Top- / Flopstammen

DeletedUser51839

Guest
1 stam die ik al claim als flop, maar kan nog niet zeggen wie maar damn, dikke noobs :eek:
 
Reactiescore
420
Ja en ze worden net zo snel weer van de kaart gespeeld door Opinio :)
 
Reactiescore
1.367
Ja en ze worden net zo snel weer van de kaart gespeeld door Opinio :)

Inb4 opinio weggespeeldt door een stam met 40 leden en 100k/speler
 
Reactiescore
420
Snap geen kloten van je opmerking maar zal aan mij liggen dan :D
 
Reactiescore
1.367
Snap geen kloten van je opmerking maar zal aan mij liggen dan :D

Jij hebt het over DGM, stam met 40 leden, die je zou weg edelen. Ik draai het om en zeg dat ze jullie edelen
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
16 personen is geen massastam, 17 wel. Is dat jouw redenering?

Waar zeg ik dat wij geen massa stam zijn? Vond het simpelweg opvallend dat Opinio van 10ish leden nu ineens 17 heeft

Ja zo is het idd. Wij zoeken nog 3 leden om de 20 te halen en beginnen dan aan Opinio-Oost.

Jullie worden Fusionio Westus, wij Fusionio Oostus
 
Reactiescore
420
Volgens mij heb jij nog prut in je ogen want wij hadden 12 leden NOOB!


Oké een beetje zoals Game of Thrones dan?
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser78672

Guest
Beats! zal deze wereld gaan winnen denk ik of No moet ook slim gaan recruteren om nog enige kans te maken.
Meningen?
 

DeletedUser71526

Guest
In het eerste opzicht vrij correct puur op puntenaantal gekeken :)
Echter kampt Beats naar mijn horen met enkele inactieve accounts, eens ze dit hebben opgelost maken ze volgens mij wel een mooie kans op wereldwinst, niet tegenstaande dat ze het moeilijk zullen krijgen met No.! :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja het front account waar ik nu op knal.. Als de rest ook zo is win ik nog solo van Beats met anderhalve oog dicht... Tjeeezzz
 

DeletedUser78672

Guest
Wanneer beats! DGM-O weg heeft gespeeld,wat denk ik de bedoeling is,bezitten ze bijna de gehele westelijke kant van de wereld.
Dan word het voor No. erg lastig om daar in de huidige vorm wat tegenover te stellen.
 

DeletedUser71526

Guest
Wanneer beats! DGM-O weg heeft gespeeld,wat denk ik de bedoeling is,bezitten ze bijna de gehele westelijke kant van de wereld.
Dan word het voor No. erg lastig om daar in de huidige vorm wat tegenover te stellen.
Dat is zeker een feit, maar kun je ook zeggen aan de andere kant. Eens No. WST weg heeft gespeeld hebben wij de gehele oostkant... Zo kun je blijven doorgaan natuurlijk
 

DeletedUser60797

Guest
Dat is zeker een feit, maar kun je ook zeggen aan de andere kant. Eens No. WST weg heeft gespeeld hebben wij de gehele oostkant... Zo kun je blijven doorgaan natuurlijk

Tegen die tijd heeft Johnny English toch al de gehele oostkant?:oops:
 
Bovenaan