Top/Flopstammen

DeletedUser73195

Guest
Jasey, mag ik je citeren van W42 ooit m.b.t. een situatie waarin niemand clears op jolientje gooien kon: "Halve clears doen ook genoeg schade hoor.." Een situatie net als hier waar ze niet op stacks o.i.d. gingen.. Was dan wel op een wereld waar de troepen veel langer bouwden, maar ik vind het wel ironisch.
 

DeletedUser3435

Guest
Jasey, mag ik je citeren van W42 ooit m.b.t. een situatie waarin niemand clears op jolientje gooien kon: "Halve clears doen ook genoeg schade hoor.." Een situatie net als hier waar ze niet op stacks o.i.d. gingen.. Was dan wel op een wereld waar de troepen veel langer bouwden, maar ik vind het wel ironisch.
Ja please quote mij waar ik vraag om 2k clears te gooien net achter het front.. :D Op een Karma account zou dit gewoon nog stacked staan hoor, bovendien kan je zo als verdediger enorm makkelijk clears mollen.
 

DeletedUser73195

Guest
Ja please quote mij waar ik vraag om 2k clears te gooien net achter het front.. :D Op een Karma account zou dit gewoon nog stacked staan hoor, bovendien kan je zo als verdediger enorm makkelijk clears mollen.
Dat rapportje wat je liet zien is dik 7k pop aan bijl/lc, toch een 2/5de clear, daar waar de andere 'clears' nog ietwat groter waren naar ik vermeen. Niet alles wat vreemd oogt is direct een achterlijk feit.
 

DeletedUser67517

Guest
Halve clears gooien hoeft helemaal niet dom te zijn. Dat weet J. zelf ook wel. Mits je het op de goede manier doet. Beetje flauw van hem, maar het blijft immers propaganda.
 

DeletedUser3435

Guest
Dat rapportje wat je liet zien is dik 7k pop aan bijl/lc, toch een 2/5de clear, daar waar de andere 'clears' nog ietwat groter waren naar ik vermeen. Niet alles wat vreemd oogt is direct een achterlijk feit.
Ja je hoeft mij niet te zeggen dat het minder dan een halve clear is hoor, dat zie ik ook wel. Het kan slim zijn als je het geen 20x doet en niet zo dicht bij het front. Bovendien waren de meeste rond de 2.3k.

Halve clears gooien hoeft helemaal niet dom te zijn. Dat weet J. zelf ook wel. Mits je het op de goede manier doet. Beetje flauw van hem, maar het blijft immers propaganda.
Er is een groot verschil tussen wat ik op Rank gegooid heb met Ponos en wat De Jakke nu gooit imo.. Maar zoals ik al zei hoeft het niet altijd dom te zijn nee, wel makkelijk voor de deffer om veel te mollen op deze manier.
 

DeletedUser73696

Guest
Ohnee juist ik was al vergeten dat jij tegen Vitae lag en niet tegen een enorm zwak WAO.. Ook dat jij degene bent die ook maar 'iets' te maken heeft gehad met de val van een account van Vitae(Annabel, Vayne) en cruciale VV's zowel binnen Seau. als buiten Seau. zoals Rush/DGM etc. Je beseft toch dat niemand je niet alleen uitlacht op het AF maar ook niet serieus neemt IG? Niet alleen als persoon maar ook als speler, of moet ik je er even aan herinneren dat die 'leiderschat' waar jij zo om zat te smeken om in te komen eigenlijk praktisch een 'ik lach met Mike chat' was. Zeker het feit dat jij zelfs ook maar iets te maken gehad zou hebben met die belangrijke massa's haha.. Jij had daar echt NIKS met te maken, ik herhaal het nog eens zodat het misschien doordringt. Dat je jezelf voorliegt over je IRL met je hotels en je chicks is één ding, dat je jezelf dan ook nog eens voorliegt ivm een browerspelletje is wel heel triest lieve jongen. :D Bovendien heb ik best veel klaar gekregen op W42 voor een rimaccountje te hebben dat ooit 2x zo klein was als mijn voornaamste tegenstander (Jolien20) waar altijd enorm veel Vitae deff stond en heel veel VV gedraaid is. Ook Vayne hebben wij samen met Il Burattinaio weggespeeld. Het zal altijd meer mijn overwinning zijn dan die van jou Mikey, dat kunnen de belangrijkste en meest cruciale spelers van Seau bij de eindstrijd wel bevestigen.

BibBox heeft ook verschrikkelijk slecht gedeffed op .Machiavelli maar dat je op een pakketjeswereld zo met defence kan gooien ligt aan de instellingen en jij zou het nog niet half zo lang hebben volgehouden met het kwantitatief overgewicht waar zij het tegen moesten opnemen. Dat zal je overigens zelf wel snel genoeg merken, Orphan Tears merkt het allesinds al.. Ik zou niet weten wie van Rhei. er bij 'betere' spelers gerekend zou kunnen worden, Cona heel misschien wel maar die laat het ook afweten op Rank imo. Boxem heeft te weinig ervaring wat je aan zijn deffkunsten op W42 en hier kan zien en UT tja die faalt gewoon zodra hij geen kwantitatief overgewicht heeft. Van het oude Karma blijven trouwens maar heel weinig spelers over, de beste zijn er nog en die zijn aangevuld met spelers die van een bovengemiddeld niveau zijn. Bovendien zou ik toch makkelijk een hele hoop treintjes kunnen snipen ja, zeker als ik zo een grote bek heb tegen een zwakke tegenstander die mij dan op één dag compleet belachelijk maakt.. Dat zal bij mij nooit gebeuren. Ik had de VV? Ja Mike tuurlijk, ik ben ook de paashaas en sinterklaas soms. Woehoeeee je hebt een account van WAO uiteindelijk weggespeeld, dat was echt moeilijk en je timingskills moesten daar echt ziek voor zijn. Wij waren 4x zo groot dan WAO? Alsjeblieft zeg, jij zit hier nu al zo lang op NL en niemand neemt je serieus. Ik heb je in Seau kunnen tolereren in het begin omdat je de grootste slijmbal ooit was en je als een schoothondje achter mij aan aan het huppelen was 95% van de tijd. Ach dit is zoals W18(Phalanx), moreel gezien heeft Karma deze wereld al lang gewonnen.. Rhei. recruit er op los en vangt verliezen op door nieuwe recruits en zo dus nieuwe deffbronnen aan te sporen, als jullie deze wereld verliezen met meer leden/8 mio aan interns en een samenwerking met elke rimstam die tegen Karma ligt.. Dan moet je wel heeeeeeel erg slecht zijn, dus we zullen het zien.

Sorry dat ik iets wat later reageer, ik was even aan het opzoeken met welk belangrijk aandeel jij in de winst op W42 kwam. Alleen heb nog steeds niks gevonden na een paar dagen zoeken. Buiten het feit dat je je eigen mening constant probeert te generaliseren, is het toch geinig om weer je post te lezen. Ik lopen smeken om in de leiderschat te komen? Naar eigen weten ben ik de leiderschat geleaved, omdat mensen als jou de overige "minderwaardige en noob" |WAO| spelers wilde recruiten in het gevecht tegen Vitae. Spreek je jezelf toch redelijk tegen over het feit dat ik tegen het zwakzinnige |WAO| lag en jij juist diegene was die hun wilde recruiten tegen Vitae. Verder is het leuk om weer over mijn privé te beginnen, hotels en vrouwen. Heb je ooit die feiten wel is nagecheckt jongen, aangezien ik nog steeds nooit gelogen heb daarover. Of probeer je maar weer voor de gehele community mij even zwart te maken, door maar wat random dingen te roepen en hopen dat ik er van streek van raak. De meest cruciale spelers van Seau. en wie zijn dat dan wel niet volgens jou? Was jou trouwens niet het stammetje wat het niet gingen redden, dus smeekte om naar Seau te komen? En ik heb pas nog wat spelers, kernspelers, van Seau gesproken. Sommige wisten niet eens de naam van je account, zoveel aandeel had je in de winst jongen! Het zegt trouwens al genoeg dat Grommende Tijgers en Deathstroke. vanaf begin tot einde hebben gespeeld met hetzelfde team, waar nog wat accounts waren. En een spelertje die 50% van de tijd afwezig was door werk, 10 co's heeft versleten, af en toe wat deed, hier komt vertellen wie wat heeft klaargespeeld. Begin je verhalen over |P| ook steeds minder serieus te nemen.

Weet je wat ik altijd zo mooi vind aan jou, als jij het doet is het helemaal geweldig. Als je je realiseert dat iemand anders het beter doet, dan stelt het niks voor. Kijk ten eerste alvast naar het feit hoe jij jezelf aan het indekken bent. Ik citeer:

Ach dit is zoals W18(Phalanx), moreel gezien heeft Karma deze wereld al lang gewonnen.. Rhei. recruit er op los en vangt verliezen op door nieuwe recruits en zo dus nieuwe deffbronnen aan te sporen, als jullie deze wereld verliezen met meer leden/8 mio aan interns en een samenwerking met elke rimstam die tegen Karma ligt.. Dan moet je wel heeeeeeel erg slecht zijn, dus we zullen het zien.

Samenvatting: Wij (Karma) hebben de wereld gewonnen, maar jullie gaan de wereld winnen en zijn echt heel slecht als dat niet lukt. Met andere woorden als je wint zeg je dadelijk "JA DAT ZEI IK AL MAANDEN, JULLIE ZIJN NOOB." Mocht je de wereld verliezen kom je met dat smoesje wat hierboven staat. Eigenlijk dek je jezelf alvast in voor een verlies. Zo zeker ben je dus niet van jezelf. Ik wilde bijna nog mensen adviseren allemaal een spiegel voor jou verjaardag te kopen, zelfverheerlijking kick je op. Wel mooi dat je ook constant met feiten komt als "Wij waren 4x zo groot als |WAO|". Alleen ik snap dat je het niet helemaal door had door je afwezigheid, maar wij speelde met 20% van de stam tegen |WAO| en 80% van de stam tegen Vitae. Waar ik een solo aanval op |WAO| moest lossen, om ze weg te kunnen spelen. Misschien even je "belangrijke bronnen" in Seau navragen anders, mochten ze uberhaupt gespeeld hebben voordat Vitae gevallen was.

En Jasey, bespaar je alsjeblieft de moeite om even stoer naar iedere speler IG te PM'en en te laten zien dat jij ook één keer in de maand een VV draait. Echt niemand zit er op te wachten, misschien word je ooit nog volwassene jongen. Ik hoop het voor je!
 
Reactiescore
1.454
Ik heb niet eens op W42 gespeeld en weet zelfs dat je over bepaalde feiten uit je nek lult. Bijvoorbeeld dat het team van .Deathstroke van het begin tot einde precies het zelfde gebleven is. Das gewoon niet waar...
 
Reactiescore
298
Naar eigen weten ben ik de leiderschat geleaved, omdat mensen als jou de overige "minderwaardige en noob" |WAO| spelers wilde recruiten in het gevecht tegen Vitae. Spreek je jezelf toch redelijk tegen over het feit dat ik tegen het zwakzinnige |WAO| lag en jij juist diegene was die hun wilde recruiten tegen Vitae.

Gewoon nope.
 

DeletedUser73696

Guest

Alsjeblieft Jan, ik moest zelfs opzoeken waar jij speelde. Ik heb vanaf het begin tot het einde met Niek samengewerkt, Niek en Tom zelfs. Alleen jij zal Tom wel niet eens kennen. Bespaar me alsjeblieft de moeite en laat jezelf er lekker buiten. Ik zou best een discussie met je willen aangaan, maar zou niet eens weten wat je uberhaupt gedaan hebt.
 

DeletedUser3435

Guest
Sorry dat ik iets wat later reageer, ik was even aan het opzoeken met welk belangrijk aandeel jij in de winst op W42 kwam. Alleen heb nog steeds niks gevonden na een paar dagen zoeken. Buiten het feit dat je je eigen mening constant probeert te generaliseren, is het toch geinig om weer je post te lezen. Ik lopen smeken om in de leiderschat te komen? Naar eigen weten ben ik de leiderschat geleaved, omdat mensen als jou de overige "minderwaardige en noob" |WAO| spelers wilde recruiten in het gevecht tegen Vitae. Spreek je jezelf toch redelijk tegen over het feit dat ik tegen het zwakzinnige |WAO| lag en jij juist diegene was die hun wilde recruiten tegen Vitae. Verder is het leuk om weer over mijn privé te beginnen, hotels en vrouwen. Heb je ooit die feiten wel is nagecheckt jongen, aangezien ik nog steeds nooit gelogen heb daarover. Of probeer je maar weer voor de gehele community mij even zwart te maken, door maar wat random dingen te roepen en hopen dat ik er van streek van raak. De meest cruciale spelers van Seau. en wie zijn dat dan wel niet volgens jou? Was jou trouwens niet het stammetje wat het niet gingen redden, dus smeekte om naar Seau te komen? En ik heb pas nog wat spelers, kernspelers, van Seau gesproken. Sommige wisten niet eens de naam van je account, zoveel aandeel had je in de winst jongen! Het zegt trouwens al genoeg dat Grommende Tijgers en Deathstroke. vanaf begin tot einde hebben gespeeld met hetzelfde team, waar nog wat accounts waren. En een spelertje die 50% van de tijd afwezig was door werk, 10 co's heeft versleten, af en toe wat deed, hier komt vertellen wie wat heeft klaargespeeld. Begin je verhalen over |P| ook steeds minder serieus te nemen.

Weet je wat ik altijd zo mooi vind aan jou, als jij het doet is het helemaal geweldig. Als je je realiseert dat iemand anders het beter doet, dan stelt het niks voor. Kijk ten eerste alvast naar het feit hoe jij jezelf aan het indekken bent. Ik citeer:

Ach dit is zoals W18(Phalanx), moreel gezien heeft Karma deze wereld al lang gewonnen.. Rhei. recruit er op los en vangt verliezen op door nieuwe recruits en zo dus nieuwe deffbronnen aan te sporen, als jullie deze wereld verliezen met meer leden/8 mio aan interns en een samenwerking met elke rimstam die tegen Karma ligt.. Dan moet je wel heeeeeeel erg slecht zijn, dus we zullen het zien.

Samenvatting: Wij (Karma) hebben de wereld gewonnen, maar jullie gaan de wereld winnen en zijn echt heel slecht als dat niet lukt. Met andere woorden als je wint zeg je dadelijk "JA DAT ZEI IK AL MAANDEN, JULLIE ZIJN NOOB." Mocht je de wereld verliezen kom je met dat smoesje wat hierboven staat. Eigenlijk dek je jezelf alvast in voor een verlies. Zo zeker ben je dus niet van jezelf. Ik wilde bijna nog mensen adviseren allemaal een spiegel voor jou verjaardag te kopen, zelfverheerlijking kick je op. Wel mooi dat je ook constant met feiten komt als "Wij waren 4x zo groot als |WAO|". Alleen ik snap dat je het niet helemaal door had door je afwezigheid, maar wij speelde met 20% van de stam tegen |WAO| en 80% van de stam tegen Vitae. Waar ik een solo aanval op |WAO| moest lossen, om ze weg te kunnen spelen. Misschien even je "belangrijke bronnen" in Seau navragen anders, mochten ze uberhaupt gespeeld hebben voordat Vitae gevallen was.

En Jasey, bespaar je alsjeblieft de moeite om even stoer naar iedere speler IG te PM'en en te laten zien dat jij ook één keer in de maand een VV draait. Echt niemand zit er op te wachten, misschien word je ooit nog volwassene jongen. Ik hoop het voor je!
Haha jij blijft de mensen toch wel echt verbazen hé, dat jij jezelf nog altijd steeds zo serieus kunt nemen na al die jaren.. Oh was je dat aan het opzoeken? Het is niet zo ingewikkeld hoor, de eindstrijd (de belangrijkste strijd) is tegen Vitae gevoerd, daar is mijn aandeel best wel groot in. Ja je hebt het altijd al geinig en geweldig gevonden om mijn posts te lezen, heb je vaak genoeg vermeld op het AF van W42 toen je als schoothondje ging rondrennen hoor. Oh dus jij bent de leiderschat geleaved omdat mensen WAO wilden recruiten, dat is nieuw zeg.. Ik denk dat uiteindelijk MWR ook effectief gerecruit is, moet je al eens nadenken over in hoeverre jij dus effectief iets te vertellen had. Als jij daarover nooit gelogen hebt dan ben ik Dan Bilzerian en heb ik 25 miljoen op mijn bankrekening staan.. Van die hotels heeft hier al zo een 10x op het forum gestaan denk ik, zal het nog wel eens opzoeken en hier neerplaatsen als je het 'weer' wilt ontkennen. Over die vrouwen kan ik perfect zelf inschatten of je liegt of niet aan de hand van je privé pagina waar jij zo nodig iedereen op moest hebben. Maar goed laten we het inderdaad maar op TW houden, dat is al erg genoeg.

De meest cruciale spelers van Seau. toen het er om ging? De personen die in die leiderschat zaten, Benji zat er volgens mij uiteindelijk ook nog in. Vrij logisch ook wel dat die personen in die chat zitten aangezien vanuit daar het meeste werd geregeld en verdeeld. Oh ja Fratre was een mini rimstam net zoals de stammen waaruit Seau ontstond waar uiteindelijk besloten werd om zich bij Seau aan te sluiten. Frank Underwood en dus ook de rest van Fratre kon ook makkelijk voor Vitae kiezen hoor.. Daarom dat ik bij een gebrek aan ervaring bij Seau (vooral de leiding) in de vroege fase ook normaal bij Vayne ging spelen na dat de fusie tussen Fratre en Seau rond was. Wat heeft dat ermee te maken dat DS en GT vanaf het begin op hetzelfde account gespeeld hebben? Ik snap je punt niet, ik zou overigens ook op zo een account blijven spelen als ik tegen complete noobs lig hoor. Laten we niet overdrijven, 75% van de tijd is ook goed hoor. Net zoals dat op W50 ook zo is, sommige mensen dromen niet alleen dat ze een leven en verplichtingen hebben buiten TW. Ik ben heel kritisch op het vlak van medespelers wat mij op W42 de nodige frustraties heeft opgeleverd ja. Uiteindelijk is gebleken dat elke speler terecht van FU gekicked is. Vertel mijn |P| verhaal dan eens alsjeblieft..

En ik heb pas nog wat spelers, kernspelers, van Seau gesproken. Sommige wisten niet eens de naam van je account, zoveel aandeel had je in de winst jongen!

Haha deze zin.. Ongelofelijk, nu wil ik echt nog één persoon tegenkomen die zelfs maar 'denkt' dat dit mogelijk zou kunnen zijn. Seau/Vitae of Karma/Rhei, maakt echt niet uit. Wat maak jij jezelf toch hopeloos belachelijk.

Wat doet iemand anders dan beter? Rhei. doet het beter bedoel je dan? Recruiten doen ze beter ja, voor de rest doen ze nog helemaal niks beter. Rhei. heeft over het gehele wereldverloop één account weten te breken, een account dat onder een aanvalbare ban stond. Bovendien interpreteer je het fout volgens mij.. het is zoals Phalanx op W18. Ik weet dat de stam Karma sowieso de stam gaat zijn die mensen zich gaan herinneren als ze terugdenken aan W50. Dit komt niet alleen door het wereldverloop tot nu toe maar vooral door de namen die er in huizen en in tegenstelling tot de meeste late game stammen blijft Karma 'groeien' en gaat de kwaliteit hier omhoog ipv achteruit. Rhei. daarentegen recruit om op het niveau van Karma te komen en zo dus een geduchte tegenstander te kunnen zijn, valt totaal niet te vergelijken met elkaar als je het mij vraagt. Het enigste wat jij moest doen op WAO was clears en edelclears sturen, timen moest niet. Ik heb wat quote's voor je:

[10/01/2017 16:04:28] Jasey Tielen: Hoe check je de geschiedenis van die leiderschat
[10/01/2017 16:04:30] Jasey Tielen: Op 42
[10/01/2017 16:04:55] *: Ligt eraan of je skype hebt verwijderd een keer tussendoor
[10/01/2017 16:04:58] *: Zoals ik heb gedaan
[10/01/2017 16:05:05] *: Dan kan je dr niet meer bij komen namelijk
[10/01/2017 16:05:14] Jasey Tielen: Ik niet :p
[10/01/2017 16:07:04] *: Dan zou je gewoon door steeds omhoog te scrollen er doorheen kunnen gaan
[10/01/2017 16:07:30] *: Maar ik vond t ook niet echt een 'lachen met mike'-chat hoor
[10/01/2017 16:07:57] *: Er is wel met m gelachen, absoluut, maar ook alleen maar toen ie kwam zeuren dat ie ook graag in de chat wilde
[10/01/2017 16:08:17] Jasey Tielen: Ja die tijd wel enorm veel toch :D
[10/01/2017 16:08:25] Jasey Tielen: Werden gwn quote's in de chat geplaatst
[10/01/2017 16:08:39] Jasey Tielen: Waar met gelachen werd, beetje zielig als je dat gaat ontkennen vind ik
[10/01/2017 16:08:51] *: Ik vond t nog meevallen als ik t me goed herinner
[10/01/2017 16:08:55] Jasey Tielen: Ik heb het in die post ook niet over het gehele verloop van die chat
[10/01/2017 16:08:58] Jasey Tielen: Nja vooral niek haha
[10/01/2017 16:09:12] *: Hij zat toen te zaniken dat Jan en Vincent erin zaten en hij niet
[10/01/2017 16:09:18] *: Terwijl Jan pas 2 weken speelde fzo
[10/01/2017 16:09:21] Jasey Tielen: Ik herinner het me nog levendig dat hij prive continu tegen mij bezig was over jan en vince
[10/01/2017 16:09:22] Jasey Tielen: Idd ja
[10/01/2017 16:09:40] *: Wat ik toen ook best begreep
[10/01/2017 16:09:53] *: Maar toen was ie al in zn eer aangetast en wilde ie niet meer dr in fzo
[10/01/2017 16:10:17] *: En toen zijn er wel wat stekelige opmerkingen gemaakt, vooral door Niek, Vince en jou denk ik
[10/01/2017 16:10:40] Jasey Tielen: Ja
[10/01/2017 16:10:41] *: Omdat Mike toen gewoon kei-inactief was en eigenlijk ook totaal geen recht had in die chat te zitten
[10/01/2017 16:10:46] Jasey Tielen: Over dat hij de massa's gepland had
[10/01/2017 16:10:53] Jasey Tielen: Daar ging t ookvooral over
[10/01/2017 16:10:57] *: Maar op t AF zat op te scheppen over zn massa's
[10/01/2017 16:11:06] *: Ja dat ging er bij mij toen ook totaal verkeerd in
[10/01/2017 16:11:06] Jasey Tielen: Juh dat ja
[10/01/2017 16:11:24] Jasey Tielen: Dat is ook mn punt op het AF, hij moet er maar zelf niet over beginnen
[10/01/2017 16:11:30] Jasey Tielen: 60% gepland jezus man, mongool
[10/01/2017 16:11:46] *: Want enige wat ie had gedaan, was een enquete openen op t stamforum van wat iedereen precies wilde voor massa: blitzen op meerdere fronten of grote stammassa
[10/01/2017 16:12:18] *: Toen is gekozen voor blitzen, en hebben Benji, Jan en DoI de planning gedaan
[10/01/2017 16:12:41] *: Verder heeft Jan de drukmassa op Vayne opgezet na overleg met Roald
[10/01/2017 16:12:51] *: Waar Mike ook 0,0 mee te maken heeft gehad
[10/01/2017 16:13:19] *: Verder heeft Jan de drukmassa op Vayne opgezet na overleg met Roald

<<< waarna vooral Vincent m levend heeft gehouden door steeds pm's rond te sturen
[10/01/2017 16:14:00] *: (Dit/deze quotes mag je best ook op AF pleuren, ik vind t niet mijn plaats daar reacties op te plaatsen)
[10/01/2017 16:14:08] Jasey Tielen: Nah jo
[10/01/2017 16:14:18] Jasey Tielen: Doe ik niet graag van iemand waarbij ht niet hoort
[10/01/2017 16:14:23] Jasey Tielen: Jij moet het zelf maar doen
[10/01/2017 16:15:13] *: Ligt eraan of die Mike nog doorgaat met zn fantasieverhalen ook
[10/01/2017 16:15:23] *: Want ik weet dat ie t doet om te stangen en te stoken
[10/01/2017 16:15:31] *: Dus k reageer liever gewoon niet
[10/01/2017 16:21:46] Jasey Tielen: Ik wil het ook niet gebruiken om mijn gram te halen bij hem, hij leeft toch in een fantasie
[10/01/2017 16:21:57] Jasey Tielen: Wil gwn dat die stopt met onzin te verspreiden, is niks waar van
[10/01/2017 16:26:47] *: Gewoon niet reageren bedoel ik he
[10/01/2017 16:27:00] *: Ik hoef geen eer of gunsten van je
[10/01/2017 16:27:13] *: Heb daar nooit van iemand om gevraagd
[10/01/2017 16:27:17] *: Ik zou t gewoon negeren
[10/01/2017 16:27:25] *: Gewoon lachen met Mike zoals de rest

Ik denk dat ik trouwens samen met mijn medespeler meer VV's gedraaid heb hier op W50 dan wie dan ook. Dus shhh en leer je medespelertje hoe dat die met 1C moet omgaan.
 

DeletedUser

Guest
Even wat kritische noten op jullie stukjes:

Minderwaardige en noob WAO'ers? Dan gaat het hier over ik denk hooguit twee accounts, dus over vier mensen: Glenn (tompeter), Robin (Remakez.), Joren (Triggerbullet) en Jelle. Daarvan is alleen Jelle 'noob' te noemen hoor, Mike?

En ja, ik heb ook wisselende verhalen gehoord over Krepox. Van iemand die veel VV'tjes binnen (en buiten) de stam pakt tot iemand die weinig betekent heeft voor zowel Seau. als |P|. Maar als je je bedenkt dat voor de bans Vitae gewoon meer dan 100 dorpen voor stond op Seau. is dat een goede indicator om te zien dat dat belang van Krepox voor de bans in ieder geval flink meeviel. Zijn strijd tegen Vitaes defbunker Jolien20 was ook lang niet altijd succesvol met mensen als Laurens en Martijn die daar op hebben gedeft. Daarentegen na de bans zal die wel iets goed gedaan moeten hebben?

Ik vind het wat voorbarig om te stellen dat de eindstrijd tegen Vitae was, dus de fronters met Vitae belangrijker waren voor Seau.'s wereldwinst. Het was naar mijn idee altijd een vrij even strijd tussen beide stammen, waar Vitae altijd net wat beter doorheen gekomen is, tot de beruchte banwave, waar Seau. effectief van kon profiteren. Een echte eindstrijd is er dan ook amper geweest. Wel een hevige met het script van Warre, maar daar was Jasey nooit de verdedigende partij. (Die verdedigers van Seau. destijds zijn degene die jullie beiden mogen bedanken voor je wereldwinst.) WAO en Vitae mieterden in elkaar toen de eindstrijd zou beginnen. Het belang van zo'n eindstrijd is dus niet echt boven het belang van het andere front te stellen.

Meer dan 20% moest strijden tegen WAO? WAO groeide te langzaam en was te passief. Zeker in het begin was een groot deel van Seau. gewoon bezig mee te doen tegen WAO toen het verschil relatief minder was. Op het einde was het wellicht 30% van Seau. Minder zeker niet, er zijn genoeg massa's vanuit heel Seau. geweest op WAO. Wel stond er bij het Vitae front belachelijk veel meer def dan bij WAO, wat ook zeker terecht was.

Over wie er meer betekent heeft voor Seau. Mike of Jasey durf ik geen uitspraken te doen.. Ik kon er toen zelf op aanvallend gebied in ieder geval nog geen zak van. Dat weet ik wel, haha. :rolleyes:
 

DeletedUser76151

Guest
Even wat kritische noten op jullie stukjes:

Minderwaardige en noob WAO'ers? Dan gaat het hier over ik denk hooguit twee accounts, dus over vier mensen: Glenn (tompeter), Robin (Remakez.), Joren (Triggerbullet) en Jelle. Daarvan is alleen Jelle 'noob' te noemen hoor, Mike?

Mwah WAO front stelde niet zoveel voor hoor. Enige acc dat er een beetje toe deed was Exclusive, alleen had hij het uithoudingsvermogen van een caviaa en besloot vrij snel zn acc op del te gooien.
Triggerbullet kreeg pas front toen de wereld eigenlijk al gespeeld was, daarvoor wel veel vvtjes gedaan ofc.
En wie de fuck is jelle?
 

DeletedUser3435

Guest
Even wat kritische noten op jullie stukjes:

Minderwaardige en noob WAO'ers? Dan gaat het hier over ik denk hooguit twee accounts, dus over vier mensen: Glenn (tompeter), Robin (Remakez.), Joren (Triggerbullet) en Jelle. Daarvan is alleen Jelle 'noob' te noemen hoor, Mike?

En ja, ik heb ook wisselende verhalen gehoord over Krepox. Van iemand die veel VV'tjes binnen (en buiten) de stam pakt tot iemand die weinig betekent heeft voor zowel Seau. als |P|. Maar als je je bedenkt dat voor de bans Vitae gewoon meer dan 100 dorpen voor stond op Seau. is dat een goede indicator om te zien dat dat belang van Krepox voor de bans in ieder geval flink meeviel. Zijn strijd tegen Vitaes defbunker Jolien20 was ook lang niet altijd succesvol met mensen als Laurens en Martijn die daar op hebben gedeft. Daarentegen na de bans zal die wel iets goed gedaan moeten hebben?

Ik vind het wat voorbarig om te stellen dat de eindstrijd tegen Vitae was, dus de fronters met Vitae belangrijker waren voor Seau.'s wereldwinst. Het was naar mijn idee altijd een vrij even strijd tussen beide stammen, waar Vitae altijd net wat beter doorheen gekomen is, tot de beruchte banwave, waar Seau. effectief van kon profiteren. Een echte eindstrijd is er dan ook amper geweest. Wel een hevige met het script van Warre, maar daar was Jasey nooit de verdedigende partij. (Die verdedigers van Seau. destijds zijn degene die jullie beiden mogen bedanken voor je wereldwinst.) WAO en Vitae mieterden in elkaar toen de eindstrijd zou beginnen. Het belang van zo'n eindstrijd is dus niet echt boven het belang van het andere front te stellen.

Meer dan 20% moest strijden tegen WAO? WAO groeide te langzaam en was te passief. Zeker in het begin was een groot deel van Seau. gewoon bezig mee te doen tegen WAO toen het verschil relatief minder was. Op het einde was het wellicht 30% van Seau. Minder zeker niet, er zijn genoeg massa's vanuit heel Seau. geweest op WAO. Wel stond er bij het Vitae front belachelijk veel meer def dan bij WAO, wat ook zeker terecht was.

Over wie er meer betekent heeft voor Seau. Mike of Jasey durf ik geen uitspraken te doen.. Ik kon er toen zelf op aanvallend gebied in ieder geval nog geen zak van. Dat weet ik wel, haha. :rolleyes:
Uiteindelijk was WAO gewoon inferieur tegenover Seau terwijl Seau niet eens de meest ervaren stam was, hoe je het ook draait of keert. Het is ook gewoon wisselend vanaf dat je een bepaalde leeftijd hebt hoor, ik denk dat niemand die fulltime werkt de grootste bijdrage voor een stam kunne leveren. Ik heb een tijd veel VV binnen Seau gedaan, tijdens de eindfase had ik het zo druk met VV's buiten de stam dat ik een stuk minder VV's binnen de stam deed/zin in had. Maar uiteindelijk waren die VV's even belangrijk aangezien DGM zo Vitae lang van de rim heeft kunnen afhouden en ik Annabel heb kunnen wegbashen. Bovendien vergeet je wel even dat Vitae te bang was om Jolien te recruiten, moest je die stats meerekenen waren het echt geen 100 dorpen winst voor Vitae.

Toen dat Warre op W42 kwam stond Seau op het punt om op delete te gaan hoor, dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat de eindstrijd niet met Vitae was. Het had evengoed de wereld van Vitae kunnen zijn als een paar mensen niet waren opgestaan en samen een vuist hadden gemaakt. Hoezo was ik nooit de verdedigende partij tegen Warre? Mijn front was een stuk kleiner dus echt veel edels heeft ie de kans niet voor gehad maar ik heb ook gewoon een paar weken zitten kutten met dat rotte script hoor. Het gaat er mij trouwens niet om wie het belangrijkste was, het gaat erom dat hij zichzelf geen dingen moet toeschrijven waar hij niks met te maken had. Wat overigens ook de reden was waarom hij door veel mensen in Seau toen niet serieus werd genomen.
 

DeletedUser

Guest
Mwah WAO front stelde niet zoveel voor hoor. Enige acc dat er een beetje toe deed was Exclusive, alleen had hij het uithoudingsvermogen van een caviaa en besloot vrij snel zn acc op del te gooien.
Triggerbullet kreeg pas front toen de wereld eigenlijk al gespeeld was, daarvoor wel veel vvtjes gedaan ofc.
En wie de fuck is jelle?

Mee eens, Ced was te eigenwijs om co's op zijn account te laten. Hebben het hem toen nog meerdere keren gezegd dat hij wellicht hulp nodig had. En opeens was hij er inderdaad klaar mee en account op delete. De ban die Benji hem had aangesmeerd heeft daar wel aan bijgedragen. Is overigens misschien wel een vast patroon. Soloriders die hun account op delete gooien, Jurgen deed het hier natuurlijk ook al.

Jelle was de co op MWR die niemand kent en die ook niet zoveel deed. Wat ie deed was wel prima overigens.

Uiteindelijk was WAO gewoon inferieur tegenover Seau terwijl Seau niet eens de meest ervaren stam was, hoe je het ook draait of keert. Het is ook gewoon wisselend vanaf dat je een bepaalde leeftijd hebt hoor, ik denk dat niemand die fulltime werkt de grootste bijdrage voor een stam kunne leveren. Ik heb een tijd veel VV binnen Seau gedaan, tijdens de eindfase had ik het zo druk met VV's buiten de stam dat ik een stuk minder VV's binnen de stam deed/zin in had. Maar uiteindelijk waren die VV's even belangrijk aangezien DGM zo Vitae lang van de rim heeft kunnen afhouden en ik Annabel heb kunnen wegbashen. Bovendien vergeet je wel even dat Vitae te bang was om Jolien te recruiten, moest je die stats meerekenen waren het echt geen 100 dorpen winst voor Vitae.

Toen dat Warre op W42 kwam stond Seau op het punt om op delete te gaan hoor, dus ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat de eindstrijd niet met Vitae was. Het had evengoed de wereld van Vitae kunnen zijn als een paar mensen niet waren opgestaan en samen een vuist hadden gemaakt. Hoezo was ik nooit de verdedigende partij tegen Warre? Mijn front was een stuk kleiner dus echt veel edels heeft ie de kans niet voor gehad maar ik heb ook gewoon een paar weken zitten kutten met dat rotte script hoor. Het gaat er mij trouwens niet om wie het belangrijkste was, het gaat erom dat hij zichzelf geen dingen moet toeschrijven waar hij niks met te maken had. Wat overigens ook de reden was waarom hij door veel mensen in Seau toen niet serieus werd genomen.

Ik hoef het ook niet te wenden of keren. WAO was inderdaad niet opgewassen tegen Seau. Toch had Seau. het vaak een stuk moeilijker tegen WAO dan ze leuk vonden. Daar haal ik dan maar mijn nostalgische pret uit.

Ik zelf ga nu op W49 met Fide ook de eindfase in, en er wordt nu al wel eens gesproken over wie 'de belangrijke factoren' waren voor de wereldwinst. Ik denk toch dat als je gewoon netjes het gros van de tijd gespeeld hebt, je verdomd goed zal weten wie dit waren. Los van het idee dat je een dergelijke discussie helemaal niet op AF zou moeten voeren in mijn ogen, moeten jullie beiden de antwoorden evengoed weten. De discussie is een dus een beetje zinloos. Mike heeft een prima rol gespeeld aan zijn front op W42, en jij aan de jouwe, al weet ik daar minder van af. Laat het daar gewoon bij. Volgens mij waren jullie uiteindelijk beide niet significante schakels voor de wereldwinst. En wat zou dat uitmaken, je hebt 'm gewonnen en het blijft een teamprestatie. ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik hoef het ook niet te wenden of keren. WAO was inderdaad niet opgewassen tegen Seau. Toch had Seau. het vaak een stuk moeilijker tegen WAO dan ze leuk vonden. Daar haal ik dan maar mijn nostalgische pret uit.

Ik zelf ga nu op W49 met Fide ook de eindfase in, en er wordt nu al wel eens gesproken over wie 'de belangrijke factoren' waren voor de wereldwinst. Ik denk toch dat als je gewoon netjes het gros van de tijd gespeeld hebt, je verdomd goed zal weten wie dit waren. Los van het idee dat je een dergelijke discussie helemaal niet op AF zou moeten voeren in mijn ogen, moeten jullie beiden de antwoorden evengoed weten. De discussie is een dus een beetje zinloos. Mike heeft een prima rol gespeeld aan zijn front op W42, en jij aan de jouwe, al weet ik daar minder van af. Laat het daar gewoon bij. Volgens mij waren jullie uiteindelijk beide niet significante schakels voor de wereldwinst. En wat zou dat uitmaken, je hebt 'm gewonnen en het blijft een teamprestatie. ;)
Laten we het daar op houden.. Het is geen discussie die thuishoort op een forum maar al helemaal geen discussie die gevoerd moet worden door mensen die van weinig tot niks weten. De belangrijkste spelers voor de eindwinst tegen Vitae waren trouwens DOI & Il Burattinaio.
 

DeletedUser74287

Guest
I'm just gonna leave this here

2uj371v.png

giphy.gif
 

DeletedUser76151

Guest
Wauwie geweldig zeg, je hebt zonet een clear kunnen mollen. :D Proficiat, wil je nu alsjeblieft Phalanx uit je sig doen?

Nja clears slopen is idd niet zo super speciaal. Hebben er gister stuk of 5 gemold inclusief edels. Denk dat hij meer doelt op het feit dat je zijn halve clears gister nog belachelijk liep te maken :p
 
Bovenaan