Top/Flopstammen

Reactiescore
228
Hij was wel afgehandeld, daarbij vroeg ik letterlijk: Is alles zo dan afgerond want dan ga ik niet verder over de koetjes en kalfjes praten en naar andere calls. Kunnen gasten Prone getuigen
dus je gaat mensen laten getuigen die overal hebben liggen roepen dat er honderden oproepen etc. via whatsapp zijn geplaatst waar nooit bewijs van is gezien?

Sorry maar deze mensen zijn in mijn ogen momenteel totaal niet geloofwaardig.
 

Deleted User - 487973510

Guest
1. Er is gisteren een call geweest tussen mij, leider Rose en Prone. Waarin ook door leider Rose werd gezegd dat idd zo was afgehandeld. Daarbij was jij degene die aan Prone typte dat ze gewoon moesten overstappen? Dus weet niet wat je hier probeert.

2. Puntzak heeft Blacklist benaderd buiten mij om, toen erachter kwam is dit gelijk gedeeld richting jullie en is Puntzak aangesproken. Dus meer als dit kon ik daar niet mee doen en nam ik gewoon verantwoording in.

3. Een plaatje zegt meer als woorden:Bekijk bijlage 24157

4. Je krijgt 4 weken voor constructieve plannen, weet niet hoeveel je nodig denkt te hebben anders valt er zeker over te praten?

1. Er zouden constructieve gesprekken gevoerd worden waar ieder een zegje zou doen, zoals ik begrepen heb (ik was er niet bij) was er geen ruimte voor een discussie maar werd er een plan gepresenteerd vanuit jou zijde en was er geen tijd voor weerwoord omdat je toen moest gaan.
Dit is dus verre van afronden van die zaken en zou dus niet betekenen dat de recruit kan worden doorgezet.

2. Andersom, BIacklist heeft Puntzak benadert. dit is niet netjes 10minuten na het veranderen van stam. voorwaarden zouden duidelijk moeten zijn bij het overgaan van een lid naar een andere stam.

3. duidelijk, dat is dan een toevallige samenloop van omstandigheden geweest

4. Ik denk dat de essentie zit in het feit wat de volgorde is van afhandelen van dergelijke zaken, mijns inziens is het logischer om eerst samen met constructieve plannen te komen. Hier een akkoord in te vinden en dan een periode in te stellen waarin deze plannen kunnen worden uitgevoerd.
Nu is de situatie nog zo veranderlijk (bijvoorbeeld de gesprekken die jullie voeren met o.a. TDS en Psyclone. De situatie omtrent Simon Stokvis, de onduidelijkheden volledig Oost etc etc) dat het onmogelijk is om een plan te maken.
Mijn punt zit hem dus in, je kan iemand niet zeggen, nou je krijgt 4 weken om je zaakjes op orde te stellen, en bijvoorbeeld over te gaan tot --> Jump Simon/dorpen ruil Psyclone met Prone Napje hier of daar, als er vervolgens de volgende dag weer een ander lid naar jullie stam gehaald wordt, of er weer andere politieke banden gesmeed worden op een ander front of een van deze accounts een massa op hun dak krijgt.
Er dient een status quo bereikt te worden alvorens we daadwerkelijk plannen kunnen maken en deze kunnen uitvoeren.
 
Reactiescore
228
Ga niet eens meer moeite doen voor dit stelletje hypocrieten en leugenaars xD
je maakt het jezelf hier wel heel makkelijk. Er komen inhoudelijke punten en net zoals altijd ga je op de man spelen. Als het je dan niet aanstaat begin je te roepen en vertrek je. Mooi leiderschap!
 
Reactiescore
1.647
1. Er zouden constructieve gesprekken gevoerd worden waar ieder een zegje zou doen, zoals ik begrepen heb (ik was er niet bij) was er geen ruimte voor een discussie maar werd er een plan gepresenteerd vanuit jou zijde en was er geen tijd voor weerwoord omdat je toen moest gaan.
Dit is dus verre van afronden van die zaken en zou dus niet betekenen dat de recruit kan worden doorgezet.

2. Andersom, BIacklist heeft Puntzak benadert. dit is niet netjes 10minuten na het veranderen van stam. voorwaarden zouden duidelijk moeten zijn bij het overgaan van een lid naar een andere stam.

3. duidelijk, dat is dan een toevallige samenloop van omstandigheden geweest

4. Ik denk dat de essentie zit in het feit wat de volgorde is van afhandelen van dergelijke zaken, mijns inziens is het logischer om eerst samen met constructieve plannen te komen. Hier een akkoord in te vinden en dan een periode in te stellen waarin deze plannen kunnen worden uitgevoerd.
Nu is de situatie nog zo veranderlijk (bijvoorbeeld de gesprekken die jullie voeren met o.a. TDS en Psyclone. De situatie omtrent Simon Stokvis, de onduidelijkheden volledig Oost etc etc) dat het onmogelijk is om een plan te maken.
Mijn punt zit hem dus in, je kan iemand niet zeggen, nou je krijgt 4 weken om je zaakjes op orde te stellen, en bijvoorbeeld over te gaan tot --> Jump Simon/dorpen ruil Psyclone met Prone Napje hier of daar, als er vervolgens de volgende dag weer een ander lid naar jullie stam gehaald wordt, of er weer andere politieke banden gesmeed worden op een ander front of een van deze accounts een massa op hun dak krijgt.
Er dient een status quo bereikt te worden alvorens we daadwerkelijk plannen kunnen maken en deze kunnen uitvoeren.

Wij zijn privé hier al over in gesprek dus zie geen meerwaarde nu nog keer hier te reageren ;) Anders lopen onze gesprekken straks schade op als dit moet gaan ontkrachten.


je maakt het jezelf hier wel heel makkelijk. Er komen inhoudelijke punten en net zoals altijd ga je op de man spelen. Als het je dan niet aanstaat begin je te roepen en vertrek je. Mooi leiderschap!
Dat is makkelijk. Enorm sterk, had toch meer verwacht tbh.

Hoe moet ik me verdedigen tegen leugens? Of als mensen niet eens alles lezen wat je zegt?

Ben leider voor mijn stam en als je inhoudelijk wilt praten kom je maar privé. Niet op het AF waar enkel gemoddergooi is en mensen toch over elkaar heen duikelen om er schepje bovenop te doen bij anderen of je persoonlijk aanvallen. Degene die namelijk als eerst persoonlijk word aangevallen, ben (ik in dit gesprek).
 
Reactiescore
5.693
Wij zijn privé hier al over in gesprek dus zie geen meerwaarde nu nog keer hier te reageren ;) Anders lopen onze gesprekken straks schade op als dit moet gaan ontkrachten.





Hoe moet ik me verdedigen tegen leugens? Of als mensen niet eens alles lezen wat je zegt?

Ben leider voor mijn stam en als je inhoudelijk wilt praten kom je maar privé. Niet op het AF waar enkel gemoddergooi is en mensen toch over elkaar heen duikelen om er schepje bovenop te doen bij anderen of je persoonlijk aanvallen. Degene die namelijk als eerst persoonlijk word aangevallen, ben (ik in dit gesprek).
Niet door mij? Ik ken je geen eens, dus heb 0 interesse of belang om jou persoonlijk te bashen. Ik heb enkel nog gereageerd op de in mijn ogen dubieuze zaken die zich voordoen deze wereld.
 
Reactiescore
1.647
Niet door mij? Ik ken je geen eens, dus heb 0 interesse of belang om jou persoonlijk te bashen. Ik heb enkel nog gereageerd op de in mijn ogen dubieuze zaken die zich voordoen deze wereld.

Je kent mij niet eens? Alsjeblieft zeg, zit met je in de wereldleiderschat en wij zijn al 2x gebotst? Of is dat andere Tom? Want dan heb ik niks gezegd.
 
Reactiescore
5.693
Je kent mij niet eens? Alsjeblieft zeg, zit met je in de wereldleiderschat en wij zijn al 2x gebotst? Of is dat andere Tom? Want dan heb ik niks gezegd.
Welke noob heb jij voor je ? Ik ben het niet namelijk.
 
Reactiescore
54
Ik weet je begin situatie op 71 niet, maar vanaf wanneer ik je account kende, had je een BG met Hi-Ho dus alleen front met fier, geen idee hoeveel graden dat was. Waar je overigens na 1 molen weg was, dus lijkt me niet heel verstandig die wereld op te halen. Ondanks dat je wellicht op andere werelden betere prestaties hebt geleverd, doet verder ook niets af van de vriendelijkheid, die je dan wel weer bezit op een zekere manier.

Dan zal ik het even voor je ophelderen en aanvullen want je zit er flink naast met je 1 molen beetje jammerXD
heb vanaf 18Nov tot 5 april zitten deffen zonder stam deff tegen Jou toemallige nmmr 1 stam fier! Had hiervoor nog een flink aantal weken strijd op offensief en deffensief vlak met finnis amarum en deel van de stam alea! Dit bracht mij toen al nmmr 1 verslagen tegenstander vroeg in de game en die heb ik volgens mij ook niet meer afgegeven in die pak hem* beet6maanden tijd!
Kort daarna kon ik het zelf nog klaar boxen om het nummer 1 account(acta est fabula250 dorpen) voor 40% op edelen (SOLLO100dorpen) enkel met me MB yannick!
Daarbij heb ik nog dik een maand lopen deffen met 5/12 cluster fucks diep in me cluster(keer of 2/3 verslapen) en ondertussen had AAO zijn cluster ook klaar want die kwam ook even vanaf de andere kant van de wereld onze kant op jumpen samen met estreal. en een dik edeloverschot en toen werd het wel moeilijker ! ...maargoed we hielden toen ook nog stand! voor een andere maand pas toen yannick en ik korte woorden met elkaar kregen wat hem deed laten stoppen nam voor mij ook het plezier weg en ben ik 1 of 2 dagen daarna ook gestopt... .daarbij was het ook weer eens tijd om even vol gas voor de RL te gaan werken...

verder inderdaad geen zin nog andere werelden er bij te halen want het was niet tde bedoeling hier te gaan pronken ofzo.... dit verhaal werd langer als ik dacht exxuuusXD! :D

*edit night train haalde me in ergens in januari dacht ik
 
Reactiescore
447
Of als mensen niet eens alles lezen wat je zegt?
Gaat moeilijk als je in een chat wordt gestoken om snel nog berichten te verwijderen voor joey ze kon lezen. Verklaar eens over welke berichten dit ging dat ze zo belganrijk ware dat ze moesten verwijderd worden voor iemand ze las, ben erg benieuwd
 
Reactiescore
228
Welke noob heb jij voor je ? Ik ben het niet namelijk.
ik ben noob ofwa :(

Thomas | FireFox :eek:
het is FireFox.. vergeet de puntjes niet ;)

Je kent mij niet eens? Alsjeblieft zeg, zit met je in de wereldleiderschat en wij zijn al 2x gebotst? Of is dat andere Tom? Want dan heb ik niks gezegd.
volgens mij maar 1 keer? toen je hetzelfde in prive deed als hier. Je zegt zelf de situatie aan een ander over te laten waarna je super hard op de man begint te spelen en daarna vertrekt.

Ik heb modder genoeg over als je wilt hoor.
 
Bovenaan