Top/flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Goed inhoudelijke bijdrage Drakenschild! Inmiddels sta jij bij mij al bekend als gerenommeerd P&P'er en druip ik eigenlijk gelijk af als jij je in de discussie komt mengen. Ik heb vooral schrik van dat je over gaat naar persoonlijke beledigingen op het moment dat je weinig zinnigs te zeggen hebt! TW moraliteit kan me inmiddels ook gestolen worden, want het is overduidelijk dat iedereen op deze wereld er alles aan doet om het voordeel naar zich toe te trekken.

Als dat zo was hadden we Braveheart zn voorstel wel aangenomen.
 
Reactiescore
5.693
Jullie hebben Tripaloski leuk aangepakt, wij Plajarid en TribalStiff. Het wegspelen van Gregory moet je echt niet over willen opscheppen man.



Goed inhoudelijke bijdrage Drakenschild! Inmiddels sta jij bij mij al bekend als gerenommeerd P&P'er en druip ik eigenlijk gelijk af als jij je in de discussie komt mengen. Ik heb vooral schrik van dat je over gaat naar persoonlijke beledigingen op het moment dat je weinig zinnigs te zeggen hebt! TW moraliteit kan me inmiddels ook gestolen worden, want het is overduidelijk dat iedereen op deze wereld er alles aan doet om het voordeel naar zich toe te trekken.
Het enige voordeel dat wij naar ons toe trekken is vooralsnog het starten in een premade. We kunnen ook gewoon heel deze poespas stoppen, want we weten allemaal dat Talent en TAC kamp kwantiteit naar zich toe gaan trekken op iedere manier mogelijk om vervolgens alles weg te lachen OF af te schuiven op de premade start van Cult, voor zover je dat een premade kunt noemen.

Ze zeggen vaak dat premade starten kei makkelijk en OP is, weet je wat nog makkelijker is? Taferelen die er op w80 gebeuren en vermoedelijk ook hier, een dusdanig schandalig makkelijke overmacht creëren om het vervolgens dus weg te lachen of afschuiven op de premade. Maar ik hoop van harte dat mijn voorspelling niet uitkomt en dat het allemaal binnen de perken blijft. Er zitten tenslotte nog wel een paar spelers binnen vooral Talent die een moreelkompas hebben en hiernaar handelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Kan iemand voor me snipen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
vv mag naar mijn account noa

anguish of call
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
@lord-toms leg uit waarom is noa onze co zonder dat ik op de hoogte was
 
Reactiescore
677
Als dat zo was hadden we Braveheart zn voorstel wel aangenomen.

Jullie hebben dan ook al sinds week 2 het voordeel op deze wereld :oops: Neem gewoon contact op met Robert zoals je eerder ook al hebt gedaan en kap met deze show man, is zonde van ieder zijn tijd.

Het enige voordeel dat wij naar ons toe trekken is vooralsnog het starten in een premade. We kunnen ook gewoon heel deze poespas stoppen, want we weten allemaal dat Talent en TAC kamp kwantiteit naar zich toe gaan trekken op iedere manier mogelijk om vervolgens alles weg te lachen OF af te schuiven op de premade start van Cult, voor zover je dat een premade kunt noemen.

Ze zeggen vaak dat premade starten kei makkelijk en OP is, weet je wat nog makkelijker is? Taferelen die er op w80 gebeuren en vermoedelijk ook hier, een dusdanig schandalig makkelijke overmacht creëren om het vervolgens dus weg te lachen of afschuiven op de premade. Maar ik hoop van harte dat mijn voorspelling niet uitkomt en dat het allemaal binnen de perken blijft. Er zitten tenslotte nog wel een paar spelers binnen vooral Talent die een moreelkompas hebben en hiernaar handelen.

Jullie hebben jezelf een hele goede positie toegedicht vanaf de start en als gevolg hiervan worden er bepaalde keuzes gemaakt ja. Liefst zien wij een wereld in relatieve balans, maar er spelen ook zaken mee als liggingen en de hoeveelheid hulpaccounts. Mijn inziens ligt Cult nog steeds op koers voor wereldwinst, maar ik zal eventueel hier later een ander topic aan wijden. W80 is uit de hand gelopen qua kwantiteit tegen de premade, maar w79 was een goed voorbeeld van een stam die werd opgericht in de start die te OP was voor de rest van de wereld. Ik hoop ook dat deze wereld wat gelijker verloopt tov die andere werelden en ik zie de acties van TAC (miezerige 2 miljoen punten tov 4 miljoen van Cult) niet als oneerlijk richting Cult toe. Een ding wat daarbij zou kunnen helpen is dat jullie ons direct benaderen ipv zeuren op het AF, zoals ik inmiddels voor de tiende keer heb benadrukt.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Geprankt ik speel op kyuka
 
Reactiescore
490
Jullie hebben dan ook al sinds week 2 het voordeel op deze wereld :oops: Neem gewoon contact op met Robert zoals je eerder ook al hebt gedaan en kap met deze show man, is zonde van ieder zijn tijd.

Waren jullie niet zelf als pre made gestart? ;p
en leuk en wel die vergelijking met w79... Ik heb dit al een paar keer vermeld en ga het nu nog eens doen: je kan w81 onmogelijk vergelijken met 79 simpelweg door het ledenlimiet van 5.

Maar dit gaat dus een 3vs1 worden als ik het zo hoor en lees? gezellig joh ;p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik snap niet dat jullie nog spelen, cult wint 100% met mij als stamleider
 
Reactiescore
903
Lol Gregory waarvan wij 3 uur voor de aankomst van de massa de vraag kregen of we niet wilden deffen via VV, anders ging hij op delete. Niet gedaan uiteraard want VV's draaien tegen elkaar willen wij liever niet doen. Verder wil ik heel Cult van harte feliciteren met het verslaan van Vcs. Compleet jullie eigen verdienste en jullie overstijgen jullie zelf met deze prestatie!



Feit is dat jullie een aanbod kregen en wij ook een aanbod hebben gehad. Wij zijn daar concreter op in gegaan, maar jullie hebben geen idee wat er is afgesproken tussen ons en oud-Vcs. Daar kan je dan over gaan speculeren en over zeuren op het AF, maar daarmee heeft niemand ooit wat geregeld gekregen naar ik weet?
Dat je überhaupt serieus reageert op een meme man! Maar goed VcS is nou ook niet kwalitatief goed om er over te schrijven aangezien het walk in the park is bij ze
 
Reactiescore
1.365
Janknoobs
 

Deleted User - 487971571

Guest
Lol wat? Braveheart kwam bij ons zeiken om een BG tegen TAC en Talent, waarop wij niet zijn ingegaan en een massa hebben gegooid (stond al geplanned). Ook een realistischer voorstel had geen kans gehad, want we hoeven niet met iemand te werken die dusdanig idioot is als deze man. Het enige waarom over een "realistisch voorstel" gesproken is, is omdat deze man ging zeiken dat wij hem aanvielen tijdens "onderhandelingen". Daarop zeiden wij dat niet ieder onrealistisch voorstel ineens "we zijn aan het onderhandelen" betekend.

Bekijk bijlage 30062
Mag ik zeggen dat dit onjuist is? :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
nee en trap het nu maar af
 
Reactiescore
1.365
Na al deze enorm kwalitatieve p en p is het moraal binnen cult enorm gedaald. We zitten dicht bij de delete knop.
Wat doe jij niet bij mij?!?!?!?!?!?!?!?! Ik voel me gebruikt :(
 
Bovenaan