Top/flopstammen

DeletedUser52567

Guest
Je moet eerst nog maar afwachten of wij je wel willen hebben

zeg :p moet ik even iemand van 2 meter ff naar je sturen??? (nee tara nee want dan moet ik hard rennen) :p

Jullie zouden maar al te blij zijn als jullie een paar spelers van ons zouden mogen lenen :p

go plague go :p

ik steun plague ook alleen maar voor me kanjers hoor:p

Tara met haar ponpons achter dreadje (brrrr grrr roarrrrr) en Jatu :p
 

DeletedUser

Guest
Hard rennen hoef ik niet hoor daar heb ik mijn personeel voor. :p Nu snap ik ook waarom sommige clears van stamgenoten wat langer onderweg zijn.

Ze kijken veel te veel naar die pon pons :rolleyes:
 

DeletedUser57071

Guest
~KoH~

Kei flop en wel hierom:

De stam is in oorlog met Kings of Honour!

Oorlogsnaam: ~KoH~ vs. ~UA~

Verklaring:
geachte loop jongetjes van anonymous. wij voeren al ontzettend lang oorlog tegen anonymous en aangezien jullie hun mb's/du's zijn kunnen we helaas jullie niet met rust laten.

diegene die een vrije geleide wil krijgen kan zich aanmelden als spion bij starmed (maximaal 3)

jullie zullen ons van eigens zien langskomen
 

DeletedUser65039

Guest
De laatste maand gaat het anders niet zo goed tegen die flopstam :eek:

Zijde 1:
Stammen: ~KoH~
Zijde 2:
Stammen: ~A~, ~UA~

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 57
Kant 2: 39
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 502,846
Kant 2: 310,359
Verschil: 192,487

chart
 

DeletedUser

Guest
Klopt : ) door een speler binnen de stam die op vakantie was voor een maand. Kreeg toen een massa over zich heen, 24/7 vv gedraaid vanuit de stam tot hij terug was. Hij kwam terug, logde in (verbrak daarmee de vv) en we hebben nooit een woord gehoord. Blijkbaar per direct gestopt ofzo, terwijl er maar enkele dorpjes verloren waren door het harde vv werk van de stam. Na 2 dagen hem maar gekickt, maar in die tijd had KoH wel z'n slag geslagen ja, met 15-20dorpen per dag te pakken ;) vandaar die stats.
 

DeletedUser

Guest
Klopt : ) door een speler binnen de stam die op vakantie was voor een maand. Kreeg toen een massa over zich heen, 24/7 vv gedraaid vanuit de stam tot hij terug was. Hij kwam terug, logde in (verbrak daarmee de vv) en we hebben nooit een woord gehoord. Blijkbaar per direct gestopt ofzo, terwijl er maar enkele dorpjes verloren waren door het harde vv werk van de stam. Na 2 dagen hem maar gekickt, maar in die tijd had KoH wel z'n slag geslagen ja, met 15-20dorpen per dag te pakken ;) vandaar die stats.

En ik vv hele dagen en we verliezen nog geen 3 dorpen en ik vv 2 dagen niet en er zijn 15 dorpen weg en daarna kwam die terug.
 

DeletedUser57892

Guest
Heeft er iemand een verdwaalde schildpad gezien :s ben hem kwijt namelijk
 
Bovenaan