Top/Flopstammen

Reactiescore
166
Het is leuk om te zien dat men blijkbaar toch wel hoge verwachtingen van onze stam heeft.

Shock is echter geen premade en alle recruits zijn eigenlijk op deze wereld gehaald, er was dus ook geen van te voren uitgewerkt plan. We doen alles op deze wereld en dat zorgt er gewoon voor dat je de juiste accounts kan rekruteren. Als we geen betere opties zagen dan hebben we gewoon een account laten starten. De spoeling is gewoon erg dun op de wereld en je moet sowieso redelijk selectief zijn gezien het ledenaantal.

Waar ik me echter over verbaas is dat er blijkbaar niemand aan de complimenterende kant op de hoogte is van gesprekken tussen Pugna en Run!, als ik het goed begrijp zit daar gewoon een bg aan te komen en dat is vele malen gevaarlijker dan de stam Shock op het moment is. Zeker als je weet dat er daar genoeg spelers zitten die blijkbaar niet te vies zijn om vuil spel te gebruiken, is dat toch iets om rekening mee te houden.

Een situatie waarin de rang 1 en 2 stam elkaars pik gaan strelen is voor de gehele wereld onwenselijk lijkt me.
ik zal mijn sollicitatie alvast insturen
 
Reactiescore
1.918
Denk dat we speeder zeker en vast wel met argusogen in de gaten moeten houden

grote kans op de wereldwinst me dunkt


ps. vorm alsjeblieft een complot om hem weg te spelen
 
Reactiescore
2.386
Denk dat we speeder zeker en vast wel met argusogen in de gaten moeten houden

grote kans op de wereldwinst me dunkt


ps. vorm alsjeblieft een complot om hem weg te spelen
komt goed, niet mee inzitten
 
Reactiescore
449
Kvind dat echt niet kunnen katapults gooien op mensen die eerlijk pp op andere werelden hebben verkregen. Gewoon wegspelen op skills en niet op katas


hihi
Weet heel zeker dat Kyuka de pp niet gefarmed heeft hihi :>
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
449

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.893
Door de ideale ligging waarover Shock momenteel bezit gaan zo'n core recruits natuurlijk minder van toepassing zijn en hoogstwaarschijnlijk niet nodig/mogelijk zijn. Salt had, in mijn optiek, de phalanxen van begins af aan al beter voor elkaar dan Tyrant hoor, maar goed dat is een andere discussie. Zoals je zelf aangeeft heeft Shock gewoon de beste kaarten in handen, al zal een BG tussen Pugna en Run! wel een ingrijpende verandering hebben op de wereld. Hoe dan ook wordt diplomatie hier een bepalende factor, wat deze wereld zo interessant maakt.
Dat kun je nu echt nog niet zeggen op zo een dynamische wereld als dit. Het kan nog letterlijk alle kanten op. Daarnaast sprak ik over de basis, niet over phalanxen wat namelijk weer twee verschillende dingen zijn. Dat de phalanxen van Salt beter waren heb ik nooit ontkend, dat is zelfs het punt wat ik hier probeer te maken (dus bedankt voor de ondersteuning hierin): het collectief dat noordwestelijk/zuidwestelijk gaat opstaan zal een Salt 2.0 worden doordat ze in alle rust en zonder spotlights kunnen werken aan het opbouwen en perfectioneren van hun phalanxen. Die luxe hadden zowel Tyrant als Shock beide niet en dat is de reden dat jouw vergelijking niet opgaat.
 
Reactiescore
1.893
Het interessante gaat worden als Pugna en Run! een BG aangaan of dat dan gelijk voor Shock ook legitiem genoeg is om een samenwerking aan te gaan (als dit nog niet het geval is?) en hierdoor al weer langzaam richting een 1 fronten oorlog steven. Het zou de 1e domino steen kunnen zijn van een volgende actie-reactie wereld.
Waarom zou dat een reden voor Shock moeten geven? Volgens mij is die hiervoorgenoemde nog steeds een autonome stam die zich met niemand hoeft te vergelijken om bepaalde keuzes te rechtvaardigen.
 
Reactiescore
1.226
Waarom zou dat een reden voor Shock moeten geven? Volgens mij is die hiervoorgenoemde nog steeds een autonome stam die zich met niemand hoeft te vergelijken om bepaalde keuzes te rechtvaardigen.

Zeker. Maar het wordt vaak als argument aangevoerd. 'Een andere stam is begonnen dus wij trekken het weer gelijk'. We gaan het zien :)
 
Reactiescore
290
En zo ontstaan dus telkens 2vs2 werelden..
Stam X doet iets, Stam y moet het weer gelijk trekken. Dan vindt stam X zich weer in het nadeel en moeten zij het weer rechttrekken en so on..
 
Reactiescore
1.962
En zo ontstaan dus telkens 2vs2 werelden..
Stam X doet iets, Stam y moet het weer gelijk trekken. Dan vindt stam X zich weer in het nadeel en moeten zij het weer rechttrekken en so on..

Neem aan dat je 1v1 bedoeld? :confused2: Lang geleden dat ik een 2v2 gezien heb.
 
Reactiescore
372
En zo ontstaan dus telkens 2vs2 werelden..
Stam X doet iets, Stam y moet het weer gelijk trekken. Dan vindt stam X zich weer in het nadeel en moeten zij het weer rechttrekken en so on..
Het is toch gewoon logisch dat je een overmacht aan kwantiteit gaat proberen te compenseren? Als je dat niet doet sta je meteen achter.
 
Reactiescore
290
Zeker, ik beschuldig ook niemand. Maar achteraf klaagt iedereen dat het een 1vs1 wereld (had ik dus even fout getypt in vorig bericht :D) wordt maar dit is gewoon een logisch gevolg naar drang van de bovenhand te hebben :) Volkomen menselijk dus
 
Reactiescore
372
Zeker, ik beschuldig ook niemand. Maar achteraf klaagt iedereen dat het een 1vs1 wereld (had ik dus even fout getypt in vorig bericht :D) wordt maar dit is gewoon een logisch gevolg naar drang van de bovenhand te hebben :) Volkomen menselijk dus

Het zou wel geweldig zijn een keer een 1v1v1 te krijgen bijvoorbeeld!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het zou wel geweldig zijn een keer een 1v1v1 te krijgen bijvoorbeeld!

Dan gaan de 2 sterkere stammen op de zwakke stam knallen. Klinkt altijd leuk, in praktijk werkt het alleen niet meer door de huidige wereldgrootte.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Denk dat je op deze wereld nog wel enkele 2 vs 2 of 2 vs 4 verhoudingen zal krijgen.
 
Reactiescore
1.532
Denk dat we voorlopig nog een hele interessante wereld krijgen hoor waar, zeker gezien het ledenlimiet, er nog aardig wat koppen moeten gaan rollen voordat we in een échte 1 tegen 1 belanden zoals we die hebben gezien de afgelopen werelden.
 
Bovenaan