Top/flopstammen

Reactiescore
101
Of het def werk van .... flop is of niet, de winst wordt hier groots gevierd. Dikke complimenten voor onze front accounts, dikke teleurstelling naar team Maus die nu ineens wel schijnbaar kan aanvallen op ... tijdens de massa van Wolves. Zitten daar toch wat profiteurtjes bij ;)
 
Reactiescore
300
Of het def werk van .... flop is of niet, de winst wordt hier groots gevierd. Dikke complimenten voor onze front accounts, dikke teleurstelling naar team Maus die nu ineens wel schijnbaar kan aanvallen op ... tijdens de massa van Wolves. Zitten daar toch wat profiteurtjes bij ;)

Mooie dorpen gepakt! Goeie actie!

Mauss is bij ons ook het 'front' aan het bewerken, op twee fronten wat aanvallen dus. Hij gaat ervoor :biggrin:

Ben vooral benieuwd wat .... hier aan gaat doen!
 
Reactiescore
226
Na mijn originele post over de actie van G.G.P. (die ik ook uit emotie/opwelling) meteen op het AF heb gegooid beetje leven in de brouwerij. Meeste die mij kennen weten dat ik recht uit het hart spreek en dat dat niet altijd handig is.. Echter zijn er altijd 2 kanten en had ik oprecht eerst het antwoord van Loatugoan en G.G.P. moeten afwachten. Ben ook niet te beroerd om toe te geven dat ik deels verkeerd zat. (wijze les voor mijzelf)

Ondertussen heb ik een beter beeld van de hele situatie en dat veranderd het één en ander.

F8 en G.G.P. wouden samenwerken (heb Ours777 niet kunnen bereiken) die samenwerking kwam er, maar voordat er duidelijke afspraken waren gemaakt lag Ours777 onder vuur door .Dreamcatcher en heeft die direct zijn VV gedropt bij G.G.P.. Ik denk dat hij nu nog aan het rennen is maar dat terzijde. Hierdoor dachten de huidige leden van F8 onder andere Kardisernn dat er een BG/NAP of iets dergelijks was mede ook door het gedeelde forum wat ze door de samenwerking hadden.

Nadat F8 was gevallen door het verdwijnen van Ours en Tippie. Zijn leden hen eigen weg gegaan Loatugoan is naar G.G.P. Gegaan en heeft een persoonlijke NAP met Kardisernn. Kardisernn communiceerde naar mij met de overtuiging dat er een NAP was m.b.t. G.G.P. Heb hem vaker gesproken en nooit kunnen betrappen op een leugen.

Hierover zegt G.G.P., white shadow dat die er nooit is geweest ondanks verschillende pogingen om samen te werken en een poging wat dorpen te ruilen om edel lijnen te krijgen die voor iedereen gunstig waren. Het is door Loatugoan bevestigt dat Kardisernn zelf nergens aan mee wou werken. Kardisernn zelf is momenteel met de hardloopschoenen op pad en staat onder VV. Dus kan niks meer zeggen..

Hierdoor is het lastig om dit te bevestigen, echter met deze twist lijkt het erop dat G.G.P. Heeft getracht een oplossing voor Kardisernn te vinden. Dit spreekt dus in hen voordeel, maar daarnaast vindt ik het nog raar dat je een speler aanvalt waarvan je weet dat die veel def is verloren in dienst van de stam waarmee je wel/niet hebt samengewerkt. Deels kan ik erin komen dat je nu aanvalt, maar netjes wil ik het niet noemen.

Dus hierbij een correctie.

Mijn mening blijft GGP flop, Mijn reactie flop
 
Reactiescore
106
Je reactie ingame is anders ook niet meteen de mooiste door vieze CF s te pakken door het internen van Kardissen...

Maar goed terzijde, ben zelf niet helemaal op de hoogte van de situatie maar bedankt voor nuance van je vorige bericht
 
Reactiescore
308
Care to explain?

Schuine tekst is gepost op ons forum door Niels van LoatuGoan.

Ik ga samen werken met schou,
en dit wel om 3 redenen:
- Enorm front en geen stamdeff (wat ik volledig begrijp dat dit niet kan)
- Ik ben afgelopen dagen zo druk geweest op werk dat ik niet eens kan reageren op jullie berichten, wat nogal frustrerend is, dit is voor beide kanten niet fijn!
- Ik kan het heel goed vinden met hun en vind het hier eerlijk gezegd niet heel gezellig


Punt 1: Enorm front, in de tijd dat ours werd aangevallen heeft Karo (white shadow) aangegeven naar het front te willen gaan en daar een paar dorpen wilde hebben. Dit mocht, maar dat zouden dan 2 á 3 dorpen worden en dat vond Karo te weinig. Meer wilde LoatuGoan niet afstaan wat hem dus een heel groot front geeft. Om dit nu als reden te geven is dan toch heel achterlijk? (Dit zou ik graag nog even bevestigd willen hebben (Karo kan dit wel doen denk ik ;)), als het goed is waren dit gesprekken toen LoatuGoan nog in F8 zat, of zelfs nog daarvoor idk. (Ik zou hiervoor zelf even het stamforum/dc voor afstruinen).

Punt 2: Dus omdat jij het zo druk hebt gehad op werk en dus niet kon reageren op ons, geeft dit je wel de mogelijkheid om volop met Schou contact te hebben en het heel goed vinden met het account en de desbetreffende spelers.

Waar ligt hier dan het probleem?
 
Reactiescore
226
Je reactie ingame is anders ook niet meteen de mooiste door vieze CF s te pakken door het internen van Kardissen...

Maar goed terzijde, ben zelf niet helemaal op de hoogte van de situatie maar bedankt voor nuance van je vorige bericht

Geef er een beetje context bij alles wordt wel heel makkelijk een CF genoemd een CF is in mijn ogen als je tegen iemand vecht/front en in zijn/haar cluster een andere speler pakt? Kardisernn komt naar ons toe en daar moet ik dan nee tegen zeggen en kom nou er ligt een groot gapend gat daar helemaal niet midden in je cluster dus CF? nou nee..

Dan is het dorp van Drago ook een CF.. Hoor je ons daarover? Nee, hoor je ons erover dat hij ons vannacht wou blitzen, maar wij pm stuurde van thanks voor je incomming en direct alles werd gecanceld?

Samenwerking met loatu hebben we het 1,5 maand terug al eens over gehad destijds kwam het er niet van door verschillende redenen.
 
Reactiescore
17
Schuine tekst is gepost op ons forum door Niels van LoatuGoan.

Ik ga samen werken met schou,
en dit wel om 3 redenen:
- Enorm front en geen stamdeff (wat ik volledig begrijp dat dit niet kan)
- Ik ben afgelopen dagen zo druk geweest op werk dat ik niet eens kan reageren op jullie berichten, wat nogal frustrerend is, dit is voor beide kanten niet fijn!
- Ik kan het heel goed vinden met hun en vind het hier eerlijk gezegd niet heel gezellig


Punt 1: Enorm front, in de tijd dat ours werd aangevallen heeft Karo (white shadow) aangegeven naar het front te willen gaan en daar een paar dorpen wilde hebben. Dit mocht, maar dat zouden dan 2 á 3 dorpen worden en dat vond Karo te weinig. Meer wilde LoatuGoan niet afstaan wat hem dus een heel groot front geeft. Om dit nu als reden te geven is dan toch heel achterlijk? (Dit zou ik graag nog even bevestigd willen hebben (Karo kan dit wel doen denk ik ;)), als het goed is waren dit gesprekken toen LoatuGoan nog in F8 zat, of zelfs nog daarvoor idk. (Ik zou hiervoor zelf even het stamforum/dc voor afstruinen).

