Top/flopstammen

Reactiescore
510
Moet je maar niet zulke goede namen bedenken :D
 
Reactiescore
510
Ik ben deze weer eens begonnen ja :)
 
Reactiescore
1.075
gadver, Fluffy & mastermark #stabclassicinaantocht
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Die 2 worden midgame toch gerekt van zodra ze 1 timing zien binnen komen. Noobs.
 

DeletedUser69389

Guest
Die 2 worden midgame toch gerekt van zodra ze 1 timing zien binnen komen. Noobs.

Ik denk dat je jouw timings bedoeld? Want ook met normale incs zie ik ze wel verdwijnen op den duur. Met alle respect, maar na de actie van hem (Mastermark) en Gerard afgelopen classic hebben die mijn respect ziewiezo al verloren. Pff... een vijandelijk acc van del laten afhalen om het te kunnen internen i.p.v. dorpen te moeten clearen. Nondejus. Dat ook terwijl heel Hunt klaar was met deze graftakkenclassic en het op deze manier nog langer duurde.
 

DeletedUser75347

Guest
Haha, T'word al weer grappig als ik FA al terug lees voor de eerste keer.
-
Heb uiteindelijk ook al paar keer de vraag gekregen of ik gooi met mijn geld. o_O
 
Reactiescore
661
Die 2 worden midgame toch gerekt van zodra ze 1 timing zien binnen komen. Noobs.
Bwa, ze zijn bijna evengoed als ik in het edelen van barbaren, dus ze blijven wel steeds doorgaan. En barbaren zijn er genoeg. (Gerard niet dan, waar speelde die op?)
 

DeletedUser72825

Guest
Je kan veel zeggen, maar de spelers van Only zijn toch eerder FLOP dan top. Hierbij heb ik het vooral over Brak obama & Unique.
 

DeletedUser75707

Guest
Je kan veel zeggen, maar de spelers van Only zijn toch eerder FLOP dan top. Hierbij heb ik het vooral over Brak obama & Unique.

Unique ken ik niet, Per van Brak ken ik wel en die kan wel 't een & ander.

Overigens, wat denken jullie van de huidige top 3 stammen, Rewind, |D| & OD?
 

DeletedUser78024

Guest
Je kan veel zeggen, maar de spelers van Only zijn toch eerder FLOP dan top. Hierbij heb ik het vooral over Brak obama & Unique.

Ten eerste. Ik was zelf op een feest dus heb niks kunnen doen. (op de btime na)
Ten tweede was mn start strategie idd verkeerd, waardoor ik te weinig troepen had en te laat ah. Risico pakte verkeerd uit
 

DeletedUser59375

Guest
Ten eerste. Ik was zelf op een feest dus heb niks kunnen doen. (op de btime na)
Ten tweede was mn start strategie idd verkeerd, waardoor ik te weinig troepen had en te laat ah. Risico pakte verkeerd uit

Toen je er zelf was was je een zeer goede tegenstander
Geef ik eerlijk toe

Ga me niet uitspreken over eerste 3 stammen aangezien we daartussen staan
 

DeletedUser75707

Guest
Je zit toch maar in één stam, dus praat dan over de andere 2 ? :p
 

DeletedUser59375

Guest
Het is nog vroeg om veel te zeggen he.
Ranglijst veranderd elke dag redelijk wat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
|D| is de enige stam waarvan ik weet dat ze meestrijden om de wereld.
 
Bovenaan