Top/Flopstammen

Reactiescore
864

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Willen we eens iets anders dan een 1v1 zal dit helaas vanuit elke partij moeten komen waar ze beslissen om te vechten voor hun dorpen. Loopt dit mis bij de ene stam, zijn de anderen wel "verplicht" om ook een makkelijkere weg in te slaan. Voor mij is de vraag niet of deze wereld ook de midgame geskipt wordt door zoveel mogelijk interns te regelen en naar een lategame 1v1 situatie te rushen, maar wel wanneer en hoofdzakelijk door wie. Hopelijk zit ik hier fout :biggrin:

ps moest cacturne ooit internen dan waren dit mijn co's en niet ik want IK ZEG NEEN TEGEN INTERN
 
Reactiescore
5.701
Willen we eens iets anders dan een 1v1 zal dit helaas vanuit elke partij moeten komen waar ze beslissen om te vechten voor hun dorpen. Loopt dit mis bij de ene stam, zijn de anderen wel "verplicht" om ook een makkelijkere weg in te slaan. Voor mij is de vraag niet of deze wereld ook de midgame geskipt wordt door zoveel mogelijk interns te regelen en naar een lategame 1v1 situatie te rushen, maar wel wanneer en hoofdzakelijk door wie. Hopelijk zit ik hier fout :biggrin:

ps moest cacturne ooit internen dan waren dit mijn co's en niet ik want IK ZEG NEEN TEGEN INTERN
Cancelculture Robbert
 
Reactiescore
2.386

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hij kan dat want als Forum Personality 2020 heeft hij heel erg veel volgers natuurlijk!!
Had recent nog 4 trouwe volgers op Valorant (waaronder jijzelf!!!) dus wat jij zegt klopt zeker
 

Deleted User - 487957162

Guest
Rob jij bent voor mij nu al Forum Personality 2021!
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
2.477
Dat kun je nu echt nog niet zeggen op zo een dynamische wereld als dit. Het kan nog letterlijk alle kanten op. Daarnaast sprak ik over de basis, niet over phalanxen wat namelijk weer twee verschillende dingen zijn. Dat de phalanxen van Salt beter waren heb ik nooit ontkend, dat is zelfs het punt wat ik hier probeer te maken (dus bedankt voor de ondersteuning hierin): het collectief dat noordwestelijk/zuidwestelijk gaat opstaan zal een Salt 2.0 worden doordat ze in alle rust en zonder spotlights kunnen werken aan het opbouwen en perfectioneren van hun phalanxen. Die luxe hadden zowel Tyrant als Shock beide niet en dat is de reden dat jouw vergelijking niet opgaat.
Tuurlijk kan het nog alle kanten op, echter heeft Shock gewoonweg de beste ligging waarbij de accounts perfect op elkaar afstemmen en het begin van mooie phalanxen gecreëerd worden. Je vergeet dat Salt een premade was en zorgvuldig de ligging van alle accounts heeft uitgekozen om nagenoeg perfecte phalanxen uit de mouw te schudden. Voor zover ik weet is er geen sprake van een grootschalige premade in het noordwesten/zuidwesten die zorgvuldig de startposities hebben uitgekozen. Dat is natuurlijk een significant verschil waardoor de phalanxen nooit zo perfect zullen uitvallen als die van Shock, die het nu al mooi op orde hebben, waarvoor mijn complimenten.
 
Reactiescore
1.145
Shock is ook geen premade tho.
Komt op mij toch wel erg over als alle aandacht op Shock te vestigen terwijl we allebij weten dat de echt gevaarlijke stam met perfecte liging straks in het noordwesten op zal staan.

Wil niet zeggen dat Shock ook niet goede papieren heeft maar shock zal toch al in een veel vroeger stadium op weerstand gaan stuiten dan de noordwest stam.
 
Reactiescore
1.538
Niet heel gek ook als ze die ratiobescherming net zo lang aanhouden op een wereld die 3x zo snel gaat...... 60 dagen hè!?
 
Reactiescore
1.893
Tuurlijk kan het nog alle kanten op, echter heeft Shock gewoonweg de beste ligging waarbij de accounts perfect op elkaar afstemmen en het begin van mooie phalanxen gecreëerd worden. Je vergeet dat Salt een premade was en zorgvuldig de ligging van alle accounts heeft uitgekozen om nagenoeg perfecte phalanxen uit de mouw te schudden. Voor zover ik weet is er geen sprake van een grootschalige premade in het noordwesten/zuidwesten die zorgvuldig de startposities hebben uitgekozen. Dat is natuurlijk een significant verschil waardoor de phalanxen nooit zo perfect zullen uitvallen als die van Shock, die het nu al mooi op orde hebben, waarvoor mijn complimenten.
Dat vergeet ik niet. Of het een premade is ook helemaal niet relevant. Het hele punt waar het namelijk om ging is hoe de phalanxen (komen te) liggen en op welke wijze ze kunnen bouwen aan de stamvorming: vol in de spotlights of onder de radar. Of dit nu is bewerkstelligd door middel van van een premade of gewoon door een goed rekruteerbeleid is niet aan de orde. Want wat je aanhaalt over het afwezig zijn van een premade in het noord-/zuidwesten geldt namelijk net zo goed voor het oosten aangezien Shock ook geen premade is. Dus van dat significante verschil waarover je het hebt is helemaal geen sprake. Het is meer een opzichtige manier om de aandacht van jezelf af te houden en op een andere partij te vestigen. Is je goed recht natuurlijk, maar je prikt er wel vrij makkelijk doorheen. Hopelijk wordt het P&P niveau deze wereld nog wel iets hoger want dit is echt veel te voorspelbaar.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Jezus 60 dagen. Zo lang blijf ik zelf niet actief?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wat ik me wel steeds afvraag na te horen dat Shock geen premade is; welk deel van Shock is wel premade? Ik dacht steeds dat Shock begonnen was met 3 accounts premade, en Finnvard en Chuchuu op invite daar bij gelegd zijn. Ik kan fout zitten natuurlijk en dat dit allemaal toeval is. Boeit me verder ook nul of het premade is of niet daar heb ik niets op tegen, maar dit is wel wat ik links en rechts begrepen heb en met de banden tussen de accounts lijkt het me zeer aannemelijk
 
Reactiescore
768
Wat ik me wel steeds afvraag na te horen dat Shock geen premade is; welk deel van Shock is wel premade? Ik dacht steeds dat Shock begonnen was met 3 accounts premade, en Finnvard en Chuchuu op invite daar bij gelegd zijn. Ik kan fout zitten natuurlijk en dat dit allemaal toeval is. Boeit me verder ook nul of het premade is of niet daar heb ik niets op tegen, maar dit is wel wat ik links en rechts begrepen heb en met de banden tussen de accounts lijkt het me zeer aannemelijk
Valt ook wel mee. We weten allemaal dat Rick het broertje van Inge is en Stan is tja...
 
Reactiescore
1.893
Wat ik me wel steeds afvraag na te horen dat Shock geen premade is; welk deel van Shock is wel premade? Ik dacht steeds dat Shock begonnen was met 3 accounts premade, en Finnvard en Chuchuu op invite daar bij gelegd zijn. Ik kan fout zitten natuurlijk en dat dit allemaal toeval is. Boeit me verder ook nul of het premade is of niet daar heb ik niets op tegen, maar dit is wel wat ik links en rechts begrepen heb en met de banden tussen de accounts lijkt het me zeer aannemelijk
Voila, zijn we het over het vetgedrukte in ieder geval eens. En dat laatste is gezien de tendens van de afgelopen werelden natuurlijk vrij logisch. Met de 100 actieve accounts die op het huidige TW actief zijn kun je overal banden vinden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Zo lang hou ik Melvin niet uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Voila, zijn we het over het vetgedrukte in ieder geval eens. En dat laatste is gezien de tendens van de afgelopen werelden natuurlijk vrij logisch. Met de 100 actieve accounts die op het huidige TW actief zijn kun je overal banden vinden.
Dit klopt, maar omdat er steeds op gehamerd wordt dat Shock geen premade is terwijl er door anderen anders beweerd wordt wekt dat wel interesse op. Laat Shock zich als een niet-premade uitschijnen om een 'mindere' favoriet te zijn aangezien premades doorgaans hoger worden aangeschreven dan niet premades, heb ik mij (en anderen) door sommigen fout laten informeren, of gebruiken jullie een andere definitie van premade waardoor onze definities deels overlappen en deels niet?
 
Reactiescore
1.893
Dit klopt, maar omdat er steeds op gehamerd wordt dat Shock geen premade is terwijl er door anderen anders beweerd wordt wekt dat wel interesse op. Laat Shock zich als een niet-premade uitschijnen om een 'mindere' favoriet te zijn aangezien premades doorgaans hoger worden aangeschreven dan niet premades, heb ik mij (en anderen) door sommigen fout laten informeren, of gebruiken jullie een andere definitie van premade waardoor onze definities deels overlappen en deels niet?
Geen idee, maar ook al zou het kloppen dat er 3 accounts gezamenlijk zijn gestart (wat voor zover ik weet niet klopt al, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen), valt EWS natuurlijk net zo goed onder de noemer premade. ;)
 
Bovenaan