Punt 2: Dus omdat jij het zo druk hebt gehad op werk en dus niet kon reageren op ons, geeft dit je wel de mogelijkheid om volop met Schou contact te hebben en het heel goed vinden met het account en de desbetreffende spelers.

Waar ligt hier dan het probleem?

Bedankt voor de uitleg. Klinkt inderdaad fishy.
 
Reactiescore
106
Velen mensen zullen het account LoatuGoan beter kennen als narcistic illy. Nu ik hier achter ben lijkt me deze streek van hem iets classic illy na het al meegemaakt te hebben zowel op w74 als w78. Loatugoan flop! Pas op shou waar je mee in den boot stapt!
 
Reactiescore
300
Vieze CF's, backstabs, overmatige interns en wat nog meer?
Wat een leuke wereld

Is dit niet tegenwoordig op elke wereld zo? Ik ben pas 2 maanden terug maar als ik zo even een blik werp door de oude fora staat deze vol met interns, haat, backstabs, geen eerlijk spel, altijd een kata topic (hoe duidelijk kan het zijn na 80 werelden), en maar internen en vriendjes maken tot het einde een beetje nadert om dan vervolgens leuk in je handtekening te zetten dat je weer een wereld gewonnen heb op een dooie wereld. AF is dood, het spel lijkt ook aardig zijn teloorgang gevonden te hebben. Ik scheer hier natuurlijk alle mooie acties, aanvallen, massa's ook over een kam, dat is niet de bedoeling maar het algehele beeld is al een paar werelden niet heel best. Kleine playerbase over, tis ons kent ons en er is wat dat betreft ook weinig ruimte meer voor nieuw aanwas.

Schuine tekst is gepost op ons forum door Niels van LoatuGoan.

Ik ga samen werken met schou,
en dit wel om 3 redenen:
- Enorm front en geen stamdeff (wat ik volledig begrijp dat dit niet kan)
- Ik ben afgelopen dagen zo druk geweest op werk dat ik niet eens kan reageren op jullie berichten, wat nogal frustrerend is, dit is voor beide kanten niet fijn!
- Ik kan het heel goed vinden met hun en vind het hier eerlijk gezegd niet heel gezellig


Punt 1: Enorm front, in de tijd dat ours werd aangevallen heeft Karo (white shadow) aangegeven naar het front te willen gaan en daar een paar dorpen wilde hebben. Dit mocht, maar dat zouden dan 2 á 3 dorpen worden en dat vond Karo te weinig. Meer wilde LoatuGoan niet afstaan wat hem dus een heel groot front geeft. Om dit nu als reden te geven is dan toch heel achterlijk? (Dit zou ik graag nog even bevestigd willen hebben (Karo kan dit wel doen denk ik ;)), als het goed is waren dit gesprekken toen LoatuGoan nog in F8 zat, of zelfs nog daarvoor idk. (Ik zou hiervoor zelf even het stamforum/dc voor afstruinen).

Punt 2: Dus omdat jij het zo druk hebt gehad op werk en dus niet kon reageren op ons, geeft dit je wel de mogelijkheid om volop met Schou contact te hebben en het heel goed vinden met het account en de desbetreffende spelers.

Waar ligt hier dan het probleem?

@Schou067 ik heb jou tot nu toe ervaren als w79 moraalridder en stelt bepaalde dingen aan de kaak (terecht!) dus ik ben dan hierin ook wel benieuwd naar jouw reactie! Ik vind dit iig ook een beetje zwak van LoatuGoan.
 
Reactiescore
13
Zolang je het maar weet!! :cool2::cool2:

Btw: is wat LoatuGoan doet niet enkel stam hoppen? Is dat tegenwoordig ook al verboden?
Nee, maar zeggen dat dat niet cool is creëert drama. En laat dat nu toevallig iets zijn waar fora op teren.
 
Bovenaan