Top/flopstammen

DeletedUser

Guest
wij gebruiken tenminste onze eigen def niet tegen ons zelf, iets wat lym wel doet. de vijand ossen en dan haar eigen aanvallen daarop dood lopen.

Jup dat is idd gebeurd, wat mindere communicatie met de wisseling van de wacht. Foutje erbij!!
Zie je ik durf het gewoon toetegevn hoor xD!!


Echter vind ik ook dat je eigen os aanvallen in een vijandig dorp ook buitengewoon dom is, maar die problemen houden jullie voor jullie. ;)
Moeten wij dan ook hierheen komen, en jullie uitlachen? Lol...

Daarbij zie ik hier heel wat mensen die er niet bij betrokken zijn, dus geef je oordeel dan ook niet.

Je mag me best ervoor uitlachen was beetje domme fout van het account LYM!

Deze mensen zien zeker wat er gaande is als er berichtjes worden gepost van 2 fouten ;).
en ach lekker mee kletsen is nooit verkeerd toch, en vooral niet als iemand denkt dat hij en zijn stam alles zijn!

Maar terugkomend op de echte topstam Famous. In het verleden hebben zij een vermeende massa op Loseyourmind gedaan, resultaat: 13 verloren dorpen aan de kant van Lym (3 had hij weer terug weten te pakken ofseuh). Nu is Lym een beetje aan het kloten en neemt zo even binnen 3 dagen zo'n 15 dorpjes over van Famous, zonder dat er ook maar een massa aan vooraf ging. Beetje jammer Famous...

Zo damn hee worden jullie even op de feiten gedrukt ^^.

Weekvil is back ^^.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook nog even aanvullen met oorlog statustieken.
Dit is vanaf het moment dat Famous ons de oorlog verklaard.

Daarop volgde een massa van famous op LYM
Waarbij daarna LYM even terug ging slaan ( zonder vooraf een massa te hebben gedaan )

Zijde 1:
Stammen: -DR-
Zijde 2:
Stammen: Famous

Timeframe: 01/09/2012 06:53:03tot29/09/2012 19:17:14

Totale overnames:

Kant 1: 1,133
Kant 2: 640
Verschil: 493

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 17
Verschil: 8

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 9,285,119
Kant 2: 3,705,139
Verschil: 5,579,980

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198,310
Kant 2: 164,099
Verschil: 34,211

chart
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat Weekvil weer terug is op het LYM account en famous opeens dorpjes verliest:D!
 

DeletedUser66199

Guest
Wahahah, Tara Firecastertje toch.

Degene die een heel forum liet wissen omdat ze zich in haar kruis getast voelde..?
Een hele stam een oor aan naaide omdat ze zich belachelijk gemaakt voelde..?
Last kreeg van haar egootje en toen dacht dat de achterblijvers het erbij zouden laten zitten..?
Oh, Tara... Waar is je account nu dan? Top speelster my ass wahaha...


Of ben je vergeten dat elke stam waar je tot dusver ingezeten hebt, uit elkaar gevallen is.
Ik kan niet eens meer bijhouden welke stammen allemaal uit elkaar gevallen en gefuseerd zijn, maar het zijn er nogal wat. Al dan niet na een massa van Famous..?

Daarnaast heeft LYM in verhouding nogal weinig tot helemaal niets uitgevoerd.
(en zit niet eens in de stam waar deze discussie mee begon en oh ja, zit daar als gevolg van een vlucht na... Jawel een masssa...)
Mag ik in herinnering brengen:
Blackeye77... (waar is die nu toch?)
Polymorfius (oh, die his ook al weg)
En wie was de ander ook alweer..?

Oh, met de groeten van Rise! Remember the days...
 

