Top/Flopstammen

DeletedUser69389

Guest
In mijn ogen zijn de situaties Uthred/LittleMe niet vergelijkbaar met de cf die Grommende gelegd heeft.. Zoals ik het zie, zijn de dorpen van Uthred en LittleMe(op dat bb dorp van Uthred na) gewoon van de vijand geedeld en kun je dus niet over ''cf-en'' spreken. Het gaat hier dus ook niet om ''je eigen cluster schoonhouden''. Die dorpen van Uthred/LittleMe zijn vanuit ons perspectief gewoon van de vijand geedeld. Of dit nou door een MB van Littlerabio gebeurt is of door henzelf doet er in mijn ogen ook niet toe. Daarom vind ik het dus ook belachelijk dat jullie die dorpen opeisen in ruil voor die cf van Grommende. Wees eens reeël en stop eens met dat kinderachtige vinger-gedoe zou ik zeggen.

De afspraak tussen Rhei. en Karma moet wel gelden met Bibbox, maar niet met Tony Tony? Idioterie van de bovenste plank, maar dat moeten jullie maar lekker binnen Karma met elkaar gaan uitvechten, want er zijn mensen bij jullie die tegen mij hebben gezegd het raar te vinden dat sommige van jullie met 2 maten meten.

Want wij kunnen niet weten dat die gast de MB van Bibbox is. Dat jullie het op die manier proberen te verkopen zegt veel over het ietwat krakende morele kompas van sommige spelers bij Karma....

ach wees niet bang, Mike kan zelfs MET cf's geen dorpen pakken :D

Het was Mike niet eens haha.
 
Reactiescore
1.075
De afspraak tussen Rhei. en Karma moet wel gelden met Bibbox, maar niet met Tony Tony? Idioterie van de bovenste plank, maar dat moeten jullie maar lekker binnen Karma met elkaar gaan uitvechten, want er zijn mensen bij jullie die tegen mij hebben gezegd het raar te vinden dat sommige van jullie met 2 maten meten.

Want wij kunnen niet weten dat die gast de MB van Bibbox is. Dat jullie het op die manier proberen te verkopen zegt veel over het ietwat krakende morele kompas van sommige spelers bij Karma....



Het was Mike niet eens haha.

wat heeft het morele kompas van sommige karma spelers ermee te maken als het afkomstig is van een bibbox speler?:confused:
 
Reactiescore
967
De afspraak tussen Rhei. en Karma moet wel gelden met Bibbox, maar niet met Tony Tony? Idioterie van de bovenste plank, maar dat moeten jullie maar lekker binnen Karma met elkaar gaan uitvechten, want er zijn mensen bij jullie die tegen mij hebben gezegd het raar te vinden dat sommige van jullie met 2 maten meten.

Want wij kunnen niet weten dat die gast de MB van Bibbox is. Dat jullie het op die manier proberen te verkopen zegt veel over het ietwat krakende morele kompas van sommige spelers bij Karma....



Het was Mike niet eens haha.

Ik zeg toch nergens dat die regels niet voor Bibbox gelden? Ik zeg dat de situatie niet vergelijkbaar is en dat jullie geen reële eisen stellen..
Hoezo zouden we een verhaal proberen te verkopen als we gewoon de waarheid kunnen toelichten?

Kortom, alles wat je zegt slaat gewoon nergens op.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zeg toch nergens dat die regels niet voor Bibbox gelden? Ik zeg dat de situatie niet vergelijkbaar is en dat jullie geen reële eisen stellen..
Hoezo zouden we een verhaal proberen te verkopen als we gewoon de waarheid kunnen toelichten?

Kortom, alles wat je zegt slaat gewoon nergens op.

Ik denk eerder dat Karma hypocriet bezig is. Jullie begonnen al onterecht te zeiken op ons en gaan min of meer dreigen met een clusterfuck war als we niet toegeven. Wij wilden hoe dan ook al geen clusterfuck war, juist om deze wereld nog een enigszins een leuke wereld te laten zijn. Want TW gaat al zo achteruit en helaas wilt Karma overgaan tot een speelstijl die heel deze wereld gaat verzieken. Speel het spel met ballen en niet op zo´n lage manier als je gisteren als stam nog iets anders verkondigt. Er is zelfs vandaag nog aan een speler in het Rhei. cluster gevraagd wat zijn diplomatieke banden met ons zijn, hoe diep kun je als Karma zijnde zakken?

Een stam die pretendeert op moreel gebied verheven te staan boven het inferieure Rhei., maar dat niet bepaald waarmaakt als jullie deze lijn daadwerkelijk willen gaan volgen.

Wij als Rhei. zullen alleszins ons niet gaan verlagen tot dit spel. Eens zien hoeveel waarde de naam Karma dan nog heeft bij de "Hogere" Community zoals Krepox dat noemt.
 
Reactiescore
1.015
Klopt wel. Verlagen is toekomstige zin. Jullie hebben je al doorheen het verleden ontiegelijk laten zakken.
 
Reactiescore
1.075
Ik denk eerder dat Karma hypocriet bezig is. Jullie begonnen al onterecht te zeiken op ons en gaan min of meer dreigen met een clusterfuck war als we niet toegeven. Wij wilden hoe dan ook al geen clusterfuck war, juist om deze wereld nog een enigszins een leuke wereld te laten zijn. Want TW gaat al zo achteruit en helaas wilt Karma overgaan tot een speelstijl die heel deze wereld gaat verzieken. Speel het spel met ballen en niet op zo´n lage manier als je gisteren als stam nog iets anders verkondigt. Er is zelfs vandaag nog aan een speler in het Rhei. cluster gevraagd wat zijn diplomatieke banden met ons zijn, hoe diep kun je als Karma zijnde zakken?

Een stam die pretendeert op moreel gebied verheven te staan boven het inferieure Rhei., maar dat niet bepaald waarmaakt als jullie deze lijn daadwerkelijk willen gaan volgen.

Wij als Rhei. zullen alleszins ons niet gaan verlagen tot dit spel. Eens zien hoeveel waarde de naam Karma dan nog heeft bij de "Hogere" Community zoals Krepox dat noemt.

ik hoop dat je echt wel begrijpt dat slizz een bibbox speler is he :x
 

DeletedUser69389

Guest
ik hoop dat je echt wel begrijpt dat slizz een bibbox speler is he :x

Weet ik veel, maar blijkbaar is volgens jullie leider Karma en Bibbox hetzelfde en gelden de afspraken die tussen Karma en Rhei. zijn ook voor Bibbox en Rhei. Ook al zijn daar geen onderhandelingen over geweest.

Ik parafraseer: Bibbox valt onder de afspraken vanaf het moment dat jullie als Rhei. zijnde op de hoogte waren van de BG met Karma. Bibbox doet mee aan de eindstrijd als BG van Karma dus dan valt Bibbox ook onder de afspraken.

Dat is idioterie van de bovenste plank. Jullie zouden LoC of een andere rimstam bij wijze van aanvallen en clusterfucks daar pakken. ij gaan een BG of nap met hen aan en dan zouden jullie dat niet meer mogen doen, want ja die horen bij Rhei. en doen daardoor mee aan de eindstrijd. Al zouden het bij wijze van spelers zijn met een moraal van 40% voor de Karma accounts.

Maar leuk dat je probeert af te dwalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Weet ik veel, maar blijkbaar is volgens jullie leider Karma en Bibbox hetzelfde en gelden de afspraken die tussen Karma en Rhei. zijn ook voor Bibbox en Rhei. Ook al zijn daar geen onderhandelingen over geweest.

Ik parafraseer: Bibbox valt onder de afspraken vanaf het moment dat jullie als Rhei. zijnde op de hoogte waren van de BG met Karma. Bibbox doet mee aan de eindstrijd als BG van Karma dus dan valt Bibbox ook onder de afspraken.

Dat is idioterie van de bovenste plank. Jullie zouden LoC of een andere rimstam bij wijze van aanvallen en clusterfucks daar pakken. ij gaan een BG of nap met hen aan en dan zouden jullie dat niet meer mogen doen, want ja die horen bij Rhei. en doen daardoor mee aan de eindstrijd. Al zouden het bij wijze van spelers zijn met een moraal van 40% voor de Karma accounts.

