Top/flopstammen

  • Topicstarter Deleted User - 2265525
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Deze morgen is me net weer iets raars overkomen. Ik, team Holy Cola, werd ineens beschuldigd van stabben. Niet zomaar een stab maar zelfs een grote stab.
The Black Captain 06.03.17 13:06
Rare taktiek, eerst naar sexy komen voor hulp voor poef, vervolgens bg aanvraag doen en als dat niet doorgaat mag hij in platy anders niet. Beetje een grote stab vind je niet?

Timon

The Black Captain 06.03.17 13:09
Je zegt letterlijk tegen hem, zullen we nap doen om poef kapot te maken, vervolgens ja je samenwerken met de vijand en geef je hem een nap en zoek het maar uit. Dat is echt een diep trieste instelling. Ik snap dat je D geen overwinning gunt, maar hoe jij je zaakjes regelt is echt diep triest.

Timon

Hij beschuldigt mij dus van stabben vooraleer al zelfs iets hebben te gedaan. Omdat wij het niet via pm hebben kunnen uitpraten willen wij even laten zien dat er wel degelijk geen sprake is van een stab vanuit Holy Cola. Om dan maar even de situatie uit te leggen:
Wij hadden inderdaad een persoonlijke nap met .Final Meltdown. Hij was onze buurman en een ex-loctor lid waarmee wij altijd wel een beetje goed contact mee hebben gehouden. Hij grensde ook aan poef die onrechtstreeks wat te maken had met Slycooper. Dus het was een wederzijds goed contact omdat het wat belangrijk was voor beide partijen dat zij niet werden geëdeld want dan lag hun flank open. Er is ondertussen al een hele tijd tussen dat wij die nap met Final hebben afgesproken. Toen D met zowat heel de westkant en noordkant bg's begon te sluiten en zogoed als alle grotere stammen ofwel recruiten(WAU) oftewel er een soort van BG mee afsluiten (Sexy). Dit allemaal om POEF maar tegen te houden. Hier ga ik zelf niet echt verder over uitbreiden want dat is al genoeg hier gedaan.

Wij van Platy hadden zoiets van: Wij kunnen hier wel op ons gemakje verder edelen en wat vechten tegen slycooper en TA maar uiteindelijk zit de rest van de wereld tegen POEF en zitten wij maar wat te kloten. Omdat wij totaal niet gediend waren van D door hun recruitingsbeleid en willen samen werken met kata'ers, hebben wij gekeken wat wij hieraan kunnen doen. Na enkele afspraken gemaakt te hebben wij besloten om onze edelrichting te veranderen naar de core van de wereld, naar D gericht dus. Hierdoor hebben wij onze persoonlijke NAP opgezegd met Final. Echter hebben wij dit mooi afgesloten. Wij hebben hem zelfs een voorstel gedaan om toch samen te werken met ons maar dit is afgewezen door hun. Dit kwam omdat Final wel, in tegenstelling tot ons, de kant van D heeft gekozen.

Na overleg en op aanvraag van Final hebben wij hem een 4 dagen nap aangeboden. Dit zodat al zijn troepen en clears weer zijn opgebouwd en onze oorlog goed van start kan gaan.
.Final Meltdown 06.03.17 15:04
Anders stel ik voor da we de NAP afhandeling 1 dag langer laten duren, 4 dagen totaal tot de 10e om 7.15 dus.
Dit omdat ik gisteren nog een volledige aanval op repel heb gedaan, en clears 4 dagen nodig hebben om te herbouwen.

Zou dat dan wel een fair afhandeling vinden, want als ik het van tevoren had geweten had ik repel natuurlijk niet aangevallen :p

Holy Cola 06.03.17 15:06
Lijkt mij fair! Dus prima

.Final Meltdown 06.03.17 15:12
Waardeer ik zeer!

Nou dan wil ik je nog bedanken voor het vaak goede contact dat we hebben gehad en wens ik je/jullie succes voor het verdere verloop van de wereld!

Denk dat hier dus geen sprake is van een vieze afhandeling of dergelijke. Toch kregen wij dit niet aan het hoofd van de al te slimme Timon.
The Black Captain 06.03.17 13:23
Moet ik weer in herhaling vallen? Het gaat er toch om dat julli sexy het vertrouwen geven tegen poef te gaan en opeens uit het niets zeg je ja we hebben bg met poef we geven je 3 dagen nap en dag he. Snap jij dan echt niet dat dat imens smerig is?
The Black Captain 06.03.17 13:36
Zeg gewoon iets als. Wij willen een 1% kans om te winnen en poef laten winnen ipv met z on onzin excuus te komen
The Black Captain 06.03.17 13:39
Jij denkt toch niet dat platy ooit een kans maakt in een 1vs1, je kwam sly cooper al niet eens langs laat staan poef

Timon

Dus om even terug te komen op deze quotes:
1) Ten eerste hebben wij niet zomaar iets uit het niets gezegd. Vanaf het moment dat wij de gesprekken met POEF begonnen zijn hebben wij final gecontacteerd dat het onze nap eventueel stop gezet gaat worden doordat wij met POEF in gesprek zijn. Dus daar gaat je eerste quote al...
2) Nja wij willen dus een 1% kans en gewoon de slaafjes van POEF spelen. Rara je hebt het weer mis:eek:. Je kent de voorwaarden niet van onze samenwerking. Als je die had gekend dan zou je weten dat het onmogelijk gaat zijn dat wij eventuele slaafjes worden en als wij door D zouden komen de wereldwinst regelrecht naar zou POEF gaan.
3) We maken dus geen kans tegen het al te sterke en almachtige D. Want ohjee wie zou er nu winsten kunnen maken tegen 1vd grootste internstammen aller tijden? Maar wacht wat zag ik dan al ineens voorbijkomen in de welkomstpagina? Je kan het amper raden: Platy maakt al winsten tegen de king van de bg's(Alexander)Hij maakt zelfs van de neutrale bb's in z'n cluster z'n bg...
upload_2017-3-6_22-12-39.png
Hiervan zijn er uiteindelijk maar 2 dorpen terug veroverd en zo staat Platy dus al 2 dorpen in de winst tegen D ondanks de ontelbare buffers van D. Maar wees niet ongerust @Alexander, als je gaat runnen kan je direct kiezen uit een 10-tal plaatsvervangers.:oops:


Uiteindelijk is het erop neergedraaid dat wij een bende noobs zijn en dat 'als wij denken dat deze bg ons een kans geeft, we ze moeten pakken'.
Kappa is iets wat op een streaming site bedacht is, waar normaal gesproken oudere mensen geen deelname bij hebben. Ik had al gehoord dat je 14 jaar oud was, dus is dat nog wel begrijpelijk.

Timon
The Black Captain 06.03.17 16:59
Man, je zegt dat ik kinderachtige termen gebruik, terwijl je zelf woorden gebruikt die afkomstig zijn van sites, waar de jongere bevolkingsgroep overheerst. Denk even na voordat je iets typed. --> KAPPA:DDT-fout+ foute stam....

The Black Captain 06.03.17 17:07
B
Timon
en ik nou zo goed in discussiëren of ben jij nou ongeloof slecht in discussiëren, want je roept zomaar dingen die dan een post later tegen je gebruikt worden. Je kan wel sarcastisch zitten doen, maar je beargumentatie was volledig foutief. Niet elk iemand van die leeftijd maakt nog dt fouten hoor, dat zijn denk ik meer de jongeren met een laag schoolniveau.


Timon
Wanneer hij dan echt niet meer weet te zeggen begint hij het argument van leeftijd maar aan te halen. Maarja ik ben dan ook wel een 14-jarig:confused::confused::eek: kind?!. Ik ben gewoon een normale adolescent( niet 14-jaar) die zoals wel meer hier tw spelen. Verder zei hij ook nog dat iedereen die Kappa zegt een kind is en volgens hem dus niet kan tippen aan de allerslimste Timon...
Je hebt al gemerkt dat ik doorheen mijn teksten wat gespot heb met Timon zijn intelligentie. Dit is niet alleen te blijken uit zijn eigen uiterst domme posts maar ook aan het feit dat hij zichzelf kinda dom noemt. Hij zegt dus letterlijk dat mensen die nog DT fouten maken, mensen met een laag niveau zijn...

Bij deze heb ik dus niet alleen ons wat vrijgesproken van Timon's valse beschuldigen, ook heb even de intelligentie van Timon zelf toegelicht met zijn eigen mening en daarbij ook nog even de allermachtigheid van zijn stam wat aangetast.

En omdat het hier gewoon past:
218.png_large
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77549

Guest
Ah mn lieve du tje, wat een bazin is het, staat nacht en dag klaar voor ons, een betere kun je je niet wensen! <3
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
The Black Captain 06.03.17 13:39
Jij denkt toch niet dat platy ooit een kans maakt in een 1vs1, je kwam sly cooper al niet eens langs laat staan poef

Timon


Dit is een een zeer opmerkelijke uitspraak vanuit |D|... Vanochtend hebben we inderdaad 4 dorpen van Alexander gepakt, dat was 1 vs 1. Als reactie op die 4 dorpen krijg ik daarna aanvallen van volgende spelers:

- Alexander-the-Great ~ |D|
- FluffyButDangerous ~ |D|
- Evil within ~ PoE
- Jokers ~ TA
- Bivervici ~ TA
- Zykrov ~ =DR=
- Djawzhy ~ TGA (heeft mogelijks bevel geannuleerd, vind iig geen rapport meer maar hij liep effectief)
Dat zijn 5 stammen, eventueel kan ik die laatste wegdoen omdat hij annuleerde maar langs de andere kant is Bivervici pas naar TA gegaan nadat hij zijn aanvallen stuurde. Dus al bij al 5 stammen is een juist statement. Verder doet het statement van Alexander vermoeden dat hij een andere visie heeft over deze 1 VS 1 strijd waar The Black Captain over spreekt.

Alexander-the-Great 06.03.17 16:02
Stack jij ff bij straks?

tim010 06.03.17 16:02
Hangt er vanaf hoeveel slaafjes jij nog kan bijsteken

Alexander-the-Great 06.03.17 16:03
Heb er genoeg dus blijven stacken zou ik zeggen
 

Deleted User - 2265525

Guest
Niet te vergeten dat Timon zei dat Holy Cola weinig ODA had. :rolleyes:
 

DeletedUser75558

Guest
Dit is denk ik de wel meest zinloze onzinnige post ooit gepost deze classic, wat wil je hiermee zelfs bereiken? Ik gaf enkel aan dat het heel smerig is tegen melt eerst te zeggen dat je o zo graag met hem poef wilt neer halen en vervolgens een bg aanvraag bij ze doet en dan zeggen, ja ik geef je 3 dagen nap en dan val ik je aan. Het is en blijft een vieze actie, daar kan je niet omheen draaien. Daarna ging je als een malloot op pm' s reageren met 3 verschillende personen, ik weet echt niet wat je hier mee wilt bereiken, maar goed. Vergeet je vriend moonlight niet:

Resultaten (Verversen) (Toon enkel vergelijkenis) (Sla instellingen op)
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: Platy.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:
Kant 1: 1,284
Kant 2: 5,442
Verschil: 4,158
chart

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 59
Kant 2: 11
Verschil: 48

Je staat eerder z' on 48 dorpen in de min, maar goed, dit zal wel weer aan mij liggen

Ik type snel in pm' s ja? Wat ik niet kan bewerken, dus dat valt gewoon te verklaren hoor. Dit is trouwens geen betoog examen of wat, dus erg knap van je dat je je bericht 2 keer naleest voordat je het verstuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Moonlight jaja overwinning van D :rolleyes: Je hebt eerst je BG stam TA erop gestuurd, daarna I om pas nadat het account gebroken was te komen edelen

Alexander-the-Great 06.03.17 16:17
Enne even terug lezen had het niet over Moonlight he, die waren we al vanuit TA aan het bestoken daar ben ik al een enige tijd uit dus de rest kwam later niet eerder... maar goed je let weer eens niet op.
 
Reactiescore
127
Dit is denk ik de wel meest zinloze onzinnige post ooit gepost deze classic, wat wil je hiermee zelfs bereiken? Ik gaf enkel aan dat het heel smerig is tegen melt eerst te zeggen dat je o zo graag met hem poef wilt neer halen en vervolgens een bg aanvraag bij ze doet en dan zeggen, ja ik geef je 3 dagen nap en dan val ik je aan. Het is en blijft een vieze actie, daar kan je niet omheen draaien. Daarna ging je als een malloot op pm' s reageren met 3 verschillende personen, ik weet echt niet wat je hier mee wilt bereiken, maar goed. Vergeet je vriend moonlight niet:

Resultaten (Verversen) (Toon enkel vergelijkenis) (Sla instellingen op)
Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: Platy.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:
Kant 1: 1,284
Kant 2: 5,442
Verschil: 4,158
chart

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 59
Kant 2: 11
Verschil: 48

Je staat eerder z' on 48 dorpen in de min, maar goed, dit zal wel weer aan mij liggen

Ik type snel in pm' s ja? Wat ik niet kan bewerken, dus dat valt gewoon te verklaren hoor. Dit is trouwens geen betoog examen of wat, dus erg knap van je dat je je bericht 2 keer naleest voordat je het verstuurt.

Ik kan me herinneren dat je nieuwe stamgenoot viktor precies hetzelfde tegen poef zei of D. Maar dat is dan natuurlijk weer anders....
 

DeletedUser75558

Guest
Moonlight jaja overwinning van D :rolleyes: Je hebt eerst je BG stam TA erop gestuurd, daarna I om pas nadat het account gebroken was te komen edelen

Alexander-the-Great 06.03.17 16:17
Enne even terug lezen had het niet over Moonlight he, die waren we al vanuit TA aan het bestoken daar ben ik al een enige tijd uit dus de rest kwam later niet eerder... maar goed je let weer eens niet op.
Jullie pronken met 1 dorp winst, vervolgens zet ik feitelijke informatie erop en dan is het weer niet goed. Ga gewoon lekker slapen en kom morgen met gezond verstand terug.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kijk dit soort propaganda voeringen vind ik nu heel leuk. Iemand zet een situatie neer waarin een andere partij niet al te positief naar boven komt. Als reactie op deze negatieve propaganda aan hun adres gaat deze partij een weerwoord verzinnen. Nu heb je de interessante discussies waarin de tegenpartij met een verzorgd antwoord komt, of je heb het andere geval waar de tegenpartij maar snel een zwakke tegenreactie wil geven door tussen de lijnen door te lezen. Meestal gevolgd met een zwakke one-liner ter belediging van de eerste partij.

De zwakke one-liner in dit geval is het gezonde verstand. Bij mijn weten is dat altijd actief bij mij. Hoe die situatie bij jou zit daar hou ik mij (ondanks de grote twijfels) niet mee bezig. Het lijkt me niet bepaald een teken dat je de bovenhand hebt in een discussie als je een andere speler op zulke zaken moet proberen pakken. Aangezien mijn gezond verstand actief is, ben ik ook in staat die zwakke tegenreactie te ontkracht. Hier in dit geval draait dit rond 'het pronken met 1 dorp winst'.

Wel, indien je de discussie met enige aandacht hebt gelezen, wat in het vervolg wel een aanrader is als je wilt reageren, dan zie je dat de eerste post van Requiem For A Dream is opgebouwd volgens een bepaald patroon. Er wordt steeds gestart met een gesprek dat hij had met The Black Captain, mocht je dat stukje gemist hebben : die bruine spoilervakjes daar kan je op klikken en dan krijg je extra tekst, kan handig zijn voor je volgende reactie. Maar dus er wordt gestart met het gesprek waarna Requiem For A Dream een antwoord/reactie geeft op de bepaalde zaken die in deze gesprekken worden aangehaald. Zo zie je dat de screenshot over de winst op |D| een reactie was om de bewering dat Platy het niet 1 VS 1 zou aankunnen tegen |D|. Is dit stoefen? Neen natuurlijk niet. Dat is gewoon een beeld dat toont wat een lullige, domme en oncorrecte bewering The Black Captain had gemaakt in die PM. Maakt het uit dat |D| drie van die vier dorpen heeft teruggepakt? Neen. Het enige doel van die screen was het weerleggen van die voorgaande bewering.

Graag in het vervolg dus :
- Grondig de posts lezen
- Niet op de man gaan spelen, zeker niet als je niet de slimste persoon in de discussie bent.
- Inhoudelijk reageren
OF
- Gewoon zwijgen

Met vriendelijke groetjes,
Het gezond verstand van Tim
 

Deleted User - 2265525

Guest
Hij beschuldigt mij dus van stabben vooraleer al zelfs iets hebben te gedaan. Omdat wij het niet via pm hebben kunnen uitpraten willen wij even laten zien dat er wel degelijk geen sprake is van een stab vanuit Holy Cola. Om dan maar even de situatie uit te leggen:

Dit is denk ik de wel meest zinloze onzinnige post ooit gepost deze classic, wat wil je hiermee zelfs bereiken?
Do I need to say more?
 

DeletedUser78275

Guest
Wat maakt poef D gelukkig
Nu is het D met z'n bg's vs poef met z'n bg's.
Dus kunnen ze niks meer van de bg's zeggen.

Wat zorgt voor een oorlog tussen platy en D = Poef gelukkig

Je ziet 50% van de oorlog wordt gespeeld op het AF.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als je Timon aka malle knakkers onder een pm ziet staan zou ik niet de moeite nemen om te reageren, verspilde moeite
 

DeletedUser77689

Guest
Dit is denk ik de wel meest zinloze onzinnige post ooit gepost deze classic, wat wil je hiermee zelfs bereiken? Ik gaf enkel aan dat het heel smerig is tegen melt eerst te zeggen dat je o zo graag met hem poef wilt neer halen en vervolgens een bg aanvraag bij ze doet en dan zeggen, ja ik geef je 3 dagen nap en dan val ik je aan. Het is en blijft een vieze actie, daar kan je niet omheen draaien. Daarna ging je als een malloot op pm' s reageren met 3 verschillende personen, ik weet echt niet wat je hier mee wilt bereiken, maar goed. Vergeet je vriend moonlight niet:

Ben jij echt de meest hypocriete gast op heel dit forum
 

DeletedUser74009

Guest
Het jammere hiervan is, is dat ZiuBird afgelopen weken zo goed als niet te bereiken was en daardoor ook geen activiteit vertoonde ingame. Dus die kans op overleven had hij best verdiend, maar hij pakte hem niet echt en wilde/kon hem denk ik ook niet pakken.
Dat blijkt nu wel doordat Bart zich niet verzet met Ziu en alleen de kans wilt om naar POEF te kunnen jumpen om daar BB's uit te gaan bouwen.

Verder lijkt mij de keuze vanuit Viktor (ons) wel logisch toch, we gaan van weinig perspectief naar een beter perspectief. Uiteraard zijn we gaan overleggen met stamgenoten en de enige die daar actief aan kon bijdragen was pr0sc0pezz, die de gehele wereld al aan onze zijde gestreden had. Toen de onderhandelingen positief bleken en pr0sc0pezz ook vrede had met deze optie, is het allemaal snel gegaan.

Ik zie niet echt wat dit te maken heeft met de manier van communiceren. Dat jullie een goedkope reden hadden -immers zou in mijn stam bijv. spelers zoeken dan op een prioriteit komen te staan verplaats internen of overstappen naar de vijand- om hem te dumpen, doet niet veel af aan het feit hoe hij daarna werd behandeld.

Een nap van 1-2 dagen aanbieden is gewoon belachelijk. Net als het niet communiceren dat D/laatste wel/niet met de nap besprekingen mee behoren te worden genomen (en met dus laatste ook gewoon ziubird lopen te aanvallen). En inderdaad wat ik me, net als ziubird afvraag is waarom zou hij opeens niet meer zijn vijanden mogen aanvallen. Immers wordt hij -al was hij daarvoor inactief- dan wel plots gehinderd in zijn edelmogelijkheden, daarvoor moet dan wel een compensatie komen lijkt me.
Natuurlijk conflicteert dat wel enigszins met elkaar, maar dat geeft el weer hoe slecht of onduidelijk die afhandeling is geweest.

Die keuze van Viktor en jou lijkt me logisch tot op een zeker punt. Je wist dat D al BG's had met al die stammen die Tim010 heeft laten zien in zijn post dus dat je extern account 21? wordt. En dan ga je er daar nog bij zitten. Volgens viktor 'om nog wat van de wereld te maken'. Ja lekker safe zitten en internen enzo.
Terwijl 2 dagen ervoor door Viktor en jou eerst nog geschreven werd dat jullie doel op de wereld is/was om |D| weg te werken. Toettoet boing boing denk ik dan.

Volgens mijn bronnen is op het moment van jou schrijven die vv al in D gekomen en kunnen jullie Ziubird alsnog internen. Dus ik weet niet zo goed waar je over praat met die BB's.

Ik gaf enkel aan dat het heel smerig is tegen melt eerst te zeggen dat je o zo graag met hem poef wilt neer halen en vervolgens een bg aanvraag bij ze doet en dan zeggen, ja ik geef je 3 dagen nap en dan val ik je aan. Het is en blijft een vieze actie, daar kan je niet omheen draaien. Daarna ging je als een malloot op pm' s reageren met 3 verschillende personen, ik weet echt niet wat je hier mee wilt bereiken, maar goed. Vergeet je vriend moonlight niet

Ik vind het een wezenlijk verschil of het gaat om een overstap van je eigen stamgenoten naar de vijand (in het geval van ziubird) dan het wegvallen van externe steun (Platy-Sexy). Het verschil is dat het perspectief van Ziubird gelijk nul is, terwijl er voor Melt weinig veranderd, behalve dan dat de steun van platy wegvalt. Melt houd gewoon zijn vijandigheid met POEF, immers hebben wij niks te maken met betrekkingen tussen platy en Sexy. En melt behoud gewoon zijn stam & steun daarin, en heeft o.a. nog jullie.

In een wereld met alleen os binnen je eigen stam, is juist het overstappen van 2 stamgenoten naar de vijand met een belachelijke eerst gestelde termijn van 1-2 dagen, een donderslag bij heldere hemel.

Wat maakt poef D gelukkig
Nu is het D met z'n bg's vs poef met z'n bg's.
Dus kunnen ze niks meer van de bg's zeggen.
Wat zorgt voor een oorlog tussen platy en D = Poef gelukkig
Je ziet 50% van de oorlog wordt gespeeld op het AF.

Met POEF BG's. Juist. Laten we eens even kijken.
Ik denk dat als ik een kwantitatief verschil ga opmaken, ik behoorlijk sterk in jullie voordeel kom. Eens tellen, die 4/5 stammen die Tim010 opnoemt, WAU, WAT2, ~I~ & Sexy.

Kwantitatief komen we dan uit op, ah, 8 verschillende stammen minstens waar |D| mee samenwerkt, dat is 6 meer dan dat POEF doet. Dan nog de dorpenhoeveelheid. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, heeft |D| samenwerkingen (inc. henzelf) met 46,4% van de wereld.
En poef met 25,9% van de wereld. Dus een voordeel voor |D| van ruim 20% dominatie.
Ik heb dan nog niet naar de interns e.d. gekeken. Maar beseffende dat |D| ook nog maar bestaat uit 2 originele accs, en accounts als alexander ruim honderd barbarendorpen hebben geedeld denk ik niet dat ik hierover mezelf hoef uit te laten.

Dus, wil je aub, je grote waffel houden. Dankuwel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Ik moet zeggen dat het toch echt werkelijk belachelijk is hoe jullie echt exact dezelfde situaties van elkaar weeral proberen te onderscheiden. Ik snap dat je je bg's een beetje wilt beschermen op het af, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat het bij ziubird geheel anders verliep. Final meltdown kreeg een "compensatie" ja, weet je welke? Dat die gedwongen mb moet worden of DU, dan snap ik wel dat die bij ons aanklopt en dat wij dan hem met open armen ontvangen. Je praat over het wegvallen van een externe steun? Ziubird deed al weken niks meer en was dus ook zinloos om mee te spelen uberhaupt, dan nog vind ik Bart persoonlijk een van de smerigste figuren die hier rondloopt (die mijn account weggaf aan de vijand). Dat terzijde had final totaal niet verwacht dat Platy met z'on absurd idee aankwam om lekker bij poef een bg aanvraag te doen. Vind het echt een super slap excuus, dat jullie trouwens zeggen dat de bg er kwam, omdat anders wij een bg met platy hadden. Je had echt wel uit mijn bedoelingen op skype kunnen weten dat wij dat nooit zullen doen, dus vind dat echt mega slap. Zeg gewoon dat jullie echt haast geen kans maken op de wereldwinst (door gebrek aan kwantiteit ook). Want dat is ook echt de werkelijke reden waarom jullie het deden en wie zegt überhaupt dat het triest is dat jullie dat doen? Ik vind het volledig begrijpelijk, alleen zoals Joachim ook al zei past het zeker niet bij jullie speelstijl, maar goed dat moeten jullie volledig zelf weten.
 

DeletedUser72857

Guest
Ik moet zeggen dat het toch echt werkelijk belachelijk is hoe jullie echt exact dezelfde situaties van elkaar weeral proberen te onderscheiden. Ik snap dat je je bg's een beetje wilt beschermen op het af, maar ga alsjeblieft niet zeggen dat het bij ziubird geheel anders verliep. Final meltdown kreeg een "compensatie" ja, weet je welke? Dat die gedwongen mb moet worden of DU, dan snap ik wel dat die bij ons aanklopt en dat wij dan hem met open armen ontvangen. Je praat over het wegvallen van een externe steun? Ziubird deed al weken niks meer en was dus ook zinloos om mee te spelen uberhaupt, dan nog vind ik Bart persoonlijk een van de smerigste figuren die hier rondloopt (die mijn account weggaf aan de vijand). Dat terzijde had final totaal niet verwacht dat Platy met z'on absurd idee aankwam om lekker bij poef een bg aanvraag te doen. Vind het echt een super slap excuus, dat jullie trouwens zeggen dat de bg er kwam, omdat anders wij een bg met platy hadden. Je had echt wel uit mijn bedoelingen op skype kunnen weten dat wij dat nooit zullen doen, dus vind dat echt mega slap. Zeg gewoon dat jullie echt haast geen kans maken op de wereldwinst (door gebrek aan kwantiteit ook). Want dat is ook echt de werkelijke reden waarom jullie het deden en wie zegt überhaupt dat het triest is dat jullie dat doen? Ik vind het volledig begrijpelijk, alleen zoals Joachim ook al zei past het zeker niet bij jullie speelstijl, maar goed dat moeten jullie volledig zelf weten.

Je zit non stop te klagen in pm en te doen, vanaf dat je ook maar iets hoort begin je te pm'en (wat je goed recht is). Maar zodra we vragen om concreet te worden of eens in te gaan op berichten dan of A) je negeert inhoudelijke dingen B) je zegt dat je maar op mobiel zit en dus niet kan kijken.

Als ik naar de posts hierboven kijk zie ik dat er redelijk wat rechtstreeks naar TBC's account gericht is, maar echt specifiek er op ingaan doe je weeral niet.

Het punt dat POEF nu ook eens een 'bg' heeft zit je duidelijk dwars, daar gaat je plan om met een extreme overmacht te gaan strijden. Nu zal het maar een gewone overmacht worden. Ik zie dat connor trouwens weeral mooi geinternt wordt door fluffy, lekker he zo een gratis dorpjes. Is trouwens barbs uitbouwen niet exact wat jullie doen met Sevnx, laatstewereld,... en ook zelf hebben voorgesteld aan Ziubird om hem een 'keus' te geven.

