Top/flopstammen

Reactiescore
139
Dat is alles wat ik wilde! Toch al een stuk minder haatdragend dan wat je normaal allemaal tegen me zegt.
 
Reactiescore
205
Gelijk heb je over ODA, echter zie ik toch liever mooie ODA scores en mooi groeiende accounts dan interners. Maar als ik dan toch mag inhaken op de aannames, wat maakt dat bovenstaande stammen floppers zijn in jouw ogen? Of ben je bevooroordeeld? :biggrin:

Als je aan het internen ben ben je meestal wel een mooi groeiend account? :confused2:

Tbh, ik vind iedereen flop die niet in de stam "Bolletje Wol" zit. Maar soms moet je lief zijn en mensen gewoon toppers noemen. :wink:
 
Reactiescore
81
Denk dat het nog wat vroeg is om over TOP stammen te spreken. Indien ik er toch moet geven zou ik ook voor de jongens van Wolves gaan voor de knappe early-game oorlog en sterk staaltje diplomatiek. Minpunt vond ik dan wel weer het recruiten van elowyo aangezien dit ook edelruimte voor enkele spelers inperkt.

Een andere stam die volgens mij wel wat meer geprezen mag worden is die van mijn stamgenoten namelijk DEKLOK. Worden al enkele weken gedubbelteamed door K9 & DST respectievelijk de nr 4 & 9 stam en we staan nog steeds overeind na ook nog gestabbed geweest te zijn vind ik dit toch een enorm sterke prestatie van dit nieuwe team. Verder staat DEKLOK ook op plek 10 in ODA, 1 in ODD en nr 5 overall.

Als we het dan over FLOP stammen gaan hebben komt DST direct in mijn gedachten boven drijven dan vooral door de samenstelling van de leden heb het gevoel dat er niet echt veel cohesie in de stam zit en de meeste er meer voor hun eigen belang inzitten.

Tot nu toe staat er bij mij nog een vraagteken achter K9 TOP? Voorlopig doen ze het goed zeker op vlak van ODA maar ODD is wat aan de lage kant ben benieuwd hoe zij het er vanaf gaan brengen eens ze het tegen een van de grotere stammen gaan opnemen.

Om af te sluiten heb ik nog 2 stammen waar ik hoge verwachtingen van heb voor de toekomst namelijk UA1 & V-V-V. UA1 van wege de recruitings mogelijkheden hun ligging en de volgens mij wel ervaren spelers op de accounts. V-V-V vanwege de sterke groei in de laatste weken benieuwd of ze dit kunnen door trekken.
 
Reactiescore
205
Tot nu toe staat er bij mij nog een vraagteken achter K9 TOP? Voorlopig doen ze het goed zeker op vlak van ODA maar ODD is wat aan de lage kant ben benieuwd hoe zij het er vanaf gaan brengen eens ze het tegen een van de grotere stammen gaan opnemen.

Om af te sluiten heb ik nog 2 stammen waar ik hoge verwachtingen van heb voor de toekomst namelijk UA1 & V-V-V. UA1 van wege de recruitings mogelijkheden hun ligging en de volgens mij wel ervaren spelers op de accounts. V-V-V vanwege de sterke groei in de laatste weken benieuwd of ze dit kunnen door trekken.

V-V-V en AU1 hebben ook wel een hoge ODD idd :eek2:
 
Reactiescore
677
@grepi top voor deze scherpe analyse!
 
Reactiescore
226
Ik moet zeggen ik ben ondertussen 180 graden gedraaid t.o.v. G.G.P. wat een rare mensen zitten er in die stam..

Eerst akkefietje met Kata's (iedereen is vrij ermee te doen wat ze willen) wat ze daarna wel heel goed oppakten en er afspraken zijn. (nog wel zeuren dat ons MB het met gelijke munt terug had gedaan, naja so be it)

Maar nu doen ze zo'n kut streek.

Eerst werken ze samen met de stam F8 om ons aan te vallen (GAP/BG), prima moet je doen tot dusver niks raars.. Dan gooien wij massa op Loatugoan die wordt gestacked door zijn mede speler Kardisern. Slim want wij kunnen niet makkelijk bij hem komen.

Echter paar dagen later valt F8 uit elkaar door grotendeels dream en omdat F8 80-90% van hen off op ons had doodgelopen. Direct daarna joined de speler Loatugoan bij G.G.P., opzich niks geks die liggen goed voor hem en ik zou hetzelfde hebben gedaan denk ik.

Maar binnen paar dagen wordt de speler Kardisern (is wel uit F8 gekicked of gegaan niet 100% zeker) aangevallen door G.G.P. de nieuwe stam van loatugoan die dus weet dat wij veel def hebben gesloopt van hem en Kardisern. Dat vind ik persoonlijk echte een rare streek en niet zo goed uit te leggen. Ik heb het bij ze neergelegd, maar ben benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben. Het lijkt mij echter geen leuke/eerlijke gang van zaken.

Edit:
Dit stukje wou ik er nog bij hebben, omdat ik nu alles op loatugoan gooi terwijl dit niet zeker is. Hij heeft mij tekst en uitleg belooft.

Wij zijn ook aan het verifieren of loatugoan hiervan wist of niet, omdat wij ook veel persoonlijk contact hebben met deze speler de laatste 1,5 maand. Het zou ons niet verbazen als Loatugoan er uiteindelijk niks mee te maken heeft omdat wij hem digitaal hebben leren kennen als persoon die niet zoiets wil doen.
einde edit.

dus voor mij G.G.P. 100% flop!

doei
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
81
Ik moet zeggen ik ben ondertussen 180 graden gedraaid t.o.v. G.G.P. wat een rare mensen zitten er in die stam..

Eerst akkefietje met Kata's (iedereen is vrij ermee te doen wat ze willen) wat ze daarna wel heel goed oppakten en er afspraken zijn. (nog wel zeuren dat ons MB het met gelijke munt terug had gedaan, naja so be it)

Maar nu doen ze zo'n kut streek.

Eerst werken ze samen met de stam F8 om ons aan te vallen (GAP/BG), prima moet je doen tot dusver niks raars.. Dan gooien wij massa op Loatugoan die wordt gestacked door zijn mede speler Kardisern. Slim want wij kunnen niet makkelijk bij hem komen.

Echter paar dagen later valt F8 uit elkaar door grotendeels dream en omdat F8 80-90% van hen off op ons had doodgelopen. Direct daarna joined de speler Loatugoan bij G.G.P., opzich niks geks die liggen goed voor hem en ik zou hetzelfde hebben gedaan denk ik.

Maar binnen paar dagen wordt de speler Kardisern (is wel uit F8 gekicked of gegaan niet 100% zeker) aangevallen door G.G.P. de nieuwe stam van loatugoan die dus weet dat wij veel def hebben gesloopt van hem en Kardisern. Dat vind ik persoonlijk echte een rare streek en niet zo goed uit te leggen. Ik heb het bij ze neergelegd, maar ben benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben. Het lijkt mij echter geen leuke/eerlijke gang van zaken.

dus voor mij G.G.P. 100% flop!

doei

Verbaasd mij niks meer deze hele wereld is fucked, stabs en interns is het enige wat er plaats vindt.
 
Reactiescore
139
Zeg maar FLOP heb net naar die draco warrior zijn OD gekeken je zou je moeten schamen om zo op rang 9 te staan lol

Eens, Ik kan amper trots zijn op de overgenomen dorpen op deze manier. Er wordt nieteens gedodged.. Had toch wel wat meer verwacht van een stam die #2 staat...
 
Reactiescore
473
Nijntje top Draco flop
 
Reactiescore
473
Hah blijven dromen.
 
Bovenaan