Maar leuk dat je probeert af te dwalen.

allemaal goed en wel, maar dat jullie banden hebben met LoC klopt idd wel :D
 

DeletedUser76151

Guest
overigens is het enorm opvallend dat er 2 x op rij een massa op Bibbox word gedaan en ook 2 x op rij het account waar een massa op komt om onwaarschijnlijke reden worden gebanned, dit x zelfs onterecht, bevestigd door o.a Kervin (en mezelf :D)

Er liep geen massa toen Jellizer werd gebanned. Helaas..
 

DeletedUser69389

Guest
allemaal goed en wel, maar dat jullie banden hebben met LoC klopt idd wel :D

Ook dat klopt niet. Persoonlijke banden waren er ja tussen een enkel account en hen. Echter ook vanuit de leiding erop aangedrongen dat zij zich dienden te distantiëren van het gebruik van kata´s wat als zodanig werd gebruikt door hen. Het betreft een persoonlijke alliantie, maar niet stambreed of regiobreed.

Maar alweer een mooie poging om eromheen te draaien.
 
Reactiescore
967
Ik denk eerder dat Karma hypocriet bezig is. Jullie begonnen al onterecht te zeiken op ons en gaan min of meer dreigen met een clusterfuck war als we niet toegeven. Wij wilden hoe dan ook al geen clusterfuck war, juist om deze wereld nog een enigszins een leuke wereld te laten zijn. Want TW gaat al zo achteruit en helaas wilt Karma overgaan tot een speelstijl die heel deze wereld gaat verzieken. Speel het spel met ballen en niet op zo´n lage manier als je gisteren als stam nog iets anders verkondigt. Er is zelfs vandaag nog aan een speler in het Rhei. cluster gevraagd wat zijn diplomatieke banden met ons zijn, hoe diep kun je als Karma zijnde zakken?

Een stam die pretendeert op moreel gebied verheven te staan boven het inferieure Rhei., maar dat niet bepaald waarmaakt als jullie deze lijn daadwerkelijk willen gaan volgen.

Wij als Rhei. zullen alleszins ons niet gaan verlagen tot dit spel. Eens zien hoeveel waarde de naam Karma dan nog heeft bij de "Hogere" Community zoals Krepox dat noemt.

Ten eerste, ik behoor niet tot Karma, noch zeikende spelers betreft deze kwestie dus wat mij betreft kun je zinnen als ''jullie begonnen al te dreigen'' en ''jullie begonnen al te zeiken'' wel achterwege laten.
Het laatste waar ik op zit te wachten is dat deze wereld nog verder verpest wordt door het gebruik van cf's. Ik ben daar namelijk ook vies op tegen.

Daarnaast vind ik dat LittleMe en Uthred niet incorrect gehandeld hebben om die dorpen te pakken, het is bovendien een mb en die wilt/moet wel eens wat dorpen afgeven en als dit hiermee de ligging van een account bevordert lijkt mij dat een prima zet. Deze dorpen liggen noch in Rhei's cluster, noch in Bibbox's cluster dus over cfen spreken we dan ook niet lijkt me. Dat jullie niet weten dat het Littlerabio's MB is, doet er verder ook niet toe, of wel?
Zoals ik al eerder zei is Tony vanaf de fusie gewoon vijand en dat wij gebruik maken van de slordigheid die het account had/heeft is ons goed recht.
Echter vind ik die bb die Uthred gepakt heeft bij NOOT NOOT echter niet kunnen gezien de ligging. Dus die mag wat mij betreft gewoon weggegeven worden.;)
 
Reactiescore
1.075
Echter vind ik die bb die Uthred gepakt heeft bij NOOT NOOT echter niet kunnen gezien de ligging. Dus die mag wat mij betreft gewoon weggegeven worden.;)

was nochtans geen bb hoor :confused:
 

DeletedUser77878

Guest
Ik weet dat de stam Karma sowieso de stam gaat zijn die mensen zich gaan herinneren als ze terugdenken aan W50.

Iedereen gaat aan Ondenkt denken als ze terug denken aan w50.

wat heeft het morele kompas van sommige karma spelers ermee te maken als het afkomstig is van een bibbox speler?:confused:

(Edit: Karma's morele kompas)

source.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Iedereen gaat aan Ondenkt denken als ze terug denken aan w50.



(Edit: Karma's morele kompas)

source.gif
Haha ja waarschijnlijk ja. :D

Ik denk eerder dat Karma hypocriet bezig is. Jullie begonnen al onterecht te zeiken op ons en gaan min of meer dreigen met een clusterfuck war als we niet toegeven. Wij wilden hoe dan ook al geen clusterfuck war, juist om deze wereld nog een enigszins een leuke wereld te laten zijn. Want TW gaat al zo achteruit en helaas wilt Karma overgaan tot een speelstijl die heel deze wereld gaat verzieken. Speel het spel met ballen en niet op zo´n lage manier als je gisteren als stam nog iets anders verkondigt. Er is zelfs vandaag nog aan een speler in het Rhei. cluster gevraagd wat zijn diplomatieke banden met ons zijn, hoe diep kun je als Karma zijnde zakken?

Een stam die pretendeert op moreel gebied verheven te staan boven het inferieure Rhei., maar dat niet bepaald waarmaakt als jullie deze lijn daadwerkelijk willen gaan volgen.

Wij als Rhei. zullen alleszins ons niet gaan verlagen tot dit spel. Eens zien hoeveel waarde de naam Karma dan nog heeft bij de "Hogere" Community zoals Krepox dat noemt.
Wie gaat dreigen met een clusterfuck? Ik denk wel dat mensen eindelijk door hebben dat een stam met zo een speler als jij als leider niet meteen met een moreel kompas gaan spelen ja, dat vind ik ook mooi. Ik ben blij dat ze het nu doorhebben voordat je je als stam verschrikkelijk laat benadelen en zo misschien de wereld verliest. Jij bent echt de laatste die ooit iets positiefs heeft bijgebracht aan TW, laat staan dat jij het moet hebben over dat TW achteruitgaat. Moest TW niet achteruitgegaan zijn was jij nu nooit de leider van een stam die voor de eindstrijd ging gaan.

Oh wacht dus vragen wat hun diplomatische banden met Rhei. zijn is zielig.. Dan moet je al even nadenken hoe zielig het is als je er effectief met in gesprek gaat. Kroepoek, Old Dirty.. Hihi wat ben jij toch echt een verschrikkelijk domme P&P'er, wel mooi om te zien. Bovendien verwacht ik nog steeds een antwoord over wie van de hogere community binnen Rhei. huist, al weet ik daar zelf wel het antwoord op te vinden..Zal ergens rond het vriespunt zijn geloof ik, veel succes nog met het blaten op het AF. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jasey stop maar. Iedereen kan zien dat je totaal niet subtiel bent met het toevoegen van denigrerende woorden. Of je nu de waarheid spreekt of niet, je lijkt totaal geen objectieve kijk meer op de situatie te kunnen geven. laat je leiding dit eens behandelen. Man waar haal je al die haat eigenlijk vandaan.
 

DeletedUser3435

Guest
Jasey stop maar. Iedereen kan zien dat je totaal niet subtiel bent met het toevoegen van denigrerende woorden. Of je nu de waarheid spreekt of niet, je lijkt totaal geen objectieve kijk meer op de situatie te kunnen geven. laat je leiding dit eens behandelen. Man waar haal je al die haat eigenlijk vandaan.
Je had ook kunnen zeggen 'niet zo haten'.. Was even nuttig geweest. Wil je even uitleggen wat er totaal niet meer objectief is? Dat UT nooit iets positiefs heeft toegevoegd? Alsjeblieft zeg, elke wereld waar die speelt gebeurt er wel iets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Er is wel een flinke/enorme dosis fantasie nodig om die dorpen van Uhtred en Littleme als cf's te zien, hahaha dit is wel triest
 
Bovenaan