Top/Flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Snap jullie van VF echt niet tbh.

Blij doen als ze misschien max 5 dorpen profit hebben van Puntzak.

Laat die kerel lekker te spel spelen op zijn manier ipv op alles te judge..

Waar zie je me 'blij' doen? Ik lig zelf buiten die directe clusters en mijn stamgenoten hebben het druk zat om alles in de gaten te houden, maar ik kijk en ik zie ineens massaal barbarendorpen geedeld worden in en rond de cluster.

Dat is niet 'lekker' het spel spelen, dat is alles er aan doen om een stam die 20x zo klein is op elke manier mogelijk eronder te krijgen. Aangezien het nu al een aantal dagen niet op de gewone manier wil lukken.

Maargoed, aan de leiders van AT, Kaas, Fly en 24/7, blijkbaar hebben spelers als Finit Hic Deo de houding 'speel zoals je wil en judge niet' dus doe hier vooral je voordeel mee als jullie fronten met hen.
 
Reactiescore
5.705
Wat moet je Noah, potje boksen?
 
Reactiescore
5.705
We staan al lager dan laag toch?
Het is maar goed dat je stamgenoten nog enig moreel besef hebben, zoals prone en hunt you down. Want deze reactie is weer om te janken natuurlijk. Een leider van een “top” stam die zich zo naar buiten profileert...
 
Reactiescore
15
Dat is niet 'lekker' het spel spelen, dat is alles er aan doen om een stam die 20x zo klein is op elke manier mogelijk eronder te krijgen. Aangezien het nu al een aantal dagen niet op de gewone manier wil lukken.

Misschien moet je dan meer letten op je eigen groei ipv die van een andere. Hoezo bij jij 20x zo klein dan? Nog minder kwaliteiten als Puntzak??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Misschien moet je dan meer letten op je eigen groei ipv die van een andere. Hoezo bij jij 20x zo klein dan? Nog minder kwaliteiten als Puntzak??

Voor je jezelf een Latijnse naam aanmeet op een forum zou ik wellicht eerst zorgen dat je de Nederlands taal onder de knie krijgt.

Dat gezegd hebbende, ik heb geen woorden voor de stuitende domheid van deze reactie. Ik hoop dat ik de gesprekken hier verder kan voeren met mensen die wel op een volwassen manier kunnen converseren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
554ee6b7181e62599d2df1680ec6c8a8.png


Maargoed, ik kan de situatie ook even hier laten zien. Dit is dus een barbarendorp geweest, blauw is onze stam. Rood is Rose.
 
Reactiescore
15
Voor je jezelf een Latijnse naam aanmeet op een forum zou ik wellicht eerst zorgen dat je de Nederlands taal onder de knie krijgt.

Dat gezegd hebbende, ik heb geen woorden voor de stuitende domheid van deze reactie. Ik hoop dat ik de gesprekken hier verder kan voeren met mensen die wel op een volwassen manier kunnen converseren.

Is niet echt
554ee6b7181e62599d2df1680ec6c8a8.png


Maargoed, ik kan de situatie ook even hier laten zien. Dit is dus een barbarendorp geweest, blauw is onze stam. Rood is Rose.
Dus dit vind jij een CF?
 
Reactiescore
1.737
Klopt maar een zelf respecterende speler zou dat nooit doen. En een zelf respecterende stam zou dat nooit toelaten dat hun leden dat doen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Zeker waar!
Ik zie alleen de CF er niet van in, want het dorp ligt op de grens van beide partijen.

Het dorpje ligt toch gewoon heel duidelijk achter de blauwe dorpen rechtsonderin en het dorp daar rechtsboven.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Lol... Dit is een tekstboek clusterfuck neem aan dat Rose verantwoordelijkheid pakt.
 
Bovenaan