Top & Flopstammen

Reactiescore
2.062
Reactiescore
37
Hi allemaal,

Ik wil hier toch ook even het e.e.a. over toelichten.

De afgelopen dagen ben ik zelf wat minder actief geweest, vandaar ook pas nu mijn reactie op het AF.

Op W71 heb ik het Seduced By Lies team leren kennen, aangezien we het daar goed konden vinden (maar geen stamgenoten waren) vonden we het een leuk idee om op W72 met een premade te startten.
Van veel spelers weet je al dat ze niet lang door zullen spelen aangezien de fun er dan af is.

Hier werd dus ook de keuze gemaakt (na een aantal weken van de start) om een paar nieuwe leden te rekruteren. Degene die hier uitsprongen waren de jongens van Une Misere en What The Duck die beide de stam goed hebben versterkt.

We wisten dat de stam een aantal zwakke plekken had, daarna zijn we dus opzoek gegaan naar versterking. Seduced by Lies is dus ook in contact gekomen met Yoda.

Er zouden een aantal spelers van MOD over komen, ongeveer 3.
Aangezien ik het aardig druk had heb ik dit uit handen gegeven en me niet met de keuzes bemoeit.
Uiteindelijk is hier een fusie uitgekomen waar ik blij mee ben omdat er nu een stam staat die wat kan gaan betekenen tegen AASB.

Nadat de fusie was gebeurd, bleek het dat er spelers zijn ontslagen zonder dat zij een toelichting hebben gehad wat nooit had mogen gebeuren. Hier wil ik dus ook mijn excuus voor aanbieden aan alle betrokken spelers.
Zelf was ik vanaf het begin al voor een NAP van 10 dagen, maar ik vind dat de spelers die dichtbij de ontslagen leden liggen daar meer over te zeggen hebben.

Veel hiervan is slechte communicatie geweest, hier hebben we ook van geleerd. Vanaf nu zullen we ons gaan focussen op een mooie wereld.

Ik wens jullie allemaal veel succes.
 
Reactiescore
48
Beste AFers,

Kunnen we het er niet gewoon over eens worden dat het bar slechte communicatie is geweest?
Dat dit totaal niet nodig was en makkelijk voorkomen had kunnen worden?

Ah Fijn een goed leer moment dus voor deze leidingen & stammen.
Ga er voor nu vanuit dat dit dus ook niet weer zal gebeuren..
De Fusie tegenover ex-leden is niet netjes verlopen maar de leiding neemt hier wel de moeite dit uit te leggen.
Ook zie ik hier geen smoesjes maar gewoon leden of leiding die zich oprecht "kut" voelen over de situatie.
En hier dus ook verantwoordelijkheid voor nemen als ik dit goed zie. Dat vind ik veel zeggend en klasse.
Wel blijft het jammer wat er gebeurd is maar dit is niet meer te veranderen.
De vergoeding die Pew Pew heeft gehad is echter zeker een goeie geweest naar mijn mening.
Zou zelf nog voorstellen dat er een dorp voor hem ge-vooredelt zou worden.
Persoonlijk zou ik het nog meer klasse vinden als de NAP met alle ex-leden gewoon 14 dagen zal bedragen en dat hier een punt achter word gezet en het verloop in de gaten houden.

En dat we hier gewoon een punt achter zetten en lekker door gaan met spelen op W72,
Waar naar mijn mening best veel toppers aanwezig zijn, dit zal een interessante wereld gaan worden denk ik.

Dit is slechts mijn mening,. ik probeer dus niet te zeggen wat iemand wel of niet zou moeten doen. ^^

Met Vriendelijke Groet,

TerrorTom
 
Reactiescore
656
Genoeg van het zelfde. Ander onderwerp s.v.p.
Niet iedereen hoeft 10x alles te herhalen thanks, het is helemaal duidelijk!
 

DeletedUser73696

Guest
Tuurlijk willen jullie dat dit allemaal wordt dood gezwegen. Dit is gewoon een hele smerige actie, vanuit MOD en Fiscus. Ik had op voorhand niet tegen deze stammen, eigenlijk nog steeds niet. Alleen dit is een Politiek & Propaganda Forum. Ben ik dan de enige die het belachelijk vindt dat dit wordt weggeschreven als "We hebben toch 1000 PP gegeven.". Dit is toch gewoon een vieze stab van de Fiscus kant? Het is dat deze persoon op het AF komt, anders had niemand het geweten.

Ten eerste zijn er twee stammen met potentie Fiscus en MOD. Laten we beginnen van de begeleiding van MOD. Je bent bezig met een stam bouwen. Vervolgens ga je achter de rug om, van je eigen leden, in overleg om een andere stam met de helft te joinen en andere helft maar achter te laten. "Jullie mogen FIOD joinen". Met andere woorden, jullie hebben er geen PP tegenaan gesmeten, jullie zijn nog niet groot genoeg. Nu mag je als MB gaan fungeren. Wat ben je dan een zeer zwakke leiding. Lekker je eigen leden voor de prooi gooien, waarschijnlijk over 7 dagen bovenop knallen en zelf lekker naar een andere stam overstappen. Dit noemen ze strijd uit de weg gaan en recruit 2 win.

Dan vervolgens de leiding van Fiscus. Jullie kicken dus leden, die in jullie stam gewoon actief zijn. Om plaats te maken voor leden van de vijand, omdat die meer punten hebben. Gewoon leden moeten verplicht naar de FIOD stam, omdat ze niet hard genoeg groeien. Ze verkiezen troepen boven punten. Hebben misschien niet 1000 vriendjes gehad die hielpen bij de start of wat moeizamere start. Jullie kiezen punten > Skills.

Al met al, het is gewoon een zielige actie. Jullie praten alles beetje goed met een "NAPje" en "Wij doneren wel wat PP". Is alles omkoopbaar tegenwoordig. Volgensmij is PP doneren voor omkoperij zelfs niet toegestaan op TW. Aangezien er zo ook dorpen gekocht kunnen worden. Fiscus is dus op dit moment gewoon een zielig zooi met noobs. Die geen enkele vorm van loyaliteit kennen. Wat mis ik de tijden van vroeger, dat je alles deed om met je eigen stam de wereld te winnen in plaats van overstappen naar de vijand. Walgelijk.
 
Reactiescore
263
Tuurlijk willen jullie dat dit allemaal wordt dood gezwegen. Dit is gewoon een hele smerige actie, vanuit MOD en Fiscus. Ik had op voorhand niet tegen deze stammen, eigenlijk nog steeds niet. Alleen dit is een Politiek & Propaganda Forum. Ben ik dan de enige die het belachelijk vindt dat dit wordt weggeschreven als "We hebben toch 1000 PP gegeven.". Dit is toch gewoon een vieze stab van de Fiscus kant? Het is dat deze persoon op het AF komt, anders had niemand het geweten.

Ten eerste zijn er twee stammen met potentie Fiscus en MOD. Laten we beginnen van de begeleiding van MOD. Je bent bezig met een stam bouwen. Vervolgens ga je achter de rug om, van je eigen leden, in overleg om een andere stam met de helft te joinen en andere helft maar achter te laten. "Jullie mogen FIOD joinen". Met andere woorden, jullie hebben er geen PP tegenaan gesmeten, jullie zijn nog niet groot genoeg. Nu mag je als MB gaan fungeren. Wat ben je dan een zeer zwakke leiding. Lekker je eigen leden voor de prooi gooien, waarschijnlijk over 7 dagen bovenop knallen en zelf lekker naar een andere stam overstappen. Dit noemen ze strijd uit de weg gaan en recruit 2 win.

Dan vervolgens de leiding van Fiscus. Jullie kicken dus leden, die in jullie stam gewoon actief zijn. Om plaats te maken voor leden van de vijand, omdat die meer punten hebben. Gewoon leden moeten verplicht naar de FIOD stam, omdat ze niet hard genoeg groeien. Ze verkiezen troepen boven punten. Hebben misschien niet 1000 vriendjes gehad die hielpen bij de start of wat moeizamere start. Jullie kiezen punten > Skills.

Al met al, het is gewoon een zielige actie. Jullie praten alles beetje goed met een "NAPje" en "Wij doneren wel wat PP". Is alles omkoopbaar tegenwoordig. Volgensmij is PP doneren voor omkoperij zelfs niet toegestaan op TW. Aangezien er zo ook dorpen gekocht kunnen worden. Fiscus is dus op dit moment gewoon een zielig zooi met noobs. Die geen enkele vorm van loyaliteit kennen. Wat mis ik de tijden van vroeger, dat je alles deed om met je eigen stam de wereld te winnen in plaats van overstappen naar de vijand. Walgelijk.

