Top/flopstammen

Reactiescore
1.167
Reactiescore
510
Gefeliciteerd POEF!
 
Reactiescore
1.094
Is platy nu ook recuut to win?
Ze nemen tim010 aan nadat Moonlight gebroken is.
En ze internen Moon nu ook :eek:
Wat een ramp ...

Maar hier wordt geen heel topic aan besteed omdat ze geen rechtstreekse concurrent zijn voor poef voor eindwinst?

Vergeet er niet bij te vertellen dat tim010 de speler is die D voor zielige interners uitmaakt en vervolgens de allergrootste internstam ooit joined.

Wat grappig is het eigenlijk om dit soort posts te lezen waarin Tim010 als een soort hypocriet wordt afgeschilderd toen hij platy joinde, vanwege o.a. interns van platy. en nog geen 2 weken later liggen alle moraalbrekers van ~I~ (vriendjes van GOUD) in tim zijn cluster barbaren te edelen. En heeft ~I~ zelf ook een dot barbaren en interns achter hun naam staan (en nog vele die volgden).

Ja deze 2 knakworsten hebben zich even goed voor schut gezet.
 
Reactiescore
660
Nog efkes en het is allemaal voorbij. Wie zal na ons de mods het vuur aan de schenen leggen als ze weer fouten maken met instellingen? Dat vraag ik me eigenlijk af. Of gaan die braaf knikken en slikken.
 

DeletedUser75892

Guest
Nog efkes en het is allemaal voorbij. Wie zal na ons de mods het vuur aan de schenen leggen als ze weer fouten maken met instellingen? Dat vraag ik me eigenlijk af. Of gaan die braaf knikken en slikken.

Classics zullen een soort speed casual worden waar figuren als Mastermark, Fluffy, BigDaddy, Charlie etc een ware wedloop naar snelste interner maken.
Verhalen zullen gezongen worden over ene krijger genaamd Robbeke, verhalen over lang vervlogen tijden.


The years went by
And we lost sight
Of the guys back then
We used to rule the night

And still I never will forget
Or will regret
Those times that we had

We were the kings of night
As we stood side by side
We used to rock the place until the early light
 
Reactiescore
660

over oude krijgers gesproken. Deze heeft zelfs geen tekst nodig. Gewoon bommen droppen verdekke.
 
Reactiescore
1.094
Ik denk het ook, met het verdwijnen van de krijgers zullen de classics een strijd worden tussen bedrog en interns.

Ben blij daar geen onderdeel meer van uit te maken. De enige die ik nog kansen tegemoet zie zijn gasten zoals Steven (co), tim010 en Holy Cola. Maar dan raad ik ze wel aan te kiezen voor wat meer anonimiteit en wellicht ook zoekend naar premades.

Want anders worden ze slachtoffer van de bedriegers en interners tiranie, die vanzelfsprekend hun uit de weg wilt hebben.
 
Reactiescore
2.507
En het is weer tijd om on-topic te gaan ;). Zal ik het gesprek naar de praathoek verplaatsen of beginnen jullie daar opnieuw?

(antwoordt niet hier maar in de praathoek).
 
Reactiescore
1.094
En het is weer tijd om on-topic te gaan ;). Zal ik het gesprek naar de praathoek verplaatsen of beginnen jullie daar opnieuw?

(antwoordt niet hier maar in de praathoek).

Goed ik wil niet in discussie treden maar wat gezegd wordt is in ieder geval gerelateerd aan deze wereld (dat is al een stuk meer OT dan 95% van de posts op dit hele forum), daarnaast is het suggereren van een premade in het vervolg wel iets wat van toepassing is voor top/flop stammen.
Ik doe ze namelijk een suggestie om een (anonieme) stam te maken waarin ik wel kansen voor ze zie.

Daarnaast om spelers die bij elkaar in een stam zaten te veroordelen voor hun passieve houding op de wereld en onszelf (stamgenoten) krijgers te noemen wat bijvoorbeeld Joel doet, vind ik ook behoorlijk van toepassing op dit topic.
 
Reactiescore
2.507
Fijn dat we er geen discussie over hoeven te houden ;)

Zoals je terecht opmerkt doog ik vrij veel, maar lees wel meermaals daags mee. Je bent het wel met me eens wat ik ergens een lijn moet trekken, toch? Dat dit net achter een post is (met meer inhoudt) dat wel wereld gerelateerd, maar niet top/flop stam gerelateerd is. Maakt dan toch weinig verschil? Ik spreek jullie in het algemeen aan, dat mijn aanwijzing achter jou post komt is toeval.
 
Reactiescore
1.094
ik vind het echt onzin. Er waren miss 2 posts van robbeke wat off topic (1 wel wereld gerelateerd) met bij joels post een leuke anekdote/filmpje voor de variatie.

Dit topic is de hele classic al gebruikt voor discussies over de classic want Top/Flop stammen benaderd als topic zo dicht mogelijk een soortige discussie topic. En zowel mijn als joels post waren OT.
 
Reactiescore
2.507
Moderatoren zullen het nooit goed doen. Echter zie ik het wel als mijn taak om hier zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen ;)

Ik dacht dat we besloten hadden om niet in discussie te gaan :rolleyes: Wil je toch discussiëren, dan verzoek ik je om mij een PM te sturen, of mij te adden op skype. Zal mij om het even zijn. We gaan het echter niet in dit topic doen.
 
Reactiescore
1.094
ik zal de laatste zijn die dat zal zeggen gezien ik zelf al 4 jaar IG en forum moderator ben bij een ander spel.

Maar sure ik houd op.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel jammer vind. Het forum is al zo goed als dood op de classic. Is het dan echt nodig die grens waar je het over had toch redelijk streng te handhaven ? Als het over voetbal gaat of iets dergelijk dan snap ik het maar dat was niet het geval hier.
 
Reactiescore
1.094
Over voetbal snapte ik het ook nog, ware het niet dat ik de enige was die gestopt was met die voetbal discussie en ik vervolgens de waarschuwing kreeg, (dat snapte ik dan weer niet).
 
Bovenaan