Top/Flopstammen

Reactiescore
344
Ik vond het gewoon bizar dat er een "random" komt deffen in je stam en je niet eens effe vraagt hoe het gaat. Dat was meer het punt ipv inactiviteit.
Er is via Discord gewoon gevraagd of iemand vv moest pakken door iemand. Toen kwam na voren dat een vriend hem hielp en bleek later een mb van de andere kant te zijn. Waar we het niet mee eens waren allemaal dat dit gebeurde. Maar dit gebeurde ook indd elders. Dus dat je in game geen pms kreeg maar wij wel gewoon continu op Discord de boel in de gaten hielden kon je ook niet weten.
 
Reactiescore
1.237
Er is via Discord gewoon gevraagd of iemand vv moest pakken door iemand. Toen kwam na voren dat een vriend hem hielp en bleek later een mb van de andere kant te zijn. Waar we het niet mee eens waren allemaal dat dit gebeurde. Maar dit gebeurde ook indd elders. Dus dat je in game geen pms kreeg maar wij wel gewoon continu op Discord de boel in de gaten hielden kon je ook niet weten.
Was ook geen verwijt.

Groet Jens
 
Reactiescore
344
Oké tevens wel een extra argument om aan te duiden dat dit niet helemaal correct is mocht het anders overkomen. daarnaast toch bedankt en hoe is het gegaan?
 
Reactiescore
1.237
Oké tevens wel een extra argument om aan te duiden dat dit niet helemaal correct is mocht het anders overkomen. daarnaast toch bedankt en hoe is het gegaan?
Moet ik echt feedback geven op het AF denk je?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is dit het einde van Pugna?
 
Reactiescore
344
Nou nee maar we gaan natuurlijk niet alle redeneringen en gedane zaken hier op het af uitleggen. Gissen en gokken en vermoedens mogen ontstaan. Zal niets ontkrachten of bekrachtigen met een uitleg.
Met andere woorden, deze post was niet nodig eigenlijk :rolleyes:
 
Reactiescore
1.918
dat stamhoppen van illy was precies ook niet echt nodig?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie hebben gewoon gefaald. Gigantisch hard. Daar heb je geen gis of gokwerk voor nodig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
ben bij deze ook uit ews vanwege het recruiten van de vijand illy, ik hou me vast aan mn normen en waarden
 
Bovenaan