Top/Flopstammen

Reactiescore
1.962
Bekijk bijlage 25327

Ik heb voor het gemak maar even geenpala blauw gemaakt, maar de recruit daarvan is een reactie geweest op al het groene wat zich om ons heen vormde doormiddel van een samenwerking aan te gaan. Totaal buiten proporties en maakt als maar duidelijk hoe graag Tides verslagen moet worden, waarbij alles teniet doet aan dat doel van jullie. De overmacht die hier duidelijk zichtbaar is, is buitensporig groot. Jammer dat het zo heeft gelopen en wie ik daarvoor moet blamen valt te bepalen met vingertje wijzen, wij naar jullie, jullie naar ons.
Ach een uitdaging, spelen tegen een overmacht aan kwantiteit, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Naar aanleiding van het kaartje van Tom ben ik eens aan het rekenen geslagen dit dit overzichtje als gevolg:

1607446491008.png

Kamp 24/7 + AT bezitten al zo'n 1100 dorpen meer dan kamp Tides, tel daar nog eens bij op dat Ashes. voor zo'n 75% ook naar AT of 24/7 zal gaan gezien hun verloren ligging. Wat de voorsprong op zo'n 1400 dorpen brengt. Ga me overigens niet aanvallen op de benoemde namen/stammen, ik heb dit ook maar gemaakt met mijn eigen parate kennis.

Ik snap best dat stammen bezig zijn met diplomatie en reageren op handelingen van Tides, maar in mijn ogen is dit gewoon een extreme vorm van R2W en valt dit op geen enkele manier goed te praten door leden van 24/7 en AT.
 
Reactiescore
1.647
Naar aanleiding van het kaartje van Tom ben ik eens aan het rekenen geslagen dit dit overzichtje als gevolg:

Bekijk bijlage 25328

Kamp 24/7 + AT bezitten al zo'n 1100 dorpen meer dan kamp Tides, tel daar nog eens bij op dat Ashes. voor zo'n 75% ook naar AT of 24/7 zal gaan gezien hun verloren ligging. Wat de voorsprong op zo'n 1400 dorpen brengt. Ga me overigens niet aanvallen op de benoemde namen/stammen, ik heb dit ook maar gemaakt met mijn eigen parate kennis.

Ik snap best dat stammen bezig zijn met diplomatie en reageren op handelingen van Tides, maar in mijn ogen is dit gewoon een extreme vorm van R2W en valt dit op geen enkele manier goed te praten door leden van 24/7 en AT.

Is zeker een R2W daar zal niet over gediscussieerd worden. Is wel een actie reactie geweest en buitenproportioneel kan je stellen. Enkel was er geen middenweg meer voor velen. Als kijk naar kwaliteit is dat ook redelijk terecht. At en 24/7 hebben bij acties rondom Geenpala en Plague en hun leave contact opgenomen met ons. Daarin werd gezegd met elkaar te gaan samenwerken als Tides inderdaad over zou gaan tot recruteren/internen van die 2 accounts en als er idd binnen Ashes ook door hen nog eens invloed word uitgeoefend. Dit is zwart op wit toen besproken.

Er stonden dus duidelijke voorwaarden om dat te doen omdat niet de wereld te snel in zo'n situatie wilden brengen, toen daarom Geenpala werd gerekruteerd hielden beide stammen het nog af, wel reageerde 24/7 door rekruteren Rara die gesolliciteerd had. Om zo zuidelijke RIM af te sluiten wat noodzakelijk leek.

Maar nu ging de escalatie na zijn overstap heel snel, werd gezien opeens door hem dat Tides die VV draaide van Plague die enkel nog RIM lag van 24/7. Dit werd snel bekend waarop leden zich unaniem uitspraken om plannen werkelijkheid te laten worden en samenwerking tot uiting te gaan brengen in praktijk. Dit voelde namelijk heel vies na eerst een leider (Geenpala l tegen zijn stam liegt en Plague die Def trekt bij at leden die opeens aanvallen krijgen Tides nadat ze die os hebben lopen. Dit zorgde voor veel vieze gezichten.

