Top/flopstammen

DeletedUser47099

Guest
Dducky, zolang jij nog 3 edels met je clear meestuurt, hoor jij daar niet thuis? Of is dat een regel van Famous om 3 edels in 1 aanval te sturen?

Iedereen maakt wel is een foutje, toevallig drukte ik gewoon op alle troepen en had ik niet opgelet dat er 3 edels stonden. Zeker omdat het normaal gezien ook geen edel dorp was, dat was het alleen omdat we meinrahd wilde edelen en ik daar toen geen edels had.
 
Reactiescore
328
Iedereen maakt wel is een foutje, toevallig drukte ik gewoon op alle troepen en had ik niet opgelet dat er 3 edels stonden. Zeker omdat het normaal gezien ook geen edel dorp was, dat was het alleen omdat we meinrahd wilde edelen en ik daar toen geen edels had.

Jah dat zeggen ze allemaal hea! :mad:
 
Reactiescore
768
ik kan niet veel zeggen over beide stammen. Ze liggen allebei niet in de buurt van de stam waar ik in zit ;), maar ze staan beide best hoog dus ik neem aan dat ze beide wel wat kunnen ;)
 

DeletedUser64983

Guest
Iedereen maakt wel is een foutje, toevallig drukte ik gewoon op alle troepen en had ik niet opgelet dat er 3 edels stonden. Zeker omdat het normaal gezien ook geen edel dorp was, dat was het alleen omdat we meinrahd wilde edelen en ik daar toen geen edels had.

3 edels sturen is geen foutje, maar een fout.

Je had je dus niet goed voorbereid. Of hoort dat bij Famous?
 

DeletedUser

Guest
3 edels maar??? dat is wel wat weinig he :p

Nee laten we er 6 doen hahahahaha

Aanschouw DE topstam van W25 :p

http://nl25.tribalwars.nl/public_report/2a7b5cfa0041a8329944d809e1070fbf

3 edels kon ik nog geloven. Maar 6 edels is wel een beetje heel fout.
Dus 3 zullen we een foutje noemen en 6 een fout :p

Nu weet ik waarom hij zei dat het een fout was, moesten er 6 zijn! :D

6 is overdreven, 2 / 3 kan nog wel. Want bij 2 edels kan 50% overleven en dan is je edel er nog bij 1 edelman is dat ... % (weet het niet precies) doe ik zelf wel eens, maar 6 ja dan is die wel dom:p
 
Reactiescore
328
wij gebruiken tenminste onze eigen def niet tegen ons zelf, iets wat lym wel doet. de vijand ossen en dan haar eigen aanvallen daarop dood lopen.

Slap excuus. Die hele Lym ken ik niet, en nu word jouw stammetje besproken. En die vinden wij een beetje noob :)
 

DeletedUser52567

Guest
wij gebruiken tenminste onze eigen def niet tegen ons zelf, iets wat lym wel doet. de vijand ossen en dan haar eigen aanvallen daarop dood lopen.


Ducky ducky ducky niets wat jij nu zegt zal je nog kunnen redden...

Ik was er trouwens bij met die def en aanvallen op een famous lid, en gelukkig weten wij dat het anders is.........maar nee uit die 6 edels klep je je niet meer uit.
 
Bovenaan