Top of -Flopspelers

Reactiescore
2.477
1592335351204.png

Denk dat de meeste TW-spelers hieruit wel zouden afleiden dat er wel degelijk interesse was voor een samenwerking. Als je enige normen en waarden hebt ga je niet aanvallen wanneer er een gesprek loopt. Dat je daarbovenop ook nog eens arrogant gedrag komt vertonen omdat je een niet serieus spelende speler hebt geblitzed is gewoonweg zielig.

Verder wel eens met @POOHBEER1 flop. Vieze timebotter x
 
Reactiescore
805
Anders ga je ruzie krijgen in W72 met je stamgenoten :)
Je weet dat ik graag ruzie maak toch?

Ben nog steeds lief voor wie ik lief wil zijn en niet omdat er Coruscant op hun profiel staat dat ik ineens lief ga zijn. ;)

1. Dan moet je de berichten nog eens bekijken, dat was een tactische split, tel de troepen maar bij elkaar op
Je andere troepen zijn gesniped en waren allemaal dood of moet ik die er ook weer bijnemen?
Ik plaats er geen dorpsnamen bij omdat ik dat geleerd heb van de grote @Coruscant himself. ;)
 
Reactiescore
3
Je andere troepen zijn gesniped en waren allemaal dood of moet ik die er ook weer bijnemen?
Ik plaats er geen dorpsnamen bij omdat ik dat geleerd heb van de grote @Coruscant himself. ;)

Uh, ik weet niet waar jij heb over hebt, die zijn niet gesniped. Je haalt dorpen door elkaar.
EDIT: ik snap je inmiddels, ze waren deels gesniped, maar nog steeds staat er redelijk wat. Maar je vergeet dat wij meerdere dorpen hadden die stacked waren, in tegenstelling tot wat jij had

Bekijk bijlage 21345

Denk dat de meeste TW-spelers hieruit wel zouden afleiden dat er wel degelijk interesse was voor een samenwerking. Als je enige normen en waarden hebt ga je niet aanvallen wanneer er een gesprek loopt. Dat je daarbovenop ook nog eens arrogant gedrag komt vertonen omdat je een niet serieus spelende speler hebt geblitzed is gewoonweg zielig.

Verder wel eens met @POOHBEER1 flop. Vieze timebotter x

Ik denk niet dat ik vrijuit ga in dit geval, onze intentie was hem ruimte bieden om met een voorstel te komen, wat dan wel een heel goed voorstel moest zijn voor ons. Communicatie had hierin duidelijker gekund. Desalniettemin, in zijn situatie moet hij handelen op diplomatiek gebied, niet wij. Zolang er niks geregeld is, wat dus in de verste verte nog niet aan de orde was, we kregen immers nog treinen van zijn stamgenoten binnen, gaat wat ons betreft de oorlog door.

Arrogant gedrag was uit irritatie, als hij ongefundeerd gaat aanwijzen dat wij een stabber zijn en een spion (inmiddels ook al toegegeven dat het niet waar is),
 
Reactiescore
805
Uh, ik weet niet waar jij heb over hebt, die zijn niet gesniped. Je haalt dorpen door elkaar.
Aangezien je aandringt zal ik maar met dorpen erbij plaatsen, wat jij wilt. :)

1592336553991.png
1592336561787.png
en nog 3 van deze, dit was gisteren.

Deze ochtend (door slechte timing) komt je eerste clear als deze:
Als je even simulator opengooit zie je rap dat die troepen dood zouden geweest zijn en dat is zonder stamhulp of zonder men 2e defdorpje met beiden kazerneboost.
1592336595810.png

Edit: je 2e clear van die trein was groter maar die had met muur 20 en beetje stamhulp ook dood geweest. ;)
 
Reactiescore
3
Aangezien je aandringt zal ik maar met dorpen erbij plaatsen, wat jij wilt. :)

Bekijk bijlage 21348
Bekijk bijlage 21349
en nog 3 van deze, dit was gisteren.

Deze ochtend (door slechte timing) komt je eerste clear als deze:
Als je even simulator opengooit zie je rap dat die troepen dood zouden geweest zijn en dat is zonder stamhulp of zonder men 2e defdorpje met beiden kazerneboost.
Bekijk bijlage 21350

Edit: je 2e clear van die trein was groter maar die had met muur 20 en beetje stamhulp ook dood geweest. ;)

Bekijk eens de clear waarmee we jouw dorp net hebben overgenomen. Snap je nog steeds het principe splitten niet?
 
Reactiescore
3
Aangezien je aandringt zal ik maar met dorpen erbij plaatsen, wat jij wilt. :)

Bekijk bijlage 21348
Bekijk bijlage 21349
en nog 3 van deze, dit was gisteren.

Deze ochtend (door slechte timing) komt je eerste clear als deze:
Als je even simulator opengooit zie je rap dat die troepen dood zouden geweest zijn en dat is zonder stamhulp of zonder men 2e defdorpje met beiden kazerneboost.
Bekijk bijlage 21350

Edit: je 2e clear van die trein was groter maar die had met muur 20 en beetje stamhulp ook dood geweest. ;)
En thanks trouwens, door je eigen onoplettendheid plaats je lekker dit soort dingen op het AF. Had ff beter gekeken..

Kijk dan naar men edit. ;)

Tot nog toe snipe jij alles, dus we namen de gok dat jij op de tweede edel zou snipen, daar zat de main clear.

"door het slechte timen" --> Dat hoeft niet eens, doet TW automatisch, onzinclaim
 
Reactiescore
805
Even voor jou in de simulator gooien als je er toch niet in geloofd. (dit was het aantal troepen die ik zelf had. Zonder iets van stamhulp.
1592336966431.png
1592336989624.png
 
Reactiescore
3
En thanks trouwens, door je eigen onoplettendheid plaats je lekker dit soort dingen op het AF. Had ff beter gekeken..

Ik heb het idee dat we het niet eens gaan worden, ik stel voor dat we stoppen met de discussie op het AF en op persoonlijk niveau doorgaan.
 
Reactiescore
805
En thanks trouwens, door je eigen onoplettendheid plaats je lekker dit soort dingen op het AF. Had ff beter gekeken..
Jij dwingt me er letterlijk toe, ik zeg meermaals de feiten en jij geeft me antwoorden die nergens op slaan, gaat me zelfs verwijten dat ik dorpen door elkaar haal...
 
Reactiescore
3
Even voor jou in de simulator gooien als je er toch niet in geloofd. (dit was het aantal troepen die ik zelf had. Zonder iets van stamhulp.
Bekijk bijlage 21352
Bekijk bijlage 21353
Je wist dat wij nog een full clear hadden en dat blocken geen zin zou hebben, dus we gingen van een snipe op tweede edel uit.

Jij dwingt me er letterlijk toe, ik zeg meermaals de feiten en jij geeft me antwoorden die nergens op slaan, gaat me zelfs verwijten dat ik dorpen door elkaar haal...
Kijk eens naar de edit, ik heb daar al aangegeven een foutje te hebben gemaakt.
 
Reactiescore
519
Ik denk niet dat ik vrijuit ga in dit geval, onze intentie was hem ruimte bieden om met een voorstel te komen, wat dan wel een heel goed voorstel moest zijn voor ons. Communicatie had hierin duidelijker gekund. Desalniettemin, in zijn situatie moet hij handelen op diplomatiek gebied, niet wij. Zolang er niks geregeld is, wat dus in de verste verte nog niet aan de orde was, we kregen immers nog treinen van zijn stamgenoten binnen, gaat wat ons betreft de oorlog door.

Arrogant gedrag was uit irritatie, als hij ongefundeerd gaat aanwijzen dat wij een stabber zijn en een spion (inmiddels ook al toegegeven dat het niet waar is),

Misschien lees ik de PM's verkeerd hoor, maar vraag jij hem niet om een samenwerking?
Lijkt me dan niet meer dan logisch dat je diegene ook niet aanvalt?
 
Bovenaan