Top of Flop stammen

Reactiescore
94
Als die dorpen in het noorden zijn overgenomen van onze leden dan is dat uiteraard volledig toegestaan, dus misschien niet helemaal gepast van mij om Res ook te noemen.

Alleen de recruits van Roeley85 en martien112 zijn wel redelijk triest door Inf.
 

DeletedUser80336

Guest
Als die dorpen in het noorden zijn overgenomen van onze leden dan is dat uiteraard volledig toegestaan, dus misschien niet helemaal gepast van mij om Res ook te noemen.

Alleen de recruits van Roeley85 en martien112 zijn wel redelijk triest door Inf.

M.a.w., in beide gevallen is er geen sprake van een CF. Daarom was ik zo sarcastisch. Case closed. :p
 

DeletedUser80336

Guest
Die recruits van Inf zijn twee gigantische CF's? o_O

Chique is het zeker niet. Maar strikt genomen mag je toch gewoon recruiten in het cluster van de vijand? Maar.. als je kijkt naar de dorpen die liggen in 440/441/443 (en de spelers in kwestie) is dit moeilijk te legitimeren als een 'normale' recruit inderdaad. Daarom, opvallend.
 

DeletedUser77822

Guest
Wel ironisch dat Shine ons beticht van CF's, misschien nog even de definitie erop naslaan... ?
Wij hebben in het noorden uitsluitend dorpen aan ons front van Shine spelers overgenomen. Dat deze beiden gaan runnen en we meteen wat dieper kunnen edelen is ons niet verwijtbaar lijkt me zo, hoewel dat overigens nog helemaal niet zo erg het geval is.
Dat er wat BB's tussen zaten van Demo, die 30% verloren is door een spelovertreding is ons denk ik ook niet aan te rekenen.
Sterker nog, jullie mogen ons dankbaar zijn dat we melding hebben gemaakt, en dan weet de leiding van Shine direct wat ik bedoel.

Wat WEL als CF kan worden aangemerkt is dat dorp van Demo op coords 468|445. Dat was een dorp van een speler die door ons werd aangevallen en die, omdat hij het niet meer kon winnen, z'n dorpen in ons cluster aanbood aan jullie. Hier hebben jullie geen moment over getwijfeld en dankbaar gebruik van gemaakt. Nou, DAT valt dus wel onder de defintie CF ;-)
 
Reactiescore
1.283
Triester dan TAS die de vv doet van een MB van inf zodat NTD hem kan internen, terwijl IMA al weken huilt voor geen vv buiten de stam te draaien is dit nou ook weer niet.. :D Laten ze weer zien hoe laf ze zijn :p

Och arme ziel, “To pathetic for this planet” staat je een stuk beter.

Je mag best weten dat ik niet sta achter het draaien van die vv, dit is hier door iemand aangenomen zonder erbij stil te staan.

Je moet met iets beters komen om tas als “laf” af te schilderen op het af want als iemand zuiver is dan zijn wij het.

Achja waarschijnlijk word je gewoon gepest in het echt, Ooh wait...dit zouden wij nooit roepen maar dat deed jij natuurlijk in game.
 

DeletedUser73636

Guest
Och arme ziel, “To pathetic for this plane” staat je een stuk beter.

Je mag best weten dat ik niet sta achter het draaien van die vv, dit is hier door iemand aangenomen zonder erbij stil te staan.

Je moet met iets beters komen om tas als “laf” af te schilderen op het af want als iemand zuiver is dan zijn wij het.

Achja waarschijnlijk word je gewoon gepest in het echt, Ooh wait...dit zouden wij nooit roepen maar dat deed jij natuurlijk in game.

Ongeacht de vv, zuiver op de graad zijn jullie nu ook weer niet :).
Profileer jullie zelf niet altijd als goden zonder enige fout in hun wat MM is dik vettig & dan nog maar te zwijgen over wat jullie recruut al allemaal heeft gedaan deze wereld dat op zijn minst dubbelzinnig te noemen is.

Er is tot nu toe niemand op deze wereld die het volledig proper gespeeld heeft (BONKEN) in het begin. Ima met mm en vv buiten stam, Res met alles dat er bestaat, Inf met rare recruits en zelf Shine die in het begin ook zeker mijn steun niet hadden. Als je dan een wereld probeert te winnen op een vuile manier kom er dan op zijn minst voor uit ipv het te ontkennen en modder te gooien.

Heb niemand zien reageren op mijn AF reactie, puur omdat het 100% waarheid is. Gek hoe Ima zo een goede spelers heeft maar o zo een slechte manieren op sommige vlakken.
 
Reactiescore
94
Dat er wat BB's tussen zaten van Demo, die 30% verloren is door een spelovertreding is ons denk ik ook niet aan te rekenen
Komt door een oude co van Johnny, vinden wij verdacht.

Wat WEL als CF kan worden aangemerkt is dat dorp van Demo op coords 468|445.
Nou nee, wij hadden dit dorp al voordat jullie er om heen lagen, jullie zijn hier later omheen gegroeid. Heb ik al een keer uitgelegd dus weeral dode koeien uit de sloot halen dit.

