitzetten? Kan gebeuren!
Komt er op neer dat we Roald slechts deels gelijk moeten geven: in tegenstelling tot wat hij voorspelt zal de groei van Vitare blijven aanhouden:
Ik gooi het gelijk op het AF: is dit een verdoken Recruit2Win van Vitare? Ze hebben gelijk de hele westelijke rim weggerecruiteerd op enkelingen na. (en zeg nie dant ni waar is eh)
Sfeerbeeld van hoe de kaart eruit ziet vanuit het perspectief van TMOAM
Geel: AX
Roos: Vitare
Rood & Wit: Vit & Are
Ik zal even uittekenen hoe Vitare de wereld kan winnen zonder een kwalitatief verschil te hebben:
- Stap 1: Recruiteer de hele RIM dood en maak daar DEF aan (gebeurd)
- Stap 2: Intern diezelfde spelers (in progress)
- Stap 3: Gebruik alle safe DEF aan het front (in progress) en ga eventueel een BG aan met Ax
- Stap 4: ...
- Stap 5: Profit
Niet dat ik per se Vitare wil viseren, maar die 359 dorpen aan zuivere groei moeten van ergens komen en één ding weet ik zeker: niet van winst op vijandelijk terrein. Dus ik ben eens gaan kijken naar enkele interessante statistieken!
Zoals iedereen zelf kan waarnemen, is de top drie van Vitare verantwoordelijk voor meer dan het dubbele van de groei dan de overige stamleden. Roald zijn statistieken bedekken 20 dagen, maar om het mezelf iets makkelijker te maken, houd ik het op de afgelopen week.
Double Dutch haalt zijn groei uit Vita & Are. Zuivere slaafjes.
Anxiety Disorder haalt zijn groei vooral uit Are & Tavern. Indien ik kijk naar de ODD stijging van de Tavern-dorpen, dan is die te verwaarlozen. Ook hier zien we een hoop geïntern.
Kuit, dé spurter deze week betreffende groei haalt die ook uit (je raadt het nooit) een intern. Valt niet meteen af te lezen van de statistieken hieronder, maar Cpt.Broek heeft een ODD stijging van 3k. Waarschijnlijk de recruiting vergeten uitzetten? Kan gebeuren!
Komt er op neer dat we Roald slechts deels gelijk moeten geven: in tegenstelling tot wat hij voorspelt zal de groei van Vitare blijven aanhouden:
Ik gooi het gelijk op het AF: is dit een verdoken Recruit2Win van Vitare? Ze hebben gelijk de hele westelijke rim weggerecruiteerd op enkelingen na. (en zeg nie dant ni waar is eh)
Sfeerbeeld van hoe de kaart eruit ziet vanuit het perspectief van TMOAM
Geel: AX
Roos: Vitare
Rood & Wit: Vit & Are
Ik zal even uittekenen hoe Vitare de wereld kan winnen zonder een kwalitatief verschil te hebben:
- Stap 1: Recruiteer de hele RIM dood en maak daar DEF aan (gebeurd)
- Stap 2: Intern diezelfde spelers (in progress)
- Stap 3: Gebruik alle safe DEF aan het front (in progress) en ga eventueel een BG aan met Ax
- Stap 4: ...
- Stap 5: Profit
Laatst bewerkt: