Top/flopstammen

DeletedUser78275

Guest
Nee, Maar door zijn vroege boost was hij op een bepaald moment wel gevaarlijk voor z'n buren die de helft van zijn aantal dorpen hadden.
 
Reactiescore
518
Volgens mij waren al zijn buren interns ^_^
 

DeletedUser78275

Guest
De omringende stammen zoals candy/Ta/ ... die niet intern waren
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Volgens mij heeft Pro Noob wel een punt.

In het begin werd Mastermark met z'n vroege voorsprong snel als gevaarlijks speler gezien. Waardoor z'n buren zich meer gingen concentreren op hem. Waardoor zijn groei snel vertraagde tot een tijdje bijna 0. (Door spelers als Tim010 en stam TA) ook hebben z'n buren veel meer def gemaakt dan normaal.

Niet geheel correct, to be honest zag ik mastermark inderdaad als een gevaarlijke speler maar hij lag vrij safe met zijn stamleden in de rug. Ik dacht dat mijn classic vrij snel ging over zijn naarmate hij dichter kwam. En toen kwamen de aanvallen, niet echt super uitgevoerd en ik had die massa enorm overschat. Ik heb iets meer dan 10 dagen solo zitten deffen tegen een team van 4 dat voornamelijk snachts stuurde. Na enkele dagen was mijn onzekerheidsgevoel gewoon weg. Mastermark zijn groei is vertraagd doordat ik één van de enige spelers was die effectief weerstand bood. Toen ik dan een dagje wegens ziekte motivatie verloor en ik wou opgeven, heeft POEF 2 dagen de vv gedaan en alles hersteld wat ik had verloren op die dag dat ik ziek was (enorm bedankt daarvoor, jullie zijn helden). toen ik dan terug was heb ik gewoon dat tegenaanvallen doorgezet en zijn meerdere spelers beginnen aanvallen. Al zou ik de reden van samenwerken hier omschrijven als bloed ruiken en niet als reactie.

Gezien de BG's van |D| nog bestaan, bestaat de schrik er ook nog steeds voor POEF wat betekend dat je referentie naar Mastermark om de situatie tussen |D| en POEF te beschrijven geen correcte referentie is. Sterker nog, het zou exact het tegenovergestelde moeten zijn aangezien |D| en BG's maar blijven zichzelf schrik aanjagen door te zeggen dat POEF beter is. Beter overtuig je jezelf dat je kan winnen, uiteindelijk moet je dat gewoon geloven en dan komt dat inorde ;)
 

DeletedUser74009

Guest
Persoonlijk vind ik dat hier weleen veel te groot drama van gemaakt wordt.
|D| heeft nu gewoon front met POEF dus dit kan nu gewoon worden uitgevochten lijkt mij?

Zijn dat juist niet de hekelpunten? Het totstand komen van het huidige front, en het passieve gedrag van D achter nog alles wat er tussen ligt? 'Gewoon uitgevochten worden' is dus niet correct naar mijn mening.

Want fair is fair, als een acc als viktor wegvalt dan wordt dat gewoon vervangen door een proscopez of een charlie.

Dus nee absoluut niet 'gewoon', jullie hebben nu front, vertragen poef, valt er iemand bij jullie weg jammer, maar is een buffer. Op die manier kan ik ook zeggen ja dat ik een goeie classic heb gespeeld en dat het uitgevochten is. Nee dat is reinste onzin.
Of gaan jullie je houden aan 4 leden mocht er een acc wegvallen? Gezien er nog maar 2 originele D accs in D zitten en er al 5 tal recruits de revu zijn gepasseerd weet ik wel beter. Slap. 0 ruggengraat, alles voor de winst.

Elke stam gebruikt zijn eigen methode om een wereld te winnen ene stam met veel bg's andere met onofficieele stamleden dus iedereen doet wel iets.

Dat is duidelijk ja.

Feit blijft gewoon dat het vroeg of laat toch een grote oorlog wordt en dan zal blijken welke stam de beste is of welke gewoon de meest actiefste.
Of welke de meeste buffer accounts heeft achter de hand. Komop dit is echt objectief 0.

Volgens mij probeert pro noob duidelijk te maken dat interns of niet, het zou voor een kwalitatief sterkere stam geen zak uit moeten maken, want in een echte oorlog die er heus nog wel komt gaat er echt wel snel genoeg duidelijk worden, wie nou echt de beste stam heeft.

Ja in een echte oorlog 5 tegen 5 met eventuele interns wel. Maar als je zoals in jullie geval nog I, proscopez en TA achter de hand houd als buffer als er wat wegvalt, ja dan kan ik ook winnen.

Beste stam mijn grote achterste.

Je doet net of we een voorsprong hebben die nooit meer valt in te halen, we hebben een voorsprong idd, maar ik wil best zien of jullie instaat zijn een account van ons te breken. Als jullie geen een account van ons weten te breken, dan bewijst dat gewoon dat wij de beste stam van de classic zijn (als wij dat natuurlijk wel andersom doen). Dit staat echt los van de interns.

Jullie hebben met jullie BG's al de 30% binnen hand bereik. Dus wat moeten we hierop zeggen?
Jullie hoeven letterlijk alleen ons op te houden wat gebeurd, extra aanvallende hulp van de BGs, minder defensieve druk, dus veel sneller edelen. En eventueel die als buffer gebruiken mocht er iets wegvallen. Jullie voorsprong als echte stam is nu relatief klein maar kijk waar jullie liggen, het duurt lichtjaren voordat accs zuiden van platy of van poef bij hartje D komen. En als we er zijn recruiten jullie gewoon iets nieuws.

We bent vrij duidelijk dat je jezelf zeer goed vindt net als de rest van POEF.

Zegt niemand. Er is alleen door poef gesproken over de prestaties die tot nu toe zijn behaald op deze cl.

Wacht even.
Je zegt heel duidelijk dat de beste niet kunnen winnen door onze bg's.

Nee hij bedoeld te zeggen dat jullie als stam nooit fatsoenlijk getest gaan worden en als het gebeurd en misgaat jullie dat er weer bij recruiten internen whatever. Dus dat op die manier jullie die overwinning gaan binnenhalen dus daarmee nooit gezegd kan worden wie de beste stam is/was.

Jullie hebben natuurlijk ook nooit iemand anders afgekraakt (platy, W.A.U., |D|) zo krijg je indd ook geen vijanden.

Met een reden; om te laten zien wat de normen en waarden van deze stammen op de classic zijn. Maar die van stammen als D Wau en platy zijn zo laag dat ze niet eens caren als een andere stam een streek uithaalt. Zegt wat over de rest overigens.
 
Reactiescore
661
Volgens mij heeft Pro Noob wel een punt.

In het begin werd Mastermark met z'n vroege voorsprong snel als gevaarlijks speler gezien. Waardoor z'n buren zich meer gingen concentreren op hem. Waardoor zijn groei snel vertraagde tot een tijdje bijna 0. (Door spelers als Tim010 en stam TA) ook hebben z'n buren veel meer def gemaakt dan normaal.

Volgens mij is er hetzelfde gebeurt met poef , maar op grotere schaal.
Nadat ze als onvermijdelijke winnaar werden bestempeld op het AF.
Waardoor D ook Deels ongewild wordt geholpen door die spelers die "schrik" hebben van poef.

Ik heb je vorige onzin totaal en duidelijk weerlegt. Dat negeer je en je begint totaal opnieuw alsof je nog niks gezegd hebt. Je lijkt dory van finding nemo wel.

Het gaat ondertussen trouwens over het proberen de beste te zijn of toch zo over te komen.
Wat dus niet meer lukt.

Ten slotte, POEF vgl met de classic groep, die trouwens totaal niet meer bestaat, is appelen met peren vgl.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74552

Guest
Volgens mij heeft Pro Noob wel een punt.

In het begin werd Mastermark met z'n vroege voorsprong snel als gevaarlijks speler gezien. Waardoor z'n buren zich meer gingen concentreren op hem. Waardoor zijn groei snel vertraagde tot een tijdje bijna 0. (Door spelers als Tim010 en stam TA) ook hebben z'n buren veel meer def gemaakt dan normaal.

Volgens mij is er hetzelfde gebeurt met poef , maar op grotere schaal.
Nadat ze als onvermijdelijke winnaar werden bestempeld op het AF.
Waardoor D ook Deels ongewild wordt geholpen door die spelers die "schrik" hebben van poef.

BG's zijn niet ongewild en interns meestal ook niet.
 

DeletedUser74009

Guest
Mag ik ook even zeggen dat hoe men zaak Ziubird heeft afgehandeld ook echt schandalig is.

Ik heb geen idee hoe het allemaal in elkaar steekt. Maar een NAP betekend natuurlijk niet aanvalspact of non agression pact. Dat men (inc. ziubird) dan eerder al aanvallen stuurt na zgn aankomst van de afgesproken datum is natuurlijk niet eerlijk, omdat hij dan net zo goed zijn troepen nog niet heeft uitgebouwd.
Nou schijnt ziubird wel of niet eerder zelf te hebben aangevallen, en daar ook dan weer zijn verontschuldigingen ofzo te hebben aangeboden en te zijn gestopt? Ik weet niet hoe dat precies zit dus zou best hier wat uitleg dan over mogen komen, maar dat heet communicatie. En voor een stam die iemand opzij zet, hoort het initiatief daarvan uit te gaan. Helemaal in zo'n positie.

Het aanbieden van of geinternd worden, of 1-2 dagen NAP kan je al op zijn minst een stab noemen. Die gast was/is instant kansloos.
Daarnaast hadden gewoon fatsoenlijke afspraken voorgesteld moeten worden, ik begreep dat ziubird na kwaad te worden, de NAP heeft verlengd van 1-2 dagen naar 3 dagen. Dat is al te absurd voor woorden.
En dan ook nog via laatstewereldnostalgie met edels en dergelijke aanvallen, als antwoord op een paar scoutjes. Treurig.

Niveau stab dit.
 

DeletedUser75558

Guest
  • Onderwerp
    yellow.png
    ZiuBird (ZIU 077 BIRD) valt 132 (506|436) C45 aan - (Edel.)

    Gevechtstijd 02.03.17 12:55:09:258
    The Black Captain heeft gewonnen
    Aanvallers geluk
    rabe_grau.png
    klee.png
    14.8%
    Aanvaller:
    ZiuBird
    Herkomst: ZIU 077 BIRD (508|438) C45

    Aantal: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 1
    Verliezen: 0 0 500 0 0 0 0 0 0 0 1

88722_thumb
ZiuBird gisteren om 12:01 uur
ga mij even vertellen wanneer ik n nap heb afgesproken met jou??
84917_thumb
The Black Captaingisteren om 12:01 uur
we hadden een nap tot morgen 11:12
88722_thumb
ZiuBird gisteren om 12:00 uur
nap schending?????
84917_thumb
The Black Captaingisteren om 12:00 uur
lekkere nap schending

Ga eerst eens uitzoeken hoe het precies zit, voordat je als een complete idioot hier onzin komt plaatsen.
 

DeletedUser75558

Guest
ZiuBird gisteren om 12:21 uur
Noudan, niet zeveren.
84917_thumb
The Black Captaingisteren om 12:19 uur
nee natuurlijk niet, als het aan mij lag was deze nap er nooit geweest.

Timon
88722_thumb
ZiuBird gisteren om 12:18 uur
Doet er niet toe, de boodschap is helder. Wij hebben niks met elkaar te maken, mocht je nog n nap willen voorstellen kan je altijd een officiële aanvraag doen ;)
84917_thumb
The Black Captaingisteren om 12:15 uur
met wie spreek ik uberhaupt nu?
 

DeletedUser74009

Guest
Leuk ik had dit antwoord wel verwacht. Als je mijn post had gelezen, of in ieder geval goed had gelezen had je gezien dat het verder gaat dan slechts 'schending'. Want dat Ziubird jullie aanviel weet ik ook wel.

Ten eerste is het al ridicuul dat tegen een ziubird wordt gezegd, geinternd worden, of je gaat eraan (niet in die woorden dan), je krijgt 1-2 dagen een nap. Met wat zeurwerk heb ik begrepen heeft hij er 3 dagen van gemaakt.
Het is ook niet duidelijk gecommuniceerd dat D en laatste daar ook onder hoorde te vallen. Het is natuurlijk belachelijk dat WAU en D ziubird (en vice versa) niet mogen aanvallen, maar jullie bijv wel via de vv van laatstewereldnostalgie ziubird mogen aanvallen.

Sowieso is het gek, dat je stamgenoten dus naar de vijand overstappen, en hij daarom opeens de vijand niet meer mag aanvallen (en vice versa). Iedere stam met een beetje fatsoen had voor ziubird een normale uitweg geboden.

En ik heb begrepen dat ziubird daarna door proscopez is benaderd. En daarna de aanvallen heeft stopgezet. Maar dat staat allemaal ook in mijn vorige post. Dus ik ben nu eigenlijk een grote herhaling aan het typen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75892

Guest
Silver-fire zegt in post #548 bijna alles wat ik wou zeggen maar hier en daar wil ik toch nog iets toevoegen:

Je doet net of we een voorsprong hebben die nooit meer valt in te halen, we hebben een voorsprong idd, maar ik wil best zien of jullie instaat zijn een account van ons te breken. Als jullie geen een account van ons weten te breken, dan bewijst dat gewoon dat wij de beste stam van de classic zijn (als wij dat natuurlijk wel andersom doen). Dit staat echt los van de interns.

Zei Silver-fire al maar ik wil het graag nog eens herhalen. Dan recruiten jullie gewoon een ander of internen jullie de zooi erbij.
Wij hebben al een enorme achterstand nu en die gaat enkel groter worden aangezien wij mogen vechten voor onze dorpen (wat met deze instellingen helemaal niet evident is) en jullie gewoon gratis mogen internen.
Ik hoef je niet uit te leggen dat minder clears en minder def burnen zorgt voor meer edels. Het verschil is nu misschien maar x % maar dat gaat gewoon exponentieel stijgen tenzij wij WEER eens bergen gaan verzetten omdat we elke keer uitkomen tegen een groepje immorele noobs.

Ik snap die hele attitude ook gewoon niet. Wat heb je uiteindelijk aan deze overwinning als je het nu haalt? Helemaal niks. Met ongelijke middelen winnen tegen een groep die al niet de middelen heeft waar jullie over denken dat we ze hebben.
Ik heb 100x meer respect voor het team dat cl9 op The Black Captain zat en verloor dan voor bijvoorbeeld het team dat Cl12 wint op MastermarkB of eender wie die het nu zou halen.

Als jullie ons met bijna gelijke wapens zouden neerhalen, ja. Dan geef ik onmiddellijk toe.
Je hebt het niet eens geprobeerd.

Amen.

W.A.U. heeft zoals je maar al te goed weet een inactief account gebroken.
Is dat nu zo een prestatie?

Dat is het punt. Jullie bufferen gewoon de boel. Als wij wat breken, hop nieuw account en verder internen naar de 30%.
Deze keer zijn de instellingen in het voordeel van de verdediger gezien dat 'geen OS buiten de stam'-aspect.

Dus ik vrees dat het deze keer lastig zal worden om de immorele noobs van de wereld te vagen en alsnog de kroon te nemen.
Maar als één stam het zou kunnen vanuit onze positie op de classic dan zal het POEF wel zijn.

Het heen waar het nu meestal over gaat zijn dingen van classics waar de helft van de huidige wereld nooit gespeeld heeft maar omdat een paar mensen in een stam nu toen iets hebben gedaan is nu heel de stam slecht.

Absoluut niet. Je daalt gewoon in mijn ogen enorm hard omdat je die immorele onzin en recruit2win wat gaat lopen goedpraten.
Ik verwacht niet dat je, zoals ik zelf wel zou doen , de stam verlaat.

Maargoed ergens kan ik het ook snappen. Als je dat doet kicken ze je gewoon en recruiten ze iemand anders. Cause that's what they do.

Voor zover ik zie groeien we niet zo snel van 10% naar 16% dus dit is ook niet helemaal waar. Het gaat niet traag geef ik toe maar om nu te zeggen wow ze hebben nu plots 16% nee dat niet.

Zoals ik hierboven al zei het is een versterkend effect. Wij moeten meer GS betalen om een dorp te edelen dan jullie, veel meer.
Wij moeten clears offeren, jullie internen en kunnen dus VEEL meer edels produceren. En aangezien jullie een voorsprong hebben en vrijwel niet gaan moeten strijden gaat dit effect enkel groter en groter worden.

Ik zou trouwens ook niet de term 'groeien' gebruiken. Ga maar voor 'recruiten'.

We weten allebei dat het niet enkel op deze classic gebeurt.
Geloof dat bijna elke classic iedereen op jullie gaat, en dan komen jullie alsnog als winnaar uit de bus.
Wat jullie winst dan alleen maar mooier maakt.

Dus ergens snap ik wel dat het spel tegenwoordig zo wordt gespeeld.

Nja de manier hoe gereageerd wordt op ons is precies de reden waarom sommige mensen, zoals Timon bijvoorbeeld, als uitschot gezien worden.
Ik denk dat de meeste mij wel kennen als een verdraagzaam iemand:
Ik heb cl10 met Wisse en Robin gewonnen terwijl er over Wisse niks dan commentaar kwam uit mijn Cl9 stam en Robin had op dat moment ook enkele woorden gehad met bepaalde personen.
Ik heb Paul een kans gegeven op Cl12. Verder heb ik ook bepaalde individueen een heel team gegeven deze classic (geen probleem ;) ).

Als ik ooit nog een classic speel zal dat met mensen zijn die niet zo'n belachelijke tacktiek hanteren en het vervolgens nog gaan verdedigen ook.
Dit spel draait voor mij niet om het winnen van een classic, maar om de mensen waarmee je plezier maakt tijdens het winnen.
En dan kun je inderdaad de conclusie trekken dat dat vaak dezelfde zijn als je nu ziet wat iedereen behalve team POEF loopt uit te steken.
Iedereen is een overstatement natuurlijk, heb wel enkele leuke mensen buiten POEF leren kennen maar alsnog is er geen haar op mijn hoofd dat er ooit nog aan denkt iets met bv. Timon op te zetten.
 

DeletedUser59375

Guest
Als ik het goed begrijp en er valt ooit iemand van POEF nemen jullie geen nieuw lid aan?
 

DeletedUser75892

Guest
Als ik het goed begrijp en er valt ooit iemand van POEF nemen jullie geen nieuw lid aan?

Als er dan toch de referentie gemaakt wordt naar vorige classics. Nee inderdaad.

Al wil ik benadrukken dat POEF volledig los staat van Church, Risk en voorgangers.
 

DeletedUser78275

Guest
Als er dan toch de referentie gemaakt wordt naar vorige classics. Nee inderdaad.

Al wil ik benadrukken dat POEF volledig los staat van Church, Risk en voorgangers.

Als je alle classics samen kijkt zullen jullie dan mss de enige stam zijn die met bepaald aantal de wereld starten.
En dan tot het einde spelen zonder een nieuw lid aan te nemen.
 

DeletedUser75558

Guest
Als er dan toch de referentie gemaakt wordt naar vorige classics. Nee inderdaad.

Al wil ik benadrukken dat POEF volledig los staat van Church, Risk en voorgangers.
Je begrijpt ook wel, wanneer jullie dit wel doen, dat al jullie opmerkingen over |D| dan echt totaal onterecht zijn en jullie super hypocriet zijn?
 

DeletedUser77689

Guest
Ga eerst eens uitzoeken hoe het precies zit, voordat je als een complete idioot hier onzin komt plaatsen.

Ik sta er echt een beetje van te kijken dat jij een punt durft proberen te maken met een half verhaal. Je weet heel goed hoe het zit en dat het niet gelopen is zoals het had moeten lopen. Ik zou nu zelf ook een verhaal kunnen posten dat totaal naar mijn kleurtje is gekleurd maar dat zal nooit een mooi verhaal zijn. Ik zal daarom maar bij het begin proberen te beginnen en geen relevante zaken weg proberen te houden.

Het begon allemaal ongeveer 2 weken geleden momenteel, het account werd voorheen bespeeld door 3 mensen waarvan de 3e persoon(andre) eigenlijk meer voor de show, oftewel Niels en ik deden alles samen. 2 weken geleden overleed Niels zijn opa waardoor hij een x aantal dagen geen tijd/zin had in tw, het was de bedoeling dat hij daarna natuurlijk weer leuk zou gaan spelen maar zoals we allemaal vaak hebben meegemaakt verdween Niels zijn zin om te spelen door deze afwezigheid(misschien zegt dit iets over tw in het algemeen) Waar het op neer komt is dat ik nagenoeg alleen speelde op mijn account, groei ging gigantisch achteruit en had in 8 dagen tijd amper dorpen veroverd aangezien mijn tegenstanders alleen bestonden uit wat betere spelers waarbij ik het idee had dat losse aanvallen niet veel zin hadden aangezien ikzelf ook geen tijd had om deftige aanvallen uit te voeren. Ik ben verre van een ochtendmens maar ook net iets te weinig een nachtbraker dus aanvallen op 8 uur timen zat er simpelweg gewoon niet in.

Deze inactiviteit werd natuurlijk goed gemerkt door spelers van Viktor en Prosco en dit begon al snel tot frustratie te leiden.
Al snel begonnen verschillende spelers hun frustratie te uiten en kwamen ze met ''goede ideeen''

Aantal voorbeelden van Skype berichten van stammies:

27-02
Nja dit is dan wel een laatste plan wat mij betreft (jesse) zoals sijmen vermeldde hadden er 50 barbs geedelt kunnen worden en was je 400k rijker geweest.
Gaat dit niet door is t wat mij betreft wel goed...
weet je wat het punt is. de blackcaptain zal zsm front je gaan formen. dus lijkt me zaak dat je je dorpen gaat verdubbelen
in feite ben je al te laart

27-02
Ik vind t nogsteeds jammer dat Ziu niet heeft meegedaan...


24-02
co's weten we niet meer, ik zat meer met het plan, stel wij pakken jouw dorpen of een gedeelte hiervan, dan resulteert dat in: een gevaarlijke fusie, waarin we misschien een paar dorpen verliezen die we zeker verliezen als er een grote incomming komt op jouw.

Maar mocht het lukken hebben we 2 grote accounts, waarop hierop genoeg activiteit is en jij kunt spelen als je er zin in hebt en tijd hebt, dus ook niet meer op de tijden dat je eigenlijk niet kan maar wel moet.

Met de 2 account kunnen we misschien of tegen of met poef spelen, dit gaat makkelijker dan met 3 accounts.

En kunnen we actief wat doen met de resultaten die je account tot nu toe behaald heeft.

Ik snap als je het niet ziet zitten, of er over na wilt denken. Maar bedenk je ook goed dat je straks op een account ong 2 mill kan joinen met 24 uur activiteit op een dag waar je dus kunt spelen als je tijd hebt en met "leuke (flex)(cool) " mensen

24-02
maar wij zijn op dit moment elke dag minimaal 2 dorpjes van laatste aan het pakken en willen hier eigenlijk niet mee stoppen
maar als we gaan fuseren hebben we elke edel nodig
we zitten al een tijdje te twijfelen of we je het wilde vragen, echter hebben we keihard al onze contacten nagelopen maar niemand zag het zitten op een account met 1 persoon die zo "hard" achterloopt op de tegenstander te spelen
heb het er met viktor ook nog over gehad hoe hij het zag en we hebben besloten dat mocht je incommings krijgen en in je eentje zijn dat wij alle def kunnen sturen die we bezitten maar dit niet gaat helpen. Dus mocht je het niet zien zitten wordt dit ook een moeilijke keuze voor ons.