DeletedUser66199

Guest
Oh, ja... schiet me toch ineens de naam te binnen:
Mybest23... Was ook een stamgenootje toch?
Dag Tara Grootmondje...
Kijk die stats van je stamgenoten, de een heeft in nog meer stammen gezeten dan de ander.
Lekker stabiel alles waar jij mee te maken hebt, wahaha

Oh kloetje...
Vergeten te melden wat de naam van die oorlogsverklaring was..?
En oh ja, ook al 7 stamwisselingen..? Ja heel stabiel allemaal, mogen we ook de redenen daarvan horen?
Leuk deze statistieken, maar vermeld er ook even bij wat er allemaal overgenomen was voordat jullie uiteindelijk bij -DR- een vluchtbedje vonden?
Oh, vergeet ik nog .Gotensk doe je hem ook de groeten?
(Schijt, die is ook al weggespeeld...)
 

DeletedUser

Guest
Oh, ja... schiet me toch ineens de naam te binnen:
Mybest23... Was ook een stamgenootje toch?
Dag Tara Grootmondje...
Kijk die stats van je stamgenoten, de een heeft in nog meer stammen gezeten dan de ander.
Lekker stabiel alles waar jij mee te maken hebt, wahaha

Oh kloetje...
Vergeten te melden wat de naam van die oorlogsverklaring was..?
En oh ja, ook al 7 stamwisselingen..? Ja heel stabiel allemaal, mogen we ook de redenen daarvan horen?
Leuk deze statistieken, maar vermeld er ook even bij wat er allemaal overgenomen was voordat jullie uiteindelijk bij -DR- een vluchtbedje vonden?
Oh, vergeet ik nog .Gotensk doe je hem ook de groeten?
(Schijt, die is ook al weggespeeld...)

Gast wat bazel je nou met je 7 stamwisselingen kijk eens bij de top 20 ofso die hebben dat toch allemaal sommmige wat minder andere wat meer. ;)
 

DeletedUser66199

Guest
Gast wat bazel je nou met je 7 stamwisselingen kijk eens bij de top 20 ofso die hebben dat toch allemaal sommmige wat minder andere wat meer. ;)

Wahah, gaat om de reden waarom die wisselingen hebben plaatsgevonden he...
En geeft bovendien meteen aan hoe stabiel die "top"stammen zijn.
De kruik gaat zolang te water tot de ego's breken. :D

Ik ben geen gast, als je mijn naam niet weet zeg je maar meneer of mevrouw.
Sommige is met dubbel m en niet met 3.
Ofzo is met een z en niet met een s.

Niets gebazel, keiharde feiten en niet enkel ff alleen de laatste maand aanhalen omdat je dat toevallig even zo uitkomt!
 

DeletedUser

Guest
Wahah, gaat om de reden waarom die wisselingen hebben plaatsgevonden he...
En geeft bovendien meteen aan hoe stabiel die "top"stammen zijn.
De kruik gaat zolang te water tot de ego's breken. :D

Ik ben geen gast, als je mijn naam niet weet zeg je maar meneer of mevrouw.
Sommige is met dubbel m en niet met 3.
Ofzo is met een z en niet met een s.

Niets gebazel, keiharde feiten en niet enkel ff alleen de laatste maand aanhalen omdat je dat toevallig even zo uitkomt!

Aquil gaat toch winnen. Maar dat terzijde op mijn spelling letten kom op man dat drie keer m is gewoon een typ fout, ofso schrijf ik altijd met een s dat doe ik nou eenmaal, maar who cares? Daarbij moet je het getal drie volledig uitschrijven. Dus zo goed ben jij ook niet in spelling.

En wie moet jij Ingame dan wel niet zijn?
 

DeletedUser66199

Guest
Ben verrekte goed in spelling ook in speling trouwens.
Heb al eens bijzonder verdienstelijk mee gedaan aan het Nationaal dictee en jij?

Mijn naam staat erbij toch..?
Inderdaad: who /Cares?

Ik in elk geval niet, maar dat is bij /Care wel anders :D

Ik hoef niet te pochen, maar dat is bij de meesten hier en bij /Care wel anders wahaha.
Als je daar je eigen waarde aan moet afmeten, is het nog erger dan ik dacht.

Ik wil enkel aangeven dat, als je met stats begint te slingeren, je de gehele geschiedenis moet weergeven en niet een stukje.
Of te wel: volgens Kloetinge zouden de Duitsers WOII gewonnen hebben...
 
Bovenaan