Top/flopstammen

DeletedUser65376

Guest
ik vind dat het puntengemiddelde, toch veel zegt over een stam :D

Ben ik t niet mee eens :D

Het punten gemiddelde zegt eigenlijk niets over een stam, alleen over de leden die in een stam zitten. Wat een speler bijvoorbeeld weer mist met zijn punten kan hij binnen de stam goedmaken met activiteit etc. Daarbij draait t ook niet egt om de punten van een stam maar over hoe een stam samen werkt, de punten zijn alleen mooi mee genomen.

Dus met jouw opmerking ben ik t niet eens, maar goed ieder heeft zijn eigen mening :D
 

DeletedUser

Guest
Ik niet, minder hoog gerankte spelers kunnen ook skills hebben. Misschien zelfs betere dan de topfarmers die bovenaan de ranglijst staan ;)

Dan zijn het rimmers, die dan laag moeten staan. Als je skills hebt en je begint aardig snel van de wereld dan sta je gewoon hoog.
 

DeletedUser

Guest
Mmm, je kan ook skills hebben en niet zo zin in farmen? :eek:

Gast, dat bestaat niet. Want iederreen die skills heeft wilt graag hard groeien en zullen ook echt wel gaan farmen. Dat is misschien 1% van de 100% mensen met goede skills.
 

DeletedUser52567

Guest
Ben ik t niet mee eens :D

Het punten gemiddelde zegt eigenlijk niets over een stam, alleen over de leden die in een stam zitten. Wat een speler bijvoorbeeld weer mist met zijn punten kan hij binnen de stam goedmaken met activiteit etc. Daarbij draait t ook niet egt om de punten van een stam maar over hoe een stam samen werkt, de punten zijn alleen mooi mee genomen.

Dus met jouw opmerking ben ik t niet eens, maar goed ieder heeft zijn eigen mening :D

Hiermee staan wij op een lijn.

Ik ben het idd ook nooit eens met die stellingen dat je alleen maar grote spelers zou moeten hebben, omdat je dan als stam het goed zou doen.

Al die zogenaamde "pro" spelers denken het wiel te hebben uitgevonden, en vinden zich zelf geweldig.
Maar hebben de kleintjes wel nodig om hun te helpen, omdat ze dondersgoed weten dat ze het anders niet redden, dan heb je een stam, maakt niet uit wat voor een, die van die kleintjes in de stam hebben en zo een stam word dan gelijk met de grond gelijk gemaakt (in woorden hier).

Maar ik zal je vertellen, juist die kleintjes zijn zo prettig om in je stam te hebben (en tuurlijk moeten ze niet mini zijn want dat is weer het andere uiterste), het zijn pitbulls en doorzetters vaak ook niet zo egocentrisch maar meer stamgevoel...
 

DeletedUser54620

Guest
Hiermee staan wij op een lijn.

Ik ben het idd ook nooit eens met die stellingen dat je alleen maar grote spelers zou moeten hebben, omdat je dan als stam het goed zou doen.

Al die zogenaamde "pro" spelers denken het wiel te hebben uitgevonden, en vinden zich zelf geweldig.
Maar hebben de kleintjes wel nodig om hun te helpen, omdat ze dondersgoed weten dat ze het anders niet redden, dan heb je een stam, maakt niet uit wat voor een, die van die kleintjes in de stam hebben en zo een stam word dan gelijk met de grond gelijk gemaakt (in woorden hier).

Maar ik zal je vertellen, juist die kleintjes zijn zo prettig om in je stam te hebben (en tuurlijk moeten ze niet mini zijn want dat is weer het andere uiterste), het zijn pitbulls en doorzetters vaak ook niet zo egocentrisch maar meer stamgevoel...

Dat hoeft echt totaal niet zo te zijn. Als je gewoon zorgvuldig rekruteerd zou je helemaal geen rotte appels in je team moeten hebben. ;)
 

DeletedUser52567

Guest
Dat hoeft echt totaal niet zo te zijn. Als je gewoon zorgvuldig rekruteerd zou je helemaal geen rotte appels in je team moeten hebben. ;)

Wat zijn in jou beleving dan rotte appels????

Wat ik een rotte appel vind is iemand die alleen aan zichzelf denkt die zich zelf het beste en fantastisch vind maar sosicaal zeer onhandig omdat die vaak egoistisch is en waar alles om hem/haar moet draaien.

Dat is een rotte appel, iemand die echt hart voor de stam heeft, maar net niet mee kan komen noem ik geen rotte appels...dat soort spelers kan je helpen het spel te leren.

En vaak kunnen dat geweldige spelers worden.
Tuurlijk heb je ze er ook bij die echt niet willen leren
 

DeletedUser65376

Guest
Wat zijn in jou beleving dan rotte appels????

Wat ik een rotte appel vind is iemand die alleen aan zichzelf denkt die zich zelf het beste en fantastisch vind maar sosicaal zeer onhandig omdat die vaak egoistisch is en waar alles om hem/haar moet draaien.

Dat is een rotte appel, iemand die echt hart voor de stam heeft, maar net niet mee kan komen noem ik geen rotte appels...dat soort spelers kan je helpen het spel te leren.

En vaak kunnen dat geweldige spelers worden.
Tuurlijk heb je ze er ook bij die echt niet willen leren

Waarschijnlijk spelers zonder stam gevoel.

Idd een speler met mindere kwaliteiten maar met een goed stam gevoel is zeker geen rotte appels, anders zouden we er allemaal 1 zijn geweest.

Idd iedereen kan dit spel leren t grootste probleem blijft bij velen alleen dag t zo ongelofelijk veel tijd kost vanaf de +/- 10m.
 

DeletedUser54620

Guest
Wat zijn in jou beleving dan rotte appels????

Wat ik een rotte appel vind is iemand die alleen aan zichzelf denkt die zich zelf het beste en fantastisch vind maar sosicaal zeer onhandig omdat die vaak egoistisch is en waar alles om hem/haar moet draaien.

Dat is een rotte appel, iemand die echt hart voor de stam heeft, maar net niet mee kan komen noem ik geen rotte appels...dat soort spelers kan je helpen het spel te leren.

En vaak kunnen dat geweldige spelers worden.
Tuurlijk heb je ze er ook bij die echt niet willen leren

Het was enkel een opmerking op jouw "visie" over hoe goed kleinere spelers wel niet kunnen zijn. Een rotte appel is een zwakke plek. Hoe je dat wilt omschrijven en welke kenmerken daarbij horen laat ik liever in het midden.

Mij hoor je ook niet zeggen dat het niet loont spelers op te leiden, maar dat zou je dan dus ook met "grote" onervaren spelers kunnen doen? Dus het onderscheid dat je maakt is puur gebaseerd op eigen beleving.
 

DeletedUser

Guest
De topstam is de stam waar verwijderd in zzit, punt uit gedaan andere lijn nieuw boek toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan