Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser81241

Guest
Beste medespelers,

Zoals jullie allen ondertussen weten is er het één en ander aan de gang met het account Lazy Summer Days.

Ik ben 1 van de Co's van Steve.

Aangezien er een hele hoop aannames en verwijten heen en weer gaan, wil ik bij deze de situatie graag uitlichten vanuit onze kant.

Wij zijn onlangs met het account LSD uit de stam TiP gegaan, omdat dit flink onverwacht en redelijk tegen de afspraken in is gegaan hebben wij hun toen een NAP aangeboden.
Het verliep allemaal netjes, tot het moment dat Steve (hoofdeigenaar LSD) het gisteren opeens in zijn hoofd kreeg dat het allemaal niet liep zoals hij gepland had. Toen heeft hij in een split-second besloten te stoppen met het account LSD.

Wij (de co's) kregen de keuze:

  • €100,- betalen voor het account (is bewijs van in de vorm van screenshots via discord)
  • van het account afgezet worden want hij gaf het account dan aan irl vrienden van hem.
Aangezien wij (de co's) ook tijd, energie en pp in het account gestoken hebben, vonden wij dit niet eerlijk en hebben toen besloten het account overhoop te gooien.

Dus zoals ik het zie zou er sowieso gestabt worden,
of Steve zou ons (de co's) stabben, of wij zouden hem een koekje van eigen deeg geven.

Dat laatste hebben wij besloten.

Ik hoop het nu wat duidelijker te hebben gemaakt voor jullie,

Met vriendelijke groet,
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Bedankt voor de opheldering Wildy, dit hadden wij indirect al een beetje begrepen van Steve, echter niet direct dat jullie er per definitie afgezet zouden worden. Desalniettemin praat het niet goed waarom jullie het account overhoop hebben gegooid met de grote gevolgen voor al LSD zijn vrienden van dien. Jullie hadden buren / leiding tenminste een pm kunnen sturen, zodat wij ook wisten waar we aan toe waren. Waarom hebben jullie dit niet gedaan?
 
Reactiescore
1.278
Naar support toestappen ;). Geld vragen voor een account staat voor een 100% ban. En ja dan heb jij ook niks, maar deze kwast alles ontnemen lijkt mij wel een goed gevoel.
 
Reactiescore
1.278
Of je kon ook gewoon normaal doen want nu fck je het up voor de rest van Paint!???? Klootzak.

Dus volgens jou had hij dit alles gewoon moeten pikken? Dagen normaal TW spelen, normaal PP besteden aan een ACC en er dagelijks op loggen. Allemaal vrij normaal tot het moment dat iemand besluit om te kicken en (naar zeggen) 100!! euro vraagt voor zijn account. Dus volgens jou zou je je dan maar moeten afschepen met je goede gedrag en deze speler zijn zin geven met zijn account nog intact of 100 euro extra op zak.

Ik snap dat het voor jouw lastig is Lewis, omdat deze situatie voor jou nadelig uitpakt... maar om nu simpelweg te zeggen dat 1 van de 2 partijen maar normaal zou moeten doen is natuurlijk erg makkelijk en zelfs iets wat simpel.

Denk dat hier ook geen goede keuzes waren die gemaakt konden worden, maar moet wel zeggen dat de hoofdspeler een klootzak was/is en dit wist natuurlijk iedereen door zijn verleden. Iedereen die met zo'n speler in zee gaat neemt willens en wetens een risico zowel paint als de co's.

Uiteindelijk is nu het eerlijkste waarschijnlijk een ban al zou de hoofdbespeler echt een strafbaar feit(account verkopen) hebben begaan. En dan worden zijn dorpen FFA. Co's acc weg, steve acc weg en paint speler weg... maar ieder had het kunnen zien aankomen.
 

DeletedUser77704

Guest
Ben benieuwd naar bewijs, als dit er is heb enkel medelijden met Paint welke LSD terughalen en voor 2e keer door Steve genaaid worden
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dat is niet wat Lewis zegt. Je hoeft dit niet te pikken. Maar als die co-spelers gewoon een pm hadden gestuurd: Jongens, wij worden een soort van gechanteerd. Dan was het helemaal niet ondenkbaar dat we er samen uitgekomen waren. Zeker eens hoor dat je niet je co's kunt ditchen, maar vervolgens het account EN ALLE VRIENDEN totaal naaien, is minstens zo slecht. De gekickte co-spelers hadden gewoon elders in de stam kunnen komen spelen (dedsnoods), misschien hadden paint en Maai wel in gesprek gegaan met de eigenaar en als dat geen vruchten zou werpen, er samen opgegaan met TiP. Dan was het probleem nooit zo geëscaleerd. Overigens schijnt het bericht van Wildy net iets genuanceerder te liggen, maar dat laat ik voor deze discussie even achterwege.
 

DeletedUser81241

Guest
@Roald97

ik begrijp wat je bedoeld,

het viel ons nogal rauw op ons dak, en aangezien we er onderling niet uit kwamen hebben wij dit zeer snel besloten en uitgevoerd, aangezien wij niet wisten hoelang het account nog beschikbaar was voor ons.

vandaar deze ongecontroleerde actie, aan de gedupeerde wil ik mijn excuses daarvoor aanbieden. dit was puur en alleen een actie gericht tegen Steve.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Wildy2 Echt heel zonde, ook voor jullie. Wat ik al zeg, had ik dit geweten had ik een plaatsje op Colla vrijgemaakt, ondanks dat we niet veel / geen contact hebben gehad (Colla heeft pas sinds een paar dagen contact met LSD). Wij aanvaarden je excuses, en hopen vooral dat jullie actie geen enorme ingrijpende gevolgen gaat hebben voor Zuur en Mind van Paint, wiens situatie er nu wel erg slecht uit kan gaan zien hierdoor. Om deze reden hoop ik toch nog op wat sympathie voor hen / deze actie vanuit TiP en in mindere mate vanuit Snow. Bij Snow niet om haar deelname, maar als cruciale stam in zuidoosten, grenzend aan de situatie.
 
Reactiescore
215
Wat een drama, de gevlogen zijn voor niemand leuk.
Zie ook niet echt een passende oplossing.
Wel vind ik het voornamelijk aan de hoofdspeler lsd te wijten wat er is gebeurd.

sjeik zou het zijn dat TIP een oplossing zoekt met de overige leden ik weet niet wat de bijdrage snow is omtrent aanvallen en het sturen van adels. Misschien dat de 3 stamleidingen een skype/discord dingetje kunnen opstarten en kijken hoe het voor de overige spelers leuk genoeg blijft door te gaan.

Ik snap de rancune van TIP t.o.v. LSD aan de hand eerder gelezen.
Vind niet tof voor spelers als zuur dat zijn spelplezier zo wordt verpest door een actie van LSD.
geld vragen aan je co's dat zijn je matties ingame lijkt me.
Zou ook vreselijk pissed zijn gewekkerd te hebben en daarna een rekening krijgen voor eerder bewezen diensten.
 

DeletedUser81241

Guest
Ben benieuwd naar bewijs, als dit er is heb enkel medelijden met Paint welke LSD terughalen en voor 2e keer door Steve genaaid worden

Ik zou je graag het bewijs laten zien, maar zover ik weet is screenshots tegen de regels.
 

DeletedUser81214

Guest
@Roald97 En jij bent het baasje van deze wereld? Iedereen moet eerst even langs jou komen om goedkeuring te krijgen over hoe en wat? ^^
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Roald97 En jij bent het baasje van deze wereld? Iedereen moet eerst even langs jou komen om goedkeuring te krijgen over hoe en wat? ^^

Wat een onnodige kutpost. Nee pannenkoek, omdat ik de grootste buurman ben van zijn account, hij met ons het meeste te maken had (sinds kort), we dagelijks samenwerkten en omdat er meerdere stamleiders op het account zitten?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ah leuk. Lazy Summer Days gooit zegt zijn vakantievervanging naar TiP te gooien maar eerst mogen wij zijn clears koppen. Super fijn dit.
upload_2019-8-6_19-23-43.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81241

Guest
@Roald97 Gelukkig dat het allemaal wat duidelijker is, zoals je zegt is het indd erg vervelend voor accounts zoals zuur en mind of a murderer.

bij deze nogmaals, het was absoluut niet de bedoeling om jullie schade toe te brengen.
 
Reactiescore
831
@kingsdorp ja Anton, ik vind als je zo een actie maakt om impulsief in de nacht te stabben en daardoor je hele stam naait en dan VV geeft aan vijand dat je wel een smeerlap bent, gek he?

Verder zou dit voor de meeste massa premade noobspelers met 5 co's en 1000 slaven geen moer uitmaken natuurlijk maar als solo speler gaat dit mijn hele account en dus taloze uren kosten.
 
Reactiescore
1.278
@kingsdorp ja Anton, ik vind als je zo een actie maakt om impulsief in de nacht te stabben en daardoor je hele stam naait en dan VV geeft aan vijand dat je wel een smeerlap bent, gek he?

Verder zou dit voor de meeste massa premade noobspelers met 5 co's en 1000 slaven geen moer uitmaken natuurlijk maar als solo speler gaat dit mijn hele account en dus taloze uren kosten.

Heeft deze vent de VV aan de vijand gegeven dan? Want het lijkt mij dat de hoofdspeler zo het account terug heeft en dit ongedaan kan maken. Of anders heb je nu de verkeerde voor je die je beschuldigd.

Maar ik snap dat het voor de stam 'zuur' is alleen ik probeer het verhaal ook van de andere kant te bekijken en dan moet ik zo eerlijk zijn dat ik de impulsieve reactie zeker begrijp. Op het moment dat je gestabt ben denk je niet meer rationeel na... puur hoe pak ik hem zo hard mogelijk terug. Dat er achteraf een hoop betere mogelijkheden waren is natuurlijk goed mogelijk en zelfs logisch. Alleen de tijd om al deze mogelijkheden uit te dokteren is er vaak ook gewoon niet... je hebt maar even het WW nog en je weet nooit voor hoelang. Al ben je de toegang tot het account kwijt gaan daar ook alle rechten op TW zo simpel is het nu eenmaal.

Dat jij nu uiteindelijk de dupe wordt had natuurlijk niemand gewild, althans in eerste instantie. Maar in dit verhaalt blijft het toch: weet wie je vertrouwd.
 

DeletedUser81214

Guest
@Roald97

Deze 'pannenkoek' met zijn 'onnodige klote post' heeft even een paar punten op een rij gezet van jouw zeer nodige en goed onderbouwde posts door de dag heen:


1)
Daarbij; 'terugpakken'. LSD is een stam verlaten en bood ze een NAP aan. Is dat al een reden om iemand terug te pakken? Laten we zeggen dat dat een reden is. Mag je dan zomaar als nutteloze co-speler even alle troepen op de bondgenoten van het account gooien, je voordoen alsof je de hoofdspeler bent, nap's op zeggen en zodra alles 100 uur aan het lopen is al je vijanden vertellen dat ze maar treinen moeten gooien? Komop zeg, dat is gewoon een keiharde stab en je weet het.


Dus de conclusie die je meteen trekt, zonder ook maar het verhaal van de andere kant te horen, is dat het de co zijn schuld was en dat het puur en alleen ging omdat LSD de stam TiP zou hebben verlaten. Beetje naief. ;)


2)
Voor ons was het al snel duidelijk dat die co speler wel gezien was op sociale media, midden in de nacht en de eigenaar niet.


Dus omdat iemand op social media zit midden in de nacht, heeft diegene volgens jou een fake mededeling gestuurd, incomings gestuurd etc etc.
Dit is natuurlijk gebaseerd op niks. Bovendien, waar is Thijs van SBS6 als je hem nodig hebt? Over stalken gesproken.


3)
Het mooiste van alles? Na het doen van wat supportjes wist het tw team dit te bevestigen.


Dit brengt natuurlijk wat vragen naar boven. Wat heeft een tw team te maken met deze situatie? Daarnaast lijkt het me sterk dat een tw team zomaar wat info vrijgeeft over een account.


Dit alleen al in twee van je posts. Ben niet van plan om meer dan 5 minuten hieraan te besteden, dus hier hou ik het momenteel bij.
Nog één tip: eerst afwachten voordat je uitspraken doet die nergens op gebaseerd zijn. ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
@Roald97Dus de conclusie die je meteen trekt, zonder ook maar het verhaal van de andere kant te horen, is dat het de co zijn schuld was en dat het puur en alleen ging omdat LSD de stam TiP zou hebben verlaten. Beetje naief. ;)

Jij mist hier het punt echt volledig. Hetgeen wat ik zeg is dat de acties van vannacht op geen enkele manier goed te praten zijn. Ongeacht je redenen, je gaat niet iemand zijn hele account verkloten en daarbij alle stamgenoten naaien. Het gaat helemaal niet om de motieven van de nachtelijke logger. Lesje begrijpend lezen kun je wel gebruiken.

Dus omdat iemand op social media zit midden in de nacht, heeft diegene volgens jou een fake mededeling gestuurd, incomings gestuurd etc etc.
Dit is natuurlijk gebaseerd op niks. Bovendien, waar is Thijs van SBS6 als je hem nodig hebt? Over stalken gesproken.

Voor het geval dat jij het allemaal niet kunt volgen, heeft Wildy zojuist bevestigd dat dat inderdaad gebeurd is. Daarbij kan het tw team gewoon de ip's checken en is gebleken dat het Steve, de hoofdspeler niet is. Hoeveel meer bewijs wil je hebben... Over snelle conclusies; als je denkt dat ik de god ganze nacht een beetje heb zit social media'en heb je het mis. Ik haat discord, ik game niet en zelf met skype ben ik een leek. Ik ben wel echt de allerlaatste die iemand zou gaan stalken op een spel waarvan ik groot deel zou categoriseren als droeftoeter.

Dit brengt natuurlijk wat vragen naar boven. Wat heeft een tw team te maken met deze situatie? Daarnaast lijkt het me sterk dat een tw team zomaar wat info vrijgeeft over een account.

Het tw team heeft ermee te maken omdat het account gebanned was en omdat alle troepen 100 uur weg waren gestuurd door een niet eigenaar. Guess what? Een supportje gaf ons gelijk en heeft alle aanvallen die op random AX spelers liepen, geannuleerd. Er zijn genoeg mensen die het bericht vanuit het tw team hebben gelezen, maar ik ga je niet eens het plezier doen om hier (tegen de regels in) daar veel over te gaan delen.

Dit alleen al in twee van je posts. Ben niet van plan om meer dan 5 minuten hieraan te besteden, dus hier hou ik het momenteel bij.
Nog één tip: eerst afwachten voordat je uitspraken doet die nergens op gebaseerd zijn. ;)

Men noemt mij wel eens arrogant, maar jij spant de kroon. Ik erken mijn meerdere op dat gebied, gefeliciteerd. Dat je er vijf minuten aan besteedt hebt is te zien aangezien je de achtergrond (kennelijk) niet kent, de posts niet grondig hebt gelezen en verkeerde interpretaties doet. Vervolgens beschuldig je mij van snelle conclusies, terwijl het hier inmiddels bevestigd is door de dader van het nachtelijke werk, waar heb je het dan nog over?

Wat dacht je, ik pick een fight met een bekende poster om naam te maken? Het enige wat je hier doet is jezelf voor schut zetten.
 
Bovenaan