Top of Flop spelers

DeletedUser80262

Guest
Wat denken jullie van digimat1?

Ik werk er al een tijdje mee samen, en ik denk dat dit account nog wel zijn impact zal hebben op deze wereld.
 
Reactiescore
766
Wat denken jullie van digimat1?

Ik werk er al een tijdje mee samen, en ik denk dat dit account nog wel zijn impact zal hebben op deze wereld.
Ligt volledig in de rim, misschien impact op de ranglijst van verslagen tegenstanders als ondersteuner?
 

DeletedUser13822

Guest
Wat denken jullie van digimat1?

Ik werk er al een tijdje mee samen, en ik denk dat dit account nog wel zijn impact zal hebben op deze wereld.

Als digimat nog dezelfde speler is als op w29 zal zijn impact toch van korte duur zijn.
Kleine spelers edelen en veel internen en als je stam verliest, of zelfs hijzelf, rustig verder doen met edelen en weinig deffen.

Maw je hebt er iets aan tot hij iets actief moet doen.
 

DeletedUser80074

Guest
Zero impact. Is net als de meeste spelers in Shine een mooi weer spelertje. De rim is dus echt zijn ding. Zo blijkt.
 

DeletedUser73927

Guest
Wat denken jullie van digimat1?

Ik werk er al een tijdje mee samen, en ik denk dat dit account nog wel zijn impact zal hebben op deze wereld.

Viel me een tijdje geleden al op door zijn snelle groei + ligging. Echter durf ik niet echt te oordelen over het account. Heeft aardig wat ~80k spelers geedeld met amper een ODA stijging, lijken best veel interns. Maar dat kan ik natuurlijk ook fout hebben, enkel speculatie gebaseerd op stats :p
 

DeletedUser80547

Guest
Tot nu toe nog niet bijzonder, edelt veel kleintjes in de rim
 
Reactiescore
6
De rim is inderdaad niet zo sexy als het front. Maar wel belangrijk.

Pep, sinds kort Co op het account digimat
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
De rim is inderdaad niet zo sexy als het front. Maar wel belangrijk.

Pep, sinds kort Co op het account digimat

Spreek voor jezelf!

Rim + front is het meest sexy van heel TW
 
Reactiescore
412
Waarom probeer je constant spelers uit maai te recruiten? Heb je dan echt geen zin in een beetje strijd :eek:
 

DeletedUser80632

Guest
na mijn glazenbol erbij te hebben gepakt heb ik het volgende gezien:
Kevinknip zal op korte termijn IMA joinen (even wachten totdat het AF geweld is gaan liggen en het iets rustiger is).
wss zijn de lijntjes met account kevinknip al uit uitgelegd maar ff het juiste moment afwachten.
Kusm zal daarna volgen maar iets moeizamer!

Kortom wat rest is de rekensom 1+1=2 nietszeggende wereldwinst R2W voor IMA gefeliciteerd!
 
Reactiescore
3.452
Ik denk eerder dat we op Maai moet letten,recruiten van Len bv.
 
Reactiescore
766
na mijn glazenbol erbij te hebben gepakt heb ik het volgende gezien:
Kevinknip zal op korte termijn IMA joinen (even wachten totdat het AF geweld is gaan liggen en het iets rustiger is).
wss zijn de lijntjes met account kevinknip al uit uitgelegd maar ff het juiste moment afwachten.
Kusm zal daarna volgen maar iets moeizamer!

Kortom wat rest is de rekensom 1+1=2 nietszeggende wereldwinst R2W voor IMA gefeliciteerd!
Heb geen idee hoe jij daar realistische lijnen hebt gezien in je glazen bol.
 

DeletedUser80632

Guest
prima bol we gaan het zien :), en de recruit van len gaat de joins van kusm en kevinknip alleen maar 'rechtvaardigen' zgn. maar staat nooit in verhouding natuurlijk
 
Reactiescore
3.452
prima bol we gaan het zien :), en de recruit van len gaat de joins van kusm en kevinknip alleen maar 'rechtvaardigen' zgn. maar staat nooit in verhouding natuurlijk
Len werkt dus samen met Maai,dank je is dat ook weer opgehelderd:D
 
Bovenaan