Top/Flopstammen

Reactiescore
1.647
Bekijk bijlage 23866VF is vooral heel goed in de boel opnaaien. Dat hoort bij het spel dus een 10 voor dat!
Echter wat jij een CF noemt hier mooi gemarkeerd op de map is in “mijn” ogen geen CF hier kun je dus zeer veel drama over maken maar daar schiet je in mijn ogen niks mee op.
Over het in de nacht aanvallen/scouten is denk ik al genoeg gezegd in posts van andere hierboven.
Ja jullie doen goed werk tegen Beware The Stare en Puntzak en mijn complimenten daarvoor.
Maar hou het aub wel reëel.

Waarom markeer je hun niet zodat je een echt beeld schets? Of kijk je zo erg op ze neer dat je niet eens de moeite neemt?
 
Reactiescore
1.647
Wit is puntzak... waarom moet ik andere markeren? Zoals je ziet ligt de wat Vf een CF noemt gewoon tegen puntzak zijn eigen cluster aan...

BB aan "front" edelen tegen je vijand aan word gewoon als laag beschouwd en als CF volgens de community? Daarbij lag VF daar eerder dus word er voorbij hun lijn dorpen BB geedeld. Hoe noem je een BB achter de lijn van een ander? Vul hem zelf maar in....
 
Reactiescore
1.279
Bekijk bijlage 23866VF is vooral heel goed in de boel opnaaien. Dat hoort bij het spel dus een 10 voor dat!
Echter wat jij een CF noemt hier mooi gemarkeerd op de map is in “mijn” ogen geen CF hier kun je dus zeer veel drama over maken maar daar schiet je in mijn ogen niks mee op.
Over het in de nacht aanvallen/scouten is denk ik al genoeg gezegd in posts van andere hierboven.
Ja jullie doen goed werk tegen Beware The Stare en Puntzak en mijn complimenten daarvoor.
Maar hou het aub wel reëel.
Haha

Neem jij jezelf wel serieus?
Ze zijn daar een bb aan het edelen van max 1500 punten om een betere korte klap te kunnen maken omdat ze letterlijk al 100 edels op ons zijn stuk gelopen.

Als dit geen clusterfuck is dan weet ik het niet meer.
 
Reactiescore
363
BB aan "front" edelen tegen je vijand aan word gewoon als laag beschouwd en als CF volgens de community? Daarbij lag VF daar eerder dus word er voorbij hun lijn dorpen BB geedeld. Hoe noem je een BB achter de lijn van een ander? Vul hem zelf maar in....
Ga jij maar gewoon op wurm z’n cfs letten, stokertje.
 
Reactiescore
1.804
Haha

Neem jij jezelf wel serieus?
Ze zijn daar een bb aan het edelen van max 1500 punten om een betere korte klap te kunnen maken omdat ze letterlijk al 100 edels op ons zijn stuk gelopen.

Als dit geen clusterfuck is dan weet ik het niet meer.
Kleine nuance hij heeft er voor de zekerheid meteen 10 geedeld. Benieuwd hoe dit kaartje er twee dagen geleden had uitgezien...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Wauw.

Ik had eigenlijk verwacht dat de cfs opgegeven zouden worden, zonder weinig gedoe en dat jullie lekker doorgingen met aanvallen zonder enig gezichtsverlies en er een mooie strijd van maken.

Maar de houding van rose die ik hier op het AF zie is zo intens sneu, dat heb ik echt niet vaak meegemaakt. En dat statement maak ik niet als een VFer maar als iemand die al een jaar of 12 tw speelt.
 
Reactiescore
999
Ga jij maar gewoon op wurm z’n cfs letten, stokertje.

Als je een beetje een deftige stamleider bent ga je je leden aanspreken op hun BBD/clusterfuck gedrag want dit is gewoon laag en een nummer 1 stam onwaardig. Moest ik leider zijn hadden ze al lang een waarschuwing gekregen en op basis van hun belabberde aanvalskunsten waarschijnlijk ook gewoon gekickt. Zo'n spelers wil je niet aan je front.
 
Reactiescore
1.647
Als je een beetje een deftige stamleider bent ga je je leden aanspreken op hun BBD/clusterfuck gedrag want dit is gewoon laag en een nummer 1 stam onwaardig. Moest ik leider zijn hadden ze al lang een waarschuwing gekregen en op basis van hun belabberde aanvalskunsten waarschijnlijk ook gewoon gekickt. Zo'n spelers wil je niet aan je front.

Ik zou ze het leren en zorgen niet tweemaal de zelfde fout maken. Doe ik ook met Wurm en Brain. Je moet bepaald niveau willen hebben en als je die mensen die al goed basis niveau of er boven hebben net wat inzicht kan leren heb je gewoon goede spelers. Enkel moet je daar veel tijd insteken en durven kritisch te zijn.
 
Reactiescore
76
Ik heb ook 3 dorpen die op een onaamgename plek zijn over genomen door @Phone vanuit mijn gebied

Svp terug want ik vind dat niet leuk en ze liggen ook in m'n cluster
 
Reactiescore
363
Wauw.

Ik had eigenlijk verwacht dat de cfs opgegeven zouden worden, zonder weinig gedoe en dat jullie lekker doorgingen met aanvallen zonder enig gezichtsverlies en er een mooie strijd van maken.

Maar de houding van rose die ik hier op het AF zie is zo intens sneu, dat heb ik echt niet vaak meegemaakt. En dat statement maak ik niet als een VFer maar als iemand die al een jaar of 12 tw speelt.
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.
 
Reactiescore
999
Ik zou ze het leren en zorgen niet tweemaal de zelfde fout maken. Doe ik ook met Wurm en Brain. Je moet bepaald niveau willen hebben en als je die mensen die al goed basis niveau of er boven hebben net wat inzicht kan leren heb je gewoon goede spelers. Enkel moet je daar veel tijd insteken en durven kritisch te zijn.

Klopt volledig en daarom is een kick voor dramatisch aanvallen misschien wat kort door de bocht, maar als stam wil je toch niet geassocieerd worden met clusterfucken in een stammetje dat 10 keer kleiner is? Ik zou het ergens nog begrijpen moest je ten einde raad zijn en als de andere speler veel groter zou zijn, maar in dit geval gewoon helemaal niet. Ik verwacht dan ook een statement van de leiding van Rose waarin ze dit ten stelligste afkeuren. Indien niet vrees ik dat de stam enorm gezichtsverlies zal lijden.
 
Reactiescore
1.647
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.

Zeker van At?

Sorry, deze was ff heel makkelijk inkoppen
 
Reactiescore
1.736
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.

Niet liegen ik heb geen pm gehad van jou.
 
Reactiescore
976
Ik heb ook 3 dorpen die op een onaamgename plek zijn over genomen door @Phone vanuit mijn gebied

Blijkbaar dus een gebruikelijke tactiek binnen Rosé. Je zou toch denken dat zo’n oppermachtige stam boven zulke praktijken staat.
Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.

Niemand van Rosé kan 100% objectief oordelen. Niemand van VFsnip kan 100% objectief oordelen. Het merendeel van diegene die wel objectief zijn, aanziet het als een clusterfuck.

Zeg gewoon tegen Puntzak dat hij het dorpje moet afstaan of nog beter gewoon moet laten farmen door diegene die het wil?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.
Ik heb van beide kanten wat ze willen. Jullie contactpersoon heeft gelezen niet gereageerd er is een oplossing die in het midden ligt maar daar wilde ik naar toe werken. Spreek me voortaan gewoon via PM. Dit is onzinnig.

Overigens is het wel een apartere situatie want andere leden buiten Rose beoordelen dit niet als CF.
Vandaar.
Wie dan?
 
Bovenaan