Top/Flopstammen

Reactiescore
15
Even klein applausje voor de stam CT met de massa op de stam waarmee je een nap had (OPiece)had proper geweest moesten ze deze eerst de nap opgezegd hebben en dan pas aangevallen hadden maarja
 
Reactiescore
736
Sappige details?????
 
Reactiescore
201
speelt de Coruskrant niet op deze wereld? die weet meestal heel veel over wat in andere stammen gaande is :)
 
Reactiescore
22
Zie idd ook niet meteen bekende namen, olt, legolas en omfg ken ik maar dat is eerder zware middelmaat.
Heb je hem ook weer.. Misschien moet je eens in de spiegel kijken maat..
 
Reactiescore
1.075
och het zit zo diep he. Dan ben je toch maar mooi verslagen door zware middelmaat. Wat zegt dit over jou?

Niet dat je ooit een dorp hebt kunnen pakken van me? Dat je een tegenstander moet recruiten omdat je anders de wereld had verloren zegt net dat tikkeltje meer.
Ik verbaas me trouwens wel weer dat ik weer niet ben uitgescholden op discord zoals 10 voorgaande keren als je eens incs van me kreeg.
 
Reactiescore
108
Niet dat je ooit een dorp hebt kunnen pakken van me? Dat je een tegenstander moet recruiten omdat je anders de wereld had verloren zegt net dat tikkeltje meer.
Ik verbaas me trouwens wel weer dat ik weer niet ben uitgescholden op discord zoals 10 voorgaande keren als je eens incs van me kreeg.

Dit is nu al de derde keer dat je onwaarheden verkondigt op het algemeen forum. Het wordt eens tijd dat je met screens gaat gooien..

Daarnaast hebben we nooit front gehad dus dorpen pakken lijkt me lastig. Voordat we front hadden stond jij op delete?
 
Reactiescore
1.075
Dit is nu al de derde keer dat je onwaarheden verkondigt op het algemeen forum. Het wordt eens tijd dat je met screens gaat gooien..

Daarnaast hebben we nooit front gehad dus dorpen pakken lijkt me lastig. Voordat we front hadden stond jij op delete?

Waarom zou ik screens moeten tonen als het gewoon een feit is dat jullie el profesor recruiten van een stam waar je al vanaf de start in oorlog mee bent op het moment dat defqon op breken staat?
Jullie hebben letterlijk geen enkele oorlog gewonnen en enkel BGs en NAPs genomen. Vergeet daar de katas en de andere bedenkelijke situaties zoals de stab op gajiro en ja je krijgt een heeeel matige winnaar. Ik zou me persoonlijk diep schamen om op die manier te winnen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Waarom zou ik screens moeten tonen als het gewoon een feit is dat jullie el profesor recruiten van een stam waar je al vanaf de start in oorlog mee bent op het moment dat defqon op breken staat?
Jullie hebben letterlijk geen enkele oorlog gewonnen en enkel BGs en NAPs genomen. Vergeet daar de katas en de andere bedenkelijke situaties zoals de stab op gajiro en ja je krijgt een heeeel matige winnaar. Ik zou me persoonlijk diep schamen om op die manier te winnen.

Als het een feit is, moet je het kunnen onderbouwen: en die onderbouwing mist nu wel voor iedereen. We kunnen niet in de glazen bol kijken.
 
Reactiescore
108
Waarom zou ik screens moeten tonen als het gewoon een feit is dat jullie el profesor recruiten van een stam waar je al vanaf de start in oorlog mee bent op het moment dat defqon op breken staat?
Jullie hebben letterlijk geen enkele oorlog gewonnen en enkel BGs en NAPs genomen. Vergeet daar de katas en de andere bedenkelijke situaties zoals de stab op gajiro en ja je krijgt een heeeel matige winnaar. Ik zou me persoonlijk diep schamen om op die manier te winnen.

Haha ik wist dat dit zou gebeuren. Er waren twee opties. Of je zou niet reageren of je zou ontwijkend reageren. Het is optie twee geworden. Je verkondigt gewoon leugens en loopt nu wijs te praten.

Tevens ga ik me niet verantwoorden voor andersmans acties. Je valt mij persoonlijk aan dus dan moet je ook met persoonlijke argumenten komen. Maar ik wil best even screens gooien als jij het niet doet hoor.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Haha ik wist dat dit zou gebeuren. Er waren twee opties. Of je zou niet reageren of je zou ontwijkend reageren. Het is optie twee geworden. Je verkondigt gewoon leugens en loopt nu wijs te praten.

Tevens ga ik me niet verantwoorden voor andersmans acties. Je valt mij persoonlijk aan dus dan moet je ook met persoonlijke argumenten komen. Maar ik wil best even screens gooien als jij het niet doet hoor.

Even goed voor hem, zou jij dat ook kunnen doen. Ik zou er niet eens mee dreigen: zet woorden om in daden en laat zien dat hij ongelijk heeft. Nu zweven jullie beiden erom heen en niemand komt met concrete argumenten. Compleet ridicule discussie dit.
 
Reactiescore
1.075
Als het een feit is, moet je het kunnen onderbouwen: en die onderbouwing mist nu wel voor iedereen. We kunnen niet in de glazen bol kijken.

Tis allemaal al meer dan genoeg op het classic fora verteld en uitgespuwd, lijkt me niet echt nodig dit hier te doen :p
 
Reactiescore
1.075
Haha ik wist dat dit zou gebeuren. Er waren twee opties. Of je zou niet reageren of je zou ontwijkend reageren. Het is optie twee geworden. Je verkondigt gewoon leugens en loopt nu wijs te praten.

Tevens ga ik me niet verantwoorden voor andersmans acties. Je valt mij persoonlijk aan dus dan moet je ook met persoonlijke argumenten komen. Maar ik wil best even screens gooien als jij het niet doet hoor.

Welke leugens verkondig ik dan? Ben wel benieuwd hoe je wilt weerleggen wat ik beweer lol.
 
Reactiescore
108
Dit is wat je letterlijk stuurt: King in de north : ''Ik verbaas me trouwens wel weer dat ik weer niet ben uitgescholden op discord zoals 10 voorgaande keren als je eens incs van me kreeg.''

Dan zal ik even al mijn discord posts erbij pakken. Ik heb je nooit persoonlijk een bericht gestuurd. Enkel in een groep met Geoff (Omfg) erbij. Daarin heb ik de volgende posts gestuurd zie bijlage. Dit is het enige wat ik heb gestuurd op Discord. Je verkondigd hier gewoon leugens en probeert met populaire praat mensen zwart te maken. Dat zijn smerige spelletjes.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-01-27 om 09.47.09.png
    Schermafbeelding 2021-01-27 om 09.47.09.png
    51,3 KB · Weergaven: 42
  • Schermafbeelding 2021-01-27 om 09.47.15.png
    Schermafbeelding 2021-01-27 om 09.47.15.png
    19,5 KB · Weergaven: 37
Bovenaan