Dan nog feit dat Tides gewoon kwalitatief veel sterker is. At en 24/7 misschien overmacht maar hun lijnen liggen ruk, waar lijnen Tides goud zijn door hun premade opbouw. Ook is daardoor aanwezige kwaliteit hoger. Komende tijd moeten 24/7 en Tides veel omgooien en karakters zien te laten functioneren samen. Dit kost tijd en ook dorpen wat je al zeker weet. Daardoor kan je dit zeker als R2W bestempelen op papier maar dat Tides kansloos is erdoor is uitgesloten. Schat Tides nog steeds hoger in door bovenstaande punten wat het voor vele gelegaliseerd maakt.
 
Reactiescore
43
Wereldafspraken zijn momenteel sowieso overbodig geworden lijkt me, als een stam met 2426 dorpen samen gaat werken met een stam van 1147 dorpen, daarmee de andere stam (ashes) compleet kansloos laat maken en dat allemaal tegen Tides. Dan zijn wereldafspraken inderdaad overbodig want alleen dat getuigd al van het voorstander zijn van het verzieken van een wereld. Dan moet je er eigelijk nog bij rekenen dat greenpala pas kwam nadat AT en 24/7 een samenwerking aangingen, anders was de complete overmacht die gemaakt werd nog groter.

Dan kan Bjorn moord in brand schreeuwen over VV in onze rim, maar tegenover deze acties is VV'en in onze rim niks bij. Kan je verder even in je handtekening zetten waar je speelt? Dan weet ik tegen wie ik praat.

Je vergeet een aantal dingen in chronologische volgorde te zetten. Maar goed denk dat het een wel is niet is verhaal word. Jullie zullen er een andere kijk op na houden als 24-7. Denk dat zowel 24-7 als tides gedurende de wereld dingen hebben gedaan die misschien niet altijd even netjes zijn geweest. Laten we ophouden met al dat politieke gejank en gewoon lekker met zn allen tribalwars gaan spelen ? Op een mooie strijd dan maar ?

Nick, Mascotte van the Blacklist.

Om nog even op je andere vraag terug te komen.
 
Reactiescore
1.647
Je vergeet een aantal dingen in chronologische volgorde te zetten. Maar goed denk dat het een wel is niet is verhaal word. Jullie zullen er een andere kijk op na houden als 24-7. Denk dat zowel 24-7 als tides gedurende de wereld dingen hebben gedaan die misschien niet altijd even netjes zijn geweest. Laten we ophouden met al dat politieke gejank en gewoon lekker met zn allen tribalwars gaan spelen ? Op een mooie strijd dan maar ?

Nick, Mascotte van the Blacklist.

Om nog even op je andere vraag terug te komen.

Komen wereldafspraken alsnog aan
 
Reactiescore
5.701
Nouja, het valt ook allemaal wel te begrijpen aan de ene kant, aan de andere kant is het jammer. Voor de rest heb ik in ieder geval de uitdaging die ik wilde nu en nu het geen easy runover wordt, ben ik dan ook niet compleet on tevreden over de huidige stand van zaken. Als we dan toch vooruit blijven kijken hopelijk op een mooie strijd. Verder zijn onze clusters inderdaad beter en ligt het niveau kwalitatief wat hoger, maar kwantiteit doet ook heel erg veel. Ik durf mezelf of ons als tides momenteel niet als favoriet te benoemen. Wat ik wel durf te stellen is dat dit een vrij lange zit gaan worden, waarbij tides moeilijk te breken is dankzij defensieve kwaliteiten en ligging van clusters en At/24/7 moeilijk te breken is dankzij hun kwantiteit.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Is zeker een R2W daar zal niet over gediscussieerd worden. Is wel een actie reactie geweest en buitenproportioneel kan je stellen. Enkel was er geen middenweg meer voor velen. Als kijk naar kwaliteit is dat ook redelijk terecht. At en 24/7 hebben bij acties rondom Geenpala en Plague en hun leave contact opgenomen met ons. Daarin werd gezegd met elkaar te gaan samenwerken als Tides inderdaad over zou gaan tot recruteren/internen van die 2 accounts en als er idd binnen Ashes ook door hen nog eens invloed word uitgeoefend. Dit is zwart op wit toen besproken.

Er stonden dus duidelijke voorwaarden om dat te doen omdat niet de wereld te snel in zo'n situatie wilden brengen, toen daarom Geenpala werd gerekruteerd hielden beide stammen het nog af, wel reageerde 24/7 door rekruteren Rara die gesolliciteerd had. Om zo zuidelijke RIM af te sluiten wat noodzakelijk leek.

Maar nu ging de escalatie na zijn overstap heel snel, werd gezien opeens door hem dat Tides die VV draaide van Plague die enkel nog RIM lag van 24/7. Dit werd snel bekend waarop leden zich unaniem uitspraken om plannen werkelijkheid te laten worden en samenwerking tot uiting te gaan brengen in praktijk. Dit voelde namelijk heel vies na eerst een leider (Geenpala l tegen zijn stam liegt en Plague die Def trekt bij at leden die opeens aanvallen krijgen Tides nadat ze die os hebben lopen. Dit zorgde voor veel vieze gezichten.

Dan nog feit dat Tides gewoon kwalitatief veel sterker is. At en 24/7 misschien overmacht maar hun lijnen liggen ruk, waar lijnen Tides goud zijn door hun premade opbouw. Ook is daardoor aanwezige kwaliteit hoger. Komende tijd moeten 24/7 en Tides veel omgooien en karakters zien te laten functioneren samen. Dit kost tijd en ook dorpen wat je al zeker weet. Daardoor kan je dit zeker als R2W bestempelen op papier maar dat Tides kansloos is erdoor is uitgesloten. Schat Tides nog steeds hoger in door bovenstaande punten wat het voor vele gelegaliseerd maakt.

Oke naar aanleiding van dit bericht dan toch even een statement vanuit account Geenpala.
Voor de situatie schets dat iedereen de gebeurtenissen in de correcte volgorde kan vinden.

1. Na veel onenigheid binnen Rose. werden Prone en BIacklist + BTS + puntzak en Simonstokvis opgeofferd voor 24/7, waardoor de nieuw gevormde stam Ashes met een andere kleine partij in het oosten AT aan het kijken waren naar een eventuele samenwerking voor een driestrijd.
2. AT en Ashes waren enigszins losse kampen gezien het al langere verloop en de meningsverschillen tussen o.a. Eric en enkelen binnen oud Rose.
3. TPD en Geenpala deden een sollicitatie naar externe stammen (TPD ook naar 24/7) maar werden door alles afgewezen.
4. Ashes besloot te blijven als centrum en deel van AT kwam over om front TPD goed te zetten.
5. TPD en Geenpala (beide alleen west/oost front afgeschermd door elkaar) waren genoodzaakt in dit complete ondermacht verhaal vanwege de geografische ligging politieke banden aan te gaan met ofwel 24/7 ofwel Tides. Gezien de huidige polititeke situatie is dat met Tides gedaan en is er een beperkte centrum NAP gekomen voor TPD en Geenpala en omliggende accounts.
6. AT behield oude stamchats/ er is nooit een leiding gevormd en Addison is zelfs nooit fatsoenlijk over gekomen. Massaplannen werden zelfs niet gecentraliseerd (oud AT wilde op Celts/Tides, Oud Rose wilde op 24/7 en niemand leverde voor elkaar).
7. TPD wordt weggespeeld door 24/7, en krijgt met mondjesmaat def van de stam (behalve van mij nota bene)
8. AT is gesprekken aangegaan met 24/7 voor een samenwerking
9. AT leavet en bied NAP van 10 dagen aan --> impliceert om daarna los te gaan op ons oostfront
10. Geenpala en TPD gaan nu pas in gesprek Tides
11. Tides ziet noodzaak om tegen nieuw gevormde alliantie op te treden en rekruteert account Geenpala
12. Rara gaat gesprekken aan met 24/7.

Ik vraag me heel nu erg af in:
ten eerste hoe ik tegen mijn stam gelogen heb?
ten tweede je in hemelsnaam op de volgorde komt dat jullie pas allianties zijn aangegaan met zuid oost nadat wij naar Tides gingen? Onze uiteindelijke overstap naar Tides was juist gevolg van de beweging van AT.


Anyhow, losstaand daarvan, wordt er een hoop gezeikt over actie reactie, maar snapt iedereen dat je je hachje probeert te redden als je in een peniebele situatie zit.
Zo waren wij als centrum genoodzaakt bescherming te zoeken door een NAP aan te gaan met accounts finnvard en RSAM.
En is de overstap van Rara een redding van dat account Niet weggenomen dat ik het in zekere zin vreemd vind gezien ik vanuit de spelers wel ontzettend veel argwanende berichten ontvangen in de geschiedenis over de spelers aldaar.
En is een samenwerking van zuid uiteindelijk nodig om tegen de partij Noord te strijden.

Er zijn alleen andere zaakjes die wel wat vreemder verlopen;
Er zijn wat "losse eindjes" -->
grootste voorbeeld: een NAP aanbieden van 36uur is natuurlijk nooit een redelijke termijn, zeker niet als er op dat moment al aanvallen lopen op het account met vergelijkbare looptijden

Edit: oh en @blueknives ik vind het raar dat je zegt dat ons account de aanleiding was voor AT om af te splitsen. Er was geen "samenwerking" tussen ons en Tides op de beperkte NAP na. Ik heb Nota bene nog 2 dagen gevv'd op een AT account tegen Tides bij 2 "blitzjes/massatjes" en mijn MB heeft nog aanvallen geleverd voor jullie massa. Ik snap niet dat er nu met de vinger naar mij gewezen wordt als excuus voor het hele alliantie in het zuiden verhaal.
Grow some balls en zeg gewoon dat je het met ashes niet zag zitten omdat de alliantie met 24/7 een veel betere was dan met de accounts Geenpala+shadows+rara+sjaak en een al half weggespeelde TPD
 
Reactiescore
1.962
Is zeker een R2W daar zal niet over gediscussieerd worden. Is wel een actie reactie geweest en buitenproportioneel kan je stellen. Enkel was er geen middenweg meer voor velen. Als kijk naar kwaliteit is dat ook redelijk terecht. At en 24/7 hebben bij acties rondom Geenpala en Plague en hun leave contact opgenomen met ons. Daarin werd gezegd met elkaar te gaan samenwerken als Tides inderdaad over zou gaan tot recruteren/internen van die 2 accounts en als er idd binnen Ashes ook door hen nog eens invloed word uitgeoefend. Dit is zwart op wit toen besproken.

Er stonden dus duidelijke voorwaarden om dat te doen omdat niet de wereld te snel in zo'n situatie wilden brengen, toen daarom Geenpala werd gerekruteerd hielden beide stammen het nog af, wel reageerde 24/7 door rekruteren Rara die gesolliciteerd had. Om zo zuidelijke RIM af te sluiten wat noodzakelijk leek.

Maar nu ging de escalatie na zijn overstap heel snel, werd gezien opeens door hem dat Tides die VV draaide van Plague die enkel nog RIM lag van 24/7. Dit werd snel bekend waarop leden zich unaniem uitspraken om plannen werkelijkheid te laten worden en samenwerking tot uiting te gaan brengen in praktijk. Dit voelde namelijk heel vies na eerst een leider (Geenpala l tegen zijn stam liegt en Plague die Def trekt bij at leden die opeens aanvallen krijgen Tides nadat ze die os hebben lopen. Dit zorgde voor veel vieze gezichten.

Dan nog feit dat Tides gewoon kwalitatief veel sterker is. At en 24/7 misschien overmacht maar hun lijnen liggen ruk, waar lijnen Tides goud zijn door hun premade opbouw. Ook is daardoor aanwezige kwaliteit hoger. Komende tijd moeten 24/7 en Tides veel omgooien en karakters zien te laten functioneren samen. Dit kost tijd en ook dorpen wat je al zeker weet. Daardoor kan je dit zeker als R2W bestempelen op papier maar dat Tides kansloos is erdoor is uitgesloten. Schat Tides nog steeds hoger in door bovenstaande punten wat het voor vele gelegaliseerd maakt.

Ik begrijp je post, maar toch krijg ik het gevoel dat jullie die fusieplannen er intern al lang doorgedrukt hadden. Maar nu Tides de vv van TDP in heeft jullie het wel een mooi moment vinden om het als definitief naar de buitenwereld toe te uiten om het zo te kunnen bestempelen als ''actie-reactie'' en ''eigen schuld''.
 
Reactiescore
1.647
Oke naar aanleiding van dit bericht dan toch even een statement vanuit account Geenpala.
Voor de situatie schets dat iedereen de gebeurtenissen in de correcte volgorde kan vinden.

1. Na veel onenigheid binnen Rose. werden Prone en BIacklist + BTS + puntzak en Simonstokvis opgeofferd voor 24/7, waardoor de nieuw gevormde stam Ashes met een andere kleine partij in het oosten AT aan het kijken waren naar een eventuele samenwerking voor een driestrijd.
2. AT en Ashes waren enigszins losse kampen gezien het al langere verloop en de meningsverschillen tussen o.a. Eric en enkelen binnen oud Rose.
3. TPD en Geenpala deden een sollicitatie naar externe stammen (TPD ook naar 24/7) maar werden door alles afgewezen.
4. Ashes besloot te blijven als centrum en deel van AT kwam over om front TPD goed te zetten.
5. TPD en Geenpala (beide alleen west/oost front afgeschermd door elkaar) waren genoodzaakt in dit complete ondermacht verhaal vanwege de geografische ligging politieke banden aan te gaan met ofwel 24/7 ofwel Tides. Gezien de huidige polititeke situatie is dat met Tides gedaan en is er een beperkte centrum NAP gekomen voor TPD en Geenpala en omliggende accounts.
6. AT behield oude stamchats/ er is nooit een leiding gevormd en Addison is zelfs nooit fatsoenlijk over gekomen. Massaplannen werden zelfs niet gecentraliseerd (oud AT wilde op Celts/Tides, Oud Rose wilde op 24/7 en niemand leverde voor elkaar).
7. TPD wordt weggespeeld door 24/7, en krijgt met mondjesmaat def van de stam (behalve van mij nota bene)
8. AT is gesprekken aangegaan met 24/7 voor een samenwerking
9. AT leavet en bied NAP van 10 dagen aan --> impliceert om daarna los te gaan op ons oostfront
10. Geenpala en TPD gaan nu pas in gesprek Tides
11. Tides ziet noodzaak om tegen nieuw gevormde alliantie op te treden en rekruteert account Geenpala
12. Rara gaat gesprekken aan met 24/7.

Ik vraag me heel nu erg af in:
ten eerste hoe ik tegen mijn stam gelogen heb?
ten tweede je in hemelsnaam op de volgorde komt dat jullie pas allianties zijn aangegaan met zuid oost nadat wij naar Tides gingen? Onze uiteindelijke overstap naar Tides was juist gevolg van de beweging van AT.


Anyhow, losstaand daarvan, wordt er een hoop gezeikt over actie reactie, maar snapt iedereen dat je je hachje probeert te redden als je in een peniebele situatie zit.
Zo waren wij als centrum genoodzaakt bescherming te zoeken door een NAP aan te gaan met accounts finnvard en RSAM.
En is de overstap van Rara een redding van dat account Niet weggenomen dat ik het in zekere zin vreemd vind gezien ik vanuit de spelers wel ontzettend veel argwanende berichten ontvangen in de geschiedenis over de spelers aldaar.
En is een samenwerking van zuid uiteindelijk nodig om tegen de partij Noord te strijden.

Er zijn alleen andere zaakjes die wel wat vreemder verlopen;
Er zijn wat "losse eindjes" -->
grootste voorbeeld: een NAP aanbieden van 36uur is natuurlijk nooit een redelijke termijn, zeker niet als er op dat moment al aanvallen lopen op het account met vergelijkbare looptijden

Edit: oh en @blueknives ik vind het raar dat je zegt dat ons account de aanleiding was voor AT om af te splitsen. Er was geen "samenwerking" tussen ons en Tides op de beperkte NAP na. Ik heb Nota bene nog 2 dagen gevv'd op een AT account tegen Tides bij 2 "blitzjes/massatjes" en mijn MB heeft nog aanvallen geleverd voor jullie massa. Ik snap niet dat er nu met de vinger naar mij gewezen wordt als excuus voor het hele alliantie in het zuiden verhaal.
Grow some balls en zeg gewoon dat je het met ashes niet zag zitten omdat de alliantie met 24/7 een veel betere was dan met de accounts Geenpala+shadows+rara+sjaak en een al half weggespeelde TPD

Hoe vaak heb je bij Tides gesolliciteerd in de periode dat je leider was van Ashes? Hoe erg was de stam akkoord met je NAP? Toen er werd gevraagd of je overging door je stamleden, gaf je toen eerlijk antwoord als leider? Als jullie pas gesprek gingen met Tides nadat At zich afscheid, waarom pakte Tides dan eerder gratis dorpen al van jullie midden in je cluster? Deze vragen zeggen redelijk wat, want ken de antwoorden. Als je meermaals het ontkent en het gebeurt dan noem je dat liegen volgens mij?

Onze gesprekken gingen pas lopen toen duidelijk was dat jullie samenwerkte met Tides, zoals ik zelf al zei. Dat is gewoon een vaststaand feit. Ook is feit dat TPD OS kreeg van o.a. AR in vorm ZC die werd weg gebeukt op muur 0-4, opeens na die verliezen viel Tides weer hen aan. Dan staan TPD en Geenpala dorpen af aan Tides midden in cluster en blijven ontkennen dat overgaan naar Tides, noem je gewoon liegen dus en waarschijnlijk vies spel met melden dat er OS staan van een AR.

Na dit alles was voor At duidelijk dat jullie naar hen gingen en voelden zich gestabt. Wat daarvoor is gebeurd ben k niet de persoon dit te zeggen want dit weet ik niet, en heb ik nooit naar gevraagd. Dus de volgorde die aangaf klopt 100% in mijn verhaal, want dat zijn de feiten.

Ik begrijp je post, maar toch krijg ik het gevoel dat jullie die fusieplannen er intern al lang doorgedrukt hadden. Maar nu Tides de vv van TDP in heeft jullie het wel een mooi moment vinden om het als definitief naar de buitenwereld toe te uiten om het zo te kunnen bestempelen als ''actie-reactie'' en ''eigen schuld''.

Geef zelf al aan, dat er al afspraken/plannen er waren enkel niet ten uitvoer zouden worden gebracht mits.... Dus eigenlijk stond de reactie klaar al voor de actie plaats vond. Bestempel het zelf daarom als R2W.
 
Reactiescore
1.226
Zoals je begrijpt heeft AT al gedurende de hele wereld strijd gevoerd tegen Kaas/Tides

Dit kunnen we wel even iets nuanceren. Gedurende de hele wereld strijd gevoerd? Er is een gedeelte van de start een NAP geweest tussen Kaas en AT, dus de gehele wereld strijd valt al af. Dan kunnen we nog even naar de "strijd" tussen Kaas en AT gaan kijken. Een echte strijd is er nooit geweest, er zijn wat schermutselingen geweest rondom een speler die op BB gegaan is. Uiteindelijk zijn de dorpen verdeeld als ik het me goed herinner. Dus tot zover weer de strijd tussen AT en Kaas. Geeft verder ook niet aangezien beide stammen andere prioriteiten hadden op dat moment, maar nee echte strijd was het niet, althans niet vanuit mijn perspectief.

Dan naar het Tides gedeelte, een echte massa vanuit Tides is er nog niet geweest richting AT. AT heeft als ik het goed heb 1 massa uitgevoerd op MOTO en Navelpluis (nieuwe naam weet ik even niet uit mn hoofd). Waarop Tides als reactie wat 1C teruggegooid heeft. De hele wereld strijd klinkt dus wel wat heftiger dan dat het daadwerkelijk was.

Dit voelde namelijk heel vies na eerst een leider (Geenpala l tegen zijn stam liegt en Plague die Def trekt bij at leden die opeens aanvallen krijgen Tides nadat ze die os hebben lopen.

Wat wil je precies suggereren met de vetgedrukte zin?
 
Reactiescore
3
Die samenwerking van Tides met Geenpala en in mindere mate TPD is de reden geweest dat AT (toen nog Ashes. -> Stamgenoten van Geenpala en TPD) zich gepiepeld voelde en de directe aanleiding om met 24/7 te gaan praten. Laten we niet de zaken omdraaien dus.

Jouw nogal agressieve toon boven aan deze pagina is dan ook compleet misplaatst.

Dit klopt niet volgens mij. At heeft meermaals gepraat met 24/7 over een fusie. AT was zelfs bereid om kleinere spelers van AT op te edelen en samen te voegen. De fusie kwam er niet omdat leden van het huidige ashes, niet wouden samenwerken met phone.
 
Reactiescore
122
Dit kunnen we wel even iets nuanceren. Gedurende de hele wereld strijd gevoerd? Er is een gedeelte van de start een NAP geweest tussen Kaas en AT, dus de gehele wereld strijd valt al af. Dan kunnen we nog even naar de "strijd" tussen Kaas en AT gaan kijken. Een echte strijd is er nooit geweest, er zijn wat schermutselingen geweest rondom een speler die op BB gegaan is. Uiteindelijk zijn de dorpen verdeeld als ik het me goed herinner. Dus tot zover weer de strijd tussen AT en Kaas. Geeft verder ook niet aangezien beide stammen andere prioriteiten hadden op dat moment, maar nee echte strijd was het niet, althans niet vanuit mijn perspectief.

Dit is een beetje detailziften natuurlijk en gaat voorbij aan mijn punt dat AT en Kaas/Tides al gedurende de hele wereld vijandelijke intenties hebben gehad. Mocht je dat willen betwisten (of je dat het nog waard vind moet je dan zelf maar zien), dan kan ik iig zeggen dat dit gevoel bij ons wel zo was. Dat is iig genoeg onderbouwing voor mijn punt.

Dit klopt niet volgens mij. At heeft meermaals gepraat met 24/7 over een fusie. AT was zelfs bereid om kleinere spelers van AT op te edelen en samen te voegen. De fusie kwam er niet omdat leden van het huidige ashes, niet wouden samenwerken met phone.

Dit is vgm hoe dit met Rose. is besproken? (daar ben ik zelf niet zo betrokken bij geweest nml)
 
Reactiescore
1.226
Dit is een beetje detailziften natuurlijk en gaat voorbij aan mijn punt dat AT en Kaas/Tides al gedurende de hele wereld vijandelijke intenties hebben gehad. Mocht je dat willen betwisten (of je dat het nog waard vind moet je dan zelf maar zien), dan kan ik iig zeggen dat dit gevoel bij ons wel zo was. Dat is iig genoeg reden voor mijn punt.

Ook dit is niet waar, er zijn tijden geweest dat er gepolst werd of er een fusie mogelijk was tussen AT en Kaas toen nog, danwel enkele spelers over laten komen richting Kaas. Toen duidelijk werd dat dit een no-go was, toen werd voor beide partijen duidelijk hoe de kaarten geschud waren. Maar is dus niet de hele wereld vijandelijk geweest. Al kan dat natuurlijk zoals je zegt wel vanuit jullie zo gevoeld hebben, lijkt me dan geen gezellige situatie als iemand met vijandelijke intenties in de stam komt :eek:

Heb jij vanaf het begin deze wereld gespeeld en in de stam AT gezeten?
 
Reactiescore
122
Ook dit is niet waar, er zijn tijden geweest dat er gepolst werd of er een fusie mogelijk was tussen AT en Kaas toen nog, danwel enkele spelers over laten komen richting Kaas. Toen duidelijk werd dat dit een no-go was, toen werd voor beide partijen duidelijk hoe de kaarten geschud waren. Maar is dus niet de hele wereld vijandelijk geweest. Al kan dat natuurlijk zoals je zegt wel vanuit jullie zo gevoeld hebben, lijkt me dan geen gezellige situatie als iemand met vijandelijke intenties in de stam komt :eek:

Heb jij vanaf het begin deze wereld gespeeld en in de stam AT gezeten?

Wat is je punt? Dat ik 'gedurende de hele wereld' verander naar 'een groot gedeelte van de wereld'?
Tering zeg.
 
Reactiescore
1.226
Wat is je punt? Dat ik 'gedurende de hele wereld' verander naar 'een groot gedeelte van de wereld'?
Tering zeg.

Mijn punt heb ik volgens mij wel duidelijk gemaakt, en gezien je niet zo inhoudelijke reactie ga ik er vanuit dat je er mee instemt.
 

Deleted User - 487824574

Guest
Een korte reactie, ik heb geen def getrokken zoals je dat noemt. 9/10 deff die ik kreeg vanuit AT leden werd gelijk teruggetrokken. De deff die kwam was na 7 dagen in de massa gezeten te hebben. Ze hadden de deff zelf meer nodig. En zoals ik ook toen vermeld had tegen ze blijf ik geen geld erin stoppen. Dat de muur weggebeukt was klopt en dit heb ik aangegeven en veel deff teruggestuurd van mensen. Dat er een paar foutjes zijn geweest kan inderdaard maar nooit met een achterliggende gedachte.

Het is nu meer van ieder foutje wat ooit gemaakt is word aangekaart. Maar het is altijd makkelijker om de schuld bij andere te leggen.
 
Reactiescore
1.380
Gewoon ordinair R2W niks minder. Gewoon een slap excuus zoeken voor dit. Bjorn is het meest hypocriet als hij hier commentaar op heeft. Als je kijkt hoe hij deze wereld gespeeld heeft. Stam oprichten en zich als een koning gedragen dan eruit gaan naar andere stam andere een onmogelijke front geven. Easy intern met een oda boost omdat spelers kansloos liggen en ermee kappen erna nog een keer hetzelfde en alleen maar intern. Komt hier de moraalridder uithangen haha.
 
Reactiescore
122
Volgens mij zit jij nu letterlijk op kleine details (namelijk dat het niet niet 'gedurende de hele wereld' was, maar een kleiner gedeelte -> doet letterlijk 0 af aan mijn verhaal) te muggenziften terwijl ik in een eerdere post naar je stamgenoot lord-toms al duidelijk maakte dat ik enkel de situatie ophelderde.
 
Reactiescore
122
Edit: oh en @blueknives ik vind het raar dat je zegt dat ons account de aanleiding was voor AT om af te splitsen. Er was geen "samenwerking" tussen ons en Tides op de beperkte NAP na. Ik heb Nota bene nog 2 dagen gevv'd op een AT account tegen Tides bij 2 "blitzjes/massatjes" en mijn MB heeft nog aanvallen geleverd voor jullie massa. Ik snap niet dat er nu met de vinger naar mij gewezen wordt als excuus voor het hele alliantie in het zuiden verhaal.
Grow some balls en zeg gewoon dat je het met ashes niet zag zitten omdat de alliantie met 24/7 een veel betere was dan met de accounts Geenpala+shadows+rara+sjaak en een al half weggespeelde TPD

Luister Tuur. Ik geef jou ook helemaal geen ongelijk. Ik denk dat het voor jou de beste optie is geweest om het op deze manier te spelen. Alleen schoot het voor AT-leden in het verkeerde keelgat dat er dorpen midden in de safe werden afgestaan aan de stam waar wij 'gedurende de wereld' (@CostaRica) mee frontten en de mindere gevoelens bij hadden. Volgens mij zit men hier een beetje teveel in de ouderwetse P&P-modus ipv gewoon te luisteren naar iemand die vertelt hoe het naar zijn mening is gegaan.
 
Reactiescore
1.226
Volgens mij zit jij nu letterlijk op kleine details (namelijk dat het niet niet 'gedurende de hele wereld' was, maar een kleiner gedeelte -> doet letterlijk 0 af aan mijn verhaal) te muggenziften terwijl ik in een eerdere post naar je stamgenoot lord-toms al duidelijk maakte dat ik enkel de situatie ophelderde.

Het ging mij erom dat de algehele tendens van je verhaal was dat AT en Kaas enkel vijandigheden hebben gekend terwijl dit niet waar is. Er is een NAP geweest en er is zelfs gepolst om een fusie te doen danwel enkele spelers over te laten komen.

Dus naast vijandigheid was er ook neutraliteit en werd er ook toenadering gezocht maar niet gevonden. Dat is de nuance die ik in 1e instantie al wilde maken en het dus niet vond kloppen dat er termen werden gebruikt zoals gehele wereld vijandig of gehele wereld strijd, terwijl onze "relatie" meerdere fasen gekend heeft.

Die details van gehele wereld of gedeeltes van de wereld ging het mij niet zozeer om.
 
Bovenaan