Ga letterlijk eens het aantal accounts en punten opsommen anders die langs kant D samenwerken (met verschillende doelen) en doe dat dan eens met POEF. Volgens mij zal het al bij al nog meevallen hoor. Ik begrijp niet goed dat jij het ons gaat verwijten dat er met een stam wordt samengewerkt, daar hebben we ook nooit commentaar op gegeven. Wel op het overmatige gebruiken/misbruiken van slaafjes/knechtjes/bondgenoten/ (perma)vv's. Je begrijpt dat je het wel hebt moeten uithangen vooraleer wij een meerderheid kunnen vinden in een stemming voor een bg.

Je had me trouwens er bijna toe verleid je stukje niet te lezen door er geen enters tussen te zetten, jammer voor mezelf dat ik het toch gelezen heb :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33734

Guest
Ik wil wel even verduidelijken dat conor driekwartweek foetsie was en de vv ergens neergegooid had, en nu de vv afbrak, wat barbjes edelde en verder iedereen compleet negeert (Als in, niet eens PM's openen dagenlang) en nu blijkbaar weer foetsie is.

Tis dus niet dat die dorpen gratis aan fluf gegeven worden, maar enkel gehandeld wordt om die dorpen niet praktisch gratis naar jullie te laten overgaan (Zouden jullie ook doen)
 

DeletedUser75558

Guest
Je zit non stop te klagen in pm en te doen, vanaf dat je ook maar iets hoort begin je te pm'en (wat je goed recht is). Maar zodra we vragen om concreet te worden of eens in te gaan op berichten dan of A) je negeert inhoudelijke dingen B) je zegt dat je maar op mobiel zit en dus niet kan kijken.

Als ik naar de posts hierboven kijk zie ik dat er redelijk wat rechtstreeks naar TBC's account gericht is, maar echt specifiek er op ingaan doe je weeral niet.

Het punt dat POEF nu ook eens een 'bg' heeft zit je duidelijk dwars, daar gaat je plan om met een extreme overmacht te gaan strijden. Nu zal het maar een gewone overmacht worden. Ik zie dat connor trouwens weeral mooi geinternt wordt door fluffy, lekker he zo een gratis dorpjes. Is trouwens barbs uitbouwen niet exact wat jullie doen met Sevnx, laatstewereld,... en ook zelf hebben voorgesteld aan Ziubird om hem een 'keus' te geven.

Ga letterlijk eens het aantal accounts en punten opsommen anders die langs kant D samenwerken (met verschillende doelen) en doe dat dan eens met POEF. Volgens mij zal het al bij al nog meevallen hoor. Ik begrijp niet goed dat jij het ons gaat verwijten dat er met een stam wordt samengewerkt, daar hebben we ook nooit commentaar op gegeven. Wel op het overmatige gebruiken/misbruiken van slaafjes/knechtjes/bondgenoten/ (perma)vv's. Je begrijpt dat je het wel hebt moeten uithangen vooraleer wij een meerderheid kunnen vinden in een stemming voor een bg.

Je had me trouwens er bijna toe verleid je stukje niet te lezen door er geen enters tussen te zetten, jammer voor mezelf dat ik het toch gelezen heb :(
Je hebt het duidelijk dus niet gelezen, waar zeg ik dat ik poef die bg verwijt? Ja dacht ik al nergens, ik begrijp dat je me graag uit de tent wilt lokken en dat ik dat in het vervolg ga zeggen. Helaas voor jou, poef staat volledig in het recht om die bg aan te gaan, sterker nog het is meer dan eerlijk. Ik zeg enkel dat dit niet past bij de speelstijl die velen van je stam zeggen te hanteren. Dit zijn dan ook 2 totaal verschillende dingen. Fluffy internt conor? Laat me niet lachen, jullie weten dondersgoed dat er niemand op conor zat, dus je argumentatie is hier nogal slap.
 
Bovenaan