Top/flopstammen

Reactiescore
31
Ik denk dat Talent voor dit op de stablijst moet komen!!!
 
Reactiescore
417
Vraag mij af waar jij cfs van kajoeka of een kajoeka mb in het cluster van leone ziet. Voor ons is het vrij duidelijk aan te wijzen waar die bij ons in het cluster liggen.
 
Reactiescore
5.701
Dus ik laat nu al mijn mb's dorpen edelen in het cluster van arith en leone? Wanneer ik dan een PM krijg zeg ik, oh sorry, zoek het zelf maar uit want zijn mn MB niet meer. Beetje krom allemaal.

Maargoed, in ieder geval vond ik de eerste pm van pony best redelijk en hoeft het volgens mij geen heel groot probleem te worden.
 
Reactiescore
1.380
Zolang er geen wereldafspraken zijn kan iedereen zeiken wat ze willen maar heb je geen donder aan.
Ga dan met de leiding van alle grote stammen praten en maak afspraken zolang je dat niet doet is er niks fout.

Misschien moreel gezien maar niks is fout.
 
Reactiescore
363
Zolang er geen wereldafspraken zijn kan iedereen zeiken wat ze willen maar heb je geen donder aan.
Ga dan met de leiding van alle grote stammen praten en maak afspraken zolang je dat niet doet is er niks fout.

Misschien moreel gezien maar niks is fout.
Ja dit is natuurlijk klinkklare onzin. Ik heb vandeweek ook Daan netjes te woord gestaan ondanks dat er geen wereldafspraken zijn.
 
Reactiescore
903
Laat ze maar cf'en joh, dan heb je een gratis DU ;), maar dan niet komen miepen als je er een terug krijgt
 
Reactiescore
903
die liggen er al? door ris

Dan moet je volgens mij een keer betekenis van een CF opzoeken. Als dat een CF is dan is account Greedy onderhand helemaal een CF.
Je hebt pm wisseling ontvangen en daaruit blijkt gewoon dat RIS netjes gehandeld heeft i.p.v. alle dorpen te nemen.
 
Reactiescore
1.365
Tering man janknoobs, durven jullie wel met z'n allen tegen kleine noobke flex.
Leer zelf eens normaal te twen ipv op flexy die redelijk zn best doet te bashen man :p.
Amateurjanknoobs jullie, donders.
 
Reactiescore
5.701
@Duckje dit bedoel ik nou, het zou echt voor het groter belang zijn als ik, lord-Toms, We like hot chicks zijn post mocht verwijderen indien deze té grensoverschrijdend (dom) zijn.
 
Reactiescore
903
Tering man janknoobs, durven jullie wel met z'n allen tegen kleine noobke flex.
Leer zelf eens normaal te twen ipv op flexy die redelijk zn best doet te bashen man :p.
Amateurjanknoobs jullie, donders.
Kom dan janknoobje! Flex is hem gewoon niet aan het flexen Jankie :cool:
 
Reactiescore
1.365
Naaibal hahahahahahahahaha, dan mogen ze 95% van jullie posts ook verwijderen.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan