Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Tja je moet toch wel een beetje overzicht krijgen van de stand van zaken he.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jullie een goede mening hebben over de stammen die overblijven maar onderschat "de massastam" 4P niet hoor mensen

Ze hebben nu ECHT teveel maar dat houd denk ik gwn in dat ze later meer keuze hebben in het aantal spelers die nog blijven enzo
 

DeletedUser

Guest
Purga <3

Wacht maar af :p

Verder zie ik niet zo heel veel in Sparta, door ligging inderdaad.

Mc., de stam waar ik voor aangenomen was ziet er ook goed uit, alleen heb ik af moeten slaan doordat ik een beter aanbod van bekende top 20'ers kreeg.

Zoals iedereen al zegt zie ik ook wel wat in .Click

Kaartje

Groen= Sparta
Blauw= Purga
Rood= .Click
Geel= Mc.

Grtz,

MadChemist
 

DeletedUser39679

Guest
Ik denk dat jullie een goede mening hebben over de stammen die overblijven maar onderschat "de massastam" 4P niet hoor mensen

Ze hebben nu ECHT teveel maar dat houd denk ik gwn in dat ze later meer keuze hebben in het aantal spelers die nog blijven enzo

Maar scheelt dat de mensen met wat ervaring al niet snel een massa stam joinen, dus de keuze die overblijft is meestal nog niet veel soeps. Oké, uitzonderingen daargelaten
 

DeletedUser

Guest
Maar scheelt dat de mensen met wat ervaring al niet snel een massa stam joinen, dus de keuze die overblijft is meestal nog niet veel soeps. Oké, uitzonderingen daargelaten

daar heb je gelijk in.
ik denk dat de top 1t/m 20 over 2 weken weg is. de top 20t\m 41 die red het nog wel aardig. gemiddelt ongeveer 40 leden.
hoop dat het minder word want de de tot 10 stammen later moet wel elite worden
 
Reactiescore
278
Ik voel me heel trots, want als je de 1mansstammen niet meerekend, heeft mijn stam het hoogste puntegemiddelde van de hele wereld.!
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me heel trots, want als je de 1mansstammen niet meerekend, heeft mijn stam het hoogste puntegemiddelde van de hele wereld.!

183
dat is idd heel hoog.

dat word denk ik wel een goede elite stam.
je staat nu nog wel lage rang. maar wacht maar eens over 2 weken. dan sta je als je zo doorgaat in de top 50
 

DeletedUser

Guest
Purga <3

Wacht maar af :p

Verder zie ik niet zo heel veel in Sparta, door ligging inderdaad.

Mc., de stam waar ik voor aangenomen was ziet er ook goed uit, alleen heb ik af moeten slaan doordat ik een beter aanbod van bekende top 20'ers kreeg.

Zoals iedereen al zegt zie ik ook wel wat in .Click

Kaartje

Groen= Sparta
Blauw= Purga
Rood= .Click
Geel= Mc.

Grtz,

MadChemist

Ik ken wat mensen in Purga, zijn goede spelers dus die kunnen het nog wel ver gaan schoppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat het probleem is met de ligging van Sparta, maar ze liggen beter dan de andere 3 stammen ;)

Met een mooi plan trekken ze de core dicht, en trekken dan naar buiten ;) Vergis je niet in hun spelers hea!
 

DeletedUser

Guest
Sparta heeft inderdaad wel een goede kans om het midden te pakken. Vervolgens naar buiten edelen is zo slecht nog niet.
 
Bovenaan