28-02 1 uur snachts:
Hey Ziu,

Wij hebben vandaag gesprekken gehad en daaruit is gekomen dat wij |D| gaan joinen. Gevolg hiervan is dat pr0sc0pez een soort 6e man wordt en ons gaat ondersteunen bij POEF en dat W.A.U dus gaat verdwijnen als stam.

We vroegen ons af wat jullie ambities nog zijn op deze wereld, omdat anders pr0 jullie wel wilt internen. Laat maar ff weten wat jullie plannen zijn!

Ramon | Team Viktor

Terwijl dat bericht al gestuurd is dit:
[28-2-2017 10:54:35] jesse van den berg: ziu
[28-2-2017 10:54:41] jesse van den berg: alle def naar viktor graag
[28-2-2017 10:55:23] Karim | : Krijgen massa
[28-2-2017 11:02:42] Bart|| ZiuBird: lol waarom zou ik hem gaan deffen als ie toch de stam verlaat
[28-2-2017 11:03:00] Bart|| ZiuBird: en er voor mij maar 1 optie overblijft
[28-2-2017 11:03:44] jesse van den berg: waarom niet?
[28-2-2017 11:04:19] Bart|| ZiuBird: omdat ik het niet eens ben met de opties die voor me overblijven
[28-2-2017 11:04:47] jesse van den berg: we hebben het al een paar weken over opties
[28-2-2017 11:05:05] Bart|| ZiuBird: nou niet overdrijven
[28-2-2017 11:05:07] Bart|| ZiuBird: 1,5e week
[28-2-2017 11:05:10] Bart|| ZiuBird: en is optie
[28-2-2017 11:05:16] Bart|| ZiuBird: aangezien ik mezelf alleen kan laten internen
[28-2-2017 11:06:02] Karim | : Sorry bart, maar als je niet luistert naar je stamgenoten, en al weken inactief bent stopt het
[28-2-2017 11:06:23] Bart|| ZiuBird: uhuh
[28-2-2017 11:08:31] jesse van den berg: lijkt mij ook karim
[28-2-2017 11:08:59] Bart|| ZiuBird: dus hoelang kan ik verwachten dat jullie me met rust laten
[28-2-2017 11:09:33] jesse van den berg: geen 21 dagen :D
[28-2-2017 11:09:49] jesse van den berg: nee maar het kan toch gewoon simpel worden opgelost
[28-2-2017 11:10:23] Bart|| ZiuBird: neehoor want ik laat mezelf niet internen
[28-2-2017 11:12:02] Karim | : Jij mag kiezen
[28-2-2017 11:12:06] Karim | : 1 of 2 dagen nap
[28-2-2017 11:12:26] Bart|| ZiuBird: lol
[28-2-2017 11:12:39] Bart|| ZiuBird: dat is naai
[28-2-2017 11:12:47] jesse van den berg: waarom?
[28-2-2017 11:12:51] jesse van den berg: je dorpen staan allemaal vol
[28-2-2017 11:12:58] Bart|| ZiuBird: maakt niet uit
[28-2-2017 11:12:59] jesse van den berg: al 1.5 week
[28-2-2017 11:13:20] Bart|| ZiuBird: 3 kan ik mee leven is gewoon normaal
[28-2-2017 11:13:25] jesse van den berg: 1 of 2
[28-2-2017 11:13:35] Bart|| ZiuBird: haha lol
[28-2-2017 11:13:37] Bart|| ZiuBird: naaiers
[28-2-2017 11:13:55] jesse van den berg: ik zal overleggen voor 3 maar kan niks beloven
[28-2-2017 11:14:05] Bart|| ZiuBird: nee t zal wel man
[28-2-2017 11:14:10] Bart|| ZiuBird: 2 zie ik als stab
[28-2-2017 11:14:18] Karim | : Lol :d
[28-2-2017 11:14:20] jesse van den berg: LOL :D

Hierna heb ik de chat verlaten en kreeg ik snel daarna dit bericht van prosco

pr0sc0pezz
phone.png
op 28.02. om 11:22 uur
Wij gaan akkoord met 3 dagen nap dus aanvallen mogen verstuurd worden vanaf 3-2 11:21 .

Mvg,

Pr0sc0pezz

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan