Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
7.940
Als ik het allemaal lees was het account LSD sowieso fucked. Als het niet gestabbed had, dan had Steve (of zijn rl dudes) wel iets uitgespookt. In deze situatie zijn er alleen maar verliezers, welke richting het ook op had genomen.
 

DeletedUser80615

Guest
Als iemand die vroeger iets gelijkaardigs heeft meegemaakt *verhaaltje*:
( Had in het begin van mijn tw-carrière iemand iemand die ik aan het edelen was, gevraagd om als mijn co te komen spelen, denkend dat dat een win-win zou zijn gezien hij op een groter account zou kunnen en ik eindelijk een co had gzn ik echt de idee begon te krijgen dat het werk dat het wat teveel werd voor mij alleen. nuja resultaat was dus dat de ****** mijn wachtwoord had veranderd en ik niet meer op mijn account kon, enkel mijn slechtste wereld op dat moment had ik nog kunnen redden doordat ik ergens tussendoor een mail had gekregen naar mijn e-mail adres waardoor ik zonder wachtwoord op mijn acc kon... (en heb nadat mijn accounts op de wereld dat de ****** op speelde en mijn 2de beste wereld destijds verwijderd waren hem gesmeekt om mijn wachtwoord terug naar de oude te veranderen...) En ja, je zou kunnen vragen wrm ik niet naar support of zelfs AF ben gegaan ofzo maar was toen onervaren en 14 jaar ofzo en die dingen waren toen niet even vanzelfsprekend voor me...

Naja ik snap dus wel hoe ***** het kan zijn als iemand je de toegang tot een account ontzegd waar je letterlijk al bloed, zweet en tranen in had gestoken. En je in een vlaag van woede je wilt proberen te wreken op die persoon.... Dat gezegd zijnde heeft het idd. geresulteerd op een benarde situatie voor zuur, en de rest van Paint! waar je identiek de verantwoordelijkheid voor draagt. Al wil ik ook wel benadrukken dat de desbetreffende wel de moeite heeft gedaan om het verhaal op het forum te zetten, waarmee hij waarschijnlijk zichzelf geen voordeel heeft gedaan maar om ervoor te zorgen (naar mijn vermoeden) dat de rest van de stam die hier niets mee te maken hadden, er hopelijk niet helemaal alleen voor komen te staan (als ik het goed heb begrepen).

en wil ik hier echt iets mee zeggen? nee, draai gewoon graag rond de pot en wilde het bashen op de co's mss ietwat verlichten :S
 

DeletedUser81214

Guest
@Roald97

Je zegt letterlijk: 'Laten we zeggen dat dat een reden is.' Vandaar dat ik hier op inhaak, want je pakt zelf deze reden als voorbeeld. Dus eigenlijk wat je zegt is dat je als hoofdspeler de co's mag naaien, maar andersom is niet toegestaan, want dan verkloot je een account. Bovendien is het makkelijk praten vanaf de tribune. ;)

Dat het online zijn etc. achteraf allemaal bevestigd is, daar heb je gelijk in en daar zit ik inderdaad fout.

Verder vind ik het vrij apart dat er aanvallen zouden worden gecancelled volgens jou, terwijl overal staat dat fuseren en vv eigen verantwoordelijkheid is.

Wat betreft arrogantie en naam maken, daar ga ik niet eens op in. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
''laten we zeggen dat dat een reden is''. Is dat niet het perfecte begin van een voorbeeld? Vertaal het en er staat; laten we voor het gemak eventjes allemaal eens zijn dat dat een reden is. (Definitie reden: Gegronde beweegreden om iets te doen) en vervolgens kom je met een uitleg dat er geen enkele reden goed genoeg is voor de gemaakte actie. Ik zie de insinuatie vanuit mijn kant, dat die co's gehandeld hebben omwille van welke reden dan ook, echt niet. Ik zie enkel een statement waarin ik aangeef dat geen enkel voorval, geen enkele reden, de acties goedpraten. Beide kanten niet.

@Roald97Verder vind ik het vrij apart dat er aanvallen zouden worden gecancelled volgens jou, terwijl overal staat dat fuseren en vv eigen verantwoordelijkheid is.

Dat kan ik mij voorstellen, toch is dit vaker gebeurd en heeft het ook vaker plaatsgevonden dat het tw team aanvallen, ookal is het tientallen uren na verzenden, nog altijd kan en doet annuleren. Simpelweg om het account te sparen van destructie gedaan door een rage van een ander, of dat nou een hacker, infiltrant of co speler is.
 

DeletedUser79332

Guest
@Roald97

Je zegt letterlijk: 'Laten we zeggen dat dat een reden is.' Vandaar dat ik hier op inhaak, want je pakt zelf deze reden als voorbeeld. Dus eigenlijk wat je zegt is dat je als hoofdspeler de co's mag naaien, maar andersom is niet toegestaan, want dan verkloot je een account. Bovendien is het makkelijk praten vanaf de tribune. ;)

Dat het online zijn etc. achteraf allemaal bevestigd is, daar heb je gelijk in en daar zit ik inderdaad fout.

Verder vind ik het vrij apart dat er aanvallen zouden worden gecancelled volgens jou, terwijl overal staat dat fuseren en vv eigen verantwoordelijkheid is.

Wat betreft arrogantie en naam maken, daar ga ik niet eens op in. :)

Waar is die facepalm icoon als je hem nodig hebt...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
De Master Commander was leuk om te krijgen ja. Maar die forum personality is over een weekje weg hoor, die had ik gekregen omdat ik per toeval 3e werd en de nummer 1 al banned was en de nummer 2 een permanente ban kreeg. Weet niet of dat er een is om echt trots op te zijn, heb de pp ervan ook niet ontvangen :sad:
 

DeletedUser81014

Guest
binnenkort staat die 'Forum personality' sowieso bij mij... Dat is me nu toch wel al duidelijk :O
 

Deleted User - 487776907

Guest
XII schat hun kansen niet meer zo hoog in en beginnen alvast vroegtijdig aan de heropbouw van accounts? (611|453)
 
Reactiescore
219
XII heeft een nieuwe bondgenoot erbij genaamd AX. Ja super leuk hele wereld tegen Maai. Nu kunnen jullie eindelijk eens wat offence troepen maken, je weet wel bijl en lc en ram.

Magical Kiki, ik hoef geen os hoor The Blinding Light kan het beter gebruiken.

0a9f8f3d504a38b242b756edf2caf80b.png
 
Bovenaan