Top of Flop stammen

Reactiescore
1.283
Schattig knullie, het feit blijft bestaan dat je nu de vv van iemand buiten de stam draait terwijl jullie hier toch zo hard tegen zijn, jullie zijn sinds die actie niet meer zuiver maar laf! :D

Vind me laf, vind me leuk, vind me lekker. Helemaal aan jou, ik hecht liever waarde aan de mening van spelers met een denkvermogen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
195
Het moment van aanname was dan ook geen weloverwogen keuze, ik heb dit dan ook duidelijk gemaakt intern.

Je vergelijkt een momentopname nu alleen met een chronisch gebrek.
Je kan het allemaal zo mooi inpakken als je wilt, vergeet niet al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Jouw daad ivm die vv blijft een laffe daad en dat je hem nog niet hebt opgezegd verteld genoeg over jullie vuil spel.
 
Reactiescore
1.283
Je kan het allemaal zo mooi inpakken als je wilt, vergeet niet al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

Jouw daad ivm die vv blijft een laffe daad en dat je hem nog niet hebt opgezegd verteld genoeg over jullie vuil spel.

Word jij nooit moe van jezelf?

Die vv staat al lang niet meer bij tas dus wat kom je precies praten dan.
 
Reactiescore
195
Word jij nooit moe van jezelf?

Die vv staat al lang niet meer bij tas dus wat kom je precies praten dan.
Wat is de definitie van “lang”? Volgens mij heb je iets meer dan een halfuur geleden nog een pm gestuurd met jouw handtekening onder via het account onder vv :p

Wie van ima draait hem nu dan, blijft ophetzelfde neerkomen toch :D
 
Reactiescore
1.283
Wat is de definitie van “lang”? Volgens mij heb je iets meer dan een halfuur geleden nog een pm gestuurd met jouw handtekening onder via het account onder vv :p

Wie van ima draait hem nu dan, blijft ophetzelfde neerkomen toch :D

Mijn definitie van lang staat volledig los van het feit dat jij 3 minuten geleden beweerd dat die vv bij ons staat terwijl je van niks weet.

Vv is hier weg en daar gaat het mij om, uit principe zou ik hem zelf niet aangenomen hebben en na de constatering hebben wij de vv dan ook direct beëindigd.

Waar en of de vv uberhaupt nog binnen ima staat dat zou ik niet weten.

Ik heb die pm’s niet gezien zelf want ik heb niet gelogd op dat account, ben wel blij dat je het feit aan haalt dat er met onze handtekening gereageerd is want dan mag de onschuld duidelijk zijn aangezien er niets “stiekem” gedaan is.

Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want een discussie met een poedel levert meer voldoening op.

Kusje
 
Reactiescore
195
Mijn definitie van lang staat volledig los van het feit dat jij 3 minuten geleden beweerd dat die vv bij ons staat terwijl je van niks weet.

Vv is hier weg en daar gaat het mij om, uit principe zou ik hem zelf niet aangenomen hebben en na de constatering hebben wij de vv dan ook direct beëindigd.

Waar en of de vv uberhaupt nog binnen ima staat dat zou ik niet weten.

Ik heb die pm’s niet gezien zelf want ik heb niet gelogd op dat account, ben wel blij dat je het feit aan haalt dat er met onze handtekening gereageerd is want dan mag de onschuld duidelijk zijn aangezien er niets “stiekem” gedaan is.

Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want een discussie met een poedel levert meer voldoening op.

Kusje
Je weet dat jullie in fout zijn en probeert je er nu leuk onderuit te praten terwijl je hoogstwaarschijnlijk nog altijd zelf de vv draait.

Waarschijnlijk ben je boos dat jij of je zogenaamde co zo dom waren om met jullie handtekening te antwoorden waardoor jullie ronduit door de mand zijn gevallen.

Achja vies spel is makkelijker dan het spel normaal te spelen he.

Fijne avond verder, zielig individu.
 
Reactiescore
1.283
Je weet dat jullie in fout zijn en probeert je er nu leuk onderuit te praten terwijl je hoogstwaarschijnlijk nog altijd zelf de vv draait.

Waarschijnlijk ben je boos dat jij of je zogenaamde co zo dom waren om met jullie handtekening te antwoorden waardoor jullie ronduit door de mand zijn gevallen.

Achja vies spel is makkelijker dan het spel normaal te spelen he.

Fijne avond verder, zielig individu.

Vooruit, je verdient nog een laatste bericht.

Dono wat je wilt bereiken verder.
Het mag duidelijk zijn dat ik hier openbaar toe geef dat die vv hier nooit terecht had mogen komen, dat ik ervan baal dat dit gebeurt is en dat het niet meer zal gebeuren.

Vind nog eens iemand die fouten erkend ;)
 

DeletedUser13822

Guest
Je weet dat jullie in fout zijn en probeert je er nu leuk onderuit te praten terwijl je hoogstwaarschijnlijk nog altijd zelf de vv draait.

Waarschijnlijk ben je boos dat jij of je zogenaamde co zo dom waren om met jullie handtekening te antwoorden waardoor jullie ronduit door de mand zijn gevallen.

Achja vies spel is makkelijker dan het spel normaal te spelen he.

Fijne avond verder, zielig individu.

Geeuw....
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Gewoon naar Mars. Daar is t ook wat kouder.
 

DeletedUser78021

Guest
Je weet dat jullie in fout zijn en probeert je er nu leuk onderuit te praten terwijl je hoogstwaarschijnlijk nog altijd zelf de vv draait.

Waarschijnlijk ben je boos dat jij of je zogenaamde co zo dom waren om met jullie handtekening te antwoorden waardoor jullie ronduit door de mand zijn gevallen.

Achja vies spel is makkelijker dan het spel normaal te spelen he.

Fijne avond verder, zielig individu.

Die vv was op dat moment al bij weg bij TAS. Er wordt nergens onderuit gepraat want er wordt toegegeven Dat de vv bij TAS stond dus ook dat klopt niet. TAS heeft daarnaast geen domme bespelers en vallen niet door de mand want het wordt toegegeven. Daarnaast ben jij wsl degene die boos is gezien je iemand zielig individu noemt en hem niet kent.

Hoofdstukje conclusies is nooit je sterkste punt geweest denk ik :eek:.
 
Reactiescore
1.365
Spelers met een denkvermorgen denken na over de optie vakantievervanging aannemen of afwijzen als daar afspraken zijn rond gemaakt, :)

Ik ben echt benieuwd hoeveel hersencellen jij in jouw bakkes hebt man... JANDOEDEL *facepalm*
Heb jij zelf wel een denkvermogen? Zou het haast niet kunnen geloven.. Dat zulke lui het presteren om tw te spelen.

Noem jezelf aub:''Too dumb for this planet'' thanks..
Jouw af naam lijkt teveel op die van mij das al het ergste =.=..
schaapdeluxe man
 

DeletedUser80427

Guest
Wat een vriendelijkheid weer onder elkaar . ik bespeur liefde
 
Bovenaan