Sterker nog, jullie mogen ons dankbaar zijn dat we melding hebben gemaakt, en dan weet de leiding van Shine direct wat ik bedoel.
Eigenlijk niet
 
Reactiescore
1.478
Wel ironisch dat Shine ons beticht van CF's, misschien nog even de definitie erop naslaan... ?
Wij hebben in het noorden uitsluitend dorpen aan ons front van Shine spelers overgenomen. Dat deze beiden gaan runnen en we meteen wat dieper kunnen edelen is ons niet verwijtbaar lijkt me zo, hoewel dat overigens nog helemaal niet zo erg het geval is.
Dat er wat BB's tussen zaten van Demo, die 30% verloren is door een spelovertreding is ons denk ik ook niet aan te rekenen.
Sterker nog, jullie mogen ons dankbaar zijn dat we melding hebben gemaakt, en dan weet de leiding van Shine direct wat ik bedoel.

Wat WEL als CF kan worden aangemerkt is dat dorp van Demo op coords 468|445. Dat was een dorp van een speler die door ons werd aangevallen en die, omdat hij het niet meer kon winnen, z'n dorpen in ons cluster aanbood aan jullie. Hier hebben jullie geen moment over getwijfeld en dankbaar gebruik van gemaakt. Nou, DAT valt dus wel onder de defintie CF ;-)
Was dat ons dorp niet? :confused:
 
Reactiescore
1.283
@Nickerdenick, mijn toelichting omtrent mm heb ik al lang gedaan. Snap dat je dat liever niet horen wilt maar wees blij.
Het maakte het voor bonken een stuk makkelijker om baar shine te gaan.
Mm is tenslotte voor jullie het masker waardoor je ongestraft shine kon joinen :)

Begin nu maar aan de vragenrondje of tas wel eens akties uitgevoerd heeft die niet door de beugel kunnen en dan zie ik je terug.
 

DeletedUser77822

Guest
@Denissen

Ok zal ik het even uitspellen. Een speler van een niet nader te noemen account werd door jullie gerecruit om op Demo te gaan spelen, aangezien die spelers druk aan het rennen waren. Dit had helemaal niets te maken met Johnny.
Vervolgens worden wij benaderd door betreffende speler omdat hij van plan was on sinfo door te spelen en het account Demo om te turnen en Shine zelf te gaan aanvallen. Ergo, een dikke vette stab. En ondanks dat wij vijanden zijn, hebben wij ons hiervan gedistantieerd en dit gemeld bij de mods. Toen bleek ook nog dat de betreffende speler nog een vv had lopen op z'n oude account en werd er een blokkade geplaatst. Als wij dit niet hadden gemeld was de schade voor Shine vele malen groter geweest.

Nou nee, wij hadden dit dorp al voordat jullie er om heen lagen, jullie zijn hier later omheen gegroeid. Heb ik al een keer uitgelegd dus weeral dode koeien uit de sloot halen dit.

Ook dit is onjuist. Op 12-01-2019 begonnen wij met aanvallen en dorpen veroveren van ischacool, en dit ging de dagen hierna voort. Op 13-01-2019 nam Demo 2 dorpen over, die hij cadeau kreeg, dit hebben betrokkenen zelfs nog bevestigd aan mij. Op dat moment was dit wel degelijk al een CF.
 
Reactiescore
1.478
Noem gewoon die speler, ik ben nu wel benieuwd wie dat is. :rolleyes:

Dorpen van Demoman waren inderdaad Clusterfucks.
 
Reactiescore
1.283
Vraagje aan iemand die gaat over het restant bonken.

Blijven de achtergebleven spelers achter, worden ze intern en krijgen ze een plekje op shine accounts?
 

DeletedUser34690

Guest
Voor Res kut dat ze mogelijk gesandwiched worden idd, maar als Shine snel front krijgt met Ima is t wel interessant. Ik neem wel aan dat er geen samenwerking zal zijn tegen Res.

Shine en Ima hebben een BG. Dus waarom zou er dan geen samenwerking zijn??

Precies dit ja, zoals al aangegeven hier door 1 van de leiders van Shine was het hoofddoel van het hele bondgenootschap Res uitschakelen, en jij neemt aan dat er geen samenwerking komt tegen Res? Huh?


Om uit te leggen waarom er voor het recruteren van een aantal BONKEN leden is gekozen zal ik eerst de situatie schetsen waarin Shine zich bevond voor het recruiten.

Er was een BG met Ima met als hoofddoel Res uit te schakelen. Aangezien Shine en Ima een stuk groter zijn dan Res zou dit in theorie moeten lukken. Dus er vanuitgaande dat we Res weg zouden spelen (niet dat ik wil zeggen dat dit ons 100% zou lukken, maar stel dat) dan zou er uiteindelijk alleen nog Shine en Ima overblijven. Het zou dan dus aankomen op een 1v1 tussen Shine en Ima.

Wetende dat er in Shine sommige spelers niet op het niveau zitten om voldoende mee te kunnen draaien met de huidige wereld zou de 1v1 strijd tussen Shine en Ima waarschijnlijk worden gewonnen door Ima.

Vandaar dat er door Shine gezocht is naar goede spelers om te voorkomen dat het geen walk-over zou worden voor Ima in een 1v1 situatie. Hierbij zijn we uitgekomen bij Chopchop. Deze speler was al een tijdje uit BONKEN en er waren gesprekken aan de gang. Chopchop alleen zou binnenkort Shine joinen.

Tot er vandaag MM werd gerecruit door Ima. Door de recruit van MM zijn de spelers UTS, vegeta en TMWNN ook meegekomen. Dit stond in het eerste geval niet op de planning.

Het is dus wel een soort R2W geworden, dat wil ik best toegeven, maar in de situatie waarin we ons bevonden waren we eigenlijk ons eigen graf aan het graven:

1) Res wegspelen samen met Ima
2) 1v1 tegen Ima die waarschijnlijk door Ima zou worden gewonnen
3) Wereldwinst Ima

Dan hebben we het liever op de manier waarop het nu waarschijnlijk zal gaan: Res vs Ima vs Shine.

Ima werkt eerst samen met Bonken, vervolgens hebben ze die niet meer nodig en zoeken ze eigenlijk een nieuw bondgenootschap buiten alle MB+slaaf-stammen om. Ze vinden Shine, en willen op deze manier dus makkelijk de veel kleinere stam Res wegwerken om tot die tijd niet op 2 fronten te hoeven vechten.
Vervolgens hopen ze Res weggewerkt te hebben en daarna met een grote meerderheid in kwantiteit + kwaliteit eenvoudig de BG met Shine op te zeggen en deze vervolgens weg te werken... Het is zo doorzichtig allemaal, en dat Shine hier is ingetrapt verbaast mij enorm.

Ik ga zelf daarmee akkoord, moest RES dit doen dan was het kot te klein maar als het het machtige IMA is dan heeft iedereen een rozere bril op.
Mede doordat ze goed zijn en omdat ze allemaal actief op het AF zijn om zichzelf goed te praten.

Wat ik geschreven heb is gewoon de waarheid, niets meer of minder.

Grappig he...:D



Conq en inf hebben zeker nog impact op deze wereld, al is conq op het randje (daarom dus 4 a 5)

En die bg puur tegen res? Op wat voor roze wolkje leef jij? Buiten res heb je ook hun BG inf nog en dan was er tot gister nog een gemeenschappelijk front met bonken.

Ik citeer een van de leiders van Shine even.

Geweldig dit! Condoekoe slaat de spijker weer op zijn kop!

Ik denk dat alles nu veroorloofd is in de oorlog tegen Shine :p:p. Alhoewel er tot op de dag van vandaag geen eenduidige opvatting bestaat over de invulling van het veelbesproken begrip 'CF'. Ik denk dat we een 'CF' commissie in het leven moeten roepen die zich hierover moet buigen.
Ik zou zeggen, deel de 'CF's' tot in detail en laat het AF oordelen. De ligging van Roeley85 is inderdaad opvallend te noemen, hehe.
Mijn zegen heb je.

Volgens mij heeft Shumway net al uitgelegd hoe het zit, maar al zou er nog onduidelijkheid zijn... Res doet niet mee met de VV & CF afspraken dus er valt ons sowieso niets te verwijten op dat gebied.

Je mag best weten dat ik niet sta achter het draaien van die vv, dit is hier door iemand aangenomen zonder erbij stil te staan.

Je moet met iets beters komen om tas als “laf” af te schilderen op het af want als iemand zuiver is dan zijn wij het.

Achja waarschijnlijk word je gewoon gepest in het echt, Ooh wait...dit zouden wij nooit roepen maar dat deed jij natuurlijk in game.

Voor de duidelijkheid; al draai jij de VV van de kerstman maakt het mij niets uit.. Of ik nou tegen pietje of klaasje speel op een account... Daar regels over opstellen vind ik dus ook de grootste onzin.
Maar ik snap hem deels wel, Ima schreeuwt hier moord en brand wanneer er VV wordt gedraaid buiten de stam maar zelf doen ze het ook?
Iets met hypo en criet?
 
Reactiescore
195
Och arme ziel, “To pathetic for this planet” staat je een stuk beter.

Je mag best weten dat ik niet sta achter het draaien van die vv, dit is hier door iemand aangenomen zonder erbij stil te staan.

Je moet met iets beters komen om tas als “laf” af te schilderen op het af want als iemand zuiver is dan zijn wij het.

Achja waarschijnlijk word je gewoon gepest in het echt, Ooh wait...dit zouden wij nooit roepen maar dat deed jij natuurlijk in game.
Schattig knullie, het feit blijft bestaan dat je nu de vv van iemand buiten de stam draait terwijl jullie hier toch zo hard tegen zijn, jullie zijn sinds die actie niet meer zuiver maar laf! :D
 
Bovenaan