Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
ik zet mijn geld in op Sparta :rolleyes: Ik ken hun stamleiding, die is niet mis! Hebben op bijna elke wereld een top 10 stam geleid :cool:
 

DeletedUser

Guest
ik zet mijn geld in op Sparta :rolleyes: Ik ken hun stamleiding, die is niet mis! Hebben op bijna elke wereld een top 10 stam geleid :cool:

Dat zal ook wel nodig zijn. Als je zo dicht opeen wilt spelen met ervaren spelers (die dus veel farmen en snel edelen) moet je wel hele goede afspraken kunnen maken.
En aangezien spelers met ervaring ook nogal snel op hun ego getrapt zijn ben ik benieuwd hoe hoe het met Sparta zal gaan.

Zelf denk ik dat Purga een mooiere ligging heeft, mits de spelers zichzelf kunnen redden in de beginfase.
 

DeletedUser

Guest
xD
maar vooralsnog, de kritiek op Sparta begrijp ik niet...
er was iemand die wat had tegen hun manier van recruiten (te lui om het op te zoeken), wat is daar fout aan dan? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Geen enkele stam is nog een topstam.. Kijk over een weekje nog maar eens, dan is alles veranderd ^^
 

DeletedUser

Guest
Geen enkele stam is nog een topstam.. Kijk over een weekje nog maar eens, dan is alles veranderd ^^

Betekent niet dat je niet kunt speculeren over wat topstammen zouden kunnen gaan worden ;).
Je moet dat wat in de eerste weken.

.Click ligt ook vrij zuur, zo in hetzelfde gebied als Sparta. Het is 6 tegen 10 geloof ik, daar in het midden.
 

DeletedUser

Guest
als ik me niet vergis is Sparta in de meerderheid :rolleyes:
wie weet komt er wel een mooie samenwerking van af :) dat zou pijnlijk zijn voor de rest xD
 

DeletedUser

Guest
Ik ruik een fusie? dan is het 16 tegen de rest in het midden. ^^
 
Bovenaan