En precies dit. Dankjewel!
Ik en nog andere actieve, ervaren spelers zijn nu onderdeel van FIOD
 
Reactiescore
2.478
Vind het wel grappig dat er over een fusie wordt gesproken. Het originele plan was alleen wat uitgebreider. De top 4/5 AASB leden zijn ook benaderd, maar bleven netjes op hun plek. Fiscus had de stam moeten worden die de wereld easy zou winnen. Persoonlijk vermaak ik me dus ontzettend door deze ontwikkelingen op het AF en dat wij de eerste slag hebben gewonnen. Wat betreft het herhalen ik vind dat er een paar dagen na dato echt nog wel ergens over gesproken mag worden. Zoals Mike al zegt het is wel een P&P forum. Alles wat andere partijen verkeerd doen moert onder een vergrootglas ;)

Als we nu oude koeien van een paar weken terug uit de sloot gingen halen dan snapte ik je frustratie, althans ik kan begrijpen waar het vandaan komt.
 
Reactiescore
37
Vind het wel grappig dat er over een fusie wordt gesproken. Het originele plan was alleen wat uitgebreider. De top 4/5 AASB leden zijn ook benaderd, maar bleven netjes op hun plek. Fiscus had de stam moeten worden die de wereld easy zou winnen. Persoonlijk vermaak ik me dus ontzettend door deze ontwikkelingen op het AF en dat wij de eerste slag hebben gewonnen. Wat betreft het herhalen ik vind dat er een paar dagen na dato echt nog wel ergens over gesproken mag worden. Zoals Mike al zegt het is wel een P&P forum. Alles wat andere partijen verkeerd doen moert onder een vergrootglas ;)

Als we nu oude koeien van een paar weken terug uit de sloot gingen halen dan snapte ik je frustratie, althans ik kan begrijpen waar het vandaan komt.
Het originele plan was dat er 3 spelers van MOD zouden komen, en niemand van AASB. Tot mijn grote verbazing was daar inderdaad ineens sprake van een fusie.
Alles was al geregeld dus kon hier nog vrij weinig aan doen.
 
Reactiescore
2.478
Het originele plan was dat er 3 spelers van MOD zouden komen, en niemand van AASB. Tot mijn grote verbazing was daar inderdaad ineens sprake van een fusie.
Alles was al geregeld dus kon hier nog vrij weinig aan doen.

De PM die wij kregen zegt iets anders :rolleyes: Sommige van AASB zijn echt (tot 2x toe) door jullie huidige leiding benaderd ;) Als je het niet geloofd plaats ik met alle liefde de screens van de PM's, maar ik wil jullie dit ook best besparen. Ik zou dit intern wel even doornemen, want deze openbaring kan voor sommige een dolk in de rug zijn.
 
Reactiescore
37
De PM die wij kregen zegt iets anders :rolleyes: Sommige van AASB zijn echt (tot 2x toe) door jullie huidige leiding benaderd ;) Als je het niet geloofd plaats ik met alle liefde de screens van de PM's, maar ik wil jullie dit ook best besparen. Ik zou dit intern wel even doornemen, want deze openbaring kan voor sommige een dolk in de rug zijn.

Ik weet dat dit gebeurd is, zoals ik eerder aangegeven heb had ik me hier niet zelf mee bemoeid. Mij was verteld dat er maar 3 leden overkwamen, en uiteindelijk kwam de fusie eruit.
Slecht overleg en daar is excuses voor geweest, geen pm screens nodig haha.
 

DeletedUser79303

Guest
Tuurlijk willen jullie dat dit allemaal wordt dood gezwegen. Dit is gewoon een hele smerige actie, vanuit MOD en Fiscus. Ik had op voorhand niet tegen deze stammen, eigenlijk nog steeds niet. Alleen dit is een Politiek & Propaganda Forum. Ben ik dan de enige die het belachelijk vindt dat dit wordt weggeschreven als "We hebben toch 1000 PP gegeven.". Dit is toch gewoon een vieze stab van de Fiscus kant? Het is dat deze persoon op het AF komt, anders had niemand het geweten.

Ten eerste zijn er twee stammen met potentie Fiscus en MOD. Laten we beginnen van de begeleiding van MOD. Je bent bezig met een stam bouwen. Vervolgens ga je achter de rug om, van je eigen leden, in overleg om een andere stam met de helft te joinen en andere helft maar achter te laten. "Jullie mogen FIOD joinen". Met andere woorden, jullie hebben er geen PP tegenaan gesmeten, jullie zijn nog niet groot genoeg. Nu mag je als MB gaan fungeren. Wat ben je dan een zeer zwakke leiding. Lekker je eigen leden voor de prooi gooien, waarschijnlijk over 7 dagen bovenop knallen en zelf lekker naar een andere stam overstappen. Dit noemen ze strijd uit de weg gaan en recruit 2 win.

Dan vervolgens de leiding van Fiscus. Jullie kicken dus leden, die in jullie stam gewoon actief zijn. Om plaats te maken voor leden van de vijand, omdat die meer punten hebben. Gewoon leden moeten verplicht naar de FIOD stam, omdat ze niet hard genoeg groeien. Ze verkiezen troepen boven punten. Hebben misschien niet 1000 vriendjes gehad die hielpen bij de start of wat moeizamere start. Jullie kiezen punten > Skills.

Al met al, het is gewoon een zielige actie. Jullie praten alles beetje goed met een "NAPje" en "Wij doneren wel wat PP". Is alles omkoopbaar tegenwoordig. Volgensmij is PP doneren voor omkoperij zelfs niet toegestaan op TW. Aangezien er zo ook dorpen gekocht kunnen worden. Fiscus is dus op dit moment gewoon een zielig zooi met noobs. Die geen enkele vorm van loyaliteit kennen. Wat mis ik de tijden van vroeger, dat je alles deed om met je eigen stam de wereld te winnen in plaats van overstappen naar de vijand. Walgelijk.
Dit is echt goud, schrijf ajb meer. Ik haal de popcorn erbij. Zou je ook een romcom/drama willen schrijven en produceren? Lijkt me wel iets voor jou
 
Reactiescore
225
Tuurlijk willen jullie dat dit allemaal wordt dood gezwegen. Dit is gewoon een hele smerige actie, vanuit MOD en Fiscus. Ik had op voorhand niet tegen deze stammen, eigenlijk nog steeds niet. Alleen dit is een Politiek & Propaganda Forum. Ben ik dan de enige die het belachelijk vindt dat dit wordt weggeschreven als "We hebben toch 1000 PP gegeven.". Dit is toch gewoon een vieze stab van de Fiscus kant? Het is dat deze persoon op het AF komt, anders had niemand het geweten.

Ten eerste zijn er twee stammen met potentie Fiscus en MOD. Laten we beginnen van de begeleiding van MOD. Je bent bezig met een stam bouwen. Vervolgens ga je achter de rug om, van je eigen leden, in overleg om een andere stam met de helft te joinen en andere helft maar achter te laten. "Jullie mogen FIOD joinen". Met andere woorden, jullie hebben er geen PP tegenaan gesmeten, jullie zijn nog niet groot genoeg. Nu mag je als MB gaan fungeren. Wat ben je dan een zeer zwakke leiding. Lekker je eigen leden voor de prooi gooien, waarschijnlijk over 7 dagen bovenop knallen en zelf lekker naar een andere stam overstappen. Dit noemen ze strijd uit de weg gaan en recruit 2 win.

Dan vervolgens de leiding van Fiscus. Jullie kicken dus leden, die in jullie stam gewoon actief zijn. Om plaats te maken voor leden van de vijand, omdat die meer punten hebben. Gewoon leden moeten verplicht naar de FIOD stam, omdat ze niet hard genoeg groeien. Ze verkiezen troepen boven punten. Hebben misschien niet 1000 vriendjes gehad die hielpen bij de start of wat moeizamere start. Jullie kiezen punten > Skills.

Al met al, het is gewoon een zielige actie. Jullie praten alles beetje goed met een "NAPje" en "Wij doneren wel wat PP". Is alles omkoopbaar tegenwoordig. Volgensmij is PP doneren voor omkoperij zelfs niet toegestaan op TW. Aangezien er zo ook dorpen gekocht kunnen worden. Fiscus is dus op dit moment gewoon een zielig zooi met noobs. Die geen enkele vorm van loyaliteit kennen. Wat mis ik de tijden van vroeger, dat je alles deed om met je eigen stam de wereld te winnen in plaats van overstappen naar de vijand. Walgelijk.

Precies jouw verhaal is top. De stam die je graag had willen zien met skills en loyaliteit > punten is de stam Motr! (;
Ben ook een paar keer benaderd door de lieve spelers van de grootste stammen maar iedereen beleefd afgeslagen met het argument dat ik al in een leuke gezellige stam zit.
Dit account is 2x groter dan de nr 2 in de stam (en was 3x groter een tijd) en had dus alle reden een "grotere" stam te joinen. Echter spelen wij voor het spelplezier met leuke mensen (mix van skills en leergierigheid) en dat is te vinden in Money Train ^^.
 
Reactiescore
301
Tuurlijk willen jullie dat dit allemaal wordt dood gezwegen. Dit is gewoon een hele smerige actie, vanuit MOD en Fiscus. Ik had op voorhand niet tegen deze stammen, eigenlijk nog steeds niet. Alleen dit is een Politiek & Propaganda Forum. Ben ik dan de enige die het belachelijk vindt dat dit wordt weggeschreven als "We hebben toch 1000 PP gegeven.". Dit is toch gewoon een vieze stab van de Fiscus kant? Het is dat deze persoon op het AF komt, anders had niemand het geweten.

Ten eerste zijn er twee stammen met potentie Fiscus en MOD. Laten we beginnen van de begeleiding van MOD. Je bent bezig met een stam bouwen. Vervolgens ga je achter de rug om, van je eigen leden, in overleg om een andere stam met de helft te joinen en andere helft maar achter te laten. "Jullie mogen FIOD joinen". Met andere woorden, jullie hebben er geen PP tegenaan gesmeten, jullie zijn nog niet groot genoeg. Nu mag je als MB gaan fungeren. Wat ben je dan een zeer zwakke leiding. Lekker je eigen leden voor de prooi gooien, waarschijnlijk over 7 dagen bovenop knallen en zelf lekker naar een andere stam overstappen. Dit noemen ze strijd uit de weg gaan en recruit 2 win.

Dan vervolgens de leiding van Fiscus. Jullie kicken dus leden, die in jullie stam gewoon actief zijn. Om plaats te maken voor leden van de vijand, omdat die meer punten hebben. Gewoon leden moeten verplicht naar de FIOD stam, omdat ze niet hard genoeg groeien. Ze verkiezen troepen boven punten. Hebben misschien niet 1000 vriendjes gehad die hielpen bij de start of wat moeizamere start. Jullie kiezen punten > Skills.

Al met al, het is gewoon een zielige actie. Jullie praten alles beetje goed met een "NAPje" en "Wij doneren wel wat PP". Is alles omkoopbaar tegenwoordig. Volgensmij is PP doneren voor omkoperij zelfs niet toegestaan op TW. Aangezien er zo ook dorpen gekocht kunnen worden. Fiscus is dus op dit moment gewoon een zielig zooi met noobs. Die geen enkele vorm van loyaliteit kennen. Wat mis ik de tijden van vroeger, dat je alles deed om met je eigen stam de wereld te winnen in plaats van overstappen naar de vijand. Walgelijk.


Als je ergens niets over weet hou je beter je mond. In MOD zaten allemaal spelers die elkaar kende + punkerke en Smack. Al de 'gedumpte' spelers begrepen waarom dit gebeurde want zij kennen ons van andere werelden. Ik begrijp dat smack en punkerke dit rotter vonden dan de anderen, maar jij laat het wel totaal anders uitschijnen. De helft van de MOD spelers waren reeds MB, DU maar zaten in MOD om elkaar te kunnen deffen.

Verder wordt er niet voor punten gekozen maar voor een haalbare toekomst. Als je een beetje deftig naar de kaart kijkt, zag je dat FIOD en fiscus voor de fusie zo'n kleine 30 tal leden telde die allemaal op elkaar lagen. Jij, met al je ongelofelijke inzicht in beweegredenen van stamleiders, zal dan ook wel inzien dat dit onhaalbaar is. Er moet gewoonweg plaats gemaakt worden. Niet persé voor MOD leden maar in het algemeen voor iedere speler individueel.

Tot slot hebben wij het pewpew geval niet enkel opgelost door 1k pp te geven en dit erna te willen doodzwijgen. Pewpew heeft 19 dagen NAP gekregen en ik heb beloftes moeten maken naar mijn MB toe die mij ten ongunste komen omdat hij initieel niet wou stoppen met aanvallen.

Jij gooit hier enkel met modder, halve waarheden en beschuldigingen. Ga eerst langs beide kanten verhaal halen vooralleer je hier steeds weer opnieuw mensen zwart komt maken. Je bent vermoeiend. Maar soit. Ik kijk er naar uit om tegen jou aan te liggen zodat ik kan tonen hoe een noob ik ben met enkel punten en geen skills. Allemaal verkregen dankzij de 3k pp die ik heb gebruikt. Jieha.
 
Reactiescore
48
Ik heb idee dat emoties de leiding aan het nemen zijn bij een aantal.
Vraag iedereen om even af te koelen voor ze een post maken en er een escalerend forum ontstaat. :)

Met Vriendelijke Groet,

Iemand die er niks over te zeggen heeft maar zijn zorgen uit. :)
 
Reactiescore
376
Als je ergens niets over weet hou je beter je mond. In MOD zaten allemaal spelers die elkaar kende + punkerke en Smack. Al de 'gedumpte' spelers begrepen waarom dit gebeurde want zij kennen ons van andere werelden. Ik begrijp dat smack en punkerke dit rotter vonden dan de anderen, maar jij laat het wel totaal anders uitschijnen. De helft van de MOD spelers waren reeds MB, DU maar zaten in MOD om elkaar te kunnen deffen.

Verder wordt er niet voor punten gekozen maar voor een haalbare toekomst. Als je een beetje deftig naar de kaart kijkt, zag je dat FIOD en fiscus voor de fusie zo'n kleine 30 tal leden telde die allemaal op elkaar lagen. Jij, met al je ongelofelijke inzicht in beweegredenen van stamleiders, zal dan ook wel inzien dat dit onhaalbaar is. Er moet gewoonweg plaats gemaakt worden. Niet persé voor MOD leden maar in het algemeen voor iedere speler individueel.

Tot slot hebben wij het pewpew geval niet enkel opgelost door 1k pp te geven en dit erna te willen doodzwijgen. Pewpew heeft 19 dagen NAP gekregen en ik heb beloftes moeten maken naar mijn MB toe die mij ten ongunste komen omdat hij initieel niet wou stoppen met aanvallen.

Jij gooit hier enkel met modder, halve waarheden en beschuldigingen. Ga eerst langs beide kanten verhaal halen vooralleer je hier steeds weer opnieuw mensen zwart komt maken. Je bent vermoeiend. Maar soit. Ik kijk er naar uit om tegen jou aan te liggen zodat ik kan tonen hoe een noob ik ben met enkel punten en geen skills. Allemaal verkregen dankzij de 3k pp die ik heb gebruikt. Jieha.

Dit. Er klopt geen hout van zijn hele beredenering. Hij is er puur om te stoken, ook al is alles al gezegd, toegegeven en afgehandeld, zijn er altijd een paar lui (in dit specifieke geval mike) die maar door moeten drammen. Vragen om aandacht en makkelijk popi-jopi AF punten scoren.

Ga maar lekker door jongen, jij komt er op deze manier wel. Ook al ben je net vakkundig voor gefileerd en voor paal gezet door just me and you, zal er toch wel weer een slappe reactie van je komen. Want jij bent er vast zo een die denkt “als ik maar als laatst reageer dan heb ik gelijk”.

Dit is mijn laatste post over dit geheel, en ik verwacht hetzelfde van mijn overige stammies. Blaat nog gerust in het rond, maar niemand zal er nog meer op antwoorden.
 
Reactiescore
301
Er wordt vooral o tzettend veel gezeikt over niets.
Vind het wel grappig dat er over een fusie wordt gesproken. Het originele plan was alleen wat uitgebreider. De top 4/5 AASB leden zijn ook benaderd, maar bleven netjes op hun plek. Fiscus had de stam moeten worden die de wereld easy zou winnen. Persoonlijk vermaak ik me dus ontzettend door deze ontwikkelingen op het AF en dat wij de eerste slag hebben gewonnen. Wat betreft het herhalen ik vind dat er een paar dagen na dato echt nog wel ergens over gesproken mag worden. Zoals Mike al zegt het is wel een P&P forum. Alles wat andere partijen verkeerd doen moert onder een vergrootglas ;)

Als we nu oude koeien van een paar weken terug uit de sloot gingen halen dan snapte ik je frustratie, althans ik kan begrijpen waar het vandaan komt.

Dit was inderdaad het initiële plan om er enkele spelers van AASB bij te betrekken. Jij was direct zeer kordaat en duidelijk, Maar er waren ook twee spelers die zeer hard aan het twijfelen waren of toch op zijn minst interesse toonde . Ook dit kan aangetoond worden met screens. Vandaar dat er met deze spelers dus nog een tweede keer contact gezocht werd. Fiscus was ook op de hoogte van dit initiële plan.
 
Bovenaan