Top & Flopstammen

Reactiescore
376
Dit is nog steeds wel gratis, Want acta es fabula heeft er niets voor moeten doen. het account: ACAB heeft dit gedaan en vervolgens heeft hij hem aan Acta es Fabula gegeven.
GRATIS dorp dus voor Acta es Fabula. Of naja het kost natuurlijk 1 edelman.. niet helemaal gratis.

Wat maakt het in hemelsnaam uit dat er iemand is die een "gratis" dorp heeft gekregen. De halve wereld krijgt sooner or later wel is een dorpje.
 
Reactiescore
286
Oh jemig, wat zijn jullie zuurpruimen hier..
Blackbear zei: ''Ik ben de enige uit Fiscus met een gratis dorp''. Hier haakte ik enkel op in dat dit niet waar was.
Ik heb niets tegen Acta en niets tegen iemand die een gratis dorp krijgt.
Ik vind het alleen niet eerlijk wanneer een stamleider zijn stam verdedigd met argumenten die niet waar zijn.
 
Reactiescore
767
Fiscus flop of top?
 

DeletedUser73696

Guest
Oh jemig, wat zijn jullie zuurpruimen hier..
Blackbear zei: ''Ik ben de enige uit Fiscus met een gratis dorp''. Hier haakte ik enkel op in dat dit niet waar was.
Ik heb niets tegen Acta en niets tegen iemand die een gratis dorp krijgt.
Ik vind het alleen niet eerlijk wanneer een stamleider zijn stam verdedigd met argumenten die niet waar zijn.

Kan je van een stamleider spreken, als je accounts met weinig punten kickt, om accounts met veel punten toe te laten?
 
Reactiescore
286
Kan je van een stamleider spreken, als je accounts met weinig punten kickt, om accounts met veel punten toe te laten?
Oh Ik heb daar geen idee van, Ik legde hier alleen maar feiten op tafel.
Alleen iedereen begon gelijk te huilen :(.
 
Reactiescore
48
AH & VP is prima. Alleen het eerder genoemde account heeft lak aan alles als je eerdere werelden erbij haalt. Knallen zonder pardon je hele dorp naar 26p. Enjoy. Snap dat het leuk is om kata's te gebruiken als je zelf geen skills hebt.


100% Mee eens, je moet wel respect hebben voor de tegenstander.
Heb vroeger zelf ook meegemaakt hoe het is als je 24/7 kata's op je krijgt.

Skills over Katas :)
Volgens mij zitten we dan wel op 1 lijn.

Good Luck Deze Wereld.
 
Reactiescore
301
Kan je van een stamleider spreken, als je accounts met weinig punten kickt, om accounts met veel punten toe te laten?

Wow, Mike, het lijkt wel alsof je op persoonlijke kruistocht bent tegen het Noord-westelijke continent. Het enigste wat je doet is haat verspreiden. Als je wilt citeer ik even al je berichten. We begrijpen het hoor, je bent het niet eens met de gang van zaken.

Punt gemaakt, dankje.
 
Reactiescore
2.508
Fiscus flop of top?

Voor nu zeg ik flop, gebaseerd op gisteren en het ontstaan van de stam wat best lomp gebeurde. Echter hoop ik dat ze het goed zullen incasseren en nu de lijn omhoog inzetten.
 

Deleted User - 487948179

Guest
Fiscus blijft maar dalen in mijn achting... eerst zoveel spelers gekickt zonder communicatie. Je hebt 7 dagen een NAP. Enkele dagen later... (zie afbeelding). Triestig dat ze op geen andere manier kunnen winnen.Aantekening 2020-02-15 135448.jpg
 

DeletedUser78224

Guest
AH & VP is prima. Alleen het eerder genoemde account heeft lak aan alles als je eerdere werelden erbij haalt. Knallen zonder pardon je hele dorp naar 26p. Enjoy. Snap dat het leuk is om kata's te gebruiken als je zelf geen skills hebt.
Aangevallen worden moet ook niet leuk zijn. Alle grote spelers die zogenaamd "skills" *kuch kuch pp kuch kuch* hebben moeten niet zo zeiken. Als zij allemaal pp abusen mogen andere spelers die dorpjes ook neerknallen. Kunnen jullie lekker extra veel pp gaan spenderen.
 
Reactiescore
376
Fiscus blijft maar dalen in mijn achting... eerst zoveel spelers gekickt zonder communicatie. Je hebt 7 dagen een NAP. Enkele dagen later... (zie afbeelding). Triestig dat ze op geen andere manier kunnen winnen.Bekijk bijlage 17355

Dat is inderdaad triest. Heb zojuist wel vernomen dat deze speler niet goed onderzocht heeft waar deze speler vandaan kwam en dus dacht dat pew pew geen nap zou hebben. Dus niet met opzet gebeurd maar uiteraard valt dit niet goed te praten want afspraak is afspraak. Indien je hem kunt C-snipen, zeker doen. Anders geef gerust je VV dan doe ik het voor je.
 

Deleted User - 487948179

Guest
Nee is verloren moeite. Niet veel zin meer om door te gaan op deze wereld. Ik zal hem normaal wel blokken en dan zien we wel wat de toekomst brengt!
 
Reactiescore
2.508
Onhandig. Jammer dat het bij die 7 dagen gebleven is.
 
Reactiescore
3.457
Zou er een week extra nap uitslepen als ik Pew Pew was
 

DeletedUser70024

Guest
Ik betreur de situatie ook hoe dit is gelopen.
Echter gelijk op het moment dat de speler aangaf een NAP te hebben heb ik heel het forum afgespeurd naar zijn naam of zijn stam. Als zelfs je moraalheer akkoord geeft, wat valt er te twijfelen?

Ik zit zelf goed 2 dagen in de stam en ken natuurlijk de hele geschiedenis niet. En ook eerlijk gezegd geen zin/tijd deze te leren, per slot: er is een reden dat ik MB ben..

Heb dus besloten de stam (tijdelijk) te verlaten en deze aanval dus wel door te laten gaan.

Treft aan de communicatie veel te verbeteren en hoop dat in de toekomst dit soort dingen ook duidelijk en beter publiekelijk gemaakt worden.
 
Bovenaan