Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser81351

Guest
Echt niet? Ik kan je er zo 3 doorsturen, muur 20 bij overname + stacks van een spelers van jullie in zijn overige dorpen.

17-10, 17-10 en 08-10.

Iedereen die wel wat achtergrond informatie heeft die weet precies wat ik bedoel met die post en dit zijn overigens alleen 3 bij mij, laat staan de rest in het lijstje.

Maar goed ik houd het hierbij. Misschien dat hele lijst een tijdje later nog erop komt te staan. Voor nu weer lekker terug naar de popcorn haha

Als jij zo gaat janken over die 'CFs' na je internen dan kunnen we ook nog wel is gaan janken over hoe vies Ajacied bezig is bij de Wolfpack. Die komen ook geen steek verder dus dan maar een speler "internen" die ons al dwars zat en in ons cluster ligt (al grensde er dorpen aan ajacied --> die tevergeefs ook al van dezelfde speler intern waren).

Jullie kunnen het gewoon niet anders dus dan maar dorpen internen die vies in/rond onze clusters liggen.

Ik vindt het best, maar moet je niet zomaar gaan zeuren over 3 'CFs'
 

Deleted User - 487776907

Guest
Merk wel dat AX echt het pispaaltje van w68 is. Alles wordt direct in hun schoenen geschoven.
 

DeletedUser80615

Guest
Ja dat snap ik wel. Maarja, met het hele Chefdiepvries fiasco, wat ons een heel account kostte, kijk ik nergens meer van op. Ik vind het eigenlijk wel verrassend dat AX een gunst verleend aan Vitare. Is het overigens al zeker dat AX inderdaad die vv beheerde en moedwillig aan Vitare gaf, of is dit een aanname die gedaan word?

Dus je wilt een inactief lid een 'heel account' noemen … of ontken je dat tranq meer dan een maand letterlijk niets heeft gedaan?

Ik bedoel maar... als je een speler als tranq een volwaardig lid van je stam noemt, zou ik zeggen dat dat toch al veel over je opinie van je stam spreekt :p
 
Reactiescore
116
Vraagje: welke speler van Vitare heeft de CFs overgenomen van Ax? Een grotere speler dan Killerboy?

Indien zij hierdoor het moraal op de CFs hebben verhoogd: idioten
 

DeletedUser81255

Guest
Ik snap dat dit voor Witch een rottige situatie is. Ik weet niet wat de afspraken omtrent clusterfucken zijn tussen IDGAF en Vitare. Maar ik kan mij wel baseren op de regelgeving die Maai met zowel AX, IDGAF als Vitare heeft. Zie het stukje dat highlighted is, moest welke stam dan ook dit bij Maai hebben gedaan of andersom, had de stam geen consequenties (die later in dezelfde overeenkomst besproken worden) hoeven treffen. Dit omdat de neutrale speler (en zelfs daar kun je over twijfelen, maar dat doet er volgens de overeenkomst niet toe) in bezit was van meerdere dorpen.

Bekijk bijlage 15739

Wat ik al zeg, de grens is hiermee wel opgezocht en clusterfuck regels zijn nooit optimaal, om ze acceptabel te houden voor alle stammen en al haar spelers, moet je bepaalde zaken weer wel toelaten. Zo ook het edelen van 'neutralen' als de clusterhouder te 'passief' was om ze zelf op te ruimen. Al snap ik uiteraard dat als men ze gestacked houd, je geen kans maakt daarvoor. Maar op die manier kun je ook stellen dat de dorpen van de ene potentiële vijand naar de anderen zijn verhuist. Killerboy had er 50 edels in kunnen zetten en je gek kunnen maken met laag moraal, daar waar Vitare ze stevig moet stacken en er minder edels in kan zetten. Belangrijke note is het verschil in activiteit en de beschikbare def om eventuele winsten veilig te stellen.

Ik weet heel goed dat dit niet om Maai gaat, maar binnen aan de hand van die drie afspraken met alle anderen topstammen, vorm ik wel mijn referentiekader voor wereld 68. Ik kan objectief gezien slechts zeggen dat het niet netjes is, maar niet in strijd met de geldende regels tussen de andere topstammen. Maar nogmaals; wellicht golden er andere regels tussen IDGAF en Vitare?

Waarvoor heeft Maai met Vitare CF regels met elkaar afgesloten als zij een BG hebben en samen spelen?

Wat is de keuze van Vitare achter een BG sluiten met Maai, waarvan de speler Shakedown uit Maai is gestapt wegens een conflict met Paprikablokjes en Plaaimout. Het is duidelijk dat Shakedown altijd bij Maai is gebleven, met de ligging zouden ze niet veel anders kunnen en met de samenwerkende massa op IDGAF kan je dat toch wel als conclusie aannemen. Toch heeft deze speler mij meerdere keren bereikt om samen met hen Paprikablokjes en Plaaimout weg te spelen met een massa.

Dit is dus eigenlijk gewoon om een afgesproken bondgenootschap werken. Ik ga geen accusatie voor een stab uitgooien, aangezien er tot op heden naar mijn weten geen actie tussen Shakedown en deze Vitare spelers heeft bevonden. Maar ik vind het toch wel een erg merkwaardige samenwerking op deze manier.

Misschien kan iemand hier uitleg over geven zodat ik het beter begrijp.

EDIT; Vitare had overigens exact dezelfde regels met ons afgesproken, gekopieerde versie van de regels die Maai met andere stammen heeft afgesproken. Dat betreft is dat wel optimaal, zo hebben we allemaal gewoon aan gezamenlijke regels te voldoen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dus je wilt een inactief lid een 'heel account' noemen … of ontken je dat tranq meer dan een maand letterlijk niets heeft gedaan?
Ik bedoel maar... als je een speler als tranq een volwaardig lid van je stam noemt, zou ik zeggen dat dat toch al veel over je opinie van je stam spreekt :p

Tranquilo was niet inactief, daar werd dagelijks op gelogd. Suggereren dat Tranquilo passief was; mja dat is misschien correcter. Maarja zelfs als ik kijk bij de overnames zie ik dat Tranquilo toch regelmatig dorpen veroveren. Een maand gaat niet op, 10 dagen is de max. Daarbij; Tranquilo zou gewoon de massa op Gendry doen met Chefdiepvries dus waar is de meerwaarde van überhaupt suggereren dat het inactief was? Een kleiner account met 240 graden front en geen safezone, kan niet zomaar van een vijand gaan edelen zonder hulp.

Waarvoor heeft Maai met Vitare CF regels met elkaar afgesloten als zij een BG hebben en samen spelen?

Simpel; we wilde op één lijn komen wat betreft fair play. Daarnaast is het ook totaal niet uitgesloten dat Maai en Vitare elkaar nog eens gaan treffen, wat is er dan mis met wat regelgeving?

Wat is de keuze van Vitare achter een BG sluiten met Maai, waarvan de speler Shakedown uit Maai is gestapt wegens een conflict met Paprikablokjes en Plaaimout. Het is duidelijk dat Shakedown altijd bij Maai is gebleven, met de ligging zouden ze niet veel anders kunnen en met de samenwerkende massa op IDGAF kan je dat toch wel als conclusie aannemen. Toch heeft deze speler mij meerdere keren bereikt om samen met hen Paprikablokjes en Plaaimout weg te spelen met een massa.

Ik begrijp dat het jou steekt dat jij Shakedown niet kon rekruteren voor IDGAF, aangezien je dit recentelijk weer probeerde?

Dit is dus eigenlijk gewoon om een afgesproken bondgenootschap werken. Ik ga geen accusatie voor een stab uitgooien, aangezien er tot op heden naar mijn weten geen actie tussen Shakedown en deze Vitare spelers heeft bevonden. Maar ik vind het toch wel een erg merkwaardige samenwerking op deze manier.

Je hoopt te provoceren maar slaat de plank helaas mis. Voor jouw informatie; Vitare en Maai zitten al om de tafel om te kijken wat mogelijke oplossingen zijn. Probeer je eens te verplaatsen in beide stammen en hun belangen en belemmeringen op een rijtje te zetten. Normaliter kom je dan ook tot de conclusie dat de huidige situatie prima bewerkbaar is voor beide stammen.
 

DeletedUser81255

Guest
Tranquilo was niet inactief, daar werd dagelijks op gelogd. Suggereren dat Tranquilo passief was; mja dat is misschien correcter. Maarja zelfs als ik kijk bij de overnames zie ik dat Tranquilo toch regelmatig dorpen veroveren. Een maand gaat niet op, 10 dagen is de max. Daarbij; Tranquilo zou gewoon de massa op Gendry doen met Chefdiepvries dus waar is de meerwaarde van überhaupt suggereren dat het inactief was? Een kleiner account met 240 graden front en geen safezone, kan niet zomaar van een vijand gaan edelen zonder hulp.



Simpel; we wilde op één lijn komen wat betreft fair play. Daarnaast is het ook totaal niet uitgesloten dat Maai en Vitare elkaar nog eens gaan treffen, wat is er dan mis met wat regelgeving?



Ik begrijp dat het jou steekt dat jij Shakedown niet kon rekruteren voor IDGAF, aangezien je dit recentelijk weer probeerde?



Je hoopt te provoceren maar slaat de plank helaas mis. Voor jouw informatie; Vitare en Maai zitten al om de tafel om te kijken wat mogelijke oplossingen zijn. Probeer je eens te verplaatsen in beide stammen en hun belangen en belemmeringen op een rijtje te zetten. Normaliter kom je dan ook tot de conclusie dat de huidige situatie prima bewerkbaar is voor beide stammen.

Mijn bedoeling was niet om te provoceren, als aangegeven vroeg ik me af wat Vitare inziet in zo een samenwerking.

Zou je mij kunnen delen waar Conservative vraagt aan Shakedown recentelijk om zich bij IDGAF te voegen?

Dit is namelijk niet ter spraken gekomen sinds IDGAF bestaat. Merkwaardig dat jij dit soort intel krijgt, Shakedown benaderd alleen maar Conservative en niet andersom. Elk gesprek met Shakedown sinds wij uit Maai zijn gegaan is uit aanleiding van Shakedown, continue inchecken bij ons of wij Plaaimout en Paprikablokjes met hem willen aanvallen (tot wel drie keer toe). Op geen enkel moment hebben wij aangegeven hier aan mee te doen of een afleiding van een vraag naar Shakedown om onze stam te joinen.

Klinkt alsof je voor de maling genomen word!
 
Reactiescore
215
He conservative,

Nou Als je duidelijkheid wilt, voor alle betrokken partijen is het duidelijk.

plaai kreeg vv mb en adelde de dorpen ondanks dat dit een co speler was of niet de juiste persoon was het duidelijk dat er onenigheid was omtrent adelen van die speler waaruit het verzoek kwam van de speler om de dorpen te gaan vechten.

Roald heeft hierbij zeer correct proberen te handelen en er was een verdeling gekomen omtrent die dorpen.

Hierbij moesten ook enkele dorpen die als cf gezien werden ingeleverd worden door mijn MB. Hierbij ging het licht uit bij mijn medespeler.
Om onvrede tussen mijn medespelers vitare spelers en maai-leiding is er de beslissing zeker in een opwelling genomen de stam te verlaten. Hierbij zijn wij geheel NOOIT boos geweest omtrent de effort die Roald stak in het oplossen van deze vreemde situatie.

Zelf Plaaimout heeft vrede met deze stand van zaken en spreken elkaar af en toe op zeer vriendelijke wijze.

Persoonlijk hebben wij met niemand een grudge.

Dat wij deels samenwerken met onze vrienden binnen Maai is een feit. Dat wij verder een eigen beleid voeren ook al is die idd zeer bevreind met Maai. Duidelijk is dat wij 0 hulp krijgen en dat de BG vanuit Maai geheel gehandhaaft is het is een conflict tussen plaaimout en aanliggend bevriende spelers van hem en ons die wij op een strijdvaardige manier willen oplossen.

Dat wij hier spelers als het uwe voor benaderen is dus ook een keuze, evenals het deffen tegen u en dat wij aanvallen versturen naar u. Gezien u aangeeft hier niet voor in te staan, dikke prima. Later is duidelijk geworden waarom.u heeft een NAP met de Vitare spelers plaai en paprika.

Waarin wij kiezen voor een glashelder beleid, kan ik u verwijten deze troebel te hebben. Gezien de BG tot stand is gekomen mede IDGAF van de kaart te spelen ipv NAPs af te sluiten.
 

DeletedUser81255

Guest
Klopt wij hadden een NAP en zelfs samenwerking met Plaaimout en Paprika tegen Shakedown. Dit was er in eerste instantie niet maar op het moment dat wij hier wel een accusatie/conclusie vanuit jullie van kregen hadden we besloten het contact maar wel te zoeken.

Buiten dat geef je hier dus alsnog aan dat je een conflict met plaaimout hebt en door onvrede Maai verlaat zodat je strijdlustig je conflict kan oplossen. Je blijft een Maai speler en Maai blijft een BG met Vitare behouden waar Plaaimout onderdeel van is. Je bevestigd letterlijk dat je dus om bondgenoot afspraken werkt.

Dit staat ons niet aan, daarom besloten wij onze verdediging aan te bieden aan deze spelers. Hierbij kwam uiteraard een NAP bij kijken, anders zouden ze mij kunnen aanvallen terwijl ik mijn def uitsta.

Met je bevestiging dat je bewust om een BG werkt om je conflict strijdlustig op te lossen kan ik wel veilig stellen dat je hier heel vies speelt.

Zou nog steeds even willen weten waar Conservative recentelijk aan Shakedown vraagt IDGAF toe te treden?
 
Reactiescore
215
Zou nog steeds even willen weten waar Conservative recentelijk aan Shakedown vraagt IDGAF toe te treden

Hierop kan ik geen antwoord geven omdat ik dit niet zelf heb gelezen mijn co's zijn afgelopen tijd actiever geweest ik was een week in Boedapest.
Dus ik kan niet bevestigen noch ontkrachten dat dit zo is.

Kerel ik zit niet in Maai. Wellicht ooit weer. Ik speel niet vies. Ik zeg zoals het is als je dat vies vind dan vind je dat toch. Mijn tegenstanders weten hoe het zit evenals mijn vrienden. Dat het jou steekt maakt iets niet vies.

Jij bent geheel vrij def te zetten bij Vitare. Dat is iets tussen maai en vitare niet iets tussen shake en vitare jij moet doen wat je goed acht.
Hoe kan ik om een bondgenootschap heen werken als ik niet een maai member ben niet op hun forum zit en mijn eigen ding doe. Als je mij of ons account gewoon een draak vind zeg dat dan gewoon.

Ik speel met mijn vrienden en die zitten voor het gros in Maai. jij speelt met de BG van maai samen die jou willen pakken. Hoe verknipt werkt datkoppie van je dat je niet ziet wat klopt en vreemd is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Shake is maai gewoon geleaved op eigen initiatief en er zijn enkel wat persoonlijke afspraken tussen enkele accounts.

Ik moet zeggen dat een BG of samenwerking met mensen uit een stam waarmee je oorlog hebt wel heel wat raarder vind dan de situatie van shake en maai. je helpt nu de vijand terwijl aan de andere kant van het stamcluster een volle strijd wordt gestreden.

Maar ach veel hoeven we er toch niet van te verwachten. hoeveel OS kunnen plaai en paprika verwachten van iemand die zijn directe buurman en stamgenoot niet eens ondersteund ten tijden van een massa.
 

DeletedUser81255

Guest
Wellicht dus te vroeg gezegd dat wij recent Shakedown vragen om bij IDGAF te spelen, zal niet de eerste keer geweest zijn dat er uit het niets een bewering op het AF word gegooid zonder enig bijgevoegde onderbouwing.

Puur omdat jij nu fysiek uit Maai bent, veranderd helemaal niets. Feit blijft dat je direct weer in Maai zit zodra je Plaaimout weggespeeld hebt. Je zegt het zelf, geen ruzie, meeste vrienden in Maai en samenwerkend met Maai. Hoe naïef ben je om nog te beweren dat je dan niet voor Maai speelt.

Ja, het fysiek verlaten van je stam Maai om vervolgens de afgesproken bondgenootschap tussen Maai en Vitare te ontgaan en deze aan te vallen is zeker vies spel. Dit heeft geen eens uitleg nodig, waar je jezelf alleen maar bevestigd over dit vuile spel wat je speelt.

Verder doet het er niet toe, het is niet dat dit onbekend was. Het is echter verbazend hoe Vitare hiermee om gaat.

Het is helemaal niet zo gek dat wij onze vijand in deze situatie hulp aanbieden. Wij zijn tegen vuil spel.

EDIT: Wij hadden overigens wel def uit staan bij onze stamgenoot. Met veel CF’s bij ESFR is het logisch dat wij niet al onze def uitstaan aan onze buur, dat zou gewoon de massa van ESFR op monymaker veranderd hebben op Conservative.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Wij hadden overigens wel def uit staan bij onze stamgenoot. Met veel CF’s bij ESFR is het logisch dat wij niet al onze def uitstaan aan onze buur, dat zou gewoon de massa van ESFR op monymaker veranderd hebben op Conservative.

Er wordt natuurlijk ook niet verwacht dat jij alle def uitzet bij moneymaker. maar iets meer had zeker gekund en gemogen.

Op dag 1 hebben Colla en ESFR gezamelijk ruim gesloopt en heeft moneymaker een ODD stijging gehad van 8.3miljoen. Daarintegen zien we slechts een stijging in ODOS van 800k bij Conservative, nog niet eens 10%! terwijl je 2 keer zo groot bent en er direct naast ligt. en daarna werd het slechts iets beter. 2mil ODD bij moneymaker, 450k ODOS bij Conservative, net geen 25%. 3e dag, 1mil ODD bij moneymaker, 100k ODOS bij Conservative weer slechts 10%. Als directe buurman had dit dichterbij de 50%/60% moeten liggen minstens, De meeste (zo niet alle) clears die je konden bedreigen liepen op Moneymaker dus een klein risico lopen was wel het minste wat je had kunnen doen voor je stamgenoot.

Sterker nog, we ontvingen berichten dat de meeste van je def, tot groot vermaak van ons want we wisten van de scoutronde de dag ervoor hoeveel je nog had thuis staan (en to be fair dat had moneymaker met gemak kunnen redden), gewoon nog thuis stond, en hadden dit zelf ook gezien uit de fakes. Pas laat op de dag zagen, zon 24 uur na aanvang van de aanvallen en 18 uur nadat je op conservative had gezien dat het fakes waren op jou, we voor het eerst iets van actieve OS om een paar treintjes te slopen, en een pref stackje dat zelfs op 2 a 3 uur looptijd van jou nog te laat kwam.

Oftewel money moet letterlijk 0 communicatie hebben gehad met je hebben gehad gedurende die 3 dagen (wat onmogelijk is gezien je nog iets van OS stuurde op dag 1), of je hebt sterk lopen verzaken met het sturen van OS, met als resultaat dat Moneymaker nu verloren is gegaan, iets wat goed te voorkomen was geweest.
 
Reactiescore
215
Er wordt natuurlijk ook niet verwacht dat jij alle def uitzet bij moneymaker. maar iets meer had zeker gekund en gemogen.

Op dag 1 hebben Colla en ESFR gezamelijk ruim gesloopt en heeft moneymaker een ODD stijging gehad van 8.3miljoen. Daarintegen zien we slechts een stijging in ODOS van 800k bij Conservative, nog niet eens 10%! terwijl je 2 keer zo groot bent en er direct naast ligt. en daarna werd het slechts iets beter. 2mil ODD bij moneymaker, 450k ODOS bij Conservative, net geen 25%. 3e dag, 1mil ODD bij moneymaker, 100k ODOS bij Conservative weer slechts 10%. Als directe buurman had dit dichterbij de 50%/60% moeten liggen minstens, De meeste (zo niet alle) clears die je konden bedreigen liepen op Moneymaker dus een klein risico lopen was wel het minste wat je had kunnen doen voor je stamgenoot.

Sterker nog, we ontvingen berichten dat de meeste van je def, tot groot vermaak van ons want we wisten van de scoutronde de dag ervoor hoeveel je nog had thuis staan (en to be fair dat had moneymaker met gemak kunnen redden), gewoon nog thuis stond, en hadden dit zelf ook gezien uit de fakes. Pas laat op de dag zagen, zon 24 uur na aanvang van de aanvallen en 18 uur nadat je op conservative had gezien dat het fakes waren op jou, we voor het eerst iets van actieve OS om een paar treintjes te slopen, en een pref stackje dat zelfs op 2 a 3 uur looptijd van jou nog te laat kwam.

Oftewel money moet letterlijk 0 communicatie hebben gehad met je hebben gehad gedurende die 3 dagen (wat onmogelijk is gezien je nog iets van OS stuurde op dag 1), of je hebt sterk lopen verzaken met het sturen van OS, met als resultaat dat Moneymaker nu verloren is gegaan, iets wat goed te voorkomen was geweest.

Grappig dat je O.S. ratings erbij haalt cons heeft de ena laagste O.s. rating van zijn stam terwijl zijn buurman is weggespeeld. dus meer als 3 speer en 1 scout zal hij vast niet hebben kunnen missen voor zijn NAPS met vitare spelers.

Verder leuk dat een speler als cons iemand anders beticht van vuil spel hij is op deze wereld in de regio waar ik actief ben de vuilste speler.
Normaal contact is ook niet mogelijk of het nu middelvinger op een App is het leaven van Tip om accounts makkelijk te adelen en daarna hetzelfde proberen Maai te verlaten omdat hij claimt een soort van gewetenswroeging te krijgen. Dat jij nu rechtertje wilt spelen is gewoon lachwekkend maar binnen TW is het passend een NAR onder ons midden te hebben leuk dat je de rol zo goed probeert te vertolken.

Kortom als jij het stacken tegen mij belangrijker vind dan het stacken van stamgenoten tegen Maai geeft dat aan dat je meer schrik hebt van Shake en ik geef je geen ongelijk. Shake komt je pakken. Maar met jou spel zal het denk ik al over zijn voordat ik fronten kan met je.
 
Reactiescore
984
Grappig dat je O.S. ratings erbij haalt cons heeft de ena laagste O.s. rating van zijn stam terwijl zijn buurman is weggespeeld. dus meer als 3 speer en 1 scout zal hij vast niet hebben kunnen missen voor zijn NAPS met vitare spelers.

Verder leuk dat een speler als cons iemand anders beticht van vuil spel hij is op deze wereld in de regio waar ik actief ben de vuilste speler.
Normaal contact is ook niet mogelijk of het nu middelvinger op een App is het leaven van Tip om accounts makkelijk te adelen en daarna hetzelfde proberen Maai te verlaten omdat hij claimt een soort van gewetenswroeging te krijgen. Dat jij nu rechtertje wilt spelen is gewoon lachwekkend maar binnen TW is het passend een NAR onder ons midden te hebben leuk dat je de rol zo goed probeert te vertolken.

Kortom als jij het stacken tegen mij belangrijker vind dan het stacken van stamgenoten tegen Maai geeft dat aan dat je meer schrik hebt van Shake en ik geef je geen ongelijk. Shake komt je pakken. Maar met jou spel zal het denk ik al over zijn voordat ik fronten kan met je.
Ik denk dat je bericht aan de verkeerde persoon is gericht.
 

DeletedUser80615

Guest
Tranquilo was niet inactief, daar werd dagelijks op gelogd. Suggereren dat Tranquilo passief was; mja dat is misschien correcter. Maarja zelfs als ik kijk bij de overnames zie ik dat Tranquilo toch regelmatig dorpen veroveren. Een maand gaat niet op, 10 dagen is de max. Daarbij; Tranquilo zou gewoon de massa op Gendry doen met Chefdiepvries dus waar is de meerwaarde van überhaupt suggereren dat het inactief was? Een kleiner account met 240 graden front en geen safezone, kan niet zomaar van een vijand gaan edelen zonder hulp.

Kijk in een stam van jullie grootte is gwn 1 of 2 keer per dag online komen veruit onvoldoende om erkent te worden als een actief lid in de stam Imo.

Daarnaast er waren in die periode heus wel opportuniteiten waarbij hij wel kon meedoen: zoals massa's op XII e.d.

Als iemand zo passief is dat ie het meer dan een maand niet nodig vond om aanvallen te sturen noch os te sturen dan zie ik niet echt hoe jullie slechter af zijn nu dan voorheen...
 

DeletedUser81255

Guest
Grappig dat je O.S. ratings erbij haalt cons heeft de ena laagste O.s. rating van zijn stam terwijl zijn buurman is weggespeeld. dus meer als 3 speer en 1 scout zal hij vast niet hebben kunnen missen voor zijn NAPS met vitare spelers.

Verder leuk dat een speler als cons iemand anders beticht van vuil spel hij is op deze wereld in de regio waar ik actief ben de vuilste speler.
Normaal contact is ook niet mogelijk of het nu middelvinger op een App is het leaven van Tip om accounts makkelijk te adelen en daarna hetzelfde proberen Maai te verlaten omdat hij claimt een soort van gewetenswroeging te krijgen. Dat jij nu rechtertje wilt spelen is gewoon lachwekkend maar binnen TW is het passend een NAR onder ons midden te hebben leuk dat je de rol zo goed probeert te vertolken.

Kortom als jij het stacken tegen mij belangrijker vind dan het stacken van stamgenoten tegen Maai geeft dat aan dat je meer schrik hebt van Shake en ik geef je geen ongelijk. Shake komt je pakken. Maar met jou spel zal het denk ik al over zijn voordat ik fronten kan met je.

Om even jullie idee over ons in de situatie met het account monymaker te verhelderen:

Conservative had +/- 25 def dorpen uitstaan bij mony aan het begin van de massa. Wij hadden helaas inderdaad slecht contact met monymaker. Deze spelers hebben ontzettend hun best gedaan om er wat van te maken, maar ze speelde allen mobiel tijdens het werk om te deffen. Conservative had vanaf het moment dat monymaker zei veel rode bijltjes te krijgen continue contact gezocht en gevraagd aan monymaker waar wij aan moeten vullen en kunnen helpen. Het mocht niet meer baten, veel def werd goedkoop gesloopt en dan moet je de keuze maken. Verstuur je al je overige def naar zijn dorpen (waar het goedkoop gesloopt word door clears de hele dag), of vecht je een andere dag en bereid je je alvast voor met je eigen cluster en het nieuwe front noord.

ODS is laag omdat wij voorheen nooit aangevallen werden, noch iemand in onze buurt. Ook in Maai hadden wij regelmatig veel def uitstaan bij Tranquillo, The Mind of a Murderer.

Voor een speler die zo uitermate vies speelt in jou continent, is het knap dat deze tot op heden het minste aangevallen is door omliggende spelers.

Ik kan je gerust stellen dat mijn keuze toen ik Maai wou joinen zowel het beste geweest was voor Conservative als overige stamleden van oud-TiP. Ik had dan ook mijn keuze en mogelijkheden openlijk besproken met TiP.

Dus buiten de informatie over het vertrek van Maai wat wij al wisten, de informatie die je nu hebt omtrent oud TiP en het feit dat je de middelvinger krijgt op App als je continue accusaties/leugens zonder onderbouwing naar ons gooit.

Onderbouw nou eens werkelijk wat er zo vies door Conservative bespeeld is!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
ODS is laag omdat wij voorheen nooit aangevallen werden, noch iemand in onze buurt. Ook in Maai hadden wij regelmatig veel def uitstaan bij Tranquillo, The Mind of a Murderer.

Onderbouw nou eens werkelijk wat er zo vies door Conservative bespeeld is!

Vind je het gek dat je ODS laag is, op het moment dat Zuur voor het eerst veel aanvallen kreeg pakte je je koffers en kwam IDGAF van de grond. De uitgelezen kans om vanaf kamp Maai OSD te halen bij bondgenoot Zuur, maar helaas. Spaar je eigen def inderdaad maar, sla nog wat zinloze muntjes voor edels die je niet kwijt zal kunnen (of je moet usus willen internen).

Overigens liet je niet alleen je def thuis, maar ook je off. Je hebt niet eens de moeite gedaan om een clear of een recap vanaf conservative op Collationem noch ESFR te gooien, terwijl zij grootschalig dorpen van Monymaker aangrenzend aan jullie cluster edelde. Die dorpen bevatten geen troepen noch def om ze gelijk te stacken, dit hadden we gewoonweg niet, want de def stond bij de stam. Een tegenoffensief had funest geweest voor onze aanval, maar zoals ik al zei; je liet je def/off lekker thuis, sloeg nog wat muntjes, terwijl je al een week of drie helemaal niets doet edelen. Je hoort mij verder niet klagen hoor. Vind het ook niet vies, maar laten we zeggen dat het alles behalve collegiaal is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81255

Guest
Ik had nooit ODS op zuur kunnen hebben, of was je soms vergeten dat ik de enige was met Huib die de vv voor Zuur vannacht draaide?

Hier kan je werkelijk niets mee, indien ik hier geen vv voor had gedraaid was Zuur al in de ochtend de pineut. Ik had dan ook nooit plannen om IDGAF te versterken maar goed ook dit is allemaal terug te vinden en al bekend.

Wat me opvalt is dat er nog steeds geen ontkrachting is over het vieze spel van Shakedown8, jullie proberen leuk ons negatief te verbeelden als teamspeler maar daar is helaas gebrek aan kennis vanuit jullie kant. Er zijn meerdere vv’s regelmatig door Conservative gerunt tijdens de massa om deze af te weren. Dat er beter gedefft kon worden bij monymaker ben ik het volledig mee eens, maar het is gelopen zoals het gelopen is. Wij hadden inderdaad meer def bij mony kunnen zetten, hebben we regelmatig gevraagd en ook wel wat gedaan. Ook best wat treinen gesniped, niet alleen def gezet.
 
Bovenaan