Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nr1 stam mensen onaangekondigd ontslaat terwijl ze wel aan de stameisen voldoen.... Hoe bedoel je onbetrouwbare stam....En dat noemt zich dan een topstam....:rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nr1 stam mensen onaangekondigd ontslaat terwijl ze wel aan de stameisen voldoen.... Hoe bedoel je onbetrouwbare stam....En dat noemt zich dan een topstam....:rolleyes:

Uhm de nummer 1 stam hier, is een flopstam?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Realiseer je dan ook dat dit soort info de mensen die hier dit lezen ook niet boeit
 

DeletedUser

Guest
realiseer je je ook dat nr1 stammen in deze fase van het spel vaak fails zijn..
Kan ook zonder jou betrouwbare bron wel zien dat het niks word daar
 

DeletedUser63918

Guest
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de nr1 stam mensen onaangekondigd ontslaat terwijl ze wel aan de stameisen voldoen.... Hoe bedoel je onbetrouwbare stam....En dat noemt zich dan een topstam....:rolleyes:

Kan liggen aan de persoon zelf?
Je kunt de beste speler hebben die er is, maar die niets geeft om de stam en iedereen wil uitdagen?
 

DeletedUser

Guest
Hahahahaha, die post van ieniemienie, ik moest echt lachen:D! zulke mensen heb je nodig op het forum!
 

DeletedUser50171

Guest
Zoals op hun profiel staat; puntlimiet afvallers zullen er komen!
Is het waarschijnlijk gewoon zo geregeld; Als een beter persoon zich aanmeld, zal de laatste eruit gaan, zodat ze in punten klimmen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha, jij moet je naam ook verandere man:p.

Sherlock Holmes of iets dergelijks:p

Hij moet er No Shit Sherlock van maken.

Wie heeft een topstam gevonden die het gaat maken @W31?
 

DeletedUser

Guest
Damn, er zijn al wat stammenoorlogen begonnnen door enkele topstammen:

Rang Stamnaam Punten Dorpen gewonnen Verloren dorpen Dorpenverhouding Verslagen tegenstanders (aanv.) Verslagen tegenstanders (verd.)
1 .Burn 0 0 0 0 118 0
2 .EF 0 0 0 0 90 0
3 .Fatal 0 0 0 0 0 243
4 A-C-V 0 0 0 0 703 22
5 NCMC 0 0 0 0 0 18
6 r1230 0 0 0 0 0 59
7 red 0 0 0 0 21 439
8 ~VVV~ 0 0 0 0 95 0
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan