Top of Flop spelers

Reactiescore
767
Bepaalde leden van Ima krijgen incs van hun 2 dus denk het niet. Als er een stam R2W gaat plegen is dit Maai. Hoop niet dat ze samenwerking zullen aangaan, zou wereldsituatie negatief veranderen.

jou reactie geeft me echt de neiging om heel shine te recruiten . zoals weer je onderbouwt niks en lult maar wat.

@Envisioner is een stabber (geen onderbouwing) dus het zou maar zo zijn..
 

DeletedUser79458

Guest
jou reactie geeft me echt de neiging om heel shine te recruiten . zoals weer je onderbouwt niks en lult maar wat.

@Envisioner is een stabber (geen onderbouwing) dus het zou maar zo zijn..

Ik zeg toch als? Ik maak geen statement :p Ik zeg alleen dat het er wel heel erg de schijn naar heeft dat jullie samenwerking met minimaal 3 Shine leden kan uitmonden tot een R2W. Weet niet of @Strijder8 in Maai speelt maar hij doet precies hetzelfde :p

Maar Maai zou dus nooit een samenwerking aan gaan met dit spelers zoals Kevinknip of Kusm?
 

DeletedUser61134

Guest
Ik hoorde ergens dat @Envisioner een stabber is zonder onderbouwing?
OP DE STABLIJST EN HAAL DE HOOIVORKEN!

Wie gaat een hele grote post schrijven die gewoon zo lang is dat iedereen het niet leest en gewoon diegene als stabber benoemd en gaan reageren met: Oh wat erg, weg met die stabber, iedereen kata @Envisioner enzovoort..

@jokersbrain iets voor jou?
 

DeletedUser77953

Guest
Klopt dat ze er geen invloed op hebben maar daarom verdienen ze toch ook geen rang 1 qua punten?

Klopt heb het aangepast bedankt :)



Oke zitten we daarover op 1 lijn :) Haha is goed! Veel succes toegewenst. Als doelstelling is relevant blijven denk ik wel realistisch. Denk niet dat Kusm nog in top 3 zal blijven staan over 2 maanden, maar bewijs maar dat ik ongelijk zal hebben.

https://gyazo.com/b3e1ed82550abcafd816dc14e51ceefc bewijs???
 

DeletedUser78334

Guest
Ik zeg toch als? Ik maak geen statement :p Ik zeg alleen dat het er wel heel erg de schijn naar heeft dat jullie samenwerking met minimaal 3 Shine leden kan uitmonden tot een R2W. Weet niet of @Strijder8 in Maai speelt maar hij doet precies hetzelfde :p

Maar Maai zou dus nooit een samenwerking aan gaan met dit spelers zoals Kevinknip of Kusm?


Welke 3 Shine leden worden er bedoeld?
 
Reactiescore
183
Ik zeg toch als? Ik maak geen statement :p Ik zeg alleen dat het er wel heel erg de schijn naar heeft dat jullie samenwerking met minimaal 3 Shine leden kan uitmonden tot een R2W. Weet niet of @Strijder8 in Maai speelt maar hij doet precies hetzelfde :p

Maar Maai zou dus nooit een samenwerking aan gaan met dit spelers zoals Kevinknip of Kusm?


zeg nooit nooit :rolleyes:
 

DeletedUser79458

Guest
Welke 3 Shine leden worden er bedoeld?

Len94 is al in het verleden gevraagd door Maai om samen te werken dus is niet onwaarschijnlijk dat hij op korte termijn joint. Waarschijnlijk zijn Kusm en Kevinknip nu ook gevraagd door Maai aangezien hetzelfde nu gebeurd dat zij samen met Maai massa plannen tegen Ima.

Bedoelde dus oud Shine leden als daar de verwarring in zat :p


Goed bezig. Leuk dat jullie mijn ongelijk hebben bewezen in deze.
 

DeletedUser78334

Guest
Hey hey,

Hier volgt de afscheidspost van het Alma-account. Als dit je niets zou je interesseren, hoef je hem zeker niet te lezen :p

Wegens tijdsgebrek stopten eerder mijn co's Mathias & Wouter al, en nu besluit ik (Tom) om ook niet verder te gaan op Alma.
Paar weken alleen gespeeld en gezocht naar nieuwe co's maar die zoektocht leverde niet echt iets op.

We hebben (ondanks het falen van Shine) een hele leuke tijd beleefd in deze stam.
Het klopt dat we niet zoveel kwaliteit hadden als stammen zoals Ima, maar dat we toch enkele leuke resultaten hebben behaald de voorbije maanden (vs Inf, Res, Fearless).
Denk dat we trots mogen zijn op wat we bereikt hebben zonder deel te nemen als praktijken als stabs, abusing, intern to win,..

Onze ligging zou nog goed zijn om Maai te joinen, maar ik vind het mooi geweest & ga RL weer even voorop zetten!

De oorlog Maai - Ima kan een hele mooie strijd worden.
Ik wens mijn ex-stammies Kusm, Kevin en Denissen veel succes toe & verwacht dat Kusm en Kevin nog wel dikke resultaten gaan neerzetten tegen Ima
Verder ook een shoutout naar NTD, jullie waren aangename buren om mee te fronten en naar onze mb Redemptor die fantastisch werk leverde!


Allemaal veel succes & houd het fair!

Misschien tot de volgende wereld,
xxx Tom
 

DeletedUser13822

Guest
Hey Tom,

Jammer te lezen dat je stopt. Het had, zoals je zegt, nog een hele mooie strijd kunnen zijn.
Laat het smaken daar in de Alma!
 
Reactiescore
767
Corus te veel gezopen vannacht? ;):p
 
Reactiescore
94
Joo Tommie, was een leuke tijd dat we samen hebben gespeeld! Hopelijk kunnen we weer aan elkaars zijde staan in een volgende wereld :) (W67 miss binnenkort?)

Groetjes ook aan Mathias, succes irl boys ^^
 
Reactiescore
310
Hey hey,

Hier volgt de afscheidspost van het Alma-account. Als dit je niets zou je interesseren, hoef je hem zeker niet te lezen :p

Wegens tijdsgebrek stopten eerder mijn co's Mathias & Wouter al, en nu besluit ik (Tom) om ook niet verder te gaan op Alma.
Paar weken alleen gespeeld en gezocht naar nieuwe co's maar die zoektocht leverde niet echt iets op.

We hebben (ondanks het falen van Shine) een hele leuke tijd beleefd in deze stam.
Het klopt dat we niet zoveel kwaliteit hadden als stammen zoals Ima, maar dat we toch enkele leuke resultaten hebben behaald de voorbije maanden (vs Inf, Res, Fearless).
Denk dat we trots mogen zijn op wat we bereikt hebben zonder deel te nemen als praktijken als stabs, abusing, intern to win,..

Onze ligging zou nog goed zijn om Maai te joinen, maar ik vind het mooi geweest & ga RL weer even voorop zetten!

De oorlog Maai - Ima kan een hele mooie strijd worden.
Ik wens mijn ex-stammies Kusm, Kevin en Denissen veel succes toe & verwacht dat Kusm en Kevin nog wel dikke resultaten gaan neerzetten tegen Ima
Verder ook een shoutout naar NTD, jullie waren aangename buren om mee te fronten en naar onze mb Redemptor die fantastisch werk leverde!


Allemaal veel succes & houd het fair!

Misschien tot de volgende wereld,
xxx Tom

was met een genoegen tom succes verder en tot ooit :p
 

DeletedUser79415

Guest
Eat Sleep Farm Repeat top of flop?

persoonlijk zeg ik flop.
 
Reactiescore
2.064
Denk dat ESFR ongeveer gelijk is aan DBA :)
 
Reactiescore
766
Bovenaan