Top & Flopstammen

Reactiescore
454
Altijd als fier en taow wat doen om de wereld te verpesten is het

Ja maar jullie ja maar dit ja maar dat
 

DeletedUser79704

Guest
Altijd als fier en taow wat doen om de wereld te verpesten is het

Ja maar jullie ja maar dit ja maar dat
en leg me eens uit hoe die NAP de wereld verpest? jullie hebben alsnog weinig moeite om een acc weg te spelen van het verbond dus verandert opzich weinig lijkt het. als premade die met een hoop slaafjes gestart zijn hebben jullie sneller en betere edellijnen etc kunnen creeren en zijn jullie met betere papieren uit de start kunnen gaan. dat de rest van de wereld een NAP moet aangaan om jullie enigzins te kunnen afstoppen zou ik eerder als compliment bekijken.
 
Reactiescore
180
Bedankt voor alle reacties op mij. De vraag die @prone stelt is gewoon volledig terecht. Jullie noemen deze samenwerking een NAP maar dit is natuurlijk dikke onzin. Een account als Amen recapt dorpen dus grote kans dat ze ook bevelen delen etc want anders wordt er niet op zelfde dorp gerecapt, voorbeeld hiervan is vandaag tijdens de massa op Kanade.


Voor de rest zijn er vandaag ook flinke OS stijgingen bij Fier te zien. Enige aspect wat jullie nog niet hebben gedaan als grote coalitie is gecoordineerd aanvallen, maar dat zal ook wel volgen. Lang verhaal kort: Jullie noemen het een NAP maar dit is gewoon een BG en dat jullie dit aangaan als hele wereld tegen Hi Ho zegt genoeg over jullie als spelers.
Je haalt de woorden uit mn mond. Beetje scheef verhaal dit.

Ik dacht dat je op Taow doelde. Ik wil nog wel erkennen je Kanade en sommige acc's binnen Fier als pbg's mag zien.

Of een soort gelijke relatie als Prope en Hiho hadden.
Hoeveel zijn sommige acc's? Stam bestaat maar uit 10 spelers, elke speler erbij is al 10%.. Op den duur noem je dat geen pbg meer, maar gewoon een BG tussen 2 stammen in mijn ogen..
 
Reactiescore
3.584
Hoeveel zijn sommige acc's? Stam bestaat maar uit 10 spelers, elke speler erbij is al 10%.. Op den duur noem je dat geen pbg meer, maar gewoon een BG tussen 2 stammen in mijn ogen..

Van mij mag je het ook best zien als een BG tussen Kanade en Fier al is dat zeker niet officieel het geval. In ieder geval hebben we op dit moment helemaal niets met andere Alea accounts dus een BG tussen beide stammen is geen sprake van.
 
Reactiescore
180
Van mij mag je het ook best zien als een BG tussen Kanade en Fier al is dat zeker niet officieel het geval. In ieder geval hebben we op dit moment helemaal niets met andere Alea accounts dus een BG tussen beide stammen is geen sprake van.
Nu komen we ergens concreets ;). Maakt het voor mij en denk ik voor velen wel wat duidelijker.
 
Reactiescore
259
Zolang HiHo samenwerkt met de 85rimstammen in het oosten en zuiden is de wereld gewoon prima nog in balans imo.
 
Reactiescore
766
Zolang HiHo samenwerkt met de 85rimstammen in het oosten en zuiden is de wereld gewoon prima nog in balans imo.
Dat jullie dit zelf niet achterhaald vinden, triest.
 
Reactiescore
766
Bovenaan